Brza pretraga

Erotske priče

Posao ili užitak...dvojba

Ocjena: Nije ocjenjeno

Istra je raj za raditi, jer su dobre plaće, ali i ima jako puno stranaca. Još kad radiš u nudističkom kampu, e onda je to dodatni bonus. Doduše, nagledaš se svega i svačega, pa dođeš u situaciju da ti jedno vrijeme kurac stoji kao da si popio cijeli paketić viagre, ali opet sa druge strane, nakon nekog vremena prestaneš reagirati na golotinju.

Radio sam kao kuhar, tj kao roštilj majstor u jednom restoranu uz more na ulazu u Limski kanal, a ispod restorana i terase su bile kamene plaže. U četvrtom mjesecu i petom su tu bili samo penzići iz Njemačke i Austrije, te nešto skandinavaca, tako da nije bilo nekog izbora za pojebati nešto. Jedino ako si imao sreće pa da nađeš nešto u Vrsaru kasnije navečer, ako si bio u stanju da izađeš van nakon cjelodnevnog rada. Pošto smo radili u nudističkom kampu i pravila su bila drugačija, pa smo se do restorana vozili zaobilazno, a ako smo se htjeli u pauzi kupati obavezno si morao biti gol. Meni nije smetalo, jer sam bio dobro građen, a i među nogama je bio komad mesa. Uglavnom smo bili muški, osim dvije starije pomoćne radnice, koje nisu bile naročito privlačne za mene koji sam imao 27 godina, slobodan i nabrijan.

Zatim je došao šesti mjesec i počeli su konačno dolaziti komadi u kamp. Ona dva mjeseca prije su mi bili kao neka prilagodba, pa sam se sad osjećao kao starosjedioc. Ubrzo sam zapazio par talijanki koje su imale oko tridesetak godina, ali tijela za bogove. Od kolege, koji je ovdje radio već par godina sam saznao da je jedna već bila izabrana kao miss kampa, a i druga je bila prva ili druga pratilja, nije se mogao sjetiti, ali meni nije to ni bilo bitno. Ono što sam primjetio je to, da se malo koja ženska u kampu brijala dolje, osim ovih mlađih koje su imale uredne frizurice. Ove su se znale kupati na ovoj našoj plaži, jer je prednost bila naša terasa koja je imala bar vani, a i restoran sa grillom gdje sam ja carovao od podne do 15 sati, pa od 18 sati do kasnih noćnih sati. Tako sam ih i upoznao.

Jedan dan su došle na ručak, pa su naručile ribu, ali kako je jedna zaboravila reći konobaru da ne želi onaj famozni preljev od peršina, češnjaka i maslinova ulja na ribi, došla je do mene i zamolila me da da joj ne stavljam to po ribi. Samo sam joj se široko nasmješio i rekao da nema problema. Nakon ručka je došla do mene i ostavila mi deset eura kao dodatak, pa sam joj se ponovo široko nasmješio. Nakon toga su naredna tri dana dolazile na ručak i svaki put bi mi donijela deset eura kao napojnicu, a treći dan smo malo i popričali. Srećom sam znao talijanski jer sam ga učio u školi u Rijeci, a i dosta starijih riječana priča talijanski, pa nisam imao problema. Tako sam saznao da se zove Gina, a prijateljica Patrizia, da imaju svaka po 30 godina i da su obje u farmaceutskoj industriji, te da, ono meni najvažnije, nisu udate. Nakon nekog vremena me upitala:

- Kad si slobodan?
- Paaaa.. imam slobodno od 15 do 18 sati.. -rekao sam nekako tužno i slegnuo ramenima, a Gina se nasmješila.
- Pridruži nam se na kupanju.. -tiho je rekla.
- Može.. -rekoh spremno, a onda brzo nadopunih- A gdje točno?
- Pa ovdje.. -rekla je i pokazala na plažu ispod restorana, pa sam samo kimnuo, a nakon toga je otišla sa Patriziom mahnuvši mi na plažu.

Ja sam još neko vrijeme gledao za njima u njihove male, ali još uvijek čvrste stražnjice i sad sam ponovo osjetio kako mi se kurac budi, ali sam brzo skrenuo misli novom narudžbom, pa sam nastavio do 15 sati u ludom ritmu. Čim je završila moja smjena odjurio sam se presvući, pa sam u kupaćim izašao van, a onda se sjetio da sam u nudističkom kampu, pa ih brzo skinuo. Došetao sam nehajno do plaže, pa se spustio do mjesta gdje su bile Gina i Patrizia, pa sam se sad službeno upoznao i sa Patriziom. Zatim smo pričali o svemu i svačemu, ali sam primjetio Patriziine poglede prema mom kurcu, a ni Gini nije promaknuo. Nakon nekog vremena smo krenuli u more, pa smo malo se kupali, a onda se vratili do obale, pa smo sad bili malo ispod onih stijena od plaže, pa nas se teže vidjelo. o da su samo to čekalenjihove ruke su se nekako istovremano našle na mojim ramenima, a onda krenule niže, pa došle do kurca i sad mi je jedna drkala kurac, a druga mijesila jaja dok sam se ja držao za stijenu. malo je reći da sam uživao, kraj takve dvije ljepotice, a i moj kurac je bio više nego zadovoljan, jer je bio tvrd kao nikad, pa se Patrizia odlučila da bude prva koja će se nasaditi na njega. Zamjenili smo mjesta i sad mi se naguzila, a ja sam joj ga sjurio u ne baš usku picu, dok je Gina više pazila da neko na naiđe.

Jebao sam Patriziu nekih desetak minuta dok nije svršila, a onda se ona zamjenila sa Ginom, pa sam ga sad ugurao u njenu, puno užu picu od Patriziine. Primio sam ju za bokove i jebao ju zdušno dok je sad Patrizia pazila da nas neko ne vidi, a usput mi i mijesila jaja s leđa, pa sam ubrzo osjetio da ću svršiti i brzo sam ga izvukao iz Ginine pice, te joj u zadnji tren svršio po guzi. A onda ga brzo vratio natrag i nastavio ju jebati dok i ona nije svršila, pa smo sad svi bili zadovoljeni. Pričekali smo da mi kurac padne, pa smo izašli iz mora.

Ja sam odmah morao otići natrag na posao, a one su ostale na plaži. Tijekom večere su došle, pa mi je prišla Patrizia i dala mi broj mobitela, te da ju nazovem kad budem gotov sa poslom. Jedva sam dočekao kraj radnog vremena, pa sam ju nazvao i nakon što mi je objasnila gdje su smještene požurio sam do njih. Imale su jednu od onih montažnih kućica koje su u zadnje vrijeme bile hit i kao luksuzni smještaj u kampu. Brzo smo prešli na stvari i uskoro sam bio potpuno gol na krevetu dok su mi one lizale kurac i jaja, a ja sam im mazio sise i po kosi. Zatim su me podigle i sad se Patrizia legla na krevet raširenih nogu, a Gina se naprčila prema meni i počela joj lizati picu, a od nekuda je izvukla poveći vibrator i ugurala ga Patriziji u picu, te uključila. Ova je odmah počela kolutati očima dok je vibrator zujao u njenoj pici. Ja sam Gini malo oblizao picu i šupčić, pa sam stavio polako kurac u nju i počeo ju lagano jebati vadeći povremeno kurac skroz do glavića, pa bi ga malo gurao do njenog šupčića, a njoj to nije smetalo, pa sam joj gurnuo kurac u picu, a palac u šupčić koji ga je primio bez problema, a ona je samo zamumljala sa klitorisom Patrizije u svojim ustima.

Izgleda da su onaj vibrator i Ginini jezik, usne i zubi odradili svoje jer se počela nekontrolirano grčiti i svršavati. A Gina me pogledala i samo rekla:

- Ne vadi ga dok svršavaš..

Samo takav poticaj i afrodizijak za mene, pa sam ju nastavio još žešće jebati da bi nakon koje minute počeo svršavati u njenu picu. A ona je stenjala u svom drugom orgazmu. Nakon toga sam se izvalio na krevet, a Patrizia, koja se dotle oporavila od svog orgazma, se bacila na moj kurac i oblizala ga od Gininih i mojih sokova, pa se polako smjestila na njega meni u krilo. Ja sam se polako uhvatio njenih mekanih sisa i počeo ih masirati, te povremeno ljubiti. Podizala se i spuštala na mom kurcu, a Gina je ponovo uzela onaj vibrator i stavila ga na moja jaja i pod njen šupčić, te uključila. Patrizia se samo stesla, a meni su se jaja samo skupila. Sad je ubrzala nabijanje na moj kurac dok se Gina ugurala između nas i ljubila se samnom, dok je onaj vibrator šetao zmeđu mojih jaja i Patrizijinog šupčića. Dahtali smo i stenjali dok se Patrizia nije napokon stresla i počela svršavati, da bi nakon toga počeo i ja, te sam sad Patriziji punio picu vrelom spermom.

Poslije toga smo se svi zvalili na krevetu i polako dolazili do daha, a ostatak noći smo proveli u ludom seksu, a ja sam izjebao obje u šupak i nakon toga sam bio samo za spavanje. Nastavili smo naše druženje cijelo vrijeme dok su bile u kampu, a kad su odlazile rekle su mi da bi me voljele ugostiti u Italiji, pa da dođem kad završim sa poslom. Obećao sam da hoću i sad čekam kraj sezone da skupim novca i da krenem put Italije.
Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).