Brza pretraga

Tražim:

Za:

15 DANA SA GOSPOĐOM MARIJOM

Nakon pet godina veze prekinuo sam sa svojom zaručnicom, prekid je bio jako bolan jer se desio na sam dan našeg vjenčanja. Taj nemili događaj desio se ispred oltara gdje je moja nesuđena supruga izjavila pred cijelim svatovima kako me ne voli i da se ne želi udati za mene, a da i ne govorim kakva je to bruka bila za mene i moju obitelj koja je živjela u malom mijestu gdje je svatko znao svakoga. Nakon mjesec dana sve se lagano vraćalo u normalu osim meni na kome se jasno vidjelo razočaranje i utučenost. U svoj toj mojoj muci najveća potpora bili su moji roditelji, obitelj i najbolji prijatelj koji mi je ujedno trebao biti i vjenčani kum. Svi su me tješili govoreći mi da ne očajavam jer ću naći neku koja će biti ona prava, međutim ja sam se zarekao da se više nikada neću ženiti te da ću sve žene smatrati kurvama koje treba samo jebati bez ikakvih emocija.

Nije mi to uspijevalo jer jer po prirodi nisam takav te me to i dalje mučilo. Onda sam jednostavno odlučio te izbrisao sve društvene mreže i odlučio kako želim putovati, sreća je bila da sam imao novca koji su ostali od poklona za naše vjenčanje te sam ih sve uzeo k sebi kao naknadu za duševnu bol i potrošiti ih na putovanju. Na google tražilicu upisao sam turističke agencije i kliknuo na prvu koja je bila po redu. Odmah mi je za oko upalo putovanje od 15 dana baltičko skandinavske zemlje. Kliknuo sam na ponudu i iznenadio se cijenom aranžmana koji je bio povoljan. Poslao sam mail agenciji za detaljnije informacije o putovanju i načinu plaćanja i čekao odgovor. Javili su mi se kroz par dana sa detaljima puta i kako uplatiti novac. Bus je kretao iz Zagreba, nakon ukrcavanja svog kofera i pronalaska svoga sjedala čekao svog suputnika ili suputnicu.

Na moju sreću bila je suputnica, onako pod svijetlom malo sam je škicnuo, bila je zgodna, prvo što sam primjetio bilo je njeno tijelo i stas koje je u onim crnim sportskim taicama bilo savršeno čvrsto sa vitkim nogama, predivnim bokovima i fenomenalnom guzicom, a najviše mi se dojmio njen prorez na tajicama koje su dok se protezala stavljajući stvari na gornju policu ocrtavale njezinu pičku popularno nazvanu devin papak. Kada se smjestila upoznali smo se i gledajući je u oči te po njenim rukama procijenio da je to žena u srednjim godinama. Kada je autobus krenuo prema prvoj destinaciji počelo je ono klasično upoznavanje sa suputnicom pitajući i odgovarajući tko je od kud. Zvala se Marija, dolazila je iz Makarske, bila je vesele naravi i simpatično otkačena i vrlo komunikativna.

Pričali smo o svemu i svačemu, glupostima, vremenu, tko je gdje putovao. Kako je to bilo moje prvo putovanje od maturalca iz zafrkancije koja je bila dvosmislena samo sam ispalio kako sam nevin i sa malom zadrškom rekao u putovanju na što smo se oboje počeli smijati. Brzo smo kliknuli i počeli se tako zafrkavati na taj način. Kako je putovanje po noći i već su neki putnici lagano utihnuli loveći prvi san tako smo i mi utihnuli i dogovorili se kako ćemo se bolje upoznati ujutro na prvoj kavi. Oko 6 sati ujutro autobus se zaustavio na odmorištu te smo imali 30 minutnu pauzu. Marija i ja krenuli smo prema restoranu da popijemo prvu jutarnju kavu i obavimo toalet. Dok je Marija još bila na toaletu ja sam otišao uzeti dvije kave ubrzo je došla i Marija te smo sjeli za jedan stol i počeli malo više pričati o sebi.

Marija je bila direkna pitavši me zašto putujem sam malo sam se dvoumio da nešto tako kažem osobi koju sam upoznao pred nekoliko sati, to je ona primijetila te mi rekla da nema veze ako o tome ne želim govoriti. Međutim odlučio sam joj reći čisto da vidim njenu reakciju. Ispričavši joj što mi se dogodilo i razlog zašto putujem sam, ostala je malo zatečena mojim iskazom, žao mi je rekla je te mi rekla kako se i njoj desilo nešto slično jer je uhvatila svoga muža kako jebe njenu vjenčanu kumu i to nakon 12 godina braka. Rekla je kako se ne žele rastaviti dok djeca ne budu punoljetna te da i dalje žive u istoj kući samo odvojeno i da svatko od njih ima pravo raditi što ga je volja samo je bilo bitno da djeca imaju sve što im je potrebno, još je rekla kako se i ona odlučila na putovanja i da joj je ovo 5 putovanje sa tom agencijom.

U tih pola sata otkrili smo podosta toga jedno drugome. Imao sam pravo u vezi njenih godina, imala je 43 godine dok sam ja imao 28 godina, non stop davao sam joj komplimente na račun njenog izgleda i kako joj nikako dao te godina na što se ona široko nasmiješila govoreći kako je tome zaslužno puno vježbanja i planinarenja. Autobus je ponovno krenuo, a mi smo se i dalje šalili i pričali svakakve teme u kojima smo se i slagali te smo odlučili kako se želimo zajedno družiti na ovom putovanju. Stigli smo u Krakov koji je bio prvi na našem putovanju, kako je naše krajnje odredište bila Waršava u kojoj smo imali noćenje tako da smo imali vremena nekih 10 sati slobodno za razgledavanje grada sa vodičem i u solo aranžmanu, čekajući kretanje autobusa i noćnu vožnju do Waršave.

Marija i ja šetali smo gradom, otišli na ručak i večeru držeći se rukom pod ruku kao par. Autobus je krenuo u zakazano vrijeme, a nas dvoje umorni samo se izvalili na sjedala pokrivši se dekicom zaspali. Odjednom osjetim kako se njena glava naslanja na moje rame i na moje uho tiho uzdišei stenje otvorio sam oči i primjetio da sanja nešto vatreno, ponovno sam zatvorio oči pokušavajući zaspati kada sam u jednom trenu osijetio njenu ruku na mome bedru kako lagano klizi i miluje ih krećući je prema mome međunožju. Instiktivno mi se kurac počeo dizati baš po toj strani gdje se nalazila njena ruka, osjetio sam kako je stigao pod njenu ruku kojom je ona milovala bedro, a sada kurac koji je bivao sve krući pod njenim trljanjem. Nisam htio reagirati već sam se hinio da spavam i uživao.

Odjednom je naglo povukla ruku trznuvši se iz sna shvativši gdje se nalazi njena ruka, a ja sam se i dalje pravio da spavam, bilo mi je krivo što je prestala jer sam bio blizu svršavanja. Samo se okrenula na drugu stranu, međutim često se nervozno namještala po sjedalu. Kada se konačno umirila pogledao sam prema njoj, bila je guzicom okrenuta prema meni, položio sam dlan na njenu guzu koja je bila tako napeta i čvrsta te sam počeo da joj je milujem. Okrenula se prema meni vidjevši da sam budan, maknula moju ruku sa guzice i nsmjestila se bliže meni. Tiho me je pitala na uho što to radim, samo sam joj odgovorio sa isto ono što si ti meni radila u snu, samo se nasmijala, a ja sam joj samo rekao kako bi volio da nastavimo tamo gdje smo stali. Položila je ruku na moj kurac koji je i dalje bio napet počevši lagano da ga miluje i stišće svojom šakom ja sam svoju ruku spustio na njenu pičku koja se lijepo osjetila kroz njene taice, potom mi je ona izvukla kurac iz hlača i počela lagano drkati, a isto sam učinio i ja zavukavši joj ruku u taice, podvukao svoje prste ispod njenih gaćica šireći njene usmine i trljati klitoris.

Dok smo tako drkali jedno drugome lagano smo se dodirivali jezicima i usnama. Nakon nekog vremena šapnuo sam joj da ću ubrzo svršiti, Marija je pogledala oko sebe da se uvjeri kako svi spavaju zatim se sagnula u tijelu i podvukla se pod dekicu i svoja usta položila na glavić i ubrzala drkanje. Za grizao sam rub dekice i taj sekund počeo svršavarti puneći njena usta svojom spermom koju je ona slasno gutala. Izvukla se je ispod dekice te me sočno zažvalila, tada sam prvi put okusio okus svoje sperme koja je bila slankastog okusa. Baš si ukusan rekla je dodajući da je sada red na mene. Skinula je svoje taice i gaćice šireći svoje noge uzela moju ruku namještajući moja tri prsta u svoju pičku. Lagano sam počeo da guram prste, ali to joj nije bilo dovoljno pa je uhvatila moje zapešće i počela gurati moje prste brzinom kojom je ona htjela i željela, a ja sam palcem pridonosio trljanjem njenog klitorisa, iz nje je počelo cijediti kao iz pipe po njenom sjedalu.

Dolazila je do vrhunca jer je kao i ja zagrizla deku kako bi utišala svoje svršavanje, zatim je naglo zaustavila moju ruku i nakon sekunde naglo zabila u svoju pičku i počela svršavati natapajući moje prste i sjedalo autobusa. Dolazeći sebi navukla je gaćice i taice prišla uhu i tiho izgovorila kako ga strašno želi osjetiti u sebi. Samo sam joj tiho odgovorio kako ima nas obojicu na raspolaganju sljedećih 15 dana.. .. .. .. .

Ocjena priče

Boja kose: Crna
Horoskop: Vodenjak
Ljubavni status: U otvorenoj vezi

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).