Brza pretraga

Tražim:

Za:

Agentica za nekretnine 2

Subota je osvanula sunčana i iznenađujuće topla za ovo doba godine. Osjećao sam se poletno, napetog kurca spremnog da ponovo uleti u Antonijinu picu, pa sam se otuširao i obukao, a onda se spustio do grada u onaj kafić gdje smo se i jučer našli. Naručio sam kavu i malo popričao sa konobarom kad mi je zazvonio mobitel, bila je to Antonia.

- Dobro jutro! -rekao sam odmah čim sam se javio.
- Dobro jutro i tebi! -čuo sam Antonijin nježan glas koji je nastavio- Ja sam na putu prema onom kafiću, pa možeš se spustiti..
- Ja sam već tamo, šta da ti naručim? -rekao sam i osjetio malu zbunjenost u glasu.
- Oh.. hmm.. može kava sa mlijekom?
- Dogovoreno, vidimo se.. -rekao sam i poklopio, pa joj naručio kavu.

Kad je došla kurac mi se digao odmah, jer je bila u haljini koja je iscrtavala njene obline, a na nogama je imala Coversice iste boje kao i haljina, crvene. Duga smeđa kosa je bila svezana u rep, a oko nje se širio miris parfema i nekog ulja za kožu. Došlo mi je da joj odmah zadignem haljinu i zabijem joj ga s guza odmah tu u kafiću. Kao da je znala o čemu razmišljam, samo me je pogledala i nasmješila mi se, onako, provokativno. Malo smo pročavrljali dok smo ispijali kavu, a onda smo krenuli pogledati ostale tri nekretnine koje su bile u okviru onoga što smo moja žena i ja tražili.

Prve dvije su bile OK, a u drugoj smo čak bili i počašćeni od kućevlasnice, starije gospođe koja se ovom prodajom željela vratiti u grad da bude blizu doktora. Iako je kuća bila zgodna, imala je premalo soba za nas, ali sam rekao da ću ju preporučiti jednom svom prijatelju kome bi baš mogla odgovarati. Antonia me zahvalno pogledala, a onda smo otišli do treće nekretnine. Nismo ni ušli, a ja sam odustao od nje, jer čak i da se sruši, jer je za to jedino i postojala mogućnost, bila je preskupa u startu, a vlasnik nije htio spustiti cijenu. Cijelo to vrijeme sam koristio trenutke da pomazim Antoniu po guzi ili se okrznem o njene sise, a koliko je bila napeta vidjelo se po njenim bradavicama koje su htjele probiti tkaninu koliko su bile tvrde. Kad smo završili sa sve tri, rekao sam da bi volio otići do one vile uz more u Vodicama. Nešto me interesiralo, ali sam rekao da je ta definitivno favorit između svih ponuđenih. Antonia je bila oduševljena jer joj je ta donosila najveću proviziju, pa smo se ubrzo dovezli do nje. U autu je nisam dirao jer sam vodio računa da ne izleti negdje sa ceste. Međutim, čim smo ušli u vilu, nakon što je otključala, pritisnuo sam ju uza zid i počeo ju ljubiti. Uzvratila mi je poljupce, a ja sam joj gurnuo ruku ispod haljine, a ona mi je olakšala dignuvši jednu nogu u zrak, pa su moji prsti bez problema ušli ispod gaćica i sad su bili u njenoj pici i trljali ju iznutra. Već je bila dobro navlažena, pa sau samo klizili u nju. Drhtala je dok me je ljubila, a ruke su bile oko mog vrata.

Nisam htio više čekati, jer mi je kurac u gaćama ionako bio prenapet, pa sam otkopčao hlače i spustio ih, te izvukao kurac iz gaća i namjestio glavić na ulaz u njenu picu. Samo sam lagano gurnuo i ušao joj je odmah do pola. Zastenjala je i uzdahnula, a ja sam ju počeo jebati. Zakucavao sam ju uza zid sa ubodima mog kurca u njenu picu i jebao ju žestoko. Dahtala mi je na uho i stenjala:

- Jebi me.. jebi meee.. mmmm.. . napuni mi picuuuuu.. . -vrisnula je u prvom današnjem orgazmu dok joj je iz pice curilo niz noge.

Ja sam počeo svršavati nakon još par uboda u njenu picu i špricao sam po njenoj unutrašnjosti, pa se ubrzo niz njene noge slijevala i moja sperma uz njene sokove. Dolazili smo polako do daha, pa sam navukao hlače i poveo ju do nečega što bi trebala biti dnevna soba, jer je tamo bio još veliki trosjed, a kroz prozor se pružao pogled na one čemprese i more. Prebacio sam ju preko naslona onog trosjeda, zadigao joj haljinu i povukao gaćice niz noge. Sagnuo sam se i raširio joj guzove, te joj počeo lizati šupčić. Ciknula je kad je osjetila moj jezik na njemu, a onda se prepustila uživanju. Ja sam ju lizao od šupka do klita i natrag usput pokupivši naše pomješane sokove. Nikad nisam imao problema sa lizanjem vlastite sperme, a pomješana sa picinim sokovima bila mi je kao afrodizijak. To se očitovalo na mom kurcu koje je ponovo stajao kao toranj na Sljemenu. Raširio sam joj guzove do maksimuma i dodatno naslinio šupčić, te se uspravio i namjestio kurac u njenu picu, te ga gurnuo par puta u nju, a onda ga izvadio i namjestio na ulaz u šupak. Polako sam ulazio, a ona je sve glasnije stenjala i dahtala. Kad je glavić ušao vrisnula je prigušeno, a onda sam joj još malo raširio guzove i gurnuo ga unutra. Zastenjala je kad joj je ušao do pola, a onda sam ju počeo jebati sve žešće i žešće. Izmjenjivali su se vriskovi, jecaji i dahtanje kod Antonije dok je moj kurac ulazio sve dublje u njenu guzu. Povremeno bih ju pljesnuo po guzi da se opusti, a onda bi ušao još dublje u nju. Nakon petnaestak minuta grubog analnog seksa svršio sam i napunio joj šupak svojom spermom. Kad sam se odmaknuo i izvukao ga iz njene guze, vidio sam da je sva crvena i da joj je sve oko pice mokro, pa sam shvatio da je svršila i ona, ali nisam primjetio to.

Nakon toga smo se spremili i krenuli natrag do Šibenika. Kad smo stali uz moj Range Rover upitao sam ju da li ima kakvih planova za večeras, a kad je rekla da nema, rekao sam joj da bi mogla doći do mene i prenoćiti kod mene. Malo je razmišljala, a onda je pristala, te je rekla da ide doma uzeti nešto i da dolazi.
Ja sam otišao do unajmljene kuće i otuširao se, te se presvukao u trenirku, naručio dostavu hrane i zavalio se pred TV, a onda poslao mail supruzi sa dodatnim informacijama i mojom odlukom o vili uz more. Nakon kračeg razmišljanja sam odlučio da o avanturi sa Antoniom neću ništa govoriti mojoj ženi. Ovo će ostati tajna. Uto je došla i Antonia odjevena u uske tajice, neku široku majicu i lagane tenisice, sa manjim ruksakom na leđima. Nakon nje je stigla i hrana, pa smo jeli polako i gledali TV, a onda sam joj rekao da je supruga suglasna za onu vilu u Vodicama, pa je oduševljeno skočila na mene i počela me ljubiti, a onda se spustila niže, odvezala mi trenirku i uskoro je moj kurac bio u njenim ustima. Usisavala ga je do kraja, pa mu nije trebalo dugo da se digne usprkos dvostrukom svršavanju danas i jučerašnjem pražnjenju.

Čim je bila zadovoljna čvrstoćom mog kurca Antonia se brzo skinula i sad je potpuno gola zajahala moj kurac i ubrzo se nabijala na njega. Ja sam uživao u pogledu na njene velike sise koje sam mijesio i stiskao joj bradavice. Nakon nekog vremena je ustala i ponovo se spustila sa glavom u moje krilo, te mi nastavila pušiti kurac. Gutala ga je cijelog, mijesila mi jaja i grickala po glaviću, te uguravala jezik u onu malu rupicu na vrhu glavića. Bio sam na mukama, a nakon par minuta vrhunskog pušenja svršio sam joj u usta i napunio ih spermom. Mislio sam da je progutala, a uskoro sam ustanovio, kad se ispružila po meni i poljubila me, da nije. Izmjenili smo moju spermu našim jezicima i ljubili se tako još neko vrijeme, a onda smo se prebacili u spavaću sobu i tamo nastavili skoro cijelu noć.
Bilo je prošlo deset sati kad smo se probudili i napravili još jedan seks na brzinu, te sam ju još jednom napunio u picu, a onda sam morao krenuti kući.

I dalje održavam vezu sa njom, a kad god smo u Šibeniku obavezno joj se javim i dobro se izjebemo iako je našla nekog tipa, ali kako je rekla 'U krevetu mi nije ni do koljena', pa se zato bez grižnje savjesti voli pojebati sa mnom. Javim joj se barem par dana ranije, pa se oboje štedimo malo prije susreta, tako da seks bude što bolji.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).