Brza pretraga

Tražim:

Za:

Brzinski sa susjedom

Nakon rastave mi je ostao jedan manji stan koji sam kupio neposredno nakon što sam doselio u grad, a prije nego sam se oženio Klaudijom. Kad smo se vjenčali kupili smo jedan veći stan u centru grada koji je sad ostao njoj i mojoj maloj mezimici. Ne bi se ni razvodili, ali ja više nisam mogao trpiti njene izlete u tuđe krevete i skakanje po tuđim kurčevima. Da je bila samo sa jednim ne bih ništa rekao, ali je skoro svaki tjedan bila sa drugim, pa mi je prisjelo. Sumnjao sam da ostanci duže na poslu nemaju nekog pokrića, ali sam potvrdu dobio na svoj mobitel sa nekog nepoznatog broja. Snimka moje Klaudije sa kurčinom u šupku kako stenje i vrišti. Inače meni nikad nije dozvoljavala analni seks, a tu je uživala kao kuja. Navodno je i tip koji mi je poslao snimku bio ljubomoran na nju, jer je njega otkantala radi kolege. Ljubomora.. . hmmm.. .

Kako kod nas na sudovima obično ide, stali su na stranu majke i moja mala mezimica je pripala njoj, a i onaj kuronja ju je otkantao nakon suda, jer je bio oženjen, pa se povukao od nje. Bez brige, nije bila dugo stisnutih nogu. Čuo sam čak da je i sudac iz našeg slučaja bio među njima, ali su to bila naklapanja. Uza sve to mi je i stari preminuo, pa sam se vratio u jedno manje mjesto trideset kilometara od grada. Sad sam brinuo o staroj koja je ionako bila bolesna, pa sam odlučio putovati svaki dan na posao.

U mom mjestu se dosta toga promjenilo, a najljepša promjena koju sam primjetio je bila susjeda Lana. Imala je 40 godina i jedru guzu, te malo obješene poveće sise, dugu smeđu kosu i dvoje djece. Muž joj je radio negdje u Italiji kao zavarivač. Najstariji je upravo kretao na faks, a moja stara je već pričala sa njom pa joj je i rekla da ja imam stan koji ne koristim, pa da bi mali mogao kod mene biti, čisto da ne traže nekakve skupe sobe i slićno, jer nije dobio stipendiju, pa ne može u studentski dom. Nisam baš bio siguran, jer sam imao neka loša iskustva sa iznajmljivanjem još dok sam bio u braku sa Klaudijom, ali me stara uspjela nagovoriti. Onda sam se sjetio da je stan nepočišćen, pa sam to rekao, a Lana koja je tada bila kod nas je rekla:

- Ma nema problema to ću ja sve srediti, nije mi teško, samo.. -tu je zastala i pogledala me onim svojim bademastim očima- .. trebalo bi me odvesti tamo.
- Nema problema -rekao sam i upitao kada bi htjela ići.
- Možemo sutra, ako nije problem?
- Nikakav problem.. -rekao sam i nasmijao se, a i ona, pa sam vidio bijeli osmjeh i shvatio da ju po prvi put vidim da se smije, jer je uvijek bila ozbiljna i zamišljena.

Drugi dan smo ukrcali sve u auto za čišćenje, te za usisavanje, jer nisam bio siguran šta sve imam u stanu, a na moje pitanje gdje je junior da nam pomogne, samo je odgovorila da on mora čuvati mlađu sestru i da ostaje doma. Slegnuo sam ramenima, jer bsam znao da mali visi pred ekranom kompa i krenuli smo. Nakon nekih četrdesetak minuta vožnje smo stigli do stana, a onda prenijeli stvari u stan. Otišla se presvuć u kupaonicu i izašla je u sivim tajicama, te uskoj majici ispod koje nije imala grudnjak. Bilo je vruće i uskoro smo se znojili. Ja sam podizao i pomicao stvari dok je ona usisavala ispod njih, pa joj pridržavao stolicu dok je prala prozore. Osjećao sam miris njenog znoja pomiješanog sa njenim dezodoransom i počeo mi se kurac buditi. Nisam ni sam bio svjestan koliko dugo nisam ništa pojebao, a kamoli ga izdrkao, pa sam nastojao da se ne vidi kvrga na mojoj trenirci. Uto se ona malo zanijela, pa sam ju brzo uhvatio za butine, a ona se uhvatila za moju glavu poklopivši me krpom za pranje. Pomogao sam joj da se spusti sa stolice i nekako se malo previše naslonila na mene i vidio sam da su joj se bradavice napele na onim opuštenim sisama i vidjele su se kroz znojnu majicu žute boje. Dok se spuštala uz mene pogledala me u oči, a onda me samo zagrlila i poljubila stisnuvši se uz mene, pa je lako mogla osjetiti noj mapeti kurac ispod trenirke. Nisam uopće razmišljao i samo sam joj uzvratio poljubac, pa ju prigrlio uza sebe spustivši ruke na njenu jedru guzu. Bila je mekana i samo sam ju mjesio dok je ona spustila svoju ruku na moj kurac i trljala ga preko trenirke. Zatvorio sam prozor i poveo ju do sobe, pa joj odmah skinuo znojnu majicu. Iako obješene sise su joj ipak bile velike i poželjne. Odmah sam ih počeo ljubiti i lizati bradavice, a ona je samo prigušeno uzdisala. Počeo sam se spuštati sa njenih sisa niz trbuh prema pički, a onda joj rukama povukao tajice niz noge, pa je ostala u nekim roza gaćicama koje su već bile mokre od znoja, a među nogama i od sokova iz pičke. Povukao sam gaćice niz noge i otkrio njenu dlakavicu. Nije bila previše dlakava, ali je bila uredna frizurica. Gurnuo sam jezik u onaj prostor gdje se noge spajaju i dotakao joj klitoris i liznuo slankasti znoj sa njega. Samo se stresla i zabila mi nokte u kosu, pa sam ju polako posjeo na krevet, a onda se ja počeo skidati. Skinuo sam odmah trenirku i gaće skupa, pa mi se mojih dvadeset centimetara tvrdog mesa koje je završavalo sa debelim glavićem, sad slobodno klatilo dok sam ja krenuo skidati majicu. Osjetio sam njenu ruku na svom kurcu i pogledao na niže, te vidio kako se primakla bliže i kako mi počinje lizati glavić, dok ga je rukom lagano drkala. Uto sam se sjetio da negdje imam kondome, pa sam se odmaknuo i prevrnuo prvo jednu ladicu, a onda i drugu u noćnom ormariću iz koje sam sretno izvadio kutiju kondoma. Nasmješio sam se i izvadio jedan. Pomogla mi ga je navući na kurac, a onda sam ju podigao više na krevet i raširio joj noge, te sam se spustio glavom među njih i počeo joj lizati pičku. Stenjala je dok je iz nje curilo, a onda sam se uspravio i polako ugurao kurac u nju. Dva tri puta sam ga zabijao samo djelomično, a onda joj ga zabio do jaja. Zastenjala je i osjetio sam kako joj se nokti zabijaju u moje bokove, ali je samo prostenjala da ju jebem. I jebao sam ju. Znoj je curio sa nas dok smo stenjali, dahtali, tjela pljeskala kad su se sudarala, a krevet škripao ispod nas. Prvo je ona svršila uz glasan vrisak i poplavu sokova iz njene pičke, a nakon minute ili dvije sam i ja počeo puniti onaj kondom svojom spermom. Oboje smo se umirili stisnuti jedno uz drugo, znojni i ljepljivi, ali zadovoljnih osmijeha. Polako smo razdvojili ljepljiva tijela i kad sam izvukao još uvijek podignuti kurac iz njene pičke primila je kondom i polako ga skinula čudeći se koliko je sperme u njemu:

- Pa koliko dugo si ti bez seksa?
- Previše, a nisam se ni sam zadovoljavao.. -rekao sam okrenuvši se na leđa i oslonivši se na laktove, a kurac mi je još stajao uspravno, mada se malo nakrivio u stranu.
- Vidim.. -rekla je pokazavši na kurac i onda se spustila do njega, te ga uzela u usta i počela mi pušiti.

Gledao sam začuđeno u nju, jer nisam očekivao ovakvo pušenje od nje, majke dvoje djece i uzorite supruge, a kad mi je stisla jaja i korjen kurca, te se nabila ustima koliko je mogla na njega, mislio sam da ću svršiti odmah. Pustila ga je i stajao je tvrdo i uspravno, a ona je uzela još jedan kondom iz kutije i navukla ga, pa se popela na mene i spustila niz kurac. Uhvatio sam joj sise i počeo se igrati njima, a Lana se za to vrijeme žestoko nabijala na moj kurac. Nakon pet minuta je već svršavala grčeći se i glasno stenjući, a iz pičke je curilo. Već dugo nisam vidio niti jednu da tako obilno svršava kao Lana. Mislio sam da će nastaviti, ali je nakon još dva tri nabijanja stala i izvalila se kraj mene, ali sam sad ja bio napaljen, pa sam ju okrenuo na bok i zadigao joj nogu, pa joj ga opet sjurio u pičku. Zastenjala je dok sam se ja nastavio zabijati u nju. Narednih desetak minuta je bilo iscrpljujuće, ali sam uskoro i ja svršavao i ponovo punio kondom, da bi ga onda izvukao sad već potpuno opuštenog. Dahtali smo još neko vrijeme na krevetu, a onda je samo rekla da je preumorna da nastavimo dalje, te da ćemo doći ponovo za dva, tri dana. Na moj upit zašto tada, samo je rekla:

- Pa trebam se malo oporaviti od ovog seksa, a i tvoja jaja se trebaju malo napuniti, zar ne?
- Paaa.. da.. -rekao sam malo tiše, a ona je nastavila.
- A tada mi neće biti plodni dani pa možeš svršiti i u mene.. -pogledao sam ju sa smješkom jer iskreno nikad nisam naročito volio kondome.

Nakon toga smo se malo osvježili i obukli, a ja sam joj rekao da bi joj mogao obrijati pičku ako želi. Nasmijala se i rekla da navratim sutra do nje kad dođem sa posla, jer da klinaca neće biti, pa bi ju mogao obrijati. Zatim smo krenuli, a cijelim putem sam morao držati ruku između njenih nogu i maziti joj pičku ispod suknje jer nije stavila mokre gaćice natrag. Kad smo stigli ruka mi je bila potpuno mokra od njenih sokova, a ona se samo nasmiješila i rekla da se vidimo sutra, a ja sam jedva čekao sutrašnji dan.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).