Brza pretraga

Tražim:

Za:

Guzata Mađarica

Ildike sam upoznao na poslu. Jedra i guzata Mađarica je radila u baru jednog restorana gdje sam ja radio u kuhinji. Zapela mi je nekako za oko, jer je imala ono nešto. Jebeni sex si joj mogao vidjeti u očima. Imala je bujne sise i široku guzu. Bila je nešto niža od mene, guste, ali kratke kose boje meda, zelenih očiju i malo dubljeg glasa.

Bila je tri godine mlađa od mene, nije bila udata, za razliku od mene. Ali, eto nisam bio kod kuće, a neke stvari se ne trebaju ni znati, zar ne? Radili smo već godinu dana skupa u tom restoranu u Munchenu, pa smo se i dobro upoznali, a do našeg prvog seksa je došlo prije godinu dana oko Božića.

Imali smo nakon posla neku manju fešticu u lokalu, jer nas je gazda počastio, sretan zbog dobrih rezultata usprkos usranoj korona godini.

Inače, gazda je bio što bi rekli zemljak, iz Sarajeva, ali sa čukom u glavi za biznis.
I tako se malo popilo, a kako je Ildike sjedila kraj mene, osjećao sam njenu toplinu butine uz moju. Kako već dugo nisam bio doma, jaja su mi bila puna, a i onih par čaša žestice mi je dalo neko samopouzdanje, pa sam kao nehotice spustio ruku do svoje noge i prešao na njenu. Pogledala me je i očekivao sam neku žestoku reakciju, ali me dočekao samo osmijeh, pa sam se ohrabrio i počeo joj milovati butinu idući polako prema mjestu gdje su se spajale njene noge, dok mi se kurac počeo buditi u gaćama i polako ih napinjati. U trenutku kad mi je ruka došla do mjesta spajanje nogu stisla mi je butinama ruku i pogledala me stisnutih očiju, pa se nagnula prema meni i na uho me upitala:

- Misliš li ići do kraja ili me samo provociraš?
- Naravno..

. -odgovorio sam i dodao- Do kraja..

Zatim sam osjetio kako popušta stisak njenih butina i došao sam rukom do topline njene pičke ispod hlača i gaćica, a onda sam osjetio njenu ruku na svojoj butinu i kako ide odmah do mog napetog kurca, a onda kako ga stišće i ide preko njega rukom, pa kako se opet okreće prema meni uz tihi 'vauuuu'. Nije mi baš dug, nekih 18 centimetara, ali je debeo i širokog glavića. Zatim je prešla rukom preko mojih jaja, a onda se nagnula prema meni i šapnula:

- Ja idem sada, a ti pričekaj desetak minuta i dođi kod mene. - dodatno mi je stisla jaja, pa se ustala, pozdravila sa ekipom i otišla.

Ja sam čekao sav napet i nemiran, ali bar mi se kurac malo spustio da sam mogao kasnije otići. Osjećao sam kako je sav slinav, ali sam jedva čekao doći kod Ildike doma.

Znao sam gdje stanuje jer sam ju par puta vozio dok joj je auto bio na popravku. Čim sam pozvonio na vrata odmah je otvorila kao da me je čekala iza njih. Tek kada sam ušao vidio sam da je samo u grudnjaku i gaćicama, pa sam ju samo uhvatio za guzicu i privukao k sebi na vreli poljubac. Žvalili smo se kao klinci dok su nam ruke istraživale tijela. Otkopčao sam joj grudnjak i one bujne četvorke su ispale van, pa sam ih obuhvatio sa obje ruke i počeo mijesiti dok je ona otkopčavala moje traperice i vadila mi kurac iz gaća koji se ponovo digao. Sad ga je lagano drkala dok sam ja krenuo rukom niz njen trbuh u njene gaćice. Gurnuo sam ruku unutra i osjetio malo hrapavih dlačica, što je značilo da se nedavno obrijala, ali nisam tu stao već su mi prsti otišli niže i ušli u mokru pičku.

Prešao sam prstima po klitorisu i malo u nju, što je izazvalo prigušeno stenjanje, a meni dalo poriv za lizanje njene pičke. Spustio sam se na koljena ispred nje, skinuo joj gaćice i naslonio ju na zid hodnika. Zabio sam joj u mirisnu pičku lice i počeo ju lizati kao što nisam već dugo ni ženinu. Stenjala je i tresla se, zavijala mi nokte u kosu i privlačila mi glavu među svoje noge, a kad sam stisnuo klitoris zubima stavila je ruku u usta, zajecala i stresa se u orgazmi dok je iz pičke curilo.

Ustao sam, skinuo majicu i hlače sa gaćama, te tenisice i ostao samo u čarapama, a ona me primila za ruku i povukla za sobom prema spavaćoj sobi. Legao sam na leđa, a ona se smjestila između mojih nogu i krenula sa pušenjem, lizanjem mog kurca i jaja, te drkanje sve dok me nije dovela do vrhunca, a onda se bavila ustima na njega i sve sam istresao u njena usta, bez da je ijedna kap sperme otišla sa strane.

Nastavila ga je drkati i čim je opet bio čvrst popela se na njega, te se polako spustila po njemu. Stvarno nisam očekivao da će njena pička biti tako uska, ali joj je trebalo malo da se navikne i spusti do jaja po njemu. Kad se smjestila, oslonila se na moja prsa i krenula sa nabijanjem na moj kurac. Nije išla polako, već je odmah krenula žestoko. Osjećao sam kako iz nje curi i jaja su mi bila mokra, a ubrzo je doživjela još jedan orgazam, pa se nakon grčenja i trzanja svalila na mene. S obzirom da me njana guza privlačila, polegao sam ju na trbuh, a ja sam se smjestio između njenih raširenih nogu, razmaknuo guzove i uz mokru pičku vidio i tamni šupak. Nisam ju htio odmah jebati u guzu, već sam joj ga zabio u pičku, oslonio se na krevet uz nju i krenuo sa jebanjem. Narednih desetak minuta čulo se samo njeno stenjanje, moje dahtanje, udaranje mojeg tijela u njeno i onaj šljapkavi zvuk ulaska kurca u natopljenu pičku.

A onda mi je došlo i bez razmišljanja sam ga zabio do jaja i ispraznio se u nekoliko trzaja u nju.

Bili smo oboje znojni, ali zadovoljni. Ležali smo na krevetu i milovali jedno drugo, a onda otišli pod tuš i natrag u sobu. Jebali smo se još koji sat vremena, a čak sam joj ga pokušao i zabiti u šupak, ali je jednostavno bio preširok za nju. I sada se pojebemo svako toliko, tj barem jednom tjedno, ali samo kad joj nisu plodni dani, je ne voli kondome i pilule. Kao ni ja.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).