Brza pretraga

Tražim:

Za:

Iskusna žena

Iako volim seks sa mlađim curama i djevojkama, ipak znam cijeniti dame u najboljim godinama, bile one udate ili ne. One koje znaju cijeniti dobar seks, diskretne su i nenametljive. OK, ponekad se koja odmetne, pa te počne zivkati, ali takve su jako rijetke. Nisam žigolo ili muška kurva ako ste to pomislili, neee.. samo dobro situiran muškarac srednjih godina koji drži do sebe i nakon dva propala braka više ne traži tako nešto.

Iz brakova sam naučio da se ne treba vezati, pogotovo ako je brak iz interesa, ne sa moje strane da se razumijemo. Ja sam njih obje volio, te sam pokušao spasiti oba braka, ali kad nešto ne ide onda ne ide. Uzgred sam ostao bez dosta imovine, ali to su ionako materijalne stvari, a ja se ne vežem za njih. Uglavnom preselio sam se na more, jer mi je bilo dosta onog zagušljivog asfalta i betona u Zagrebu, te sam odavde vodio svoj posao. Manje mjesto i manji problemi, te veća ugoda za život. I sam miris mora je bio kao afrodizijak, a skriveni kutkovi brojnih šumaraka i parkova uz more bili su kao raj za neobavezne ljetne avanturice. Tako sam upoznao i Melitu.

Bilo je ljeto, onako nesnosno vruće da se sve lijepilo za tijelo. Sjedio sam na klupi u hladu jedne črnike i pisao nešto na računalo. Posao ne zna za odmor, ili sam si ja sam kriv za to jer sam prihvačao pozive i odgovarao na mailove. Uto sam začuo melodičan ženski glas:

- Oprostite, da li je slobodno? -podigao sam pogled i ugledao ženu od nekih trideset i koju godinu crvenkaste duge kose i širokog osmijeha, pa sam se i sam nasmijao i rekao.
- O da, oprostite.. -brzo sam ustao i odmaknuo svoju torbu za računalo, te joj napravio mjesto.

Sjela je u svojoj bijeloj haljini sa velikim šeširom i odložila svoju torbicu između nas. Gledala je u pravcu dječje igrališta, pa sam shvatio da je majka sa djetetom koja je došla malo u hlad. Pogledao sa u pravcu dječje cike na igralištu i pokušao odgonetnuti koje je njeno, ali niti jedno nije imalo crvenu kosu kao ona. Zatim sam skrenuo pogled na nju i bio oduševljen onim što vidim. Lijepo poprsje, negdje između trojke i četvorke, mali trbuščić koji je bio prikriven u naborima haljine, te glatke i osunčane noge koje su završavale u elegantnim bijelim sandalama. Osjetila je moj pogled i okrenula glavu, pa mi se nasmiješila, a ja sam odmah pružio ruku i rekao:

- Ja sam Nikola.. -prihvatila ju je onako damski
- Melita, drago mi je -njen glas je zvučao tako melodiozno, ali sam se trgnuo i rekao.
- I meni je drago. -a onda sam nastavio- Da li ste odavde? Mislim, nisam Vas baš viđao ovuda..
- Jesam, ali živim u Italiji, a ovdje dolazim samo ljeti sa suprugom. A sad pazim na malog od sestre. -rekla je i ja sam nekako nesvjesno odahnuo jer nije bilo njeno dijete, kao da bi mi to smetalo.

Nastavili smo razgovor, pa sam saznao da joj je muž još uvijek u Italiji i da će tako biti još dva tjedna ili duže, jer to niti on nije znao. Da živi gore na jezeru Garda, da joj je suprug industrijalac, a ona se nekad bavila modelingom i ima svoju modnu liniju u Milanu. Na moju konstataciju da je sigurno i ta haljina iz njene kolekcije samo se nasmijala i rekla mi da sam laskavac. Ja sam zaboravio na posao i nekoliko sati je proletilo dok nas nije njen nećak prekinuo zatraživši ujnu da ga vodi doma. Uspjeli smo razmjeniti brojeve telefona, a na moj upit za neko piće večeras, samo me pogledala ispod šešira i tiho rekla:

- Možda.. ako nazoveš i budeš uvjerljiv.. -a onda mi namignula i široko se osmijehnula.

Naravno da sam ju nazvao i dogovorio sastanak na terasi jednog od hotela uz more. Došao sam i čekao skoro pola sata kad se pojavila u jednoj cvjetnoj haljini i bez šešira, te me ostavila bez teksta. Bila je predivna, a sad sam mogao uživati u njenim zelenim očima i širokom osmijehu, te bih povremeno osjećao trnce u svojim gaćama. Nakon skoro dva sata sjedenja predložio sam da prošetamo, a ona oduševljeno prihvatila. Ubrzo me držala ispod ruke, pa sam osjećao njenu baršunastu kožu na svojoj ruci. Hodali smo po šetalištu uz more koje je bilo ispunjeno parovima i obiteljima, te velikim društvima koji su šetali uz more. Ubrzo smo došli do manje osvjetljenog dijela gdje su klupe zauzeli mladi parovi koji su se ljubili uopće se ne skrivajući kao nekad ja. Šutili smo i gledali ih dok smo prolazili kraj njih, a kad smo došli na jedan dio gdje nije bilo klupa, ali ni nikoga od šetača na stazi, Melita se okrenula i pogledala me direktno u oči, te stala na prste i ja sam ju privukao na poljubac. Usne su nam se spojile i trajalo je dugo dok su naši jezici i srca bili jedini nemirni u svemu ovome. Odnosno i moj kurac koji se počeo buditi u gaćama i mogla ga je osjetiti na svom trbuhu jer je bila stisnuta uz mene. Odmakla se od mene i u jednom dahu rekla:

- Idemo kod tebe.. -nisam ništa govorio već sam ju poveo obujmivši ju svojom rukom koja je milovala preko haljine njenu čvrstu guzu.

Nakon petnaestak minuta smo bili kod mene i sad sam ju polako i bez žurbe razodijevao. Znao sam da nema grudnjak jer su joj od prije tvrde bradavice na bujnim sisama probijale tkaninu haljine. Sad joj je haljina bila oko struka dok sam joj ja ljubio grudi i cuclao bradavice dok mi je ona zabijala nokte u vrat i kosu duboko dišući. Povremano bi ispustila kakav neartikulirani uzdah ili glas iz grla, a ja sam nastavio na niže. Malo sam joj kružio jezikom oko pupka dok sam skidao haljinu niz noge, a onda jezikom prošao po njenim mokrim gaćicama. Zadrhtala je, a ja sam lagano vrhovima prstiju povukao njene gaćice niz glatke noge. Malo ih je razmakla, pa sam ih povukao do gležnjeva, a ona je odigla jednu pa drugu nogu, te su bile slobodne. Pomirisao sam joj gaćice pogledavši ju direktno u oči, a onda polizao obrijan brežuljak iznad njene pice. Lagano se stresla, a onda sam razmaknuo njene usmine i liznuo joj klitoris. Stresla se uz duboki uzdah, a ja sam polako ustao i odveo ju do kreveta, pa ju polegao na njega, a onda se i sam skinuo. Moj napeti kurac stršao je u zrak, svih dvadeset centimetara tvrdog i debelog mesa spremnog da uđe u njenu picu. Pogledala ga je i obliznula se. Htio sam ju nastaviti lizati, ali je ona imala drugu zamisao i izmakla se te meni dala znak da ja legnem. Legao sam na leđa, a ona se smjestila između mojih raširenih nogu i počela mi lizati kurac. Ne znam da li tako nešto postoji, ali ja sam dobio pušenje kurca koje bi moglo osvojiti svjetsko prvenstvo. Kako mi je lizala jaja, glavić, gutala kurac, a za kraj lizanje šupka, te guranje prsta u njega i simultano pušenje, te sam nakon te torture počeo svršavati duboko u Melitino grlo. Gutala je sve i nije ništa ispuštala, a za kraj ga je oblizala skroz do jaja.

Zatim se popela na mene i sjela mi svojom premokrom picom na lice, pa sam ju uhvatio za bokove i počeo ju lizati. Grickao sam usmine, klit, gurao jezik u nju, a onda joj uzvratio u njen šupčić, prvo jezikom, a onda i prstom dok mi je jezik bio što je mogao dublje u njenoj pici. Zauzvrat sam dobio njeno obilno svršavanje i cijelo lice mi je bilo mokro. Shvatio sam da sam našao ženu koja uživa u seksu i koja zna šta želi. Nakon toga se odmakla i sjela mi na kurac, ali ne naglo, već polako i sporo se spuštala niz moj kurac, a onda podizala. Ja sam u međuvremanu obrisao jastukom lice i sad sam joj lagano mijesio sise i stiskao joj bradavice. Polako se nasađivala na moj kurac, a onda se spustila do mene i sad smo bili zagrljeni u poljupcu dok sam se ja polako odizao i zabijao joj ga u picu. Nije nam se apsolutni nikuda žurilo. Uživali smo u seksu, našim tijelima i strasti. Nakon nekih desetak minuta je ponovo preuzela inicijativu i sad se počela jako nabijati na mene. Osjetio sam da joj se približava orgazam, pa je ubrzala tempo. Onda je počela stiskati svojom picom moj kurac i uskoro smo zajedno svršavali. Bilo mi je to neopisivo, jer sam prvi put doživio zajednički orgazam sa partnericom. Praznio sam se duboko u nju i ona se nabila skroz do mojih jaja, te stiskala moj kurac kao da ga pokušava iscijediti. Naokon toga ostala je na meni još koju minutu, a onda se polako spustila uz mene, te smo sad ležali zagrljeni i znojni, te potpuno ispunjeni. Barem ona što se mene tiče.

Zatim smo se otuširali i odvezao sam je do njene kuće, a na kraju smo se dogovorili za sutra, ali negdje na plaži. Opet je morala čuvati nećaka, ali nitko nije rekao da mora biti sama na plaži. O tome ću vam pisati drugi put.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).