Brza pretraga

Tražim:

Za:

Izlet sa ljubavnicom

Nastavak mojih avantura sa Blondom. Nas dvoje već duže vrijeme bili smo ljubavnici. Nakon slučajnog prvog susreta i žestokog sexa bila je tu i naša avantura na onom egzotičnom otoku a i priča o orgijama sa Blondinom frendicom. Kako ne živimo u istim gradovima i dalje je naš kontakt bio putem SMS-a, kamere i vidio poziva. A onda jednog dana Blonda mi je predložila da bi idući vikend mogli provest skupa. Rekla je da joj muž ide na neko poslovno putovanje pa bi mogli otići na vikend u Austriju gdje bi po danu skijali jer se zimska sezona bližila kraju pa da to iskoristimo a noću bi uživali jedno u drugome.

Naravno da sam pristao jer mi se jako svidjela njena ideja. Rekao sam da ću doći ranim letom, iznajmit rent-a-car i pokupit je na dogovorenom mjestu da krenemo na još jednu našu avanturu. Tako je i bilo prvim letom bio sam u Zagrebu, iznajmio auto, pokupio Blondu i krenuli smo na Asvel. Put u njenom društvu brzo je prolazio. Rekla je da uživa u svakom trenutku koje provodimo zajedno, a i ja sam uživao sa mojom milfarom. Blonda je bila prava vatra u krevetu. Znam da od muža nije dobijala dovoljno pravog žestokog sexa pa smo se koliko smo mogli super nadopunjavali u našim sexi igricama i vratolomijama u krevetu.

Nakon par sati vožnje stigli smo na Asvel. Smjestili smo se u mali lijepi hotelčić i odlučili par sati prije mraka provesti na skijalištu. Krenuli smo ski gondulama na vrh padine, spuštali se, u podnožju popili topli napitak i sve to ponovili. Približilo se vrijeme mraka, zapuhalo je, postalo je jako hladno pa smo se vratili u naš hotelčić. Tad smo prije večere odlučili provest vrijeme u sauni. Obukli smo bade mantil, pokupili ručnike i spustili se u saunu. Tamo nije bilo nikog od gostiju, obgrnuli smo se ručnicima i ušli u finsku saunu.

Blonda je odmah spustila ručnik, stavila ga ispod sebe i legla na leđa. Sjedio sam nasuprot nje i prvo što je uradila, počela je prstima maziti svoju lijepu dotjeranu izbrijanu mačkicu i klitoris. Palila me riječima -"dragi sviđa li ti se što vidiš" -"daaa, jako mi se sviđa tvoja mačkica" odgovorio sam i rekao da se nastavi dirati. Ona me izazovno gledala i nastavila drkat po pičkici, a onda nisam više mogao izdržat spustio sam glavu među njene noge prislonio jezik na njen klitoris i liznuo ga.

Uzdahnula je i rekla -"jedva sam dočekala da mi jezikom prošamaraš klitić i mačkicu". Postalo je sve toplije u sauni ali moj jezik je prezicno izluđivao Blondu. Žestoko sam joj dubinski lizao pičku pa cuclao nabubreni klitić sve dok nije okupala moj jezik svojim slatkastim sokićima. Kad je obilno svršila podigla se spustila glavu uzela kurac u ruku i počela ga nadrkavat, lizat pa uvlačit u usta i žestoko pušiti. Nabijao sam joj glavu na već nabreklu kurčinu a ona ga je tako pohotno pušila da sam jako uživao u njenom obrađivanju kurca.

Ubrzo mi je kurčina tako nabreknuto stajala da sam poželio da je brutalno odvalim . Ona je odmah klekla na drugi red onih drvenih klupica u saunama. Prišao sam joj na nogama zguza, namjestio kurac na njenu rupicu, primio je za bokove i počeo žestoko jebati. Snažno sam ga izvlačio pa uvlačio u Blondinu mokru i toplu pičku. Zakacuvao sam ga do kraja do jaja. Blonda je vriskala, nije je bilo briga jel netko dolazi u saunu, samo je željela da je nakon dužeg vremena dobro izjebem. Uživala je i tražila da joj moja kurčina razvali pičku.

A onda nakon nekog vremena počela je svršavat na kurca a nedugo nakon nje i ja sam doživio vrhunac i ispraznio obilje sperme u njenu pičku. Oboje smo od vrućine i jebačine bili crveni u licu i jedva disali. Blonda je prva izletila a ja za njom pa sam primjetio da joj se sperma slijeva niz butine. Oboje smo uletili i sjeli u mali plitki bazenčić. Naslonila se na mene i počela me nježno ljubiti. Tad je rekla -" nismo još završili, želim da mi ovdje u bazenčiću razvališ i drugu rupicu".

i onda se opet posvetila lizanju i pušenju kurca. Vidjelo se koliko je željna da bude dobro izjebana nakon par mjeseci otkako se nismo vidjeli. I ja sam je bio jako željan, bila je prava tigrica u sexu i znala je kako da mi ugodi. Nije dugo trebalo da mi se kurac digne i da budem spreman da joj razvalim šupak. Opet se jako naguzila, namjestio sam glavić na njezin šupčić i lagano ga tisnuo unutra. Kako se rupica širila, cijelim kurcem sam prodro u njen šupak. Zakaucavao sam ga sve dublje i dublje što je kod Blonde proizvelo glasne decibele vriske i urlika tako da sam joj ruku morao stavit na usta da se ne čuje njeno glasno urlikanje.

Sreća nikog nije bilo oko nas dok sam je ubijao kurcom. Tako sam je žestoko jebao i razvaljivo da sam pravio male valove i prskao je dok sam kurac vadio i vraćao do jaja u njen šupak a ona je uz vriskove trljala svoj klitić i svršavala. A onda sam se i ja opet ispraznio i napunio spermom njezin šupčić. Okrenuo sam je i doslovno naredio da poliže spermicu sa kurca što je ona sa zadovoljstvom prihvatila i očistila ga ližući ga svojim jezikom. Nakon brutalnog sexa nekih pola sata smo lezali u toplom bazenčiću mazili se i uživali.

Onda smo se vratili u sobu pa tu večer a i iduću razvaljivao sam i namirivao moju ljubavnicu Blondu jer smo znali da se opet par mjeseci nećemo vidjeti. Na kraju upitao sam je kakav izlet želi za idući put. Blonda je kao iz topa odgovorila da želi krstarenje Mediteranom na kruzeru gdje ćemo danju uživati u razgledanju gradova i otoka a noćima se žestoko jebati. Ideja je bila za poželjet pa sam odlučio da joj ispunim tu želju.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).