Brza pretraga

Tražim:

Za:

Jebozovna Jelena

Maturirao sam sa odličnim, obranio maturalnu radnju u jednom našem luksuznom hotelu, tj njihovoj kuhinji, a onda dobio odmah posao na moru. Mali restoran na magistrali uz jedan kamp.

Spakirao se i otišao dolje. U kuhinji restorana je bila gužva, a nitko u kuharskoj odjeći. Bilo je to doba prije raspada bivše države i nije postojao nikakav HACCAP i slićne gluposti koje kompliciraju život. Ja sam se nadobudno pojavio u kuharskoj odjeći, a svi su me malo posprdno pogledali, pa sam poslušao savjet gazde i presvukao se u nešto manje upadljivije.

Nakon toga sam se upoznao sa ekipom. Marijan jedan od gazdinih sinova je vodio kuhinju, drugi, Žarko, šank i konobarenje. Tu je bio još jedan stari, kojem se ne mogu sjetiti imena, a radio je na vanjskom roštilju, te Senada, starija gospođa od kojih 45 ili 48 godina, te njena kćer, Jelena od 24 godine. Dolazila je i Maja, Marijanova žena u ispomoć, ali je ona većinom bila sa klincima.

Meni je za oko zapala Jelena. Nije bila neka pretjerana ljepotica, ali je imala ono nešto, a kasnije kad smo se bolje upoznali je njen razgovor uvijek bio dvosmislen sa aludiranjem na sex. Jelena je imala svjetlosmeđu dužu kosu, sise trojku, izraženu guzu i malo jače noge, a bila je za glavu niža od mene. Često smo se u kuhinji znali dodirivati, prvenstveno zato što je kuhinja bila izrazito mala u odnosu na cijeli restoran, ali i zato što je ona uvijek izazivala.

Jednom smo tako radili, a bio sam već mjesec i pol tamo, kad je ušla za mnom u ostavu. Ja sam tražio neke začine i neku tjesteninu, dok je ona stala između mene i stalaže, te se naguzila i pritisla mi kurac svojom guzom. Bio sam malo zatečen, pošto i nisam bio baš nešto naročito iskusan u svemu ovome. Malo ju je protrljala o moj kurac i ispravila se, pa se okrenula i pogledala me pravo u oči:

- Mmmm.. . vidim da je dosta toga tu -pritom me primila za kurac i stisla ga lagano- Idemo poslije u pauzi na plažu?
- Da da.. . -zamuckivao sam kimajući glavom kako lutka na koncu.

Nasmješila se i otišla natrag u kuhinju, a ja sam ostao još trenutak dva dok mi se srce nije smirilo i kurac malo splasnuo. Ostatak vremena u kuhinji je bio normalan, pa sam jedva dočekao pauzu nakon ručka. Imali smo samo dva sata pauze pošto je trebalo pripremiti večeru. Srećom, pa su plaže bile u kampu i odmah ispod restorana, ali na ovoj ispod restorana se rijetko tko ikada kupao pošto je bilo dosta teško doći do nje. Kad sam se spustio vidio sam da je Jelena već tamo, tj u vodi, i odmah me pozvala u vodu. Ostavio sam stvari kraj njenih i vidio da više nikoga nema, pa se brzo skinuo i ušao. Ubrzo sam doplivao blizu nje i zastao, a ona je krenula ka meni, te me ubrzo obgrlila i upitala:

- Šta si se prepao? -zatim sam osjetio njenu ruku na svojim kupaćima, dok sam se održavao na površini, a onda mi je šapnula- Idemo u plićak.. .

Otplivao sam za njom, tj iza nje i osjećao kako mi se kurac diže sve više i više. Uskoro sam mogao stajati i bio sam u vodi do ramena, a ona mi je doklizila kroz vodu i zagrlila me, te utisnula poljubac, a nogama me obgrlila i nabila se uz moj dignuti kurac.

- Mmmm.. . vidim da je spreman -spustila je jednu ruku, odvezala mi gaćice i izvukla mi kurac, te ga počela drkati.

Ja sam joj ispod vode držao guzu i prsti su mi kliznuli ispod njenih gaćica, te zapeli u dlačicama. Malo se pomakla, pa su mi prsti jedne ruke kliznuli u njenu picu. Bio je to čudan osjećaj, a onda je ona odmakla moje prste i svoje gaćice, te namjestila moj kurac na ulaz u svoju picu i nabila se na njega. Iz nje je izašao tihi vrisak, zabila mi je nokte u leđa, umirila se, a onda se počela nabijati na moj kurac. I ja sam se trgnuo od iznenađenja, pa sam ju primio za guzu i počeo se i sam nabijati u nju. Nije mi trebalo dugo i već nakon nekih 4 - 5 minuta sam ga brzo izvukao iz nje i počeo svršavati trljajući kurac uz njen trbuh. Uskoro je oko nas plivala moja sperma, a Jelena se oduševila vidjevši koliko je toga.

Nakon toga smo izašli van do naših stvari, a meni su gaćice i dalje bile uzdignute što je Jelena samo prokomentirala:

- Ooo.. . vidim ja da tebi nije dosta.. -smješkala se, pa nastavila- .. . a ako ćemo pravo, nije ni meni. Hajd legni na ručnik.

Ispružio sam se na ručniku, a ona mi je povukla gaćice i počela ga pušiti. Oh kako je to bilo dobro. Moje prvo pušenje u životu, i to na plaži. Jelena je znala šta radi i ubrzo sam počeo ponovo svršavati, a ovaj put u njena usta. Progutala je sve i oblizala se, a onda skinula gornji dio kupaćeg i otkrila predivne sise koje mi je odmah stavila u usta. Dok sam joj cuclao sise ona je skinula svoje gaćice, iz torbe izvukla kondom i navukla mi ga, te me zajahala. Odmah se je počela nabijati na moj kurac i glasno stenjati čim bi se spustila do kraja. Nisam imao jako velikog, osamnaest centimetara, ali je bio podeblji. Mislim da je ispunjavao cijelu njenu usku picu. Ona je stenjala sve jače i sve brže se nabijala na moj kurac, da bi uskoro vrisnula i stresla se, dok su joj se bradavice ukrutile do boli. Svršila je obilno zalijevajući moja jaja svojim sokovima. Izvalila se na mene teško dišući, pa mi je šapnula da bi za sada bilo dosta.

Nakon desetak minuta ležanja smo ustali i ponovo se okupali, a onda se izvalili na suncu, potpuno goli.

Navečer je bila ludnica u kuhinji, a sala i terasa su se napunile i ispraznile tri puta, pa smo svi bili mrtvi umorni. Ja i Jelena smo ostali počistiti kuhinju dok su se ostali stariji spremili i otišli na neku feštu u obližnji gradić, nekih 7 kilometara niže niz magistralu. Kad smo završili, Jele i ja samo se pokupili u kuću iznad restorana gdje smo imali smještaj, pa pod tuš. Ja se još nisam spremio kad sam iz Jelenine sobe začuo tuš. Ona je djelila sobu sa mamom, ja sam bio sam, a onaj stari je živio u tom mjestu gdje je bila fešta. Bili smo sami u kući, pa sam upalio TV i otišao pod tuš. Uskoro sam završio i čula se samo televizija u mojoj sobi. Izašao sam iz kupaonice ogrnut samo ručnikom i ugledao Jelenu na mom krevetu. Pozvala me je prstom da joj se pridružim. Bila je gola i uživao sam u pogledu na njeno tijelo. Legao sam kraj nje i počeli smo se ljubiti i milovati. Mazio sam joj sise i spustio ruku do njene pice i osjetio da je glatka i izbrijana, mada mi se sviđala i sa dlakama. Prsti su mi kliznuli u rascjep njenih usmina, pa sam prstom potražio klitoris i počeo ga stimulirati. Kad sam ga dotakao samo me još čvršće zagrlila i još jače ljubila, a onda sam ušao u njenu picu i počeo ju trljati iznutra. Ona je počela dublje disati i stenjati, a pica je bila mokra. Odmaknuo sam se od njenih usana, nevoljko, pa se spustio do njenih sisa i počeo ih lizati, ljubiti i grickati. Stenjala je sve glasnije, a ja još nisam izvukao svoje prste iz njene pice koja je bila puna sokova i sva ljepljiva. Sa sisa sam se spustio još niže raširivši joj noge i spustio svoj jezik na njenu picu. Duboko je uzdahnula i zajecala:

- Aaahhhhhh.. . daaaa.. . liži ju, liži.. . mmmmmm

Lizao sam ju dok je iz nje curilo, a onda je svršila i uz grčenje i jako jecanje, te mi zalila bradu i lice svojim sokovima. Prvi put u životu sam doveo ženu do vrhunca svojim jezikom i prstima. Kad se smirila uspravio sam se i namjestio kondom koji mi je dala, te sam se namjestio na ulaz u njenu picu dok je ona još raširila svoje noge. Gurnuo sam kurac polako u njenu picu i počeo ju polako jebati. Nismo žurili, uživali smo jedno u drugome. Obgrlila me nogama i ja sam polako ulazio do kraja u njenu picu. Jajima sam lupkao po njenoj guzi dok me ona grlila i uskoro poticala da ju jebem sve jače i jače. Nije me trebalo poticati, jer sam i ja želio dobro izjebati nju.

Jebali smo se tako dobrih dvadesetak minuta, a ona je svršila još jednom, dok napokon nisam i ja svršio napunivši onaj kondom svojim bijelim sokovima. Izvalio sam se kraj nje na krevet, a ona mi je skinula kondom sa kurca i oblizala mi ga. Mljackala je zadovoljno moju spermu, pa me zagrlila i poljubila. Umorni od svega smo tako i zaspali.

Naša avantura je trajala cijelo ljeto, a pred kraj više nismo ni koristili kondome, jer sam naučio ga vaditi na vrijeme. Poslije sam otišao u vojsku, tijekom koje smo ostali u kontaktu, a ona mi je obečala vatrenu dobrodošlicu kad se vratim.. .. ali o njoj u nastavku.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).