Brza pretraga

Tražim:

Za:

Jedrenje

Frend me pozvao na nekakvo vikend jedrenje, a navlakuša je bila da će biti nekoliko komada na jahti. Znao je da već dugo nisam ništa pojebao i da mi prijeti spontano svršavanje u gaće, ako nešto brzo ne pojebem. Inače Zdravko, moj frend, nikad nije imao problema sa ženskama, naročito onim mlađima. Naravno, osim njegovog izgleda, presudna stvar je bio novac. Imao je par firmi, tu i vani, a ova jedrilica od 26 metara je bila pravi mamac.

Mislim, ni ja nisam bio za odbaciti, sa svojih 195 visine, 40 godina i tijelom koje je bilo isklesano od bavljenja sportom. Inače sam se godinama bavio plivanjem i vaterpolom, pa je otuda i takvo tijelo. Imao sam jedan propali brak iza sebe i nekoliko loših veza, valjda sam bio baksuz za takve stvari. I zato me Zdravko i zvao sa njim. Prihvatio sam i u petak ujutro se nacrtao u marini. Ostavio sam auto na parkingu i došao do jedrilice. Na palubi su se već sunčale dvije mlade djevojke. Po izgledu bi rekao da su jedva imale dvadesetak godina, ali je to kod današnjih cura sa hrpom šminke i jako razvijenim tijelima jako upitno. Pogledale su me dok sam se penjao na brod i mahnule mi sa širokim smješkom, a ja sam im odmahnuo, da bi se uto pojavio Zdravko i široko mi se nasmješio dok su iza njega izlazile još dvije cure, sa jako oskudnim bikinijima na sebi, a i oni nisu baš puštali mašti na volju:

- Ooooo.. Gorane, stigao si -rekao je i prišao mi stegnuvši mi ruku, pa se okrenuo prema one dvije cure koje su izašle sa njim iz potpalublja- Da te upoznam sa Azrom i Lejlom.. -cure su mi se široko nasmješile i pozdravile, a onda se okrenuo prema one dvije na palubi koje su se sunčale- .. a ono su Silva i Helena.. -pa su mi i one još jednom mahnule uz širok osmjeh, da bi se okrenuo prema meni kao da sam prvi put na njegovoj jedrilici- Hajde da ti pokažem kabinu.

Kad smo ušli u potpalublje rekao mi je tiho:

- Silva i Helena su sa tobom u kabini, nadam se da nećeš imati ništa protiv? -pogledao me upitno, a ja sam skoro prasnuo u smijeh i odmahnuo glavom, a on je odmah pomirljivo dodao- Doduše, možemo si čenđati ako cure budu suglasne..
- Ma daj Zdrave, kad sam se ja žalio na išta kod tebe.. -rekao sam sa širokim osmjehom, pa me samo klepio sa onom medvjeđom rukom po ramenu i ja sam odložio stvari u kabinu, te smo izašli van i krenuli sa isplovljavanjem.

Odmah smo zaključili da od cura ne bu niš bilo po pitanju pomoći kod jedrenja, ali smo nas dvojica bili stari morski vukovi, pa nije bilo problema i uskoro smo već bili debelo na pučini. Kako smo odmicali od obale, tako su se i cure razodijevale, pa su uskoro bile u monokinijima, a ubrzo su bile potpuno gole. Bile su prekrasne, dvije brinete, crnka i plavuša. Silva i Helena su bile brinete sa izraženim grudima i oblim guzama, obrijane dolje i kako je Zdravko rekao, sve su imale 22 godine, a na moj pogled se samo nasmijao i rekao kroz smijeh:

- Barem tako tvrde..

Ne moram ni pričati da su nam se kurci ukrutili od gledanja njihovih tijela. Nekako su to primjetile Azra i Silva, pa su pod izlikom da idu dolje došle do nas i počele se maziti uz nas, da bi Silva počela otkopčavati moje bermude i ubrzo je moj kurac bio vani, a onda i u njenim ustima. Samo sam sjeo uz rub kabinskog dijela, dok se Zdravko malo odmaknuo od kormila i sad je Azra bila između kormila i njega i pušila mu kurac. Ja sam već napomenuo da sam bio dugo bez pravog seksa, pa je trebalo jako kratko da me se dovede do vrhunca i tako sam uskoro počeo špricati vrelu spermu duboko u Silvino grlo. Malo se zagrcnula, jer valjda nije očekivala takvu količinu sperme od mene. Međutim sve je oblizala i progutala, a onda se ustala i rekla mi tiho:

- Jedva čekam osjetiti tvog macana u svojoj vručoj pičkici.. -poljubila me i otišla natrag na sunćanje, dok je Azra upravo privodila Zdravka svršavanju, a ja sam uživao gledajući njene velike sise sa tvrdim bradavicama.

Ubrzo je i Zdravko svršio Azri u usta i ona se ustala, te došla do mene i poljubila me, pa sam osjetio oštar okus Zdravkove sperme na njenom jeziku, a onda je šapnula:

- Imaš lijep kurac i voljela bi ga probati.. -pa mi počela otkopčavati bermude koje sam upravo bio zakopčao.

Pogledao sam Zdravka koji mi je samo namignuo i prepustio se Azri. Ona mi je pušila kurac stručno, pa je uskoro opet bio tvrd, a onda se podigla, opkoračila me i sjela mi u krilo namjestivši kurac u svoju picu. Obgrlila me i spustila se do kraja po njemu, da bi se onda počela odizati i nabijati na moj kurac. Ja sam uhvatio njene čvrste sise i počeo ih mijesiti, a Azra je uzdisala sve jače i bre, da bi uskoro mpočela svršavati, ali se nije micala sa mene, već se samo malo umirila i onda nastavila dalje sa nabijanjem na mene. Nakon još pet minuta nabijanja i ja sam po drugi put svršio i napunio joj picu sa svojom spermom. Malo je sjedila na meni dok mi se nije spustio, a onda se ustala i otišla do cura na palubu, a ja sam se obukao.
Do večeri smo jedrili i onda po dogovoru stali u jednu uvalu koja je bila prirodni zaklon, jer je bio dogovor da ne sidrimo u lukama, pa smo svi otišli na noćno kupanje. Otplivao sam na plažu i uskoro su me sustigle Silva i Helena, a Zdravko je sa Azrom i Lejlom otišao na brod. Silva i ja smo se ljubili dok se Helena bacila na moj kurac, pa je uskoro bio tvrd i spreman, a ona je iskoristila to i popela se na njega i nabila svojom mladom picom na mojih dvdesetak centimetara tvrdog mesa. Silva se popela meni na glavu i sad sam joj s guštom lizao picu. Osjećao sam usku Heleninu picu na svom kurcu kako se grči dok je ona stenjala sve glasnije, da bi uskoro svršila, a Silva ju je odmah makla sa mene i ona se nabila na moj kurac. Ja sam brzo dao znak Heleni da se popne na mene i sad sam njoj lizao picu. Bila je puna sokova i sa guštom sam ju lizao. Dotle se Silva sa guštom nabijala na mene i ubrzo me dovela do novog orgazma, baš nekako istovremeno kad je i ona doživjela svoj. Praznio sam se duboko u nju, a s obzirom da mi je Zdravko rekao da su na pilulama nije bilo straha, a Silva je uzdiala dok su joj moji mlazevi špricali unutrašnjost.

Nakon toga smo ostali još malo na plaži, a onda smo otplivali natrag na brod, gdje smo potpuno goli spremili večeru, pa pojeli uz nekoliko boca vina i dobru zafrkanciju koja je potrajala do kasno u noć, a onda kao po nekom dogovoru, prišla mi je Lejla i počela mi pušiti kurac dok mi je Azra uvalila jednu sisu u usta. Uspio sam vidjeti da su se Helena i Silva bacile na Zdravka i sad je ležao na klupici dok mu je Helena bila na faci, a Silva se nabijala na njegov kurac, a one se međusobno ljubile i mazile po sisama. Nisam stigao više ništa vidjeti, jer su Lejla i Azra znale svoj posao, pa su me ubrzo odvukle u kabinu, a onda smo se jebali skoro cijelu noć. Zadnje čega se sjećam je da sam punio Lejlinu guzu sa spermom, a Azra mi je lizala jaja i Lejlinu picu. Nakon toga smo svi pozaspali.

Ujutro sam se prvi ustao, jer me mjehur probudio, pa sam u samo svitanje pišao sa broda u more. Kurac mi je bio malo otečen i crven od intezivnog seksa, pa sam skočio u more da se malo osvježim. Otplivao sam malo do obale i natrag, te ugledao Helenu koja se upravo pojavila na palubi i mahnula mi pospano. I ona je imala isti problem kao i ja, pa sam joj rekao da skoči u more i olakša si. Bućnula je kraj mene i sad je pišala u more pridržavajući se za mene, a u nosnicama sam osjetio otar miris njenog urina i kurac mi se počeo dizati, kao da mu nije dosta. Kako je bila uz mene osjetila je da mi se digao i pogledala me sa smješkom:

- Ajmo do plaže..

Brzo smo doplivali na plažu i čim sam izašao iz vode počela mi je lizati kurac, pa je samo zaključila da je jako slan, a ja sam ju postavio na sve četri i malo joj protrljao picu i liznuo ju dva tri puta, te joj ga zabio odmah do kraja. Jauknula je, ali je i odmah zadahtala u zadovoljstvu, pa sam ju nastavio jebati držeći ju za bokove i zabijajući joj kurac do kraja u picu. Trebalo nam je desetak minuta žestokog seksa da dođemo do vrhunca oboje, ali i to nam je bilo previše, pa smo sad oboje ležali na plaži jedno kraj drugoga, te smo nakon nekog vremena odlučili krenuti natrag na brod. A tamo su se već svi budili pomalo, pa smo doručkovali i polako krenuli dalje i dalje smo bili goli, a cure su uživale u sunčanju. Navečer bi se kupali i opet seksualne igrice, barem koliko smo mogli izdržati.

Taj vikend kad smo došli u marinu bio sam potpuno iscrpljen, ali i zadovoljen, a sa curama sam ostao u kontaktu, pa bi često znale navratiti do mene, jedna sama ili više njih odjednom. Dobro bi se jebali svaki put, ali mi je najslađe bilo jebati Lejlu, jer ga je voljela primiti u guzu, pa bi sa njom najčešće bio sam, a ona je obožavala analni seks. Ponekad bi navratio i zdravko, pa bi bila redaljka sa njih četri, ali to je već za drugu priču. Sad čekamo ponovo ljeto i novo krstarenje.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).