Brza pretraga

Tražim:

Za:

Ljetna avantura

Zaposlio sam se odmah nakon završetka srednje škole i to u jednom restoranu kraj Senja blizu kojeg je bio kamp. Nitko od mene nije očekivao da preuzmem šefovanje u kuhinji, ali su me uvažavali s obzirom na reference sa prakse. Bilo je to ono vrijeme prije rata na ovim prostorima i bilo je to dobro vrijeme.

Radio sam već mjesec dana kada sam upoznao nju, Tanju. Bila je predivna djevojka iz malog mjesta u Sloveniji, kovrčave kose boje meda, zelenih očiju, manjih grudi, ali zato zamamne stražnjice. Bila je malo niža od mene, a ja sam bio visok 191 cm, te su njene duge noge oduzimale dah. Bila je dvije godine starija od mene, pa me je gledala onako s podsmjehom i s malom ohološću, kao, ipak je ona starija, a ja sam balavac.

Upoznali smo se na plaži u kampu, kad sam ja imao slobodno nakon ručka, a upoznali smo se preko mog prijatelja koji je bio nešto kao kućni majstor u kampu, a ja sam stanovao u njegovoj kući u mjestu. Oni su se poznavali odavno, jer su njeni ljetovali u ovom kampu već godinama. Tako smo se i mi počeli družiti, te smo moja slobodna popodneva provodili na plaži sunčajući se i kupajući, a dosta smo vremena provodili u razgovoru. Ona je bila na fakultetu u Ljubljani, a pošto sam i ja nakon vojske planirao upisati fakultet dosta me je toga interesiralo u vezi toga.
Jedan dan smo tako ležali na plaži, a bilo je jako vruče kod je Tanja odjednom skinula gornji dio svog badića, te legla na leđa i dala mi bočicu sa mješavinom maslinovog ulja i limunova soka, te mi rekla da ju namažem. Malo sam zastao, jer još niti jednu curu nisam mazao po grudima, uglavnom po leđima, a ovo mi je bilo novo. Dok sam tako oklijevao, Tanja me pogledala rukom zaklanjajuči oči od sunca i rekla:

- Šta čekaš? Ako ti je neugodno zamisli da moraš nauljiti neko meso za peć. -tu je prasnula u smijeh, a i ja za njom.
- Hmmm...još nisam imao ovakav komad za nauljit -rekao sam ispod glasa uz smješak, a ona me samo lagano bubnula po nozi, ali dovoljno blizu mog malo napetog kurca u kupaćim.
- Šuti i maži...ali nježno...

Počeo sam ju mazati od ramena, po rukama, a onda sam prešao na trbuh. Dok sam ju nježno mazao ona je duboko disala, a kad sam došao do njenih grudi, koje su bile tvrde kao kamen, i kad sam joj dodirnuo bradavice ona se je samo stresla i tiho promrmljala:

- Samo nastavi...mmmm...još nježnije...mmmm...
- Kako ti kažeš -promrmljao sam i ja tiho, na šta m je ona pogledala ispod oka, a onda se i osvrnula oko nas, te kad je vidjela da niko ne obraća pažnju na nas stavila je svoju ruku na moje prepone i počela mi maziti kurac preko kupaćih.

Ostao sam malo zatečen razvojem situacije. Nisam znao kud bih sa sobom, a moj mališa u gaćama uopće nije surađivao već je rastao i rastao kao da je kvasac u njemu. Gledao sam okolo, ali srećom nitko nije gledao prema nama. Ja sam se trgnuo, te ruku sa njenih sisica spustio do njenih gaćica i prešao njom preko njene pice, na što je ona lagano raširila noge, te sam rukom prešao cijelom dužinom do guze i natrag. Ona je samo uzdahnula i stisnula mi kurac u gaćama. Nakon toga me je pogledala i rekla:

- Idemo u vodu, dođi.

Krenuo sam za njom pokušavajući sakriti izbočinu na mojim gaćicama, te sam brzo bio u vodi. Ona je već plivala malo više ispred mene, te sam odmah shvatio kamo ide. Iznad tog dijela obale je išla magistrala, a dolje su bile stijene i male uvalice sa šljunkom, dovoljno za jednu osobu ili u ovom slučaju za dvije, a nitko te nije mogao vidjeti osim iz čamca. Brzo sam ju stigao, te sam plivao odmah iza nje, a uskoro smo došli u plićak i sjeli u malu udubinu između dvije stijene. Ja sam skinuo kupaće i stavio ih na stijenu, a i ona je isto skinula svoje, te sam ugledao njenu dlakavicu koja je bila uredno podšišana. Prišla mi je i opkoračila me, te privukla moju glavu svojoj pici. Zaronio sam usnama i jezikom u njenu šumicu, a ona je samo glasno zajecala:

- Tooo...liži ju...

Lizao sam joj klitoris i jezikom ulazio u njenu picu dok sam ju rukama držao za guzu i lagano ju mijesio. Kurac mi je bio tako napet da sam mislio da će eksplodirati ako ga taknem. Nakon još koje minute lizanja se odmakla od mene i čučnula, te mi počela jednom rukom drkati kurac, a drugom je mjesila moja jaja. Nije trebalo dugo i iz mog kurca je krenuo vodoskok sperme po njenim rukama i mom trbuhu. Ona je bila oduševljena količinom sperme, te se nasmijala i požudno me poljubila. Dok smo se ljubili još mi je drkala kurac, te se nije niti spustio, a ona me je brzo opkoračila i namjestila svoju picu iznad njega, te se pažljivo spustila niz njega. Nakon par podizanja i spuštanja bio je do kraja u njoj, te je počela mahnito vrtiti bokovima i nabijati se na moj kurac. Nije prošla dugo i več se tresla u orgazmu, a ja sam osjećao vrelinu njene pice na svom kurcu. Stezala ni je kurac kao kliještima i ja sam se osjećao blaženo. Nakon orgazma je naglo ustala i pomogla mi da ustanem, te mi je okrenula svoju guzu i naslonila se na stijenu, a ja sam joj prišao sa leđa, primio svoj kurac i malo joj prošao po usminama i onda joj ga stavio odmah do kraja. Samo je zastenjala i izbacila svoju guzu prema meni. Ja sam ju primio za bokove i počeo joj ga zabijati do kraja. Jaja su lupala u njene noge, a zvukovi ulaska kurca u picu su se poklapali sa šumom mora oko naših nogu.
Jebao sam ju tako još desetak minuta, a tempo nismo mijenjali ni ona ni ja. U međuvremenu je ona svršila još par puta, a ja sam osjetio da mi se približava moj orgazam, te sam brzo izvukao svoj kurac i pošpricao joj leđa i guzu sa svojom spermom. Ona se je okrenula, te sagnula i uzela mi kurac u usta i očistila ga od sperme. Uspravila se i prišla mi, te me zagrlila i poljubila. Osjetio sam ukus svoje sperme u njenim ustima, a ona je nakon toga prošaptala na moje uho:

- Sperma ti ima jako dobar okus. Voljela bi ti ga večeras popušiti do kraja.
- Može...hoćeš da odemo do diska večeras kad završim sa poslom?
- Naravno...ako stignemo tamo -pritom mi je namignula i ponovo me poljubila, a ja sam ju zagrlio i stisnuo joj guzu.

Brzo smo navukli gaćice i otišli na plažu. A onda sam ja otišao na posao, a ona je ostala u kampu.
Jedva sam čekao završetak posla, te sam se na brzinu otuširao i spremio za van. Pokupio sam ju na ulazu u kamp, te smo otišli prema Senju. Tijekom vožnje je njena ruka bila na mom kurcu i dobro ga je mazila i trljala, te mu je ubrzo bilo pretijesno u gaćama. Ona je brže bolje izvukla moj kurac van i nagnula mi se u krilo te ga strpala u usta. Usisavala ga je tako dobro da sam morao stati kraj ceste i ugasiti motor, jer jednostavno nisam mogao voziti tako. Malo sam si spustio naslon sjedala kako bi njoj olakšao, a ona je ugurala prste u moje gaće i mjesila mi jaja. Nije trebalo dugo i eksplodirao sam joj duboko u grlo. Pokupila je sve, a onda me pogledala i nasmiješila se požudno:

- Smatraj ovo predigrom...
- Valjda je još nešto ostalo u mojim jajima nakon ove predigre? -i ja sam se njoj smješkao.
- Nadam se da je...za tvoje dobro -namignula mi je, a ja sam zakopčao hlače i podigao naslon, te smo nastavili vožnju.

Cijelo vrijeme u disku se stiskala uz mene i trljala svoju guzu uz moj kurac, a nakon skoro dva sata takvog provociranja je meni pukao film, te sam ju primio za ruku, otišao do šanka, platio račun i odveo ju van. Kad smo izašli odveo sam ju do auta, posjeo unutra i odvezao nas na neko mirnije mjesto. Kad sam parkirao izašao sam van i pozvao i nju. Kad mi se pridružila zagrlio sam ju i počeli smo se ljubiti i strastveno grliti, a kad sam joj zadigao majicu i počeo ljubiti sisice samo je uzdahnula i privukla me k sebi. Otkopčao sam joj hlače i povukao ih niz noge zajedno sa gaćicama, te ju posjeo na auto, a onda sam otkopčao svoje hlače i skinuo i njih sa gaćicama, te stavio svoj kurac na ulaz u njenu vrelu i mokru picu, a ona je samo rekla:

- Svrši u mene...napuni mi pičku svojom spermom...

Pogledao sam ju u oči i naglo joj ga gurnuo. Ona je ciknula i zabila mi nokte u ramena, a ja sam počeo zabijati joj kurac do kraja u njenu picu. Nije dugo trajalo, ali se je poklopilo da smo istovremeno svršili. Ja sam zabio kurac skroz u njenu picu, a ona me je stisla sa svojim nogama i zabila mi je nokte u leđa, te se tresla u orgazmu. Kad smo se opustili i odmakli u očima su joj se vidjele suze, ali i osmijeh preko cijelog lica. Zagrlila me je i dugo smo se tako ljubili, a prekinula su nas svjetla još jednog automobila koji se spuštao prema ovom mjestu. Brzo smo uzeli svoje stvari i ušli u auto smijući se kao blesavi. Kad smo se vratili do kampa dugo smo se ljubili i dogovorili sa sutrašnje kupanje....a bilo ga je dosta...ali to je već za drugu priču.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).