Brza pretraga

Erotske priče

Ljetna avantura

Ocjena: 5

Zaposlio sam se odmah nakon završetka srednje škole i to u jednom restoranu kraj Senja blizu kojeg je bio kamp. Nitko od mene nije očekivao da preuzmem šefovanje u kuhinji, ali su me uvažavali s obzirom na reference sa prakse. Bilo je to ono vrijeme prije rata na ovim prostorima i bilo je to dobro vrijeme.

Radio sam već mjesec dana kada sam upoznao nju, Tanju. Bila je predivna djevojka iz malog mjesta u Sloveniji, kovrčave kose boje meda, zelenih očiju, manjih grudi, ali zato zamamne stražnjice. Bila je malo niža od mene, a ja sam bio visok 191 cm, te su njene duge noge oduzimale dah. Bila je dvije godine starija od mene, pa me je gledala onako s podsmjehom i s malom ohološću, kao, ipak je ona starija, a ja sam balavac.

Upoznali smo se na plaži u kampu, kad sam ja imao slobodno nakon ručka, a upoznali smo se preko mog prijatelja koji je bio nešto kao kućni majstor u kampu, a ja sam stanovao u njegovoj kući u mjestu. Oni su se poznavali odavno, jer su njeni ljetovali u ovom kampu već godinama. Tako smo se i mi počeli družiti, te smo moja slobodna popodneva provodili na plaži sunčajući se i kupajući, a dosta smo vremena provodili u razgovoru. Ona je bila na fakultetu u Ljubljani, a pošto sam i ja nakon vojske planirao upisati fakultet dosta me je toga interesiralo u vezi toga.
Jedan dan smo tako ležali na plaži, a bilo je jako vruče kod je Tanja odjednom skinula gornji dio svog badića, te legla na leđa i dala mi bočicu sa mješavinom maslinovog ulja i limunova soka, te mi rekla da ju namažem. Malo sam zastao, jer još niti jednu curu nisam mazao po grudima, uglavnom po leđima, a ovo mi je bilo novo. Dok sam tako oklijevao, Tanja me pogledala rukom zaklanjajuči oči od sunca i rekla:

- Šta čekaš? Ako ti je neugodno zamisli da moraš nauljiti neko meso za peć. -tu je prasnula u smijeh, a i ja za njom.
- Hmmm...još nisam imao ovakav komad za nauljit -rekao sam ispod glasa uz smješak, a ona me samo lagano bubnula po nozi, ali dovoljno blizu mog malo napetog kurca u kupaćim.
- Šuti i maži...ali nježno...

Počeo sam ju mazati od ramena, po rukama, a onda sam prešao na trbuh. Dok sam ju nježno mazao ona je duboko disala, a kad sam došao do njenih grudi, koje su bile tvrde kao kamen, i kad sam joj dodirnuo bradavice ona se je samo stresla i tiho promrmljala:

- Samo nastavi...mmmm...još nježnije...mmmm...
- Kako ti kažeš -promrmljao sam i ja tiho, na šta m je ona pogledala ispod oka, a onda se i osvrnula oko nas, te kad je vidjela da niko ne obraća pažnju na nas stavila je svoju ruku na moje prepone i počela mi maziti kurac preko kupaćih.

Ostao sam malo zatečen razvojem situacije. Nisam znao kud bih sa sobom, a moj mališa u gaćama uopće nije surađivao već je rastao i rastao kao da je kvasac u njemu. Gledao sam okolo, ali srećom nitko nije gledao prema nama. Ja sam se trgnuo, te ruku sa njenih sisica spustio do njenih gaćica i prešao njom preko njene pice, na što je ona lagano raširila noge, te sam rukom prešao cijelom dužinom do guze i natrag. Ona je samo uzdahnula i stisnula mi kurac u gaćama. Nakon toga me je pogledala i rekla:

- Idemo u vodu, dođi.

Krenuo sam za njom pokušavajući sakriti izbočinu na mojim gaćicama, te sam brzo bio u vodi. Ona je već plivala malo više ispred mene, te sam odmah shvatio kamo ide. Iznad tog dijela obale je išla magistrala, a dolje su bile stijene i male uvalice sa šljunkom, dovoljno za jednu osobu ili u ovom slučaju za dvije, a nitko te nije mogao vidjeti osim iz čamca. Brzo sam ju stigao, te sam plivao odmah iza nje, a uskoro smo došli u plićak i sjeli u malu udubinu između dvije stijene. Ja sam skinuo kupaće i stavio ih na stijenu, a i ona je isto skinula svoje, te sam ugledao njenu dlakavicu koja je bila uredno podšišana. Prišla mi je i opkoračila me, te privukla moju glavu svojoj pici. Zaronio sam usnama i jezikom u njenu šumicu, a ona je samo glasno zajecala:

- Tooo...liži ju...

Lizao sam joj klitoris i jezikom ulazio u njenu picu dok sam ju rukama držao za guzu i lagano ju mijesio. Kurac mi je bio tako napet da sam mislio da će eksplodirati ako ga taknem. Nakon još koje minute lizanja se odmakla od mene i čučnula, te mi počela jednom rukom drkati kurac, a drugom je mjesila moja jaja. Nije trebalo dugo i iz mog kurca je krenuo vodoskok sperme po njenim rukama i mom trbuhu. Ona je bila oduševljena količinom sperme, te se nasmijala i požudno me poljubila. Dok smo se ljubili još mi je drkala kurac, te se nije niti spustio, a ona me je brzo opkoračila i namjestila svoju picu iznad njega, te se pažljivo spustila niz njega. Nakon par podizanja i spuštanja bio je do kraja u njoj, te je počela mahnito vrtiti bokovima i nabijati se na moj kurac. Nije prošla dugo i več se tresla u orgazmu, a ja sam osjećao vrelinu njene pice na svom kurcu. Stezala ni je kurac kao kliještima i ja sam se osjećao blaženo. Nakon orgazma je naglo ustala i pomogla mi da ustanem, te mi je okrenula svoju guzu i naslonila se na stijenu, a ja sam joj prišao sa leđa, primio svoj kurac i malo joj prošao po usminama i onda joj ga stavio odmah do kraja. Samo je zastenjala i izbacila svoju guzu prema meni. Ja sam ju primio za bokove i počeo joj ga zabijati do kraja. Jaja su lupala u njene noge, a zvukovi ulaska kurca u picu su se poklapali sa šumom mora oko naših nogu.
Jebao sam ju tako još desetak minuta, a tempo nismo mijenjali ni ona ni ja. U međuvremenu je ona svršila još par puta, a ja sam osjetio da mi se približava moj orgazam, te sam brzo izvukao svoj kurac i pošpricao joj leđa i guzu sa svojom spermom. Ona se je okrenula, te sagnula i uzela mi kurac u usta i očistila ga od sperme. Uspravila se i prišla mi, te me zagrlila i poljubila. Osjetio sam ukus svoje sperme u njenim ustima, a ona je nakon toga prošaptala na moje uho:

- Sperma ti ima jako dobar okus. Voljela bi ti ga večeras popušiti do kraja.
- Može...hoćeš da odemo do diska večeras kad završim sa poslom?
- Naravno...ako stignemo tamo -pritom mi je namignula i ponovo me poljubila, a ja sam ju zagrlio i stisnuo joj guzu.

Brzo smo navukli gaćice i otišli na plažu. A onda sam ja otišao na posao, a ona je ostala u kampu.
Jedva sam čekao završetak posla, te sam se na brzinu otuširao i spremio za van. Pokupio sam ju na ulazu u kamp, te smo otišli prema Senju. Tijekom vožnje je njena ruka bila na mom kurcu i dobro ga je mazila i trljala, te mu je ubrzo bilo pretijesno u gaćama. Ona je brže bolje izvukla moj kurac van i nagnula mi se u krilo te ga strpala u usta. Usisavala ga je tako dobro da sam morao stati kraj ceste i ugasiti motor, jer jednostavno nisam mogao voziti tako. Malo sam si spustio naslon sjedala kako bi njoj olakšao, a ona je ugurala prste u moje gaće i mjesila mi jaja. Nije trebalo dugo i eksplodirao sam joj duboko u grlo. Pokupila je sve, a onda me pogledala i nasmiješila se požudno:

- Smatraj ovo predigrom...
- Valjda je još nešto ostalo u mojim jajima nakon ove predigre? -i ja sam se njoj smješkao.
- Nadam se da je...za tvoje dobro -namignula mi je, a ja sam zakopčao hlače i podigao naslon, te smo nastavili vožnju.

Cijelo vrijeme u disku se stiskala uz mene i trljala svoju guzu uz moj kurac, a nakon skoro dva sata takvog provociranja je meni pukao film, te sam ju primio za ruku, otišao do šanka, platio račun i odveo ju van. Kad smo izašli odveo sam ju do auta, posjeo unutra i odvezao nas na neko mirnije mjesto. Kad sam parkirao izašao sam van i pozvao i nju. Kad mi se pridružila zagrlio sam ju i počeli smo se ljubiti i strastveno grliti, a kad sam joj zadigao majicu i počeo ljubiti sisice samo je uzdahnula i privukla me k sebi. Otkopčao sam joj hlače i povukao ih niz noge zajedno sa gaćicama, te ju posjeo na auto, a onda sam otkopčao svoje hlače i skinuo i njih sa gaćicama, te stavio svoj kurac na ulaz u njenu vrelu i mokru picu, a ona je samo rekla:

- Svrši u mene...napuni mi pičku svojom spermom...

Pogledao sam ju u oči i naglo joj ga gurnuo. Ona je ciknula i zabila mi nokte u ramena, a ja sam počeo zabijati joj kurac do kraja u njenu picu. Nije dugo trajalo, ali se je poklopilo da smo istovremeno svršili. Ja sam zabio kurac skroz u njenu picu, a ona me je stisla sa svojim nogama i zabila mi je nokte u leđa, te se tresla u orgazmu. Kad smo se opustili i odmakli u očima su joj se vidjele suze, ali i osmijeh preko cijelog lica. Zagrlila me je i dugo smo se tako ljubili, a prekinula su nas svjetla još jednog automobila koji se spuštao prema ovom mjestu. Brzo smo uzeli svoje stvari i ušli u auto smijući se kao blesavi. Kad smo se vratili do kampa dugo smo se ljubili i dogovorili sa sutrašnje kupanje....a bilo ga je dosta...ali to je već za drugu priču.
Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

Više informacija

Samo za punoljetne osobe

Ukoliko niste punoljetna osoba molimo Vas da odmah napustite stranice!