Brza pretraga

Tražim:

Za:

Ljetovanje

Prije koju godinu planirao sam s tadašnjom curom odlazak na ljetovanje. Gledali smo iz fore luksuzne apartmane na atraktivnim lokacijama s bazenima koji su koštali pravo malo bogatstvo. Iskreno nisam mislio da ćemo si moći nešto takvo priuštiti. Ali jedan dan kada sam to u razgovoru kolegi spomenuo rekao mi je da pogledam Grčku. Na njegov nagovor sam krenuo gledati ponudu i zbilja je bilo fenomenalnih stvari koje i nisu toliko skupe. Dodatnim čačkanjem izletila je jedna fenomenalna ponuda. Netko je otkazao vilu u zadnji čas i ukazala se prilika iz snova. Bez razmišljanja sam uplatio dva tjedna i odmor je mogao početi.
Došli smo u Grčku i smjestili se. Vila je bila na vrhu brda izolirana od svega. Imala je predivan pogled na more i veliki vanjski bazen. Vrijeme e bilo toplo i sunčano. Legli smo spavati da dođemo sebi nakon puta. Kada smo se probudili veće je bilo dosta kasno i sunce je bilo skoro na zalasku. Pojeo sam nešto na brzinu i otišao u bazen. Uživao sam u pogledu kad sam začuo njen glas. Kako ti se čini moj kostim? Okrenuo sam se prema njoj. Bila je skoro 1, 8 i njene duge noge koje nisu imale kraja su mamile moj pogled koji s polako penjao prema gore. Konačno sam došao do gaćica. Imala je na sebi crvene tange koje su toliko male bile da su više otkrivale nego skrivale. Dizao sam pogled uz njen vitak struk dok se kurac lagano krutio. Došao sam do njenih sisa koje su bile oveće trojke. Mikro bikini ih je činio još većim. Sada sam već bio potpuno krut. Konačno mi je pao pogled na njenu slatku facu koja se smijala jer je znala da me izluđuje. Njena crvena kosa je vijorila na povjetarcu. Samo sam izvalio bilo bi bolje bez njega. Povukla je lagano špagu i njene savršene sise su bile izložene mom pogledu. Krenula je prema bazenu i rekla. Moram i tebi nešto ostaviti. Skočila je u bazen i doplivala do mene. Ljubili smo se dok je sunce polako zalazilo. Podigao sam je na rub bazena i skinuo gaćice s nje. Počeo sam joj ljubiti stopala i lickati prste. Ljubio sam je polako sve više uz nogu. Kada bi došao nadomak prepona polako bi se bratio prema koljenu. Ponavljao sam to dok me nije počela moliti da je ližem. Krenuo sam je lagano ljubiti oko pičke. Curilo je iz nje lagano sam je licnuo jezikom. Lagano sam je otvorio prstima i polizao odozdo sve do klitorisa. Uzdahnula je tiho. Lizao sam je polako oko klitorisa i zatim sve brže. Uzdisala je sve brže. Moj kurac je počeo pulsirati. Rukama je stisnula moju glavu na pičku. Počela je svršavati. Povukao sam je u vodu. Raširio sam joj noge i ušao duboko u nju. Jebao sam je dok je nastavila svršavati. Sada je već bila glasna i sve je zvonilo oko nas. Grickao sam joj bradavice dok sam je žestoko nabijao. Osjećaj jebanja pod vodom bio je fenomenalan. Obuhvatila me nogama oko struka dok sam ulazio u nju stiskala me sve jače i to me izluđivalo. Počeo sam svršavati. Htio sam izvući ali me nogama stisnula i natjerala da svršim u nju. Sve sam istresao u nju. Nastavili smo se ljubiti…

Mrak je pao, a diskretna rasvjeta se upalila tek toliko da se vidi oko bazena. Legli smo na ležaljke uz bazen i ispijali lokalno crno vino. Došla je do moje ležaljke i legla uz mene. Ljubili smo se. Spustila je ruku na moj kurac i počela ga ponovo dizati. Krenuo sam je zgrabiti za sisu ali rekla je ti samo lezi i ne radi ništa. Opustio sam se. Kurac je bio ponovo tvrd. Počela ga je lagano pušiti. Sve dublje dok joj nije bio skroz u grlu. Nakon par minuta podigla se i sjela na njega. Krenula je miješati lagano na mom kurcu napred nazad. Nagnula se lagano u nazad i stavila ruku iza leđa. Zastala je na trenutak i zažmirila. Gurala si je prst u guzicu i u trenutku kada je ušao lagano je uzdahnula. Jebala me dok se istovremeno lagano prstenjačila. Uskoro je zastala i lagano se odigla. Namjestila je moj kurac na ulaz u šupak.

Polako je sjela na njega i glavić je ušao. Počela je polako ići gore dole, gore dole dok je svakim zamahom on bio sve dublje u njoj. Konačno je ušao u nju do kraja. Nabijala se sve jače. Uhvati me za sise rekla je. Zgrabio sam ih i počeo se igrati bradavicama. Jače vikala je. Stiskao sam ih dok se nabijala na kurčinu koja je bila spremna puknuti. Nemoj mi još svršiti rekla je. Još malo izdrži. Počela je svršavati. Sad vikala je, sad i nabijala se luđački. Počeo sam štrcati u njenom šupku. Svaka kap iz mojih jaja završila je duboko u njoj. Legla je iscrpljena na mene dok mi kurac nije splasnuo i izašao iz nje. Osjetio sam kako se topla sperma iz njenog šupka cijedi po mene….

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).