Brza pretraga

Tražim:

Za:

Mala iz Srbije

Nedavno sam upoznao Violetu. Dolazila je iz Novog Sada, a usprkos svemu što se dešavalo na Balkanu zadnjih tridesetak godina ipak se moglo sve zaboraviti. Pogotovo što je Violeta imala samo 25 godina i nije se nimalo zamarala tim problemima. Nju je zanimao isključivo seks. Čim bolji i čim strastveniji.

Upoznali smo se prošlo ljeto u jednom mjestu pored Opatije, na plaži. Ja sam tražio neko mjesto gdje da stavim ručnik, a upravo se neka familija digla s plaže, pa sam se smjestio na njihovo mjesto. S moje desne strane je bio neki stariji bračni par koji se izležavao na suncu, ako nisu već izdahnuli od starosti, a sa druge je bila Violeta sa nekom frendicom i još jednim tipom. Nekako sam skužio da su ta njena frendica i tip cura i dečko, pa bi se svako toliko osmjehnuo Violeti, a i ona je uzvraćala osmjehe. Bila je komad, po prvoj procjeni barem za glavu niža od mene, ali je bila savršena tijela i izblajhane kose. Sise trojka, ravan trbuh i savršena stražnjica. Neko vrijeme smo se tako mjerkali, mislim, vidio sam da me škica ispod sunčanih naočala. Imala je šta i gledati. Sportski sam građen, a ni alatka u kupaćim nije mala, solidnih dvadeset centimetara i podebljeg glavića.

U jednom trenutku sam ustao i krenuo u more, čisto da se osvježim. Otplivao sam malo i nakon nekoliko minuta se napokon okrenuo prema obali da se malo izorjentiram. Potražio sam svoj ručnik i kad sam ga ugledao shvatio sam da na mjestu gdje je bila Violeta nema nikoga. Pogledao sam okolo, ali ju nisam vidio, pa sam polako krenuo u pliće. Kad sam mogao stati na dno stao sam i gledao okolo, kad am začuo neko pljusakanje iza sebe. Okrenuo sam se i ugledao Violeti kako pliva uz mene dok nije došla ispred i dotakla dno, a onda povukla kosu na tjeme istaknuvši pritom sise u mini badiću čije su bradavice napinjale tkaninu:

- Ćao, ja sam Violeta ili Viki za prijatelje. -rekla je i pružila mi ruku.
- Ćao i tebi, ja sam Bernard. -rekao sam i uzvratio joj stisak.
- Vidim da si sam?
- A ja vidim da ti nisi -rekao sam sa smiješkom, na šta se i ona nasmijala.
- A da, to mi je prijateljica Ivana i njen dečko Zoran, ali sam uglavnom sama -rekla je i pogledala me nagnuvši glavu na jednu stranu- A što nam se ne bi pridružio?
- Jel samo na plaži ili i kasnije? -upitao sam malo sarkastično, ali je mala kužila stvar, pa je samo rekla.
- Za sada na plaži, ali bi mi kasnije više odgovaralo društvo jedan na jedan -rekavši to namignula mi je i malo se spustila u more i odgurnula se do mene, pa joj je ruka završila na mojim preponama i uhvatila je moj kurac stisnuvši ga par puta, pa dodala- Definitivno jedan na jedan.
- Mmm.. ni ja nemam ništa protiv.. -rekao sam nakon što sam se i ja spustio u more i stavio joj ruku između nogu koju je odmah stisla i nije puštala.

Nakon par minuta smo izašli van i otišli do njenih prijatelja, pa me upoznala sa njima. Nakon toga smo malo kartali, a ona je više gledla moje prepone nego je pratila karte, pa smo ubrzo izgubili dvije partije za redom. Onda su oni otišli, ali mi je ostavila broj moba.
Nazvao sam ju tek oko 8 navečer, jer nisam htio ispasti napasan. Javila se odmah i kad mi je prepoznala glas samo se nasmijala i upitala gdje sam do sada. Našli smo se i ostao sam bez daha. Imala je kratku haljinu uz tijelo koja je isticala one sise i njenu guzu, a kako sam moga vidjeti nije nosila ni gaćice, a ni grudnjak. Pogledi okolnih frajera su se lijepili za nju, ali se nije obazirala. Na moje pitanje gdje su joj frendovi samo je odmahnula rukom i rekla da smo sami. Obilazili smo kafiće, pa završili u jednom klubu. Stiskala se uz mene dok smo plesali i ja sam osjećao vrelinu njene kože, a kad je rekla da idemo do mene nisam ni malo dvoumio, jer mi je kurac već bio napet. Brzo smo došli do mene doma na gornjoj cesti i čim smo ušli u stan bacila se na mene. Obgrlila me nogama i kad sam ju uhvatio za guzu samo joj je haljina skliznula na gore i njeni goli guzovi su bili u mojim rukama. Stiskao sam ih dok sam ju nosio prema sobi, a onda ju tamo položio na krevet i raširio joj noge. Njena obrijana pica je bila mokra. Spustio sam se na koljena i počeo ju lizati. Stenjala je i samo govorila 'To, to, daaaaaa.. . ' Lizao sam ju kao da ližem sladoled, a ona je curila i močila moj krevet. Polako sam otkopčao hlače i spustio ih do koljena, a sa njima i gaće. Sad je moj napeti kurac lupkao po krevetu, a ja više nisam mogao čekati. Polako sam se uspravio i sa svojim glavićem prošao po njenim malenim usminama, a onda ga lagano gurnuo u nju. Zastenjala je glasno i samo rekla da ju jebem. Počeo sam joj ga zabijati sve jače dok je ona stenjala sve glasnije i glasnije. Podigao sam joj noge na svoja ramena i nastavio se zabijati u nju sve do jaja. Ubrzo je počela svršavati i stiskala mi je kurac svojom picom. Onda je i meni došlo, pa sam ga brzo izvukao i svršio po njenom obrijanom brežuljku, a dobar dio je završio i na njenoj haljini. Samo se nasmijala i rekla da ju više neće prati.

Zatim smo se oboje potpuno skinuli i legli na krevet, te se jedno vrijeme samo mazili i ljubili, a onda se ona samo spustila na niže i počela se igrati mojim kurcem. Mijesila mi je i lizala jaja, pa po kurcu do samog glavića, sve dok ga nije učvrstila, a onda se popela na mene i spustila se na moj kurac. Polako se spuštala po njemu hvaleći širinu mog glavića, a onda je započela ples po njemu. Nabijala se i stenjala dok su njeni nokti grebli moja prsa. Svršila je dva puta, a drugi put istovremeno sa mnom ne želeći se maknuti sa mene dok sam svršavao u njenu picu. Nije joj to smetalo, a poslije mi je rekla da joj nisu plodni dani, pa da ne brinem.

Nastavili smo se zabavljati cijelo vrijeme dok je bila kod svoje frendice. Seks je bio vrhunski, a kad je odlazila rekla je da će uskoro doći natrag. Uskoro dolazi i jedva čekam, pošto mi je obećala da ću ju moći jebati u guzu. Ali o tome drugi put.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).