Brza pretraga

Tražim:

Za:

Mirjana 4

Nakon nevjerojatnog seska sa gospođom Mirjanom sam sljedeći tri dana išao nazad na nudističku plažu, kako se kaže nikad nije malo dobrih sisa.
Gledao sam do navečer svaku koja je dolazila u odlazila.
Načuo sam neke likove u prolazu kako će deset kilometara odavde biti party uz obalu, pa sam se uputio tamo oko ponoci samo da bacim oko na stanje.
Kad sam došao tamo je bio svako pijan i najvažnije svi su bili goli i plesali.
Ušao sam u sredinu i prišao jednoj mladoj ribi, vjerojatno oko tridesetak godina, sise kao veće muške šake koje su stojale visoko i bradavice kao antene uperene u moje oči. Plesali smo lagano uz pjesme dok se ona nije okrenula i svoju čvrstu guzu počela trljati od moj kurac i moje ruke trljati od svoj trbuh prema sisama.
Pustio sam se igri i mjesio joj sise sve više dok je se ubijala nageta na moje tijelo.

Odjednom se odmakla i povukla mi ruke da idem za njom, dok sam išao iza nje samo samo gledao njena dva sočna guza kako se lome jedan od drugi..
Hodali smo nekih pet minuta i sjeli na plažu nedaleko od neke grupice ljudi. Nisam ništa ni rekao već me je oborila i spustila se da mi puši kurac..
Odmah je gutala čitav jer se tek napola bio digao i željno ga je sisala..
Čim sam osjetio da se krutim više počeo sam joj glavu gurati na kurac, skroz do jaja je gutala sad već čvrst kurac, desetak minuta sam je tako jebao usta dok nisam počeo sa svršavam a ona grca od sperme ali je sve progutala.
Počela je oblizivati kurac i jaja nakon šta sam joj pustio glavu, uživao sam u njenom jeziku a Tad sam bacio pogled na skupinu tu desetak metara dalje i skužio da su samo muškarci skoro, samo dvije žene na podu..

Poveo sam ribu za ruku i sjeli smo bliže koji metar iznad te skupine blizu neke stijene na plaži..
Djevojka se vratila pušenju kurca i trljala si pičku a ja sam bacio oko na grupu opet i sad sam ugledao da se redaju na te dvije žene jedan po jedan, a bilo ih je bar šestorica.
Napalio sam se još više te djevojku okrenuo u dogy pozu I počeo je tucati u njenu mesnatu i dlakavu pičku dok sam gledao tu skupinu.
Stenjala je ona kao i te dvije žene iz grupe koje su bile uništavane kurcima.
Guzio sam djevojku žestoko i mjesio joj nevjerojatno čvrste i slatke guzove, ulazio sam u nju cijelim kurcem glatko a ona je oborene glave u pijesak samo kroz stenjanje tražila jače..
Svršio sam u nju u par velikih trzaja i plesnuo za kraj a onda sam je odlučio odvesti u skupinu ispod.

Pristala je i čim smo stigli gurnuo sam je malo među momke i brzo su je oborili na pod, jedan je počeo da je odmah liže po sisama a drugi da joj stavlja kurac usta, tad se skupina malo raširila u ugledao sam te žene i na moj šok jedna je bila Mirjana..
Sjeo sam na pod pored još više napaljen.
Gledao sam kako je žestoko jebe neki lik.
Digao joj je noge na svoje bokove te bez milosti nabijao kurac u nju..
Stenjala je glasno dok me nije ugledala a odma je kroz grimase od žestokog seksa i osmijeh pokazivala prema meni.
Četvorica su se u deset minuta izmijenila na Mirjani, uživao sam u njenom deranju i grčenju nakon svakog lika šta je jebao.
Kroz dvadeset minuta su momci odlučili da idu dalje sa ovom mojom mladom djevojkom a pustili ove dvije žene da odmaraju.
Prišao sam Mirjani a ona je skoro zaspala od umora, sva skoro prekrivena spermom, curilo joj je iz stare pičke, umazane velike sisetine.

Pogledao sam joj kolegicu isto neka žena plus pedeset vjerojatno, umjetne sise i sva utrenirana..
Njoj sam prišao jer je još bila budna..
Gledala me je i nije se bunila kad sam je počeo ljubiti usta.. Uzvratila je i Poveo sam je u more da sapere spermu, kad smo se vratili nazad Mirjana je spavala onako umazana a ja sam pored nje legao u pustio njenu kolegicu da me polako jaše..
Jahala me je kroz osmijeh, mjesio sam njene velike umjetne sise i pozvao ju da ih vozim doma jer kao poznam Mirjanu.
Svršio sam u nju nakon desetak minuta i otišao po auto, nekako smo probudili pijanu Mirjanu i smjestili je u auto te otišli njoj doma, cijelim putem sam dobio blowjob od njene kolegice kao zahvalu pa sam ostao istu noć opet kod Mirjane

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).