Brza pretraga

Tražim:

Za:

Mlada Čehinja

Nakon celonoćne vožnje došao sam na Jadran. Samo sam hteo da nađem malo zabačeno mesto da se okupam i odspavam u hladu borova. Našao sam savršeno mesto i krenuo da se okupam. Kada sam se vratio imao sam šta i da vidim. Od celog mesta šator su nasadili iznad mog mesta. Po glasovima iz šatora znao sam da su iz Češke. Pomislio sam možda me nisu videli i odlučim da se premestim 50 ak metara dalje. Stena je bila strma uz samu obalu i pružala je lep zaklon. Odmah iznad te stene je bila cistina s malo trave i nekoliko grmova koji su rasli oko starog bora koji je pružao hladovinu. Mesto je bilo odlično i odlučio sam da ću da se još jednom okupam pre nego legnem da odspavam.

Izašao sam iz mora i skinuo mokre gaće te se zagrnuo peškirom. Krenuo sam da se uspnem uz stenu i odem do čistine. Kada sam došao do čistine imao sam šta i da vidim. Ispod mog bora ležala je na leđima potpuno gola mlada devojka i čitala knjigu. Imala je slušalice u ušima i nije mogla da me čuje. Nisam mogao da skinem pogled s njenog golog tela. Imala je možda 20 godina. Bila je prilično visoka rekao bi oko 1, 80. Telo joj je bilo celo preplanulo, videlo se da voli da se sunča gola. Bila je vitka ali ne jako mršava i imala je crnu kosu. Gutao sam je pogledom. Njeno telo se presijavalo jer je bila cela nauljena. Dok sam spuštao pogled zaustavio sam se na čvrstim mladim sisama.

Nisu bile velike, dvojka najviše, ali su bile savršenog oblika i malih nabreklih bradavica. Osetio sam kako mi se diže kurac. Mogla je da me vidi u svakom momentu ali nisam mogao da prestanem. Spustio sam pogled južnije i ugledao prekrasan crni grm među njenim nogama. Beše gust i lepo oblikovan. Noge su joj bile razmaknute i lepo se nazirala ružičasta unutrašnjost njene mlade pičke. Izvadio sam i krenuo lagano da ga drkam. Spuštao sam pogled niz njene dugačke noge. Savršeno telo su zaokružila prekrasna duga stopala s dugim prstima. Bila su lepo negovana s crvenim noktima. Drkao sam ga sve jače. U tom momentu mi se učinilo da će da skloni knjigu te sam brzo otišao iza obližnjeg grma da izdrkam do kraja. Legao sam i krenuo da ga drkam ali sam bio toliko umoran da sam zaspao s kurcem u ruci.

Probudio sam se zbunjen i sav u znoju nije mi bilo jasno šta se desilo. Došao sam sebi i prisetio se. Pogledao sam na sat bilo je prošlo dva sata. Pogledao sam oprezno još je bila tamo ali činilo se da spava. Polako sam se spustio u more da je ne probudim. Seo sam u plitku vodu na leđa i gledao u daljinu. Iz sanjarenja me prenuo njen glas. Nisam ništa razumeo pričala je na češkom. Ne razumem rekao sam na engleskom. Počela je da priča onda na tečnom engleskom. Pitala me da li mi se sviđa šta sam video i da li sam dobro izdrko na nju. Bilo mi je neugodno ali ujedno me i uzbudilo i počeo je opet da mi se diže. Nisam mogao da si pomognem, tako si sexy. Ali nisam dovršio posao bio sam previše umoran. Vidim rekla je i pokazala glavom u smeru mog u gaćama nabreklog kurca. Hajde skini ih rekla je. Skinuo sam ih i bacio na obalu. Kurac je stršao do pola iz vode van. Sela je iza mene u vodu, osetio sam njene bradavice i njen grm na svojoj koži. Zgrabila ga je rukom i nekoliko puta nategnula kožu preko glavića. Stala je i pomakla se unazad i sela na stenu kraj vode. Pomakni se malo u nazad rekla je. Seo sam uz samu obalu a ona me obuhvatila nogama i uhvatila ga drkat stopalima. Najbolji osećaj u mom životu. Radila je to tako spretno sa svojim dugim prstima i stopalima. Nije prošlo ni par minuta a topla sperma se razlila po njenim prekrasnim stopalima. Držala me tako dok sam se još tresao od orgazma. Nakon par minuta rekla je hajde da se okupamo.

Ušli smo u bodu do vrata i pričali smo. Saznao sam da je ljuta na roditelje jer joj brane da izlazi sama s dečko bez obzira što nije više maloletna. Gledao sam je kako priča i samo sam želeo da je poljubim. Zgrabio sam je oko struka i privukao sebi te poljubio. Nije se opirala pa sam je nastavio ljubit po vratu i spustio sam ruke na njenu guzicu. Spustila je ruku u vodu i stala da nateže moj kurac koji je bio ponovo tvrd. Zavukao sam joj ruku među noge i igrao se njenim grmom držeći je u iščekivanju dok nisam prešao na klitoris. Sva je drhtala pod mojim rukama i tiho uzdisala. Morao sam da uđem u nju šta pre. Podigao sam je s morskog dna namestio i nabio na kurac vrisnula je lagano. U tom trenu sam shvatio da je bila nevina. Oprosti rekao sam nisam znao. Uredu je nemoj stati, trebala sam ti reči. Krenuo sam da je lagano nabijam na kurac pod vodom dok je ljubim po vratu. Uzdisala je u mešavini užitka i bola. Bila je tako uska i stiskala je moj kurac čvrsto. Nije mi trebalo dugo. Nakon par minuta rekao sam moram da svršim. Svrši u mene rekla je, počela sam da pijem pilule. I tako sam svršio obilnije nego ikad u životu duboko u njenu mladu i usku pičku. Nisam hteo da izađem iz nje nikada. Nakon par minuta kada je splasnuo izvukao sam ga van. Pitao sam je zašto nije rekla da je nevina. Bilo me sram rekla je. Radila sam svašta s dečkom ali nikad se nismo pojebali. Rekla sam mu da ne želim da izgubim nevinost ali me stalno pritiskao. Pristala sam kada se vratimo da se iskradem i da se pojebemo ali sam mu rekla da može samo u šupak jer želim ostati nevina. Sad me strah jer nisam ni to nikad radila. Ne brini rekao sam. Dođi zamnom.

Došli smo na obalu i pronašli savršen zaklon. Rekao sam joj da mi da svoje ulje i da legne na trbuh. Oklevala je ali je to napravila. Istresao sam pola boce ulja na njenu guzicu. Razmazao sam sve po njoj i počeo da joj prstom obrađujem šupak. Nakon par minuta ugurao sam joj vrh prsta u šupak a ona je počela uzdisati. Prodirao sam sve dublje i dublje u nju. Kada sam je razradio gurnuo sam lagano i drugi prst te je pripremao za debelu kurčinu. Uzeo sam bocu i dobro nauljio nabrekli kurac. Natego sam kožu preko glavića i stavio prvo vrh, a zatim i cijeli glavić u njen pulsirajući šupak.

Cela se zgrčila. Opusti se rekao sam. Počeo sam da ga malo po malo nabijam sve dublje dok nakon 10-ak minuta nije ušao do kraja, a ona se skroz opustila. Rukama se grčevito držala za prostirku dok sam počeo da je nabijam sve jače i brže. Jebao sam je ona se jedva suzdržavala da ne vrišti iz sveg glasa. Ubrzo sam osetio da se grči i svršava. Dovelo me do ludila te sam prilikom njenog drugog orgazma svršio u njen šupak. Izvukao sam ga van i okrenuo ju na leđa te sam joj krenuo lizati slanu pičku terajući je na orgazam za orgazmom. Prilikom zadnjeg orgazma umalo da me uguši koliko me je stisnula nogama. Iscrpljeni smo legli jedno kraj drugog i zaspali.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).