Brza pretraga

Tražim:

Za:

Morska sirena 2

Drugi dan sam došao već ujutro sa prenosnim frižiderom kojeg je zaboravio netko od prethodnih turista koji su odsjeli prije u ovom apartmanu. Nakrcao sam ga vodom i sa jednom bocom vina, jer nikad se ne zna, te sam uzeo i par limenki piva. Ponovo sam bio sam na plaži, a pošto je Ana radila prijepodne odlučio sam uhvatiti malo sunca i dobro se iskupati.

Nakon dobrog i dugog plivanja izvalio sam se na ležaljku i otvorio limenku hladnog piva, a nakon toga sam zadrijemao. Probudila me Ana, tj njene ruke na mojem kurcu koji je već bio dobro nadignut.

- Pospanac, dobro ti jutro.. -rekla je sa smješkom već potpuno gola, pa se sagnula i moj kurac je nestao u njenim ustima.

Gledao sam kako se svojim usnama nabija na moj kurac dok je sunce radilo odsjaj sa morske površine pa se nisu vidjeli svi detalji, ali sam zato dobro sve osjećao. Pružio sam ruku i pomilovao joj guzu, pa ju malo privukao, te joj prstima ušao u picu i počeo sam ju trljati, a ona se nakon malo nečkanja primakla i opkoračila me, pa smo se našli u pozi 69. Lizao sam joj picu iz koje su već curili sokovi, a ona je nastavila gutati moj kurac dok je sada rukama milovala i moja jaja. Ja sam joj gurao prst u guzu dok sam joj lizao picu, a ona je samo prigušeno stenjala. Njena duga plava kosa je milovala površinu moje kože oko prepona, a uskoro sam osjetio kako se sperma penje prema vrhu mog kurca i u sljedećem trenutku je punila njena usta. Gutala je svaku kapljicu sperme, a onda je još oblizala do kraja, te ga nastavila drkati dok se počela trljati picom po mom licu što je rezultiralo pravom poplavom nakon koje minute. Pica joj je bila crvena i natečena od moje trodnevne i oštre brade koja je sad bila natopljena njenim sokovima. Čim se opustila nakon orgazma pomogla mi je da ustanem, pa me povela do mora i ubrzo smo oboje bili u moru, koje me brzo rashladilo, pa sam imao osjećaj da sam u hladnjaku nakon onog sunca na plaži.

Čim smo se malo osvježili navalila je na mene u plićaku, pa me obujmila nogama dok sam stajao do ramena u moru i sad sam imao njenu picu doslovce na vrhu svog kurca dok su njene sise bila stisnute uz moja prsa. Držao sam ju za guzu i polako rukom namjestio vrh kurca na ulaz u njenu picu, te ga pritisnuo i jednim trzajem svojih kukova ušao sam u nju. Uzdahnula je grleno, a onda se i sama nabila na njega. Polako sam hvatao ritam jebanja i primio joj noge, te sam ga polako zabijao u nju dok se ona držala oko moga vrata zabijajući svoje nokte u moja leđa i ramena. Voda je pljuskala oko nas, dok sam ja ubrzavao ritam jebanja, jer jednostavno nisam osjećao njenu težinu na sebi. Nakon dobrih desetak minuta intenzivnog seksa sam počeo svršavati u nju zabijajući se doslovno do jaja u njenu picu. Jecala je dok sam se praznio u nju, a njene bradavice su bile tvrde kao kamen i sad su strugale po mojim prsima. Ostala je u mom zagrljaju, a sad smo se ljubili polako i bez žurbe, dok se nije sam spustila sa mog kurca.

Ostali smo u plićaku i izvalili se goli na šljunak, dok nas je more lagano zapljuskivalo, a onda mi je rekla:

- Znaš.. svidjelo mi se kad si mi stavio prst u guzu..
- Zbilja? -upitao sam ju sa smješkom, a ona je samo kimnula.
- Aha.. a sad se pitam kakav bi bio osjećaj dobiti ovu tvoju mrcinu unutra.. -rekla je i rukom mazila moj sad već opušteni kurac.
- Postoji samo jedan način da to utvrdimo.. -rekao sam i stavio ruku na njene sise, te ih počeo milovati.

Ubrzo smo bili u zagrljaju i ljubili se dok mi je ona brzo drkala kurac kako bi dosegao željenu tvrdoću i čvrstoću. Nakon par minuta intezivnog drkanja bio je spreman, pa se ustala i otišla do ležaljki i donijela ulje za sunčanje, pa mi počela mazati polako kurac sa njim dok sam ja klečao u plićaku. Usput mi je namazala i jaja, te do šupka, a na moj upitni pogled samo je rekla da slučajno ne izgorim dolje uz smješak. Uzeo sam joj ulje iz ruke i rekao joj da se naguzi. Poslušala me sa zadovoljstvom i sad je bila ispred mene sa malo raširenim nogama, a ja sam imao pogled na njenu guzu i picu, pa sam joj iscijedio malo ulja na guzu i počeo joj mazati obje polutke, te polako išao prema rupici. Gurnuo sam kažiprst u njen šupčić, a ušao je bez problema u nju uz njen lagani uzdah. Gurao sam ga unutra i vadio van dodavajući pomalo ulje na njega kako bi ju što bolje podmazao. Zatim sam gurnuo dva prsta unutra i sad je samo zastenjala. Još sam joj minutu ili dvije gurao prste u guzu, a onda sam ulio još ulja, pa se malo uspravio i sad sam čućao iznad nje, te joj polako uguravao svoj tvrdi kurac u guzu. Stenjala je dok joj je ulazio, a u jednom trenu je i zajaukala, ali je samo govorila da nastavim. Nakon nekoliko uboda ušao sam sa pola kurca u nju dok je ona puhala i dahtala, te pomalo stenjala, a ja sam napokon uhvatio ritam i sad sam joj ga zabijao sa guštom dok je ona povremeno vrisnula kako ju boli, ali se nisam više mogao zaustaviti. Jebao sam ju tako više od desetak minuta dok su joj moja jaja lupkala po pici, a ja joj stiskao bokove svojim jakim rukama da se nije mogla ni maknuti. Kad sam osjetio da svršavam zabio sam joj ga do kraja, na što je ona vrisnula, a ja sam se sad praznio u njen šupak ne obazirući se na njeno stenjanje i vrištanje. Kad sam završio izvukao sam kurac iz njenog sjajnog šupka koji je bio sad jedna poveća rupa u kojoj se vidjela moja sperma. Ostala je onako na koljenima i čim sam se maknuo otišla je u more i hladila si guzu. Kad je izašla nakon pet minuta još se držala za guzu, ali je na licu bio smješak, bolni, ali smješak.

- Jebote, rasturio si mi stražnjicu.. neću moći sjediti barem dva dana normalno.. -rekla je i ugrizla me za bradavicu na prsima, pa sam se lecnuo- .. sad bi ti ga najradije odgrizla..
- Pa šta čekaš? -rekao sam izvaljen na ležaljci dok mi je kurac bio opušten među nogama.
- Hmmm.. -rekla je gledajući mi kurac, a onda se sagnula i završio joj je u ustima, pa ga je počela grickati i lizati, a onda se izvalila na svoju ležaljku i nastavila mi lagano drkati kurac.

Nakon par minuta ga je uspjela dignuti, pa se prebacila na moju ležaljku i sad se polako smjestila na njega i spustila se skroz do mojih jaja. Malo se meškoljila, a onda se sagnula prema meni is ad smo se ljubili dok se ona samo bokovima micala i polako nabijala na moj kurac. Potrajala je ova runda skoro pola sata u kojoj je ona dav puta svršila dok joj napokon nisam ispraznio u picu sve što je preostalo u mojim jajima za taj dan. Ostali smo do kasno na plaži, a onda se opet razišli.

Ovo se nastavilo narednih pet dana koliko sam još ostao na Lošinju, a onda sam morao kući. Dogovorili smo se da sljedeće godine ponovo dođem i da ponovimo ovo. Nisam imao ništa protiv osim ako se ne zaljubim u neku, na što se ona samo nasmijala i dala mi vreli poljubac za rastanak uz obećanje da se čujemo preko telefona, pa da bacimo možda i neki telefonski seks ili preko web cama. Sad jedva čekam sljedeće ljeto, jer joj je sad muž doma i ne možemo se čuti niti preko telefona.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).