Brza pretraga

Tražim:

Za:

NA NUDISTIČKOJ PLAŽI

Za našu 25-godišnjicu braka moja draga i ja odlučili smo se počastiti sami jednim ljetovanjem, sami pošto su nam djeca već odrasla. Kako nam je oboma želja bila otići na Ibizu i to smo si ostvarili. Uplatili smo dva tjedna u luksuznom hotelu, da se malo predstavimo. Moje ime je Petar, a mojoj dragoj je ime Vesna meni je 50 godina, a Vesni 48, za svoje godine izgledamo veoma dobro iako imama mali trbuščić dobro mi stoji, ali zato moja Vesna izgleda grandiozno iako je rodila dvoje djece tijelo joj je i dalje izgledalo fenomenalno, bilo je malo celulita ali ne previše, ima predobru guzu te malo šire bokove i velike sise koje bi ja osobno htio da ih malo estetski podigne, ali kako njoj to tako odgovara tko sam ja da se bunim.

Jedno sigurno znam da se tipovi okreću za njom i skidaju je očima što mene istovremeno malo čini ljubomornim i ponosnim što kraj sebe još uvijek imam sexy ženu. Nekoliko dana prije našeg puta bila je u šopingu i depilaciji što sam primijetio kada je doma imala modnu reviju kupaćih kostima koji su više otkrivali nego pokrivali. Malo me to činilo ljubomornim pa sam joj to spomenuo, rekla je da se ne brinem jer tamo nas nitko ne zna tim gore pomislim uglavnom i meni je kupila kupaće gaće koje su pokrivale samo moja jaja i kurac te nit koja mi je ulazila između guzova.

iako me sve to skupa činilo takvim isto tako me napalilo u toj mjeri da smo imali brzi i žestoki sex, a moram napomenuti da nam je sex više nego dobar i redovan. Sletjeli smo na Ibizu pa otišli u rent`a`carda unajmimo automobil kojim ćemo se kretati po otoku, a potom smo krenuli prema hotelu u kojem smo imali rezervaciju. Smjestili smo se u hotel soba je bila predobra s pogledom na tirkizno more i pješčane plaže, prvo smo se malo odmorili pa otišli na večeru te poslije večere smo malo odlučili prošetati šetnicom uz more i popiti koji koktel.

Nismo imali pojma da sve praktički radi 24 sata na dan tako da smo prvu večer iskoristili za izlazak u klub kojih nije manjkalo. Zbog umora nismo dugo ostali u klubu tako da smo se negdje oko jedan iza ponoći vratili u hotel malo se mazili i zaspali. Sljedećeg dana poslije doručka otišli smo na plažu od hotela, moja draga natjerala me je da obučem kupaće koje mi je kupila, iako mi je bilo malo neudobno zbog trakice u guzici izgledao sam dobro u njima kao i moj miško kako ga zovem od milja iako mi je solidnih 18 centimetara, još je u tim kupaćim izgledao vrh.

A moja draga izgledala je ono vau, lila bikini s malim trokutićima na vitalnim dijelovima tijela i trakicom koja je razdvajala njene guzove fenomenalne guze. Na plaži se skinula u toples kao i većina žena na plaži na kojoj je bila poprilična gužva kao i mnogi pogledi što muški što ženski bili su uprti u moju Vesnu. ZA divno čudo mene to nije smetalo kao da sam bio sasvim druga osoba, ali malo mi je smetala tolika napučenost na plaži pa sam predložio Vesni kako bi mogli potražiti malo manje napučenu plažu.

Da može, a da odemo na neku nudističku plažu predložila je Vesna, a što da ne odgovorim kao iz topa pomalo se čudeći riječima koje sam upravo izrekao. Kasnije tog popodneva vratili smo se u hotel, žena je otišla u sobu dok sam ja ostao na recepciji hotela razgovarajući s recepcionerom te sam ga pitao da li se ovdje nalazi neka nudistička plaža, rekao je da postoji i da se nalazi jedno 2 kilometra od hotelske plaže. Onda sam ga pitao postoji li takva plaža gdje nema toliko turista i gdje odlaze domaći ljudi.

Rekao mi je da ima, ali da mi treba auto za doći tamo, odgovorio sam mu kako imam auto samo neka mi napiše mjesto ili adresu koju mogu utipkati u GPS. Uzeo je ceduljicu na njoj napisao mjesto kamo moram ići zahvalio sam mu se i otišao u našu sobu. rekao sam ženi o čemu sam pričao s recepcionerom te joj rekao kako sutra rano krećemo prema tome mjestu Vesna je bila oduševljena time. Kasnije poslije podne opet smo otišli na hotelsku plažu na kojoj smo bili do večere, a poslije večere smo se otišli srediti i opet pošli u noćni provod.

Trećeg dana poslije doručka spakirali smo stvari i krenuli prema mjestu koje mi je dao recepcioner. Tamo smo stigli otprilike nakon dva sata. malo nam je trebalo pješice preko pješčanih dina da stignemo do plaže i mora. Hodali smo plažom koja se protezala u nedogled, usput smo sretali ljude bilo je ljudi, ali nije bilo onako napučeno. Dok smo hodali primijetili smo podosta parova koji su bili pristojno udaljeni jedni od drugih. Samo bilo mi je čudno to što je okolo svih tih parova bilo i nekoliko solo tipova, ali nisam baš tome davao neku preveliku važnost.

Našli smo pogodno mjesto između malih pješčanih dina, raspremili smo stvari postavili ručnike i suncobran, a onda smo se otišli osvježiti u prekrasno more gdje smo se malo hvatali i mazili. nakon nekih pola sata vratili smo se na plažu, namazali smo se kremom za sunčanje i legli se sunčati. Nakon nekoliko minuta htio sam se okrenuti na trbuh da osunčam malo leđa i guzu te sam tada primijetio da više nismo sami. Pogledao sam uokolo sebe i spazi četiri lika kako sjede nedaleko od nas.

Iako su bili na pristojnoj udaljenosti od nas shvatio sam što su zapravo oni. Bili su to voajeri koji su bili oko parova i očekivali možda kakvu akciju te imali sreće da ih se pozove da se pridruže. kako sam već rekao od kada smo došli na Ibizu ja kao da sam bio neki drugi čovjek jer u suprotnom vjerojatno bi popizdio i rastjerao znatiželjnike. Međutim nalaktio sam se na bok uzeo mobitel u ruke praveći se da surfam, a zapravo sam ispod oka sa sunčanim naočalama gledao naokolo da vidim što se događa.

Moja Vesna o tome nije imala pojma ležala je na leđima s tamnim naočalama i velikim šeširom na glavi noge je imala savinute u koljenima i raširene. Lijepo joj se vidjela skroz izbrijana pička kako svjetluca namazana kremom na vrućem suncu. nakon nekog vremena primijetio sam jednog od likova kako gleda u međunožje moje žene i polako si drka kurac. Približio sam se ženi pa joj šapnuo na uho i rekao: "Draga nemoj da reagiraš naglo, ali okolo nas je nekoliko likova, a jedan upravo drka kurac na tebe".

Ha ha ozbiljno ili me zajebavaš odgovorila mi je, evo pogledaj sama, ali nemoj naglo rekoh joj. Podigla se na laktove malo zirnula okolo sebe te se sama uvjerila, što ćemo sad pitala me je Vesna, a ne znam što bi ti htjela rekao sam prebacujući lopticu. Sigurno čekaju nekakvu akciju to su voajeri zar ne pitala me Vesna, jesu odgovorim joj, a onda me iznenadila riječima; " hajde da im priredimo show". Onaj stari ja to sigurno ne bi prihvatio, ali trenutni ja krenuo je bez razmišljanja. Vesna je ponovno legla na leđa, a ja sam slobodnom rukom počeo da je mazim od vrata na niže, došao sam do njenih sisa pa ih počeo mijesiti, Vesna se je počela migoljiti i duboko disati.

Zatim sam se spustio glavom na njene sise pa joj naizmjence počeo lizati bradavice, ruka mi je bila na unutrašnjoj strani bedra kojeg sam mazio i dlanom polako dolazio do njene pičke. Nastavio sam da joj ližem bradavice te počeo prstima masirati pičku, Vesna je počela malo glasnije stenjati to njeno glasno stenjanje privuklo je pažnju svoj četvorici koji su bili oko nas. Ponovno sam podigao glavu pogledao oko sebe i sad su sva četvorica gledala u nas i otvoreno natezali svoje kurčeve.

Zatim smo se spustio među Vesnine noge i počeo joj lizati pičku te gurati joj prste dok sam drugom rukom mijesio njene sise malo jednu malo drugu. Nakon nekoliko minuta što sam je lizao Vesna je svršila, onda sam ja legao na leđa, a ona je preuzela. Ljubila me po prsima i spuštala se prema kurcu kada je stigla do njega primila ga je u šaku malo mi ga nadrkavala, a potom ga je počela pušiti i lizati. Inače njeno pušenje je bilo fantastično, ali tog dana na toj plaži da li zbog publike ili čega već je njeno pušenje bilo je van svake pameti.

Dok mi je Vesna pušila ponovno sam pogledao naokolo likovi su sada bili pa skoro metar dva od nas i baš ono drkali. Vesna je isto pogledavala naokolo te mi ga je još strastvenije pušila zatim se je pridigla te me prekoračila i sjela na kurac do kraja, počela je polako da se diže i spušta ja sam joj šakama mijesio guzove nakon nekoliko minuta nagnula se malo nazad podigla se na tabane i ruke oslonila na moja bedra pa počela divlji rodeo, sada sam joj jednom rukom mijesio sise, a drugom palcem trljao klitoris, da vam samo riječima mogu opisati kako je uživala i stenjala glasno da sam imao osjećaj da nas mogu svi čuti na toj plaži.

Kada je vesna svršila legla je na mene počeli smo da se ljubimo, a ja sam nastavio lagano da ulazim u njenu pičku dok se smirivala od orgazma. S kurcem u njoj samo sam je okrenuo na leđa podigao noge na ramena te nastavio da je jebem. Počeo sam najprije polako da ulazim u nju, a usto smo se ljubili. Jedan od likova koji su drkali oko nas dok su nas gledali bio je na možda pola metra od nas klečao je na koljenima i lagano ga drkao. Izgledao mi je kao psić koji traži malo pažnje u očima mu se vidjelo kako želi da ga pozovemo.

Zatim sam ja napravio nešto za što sam mislio da neću nikada napraviti pa čak ni u snovima. Naime uzeo sam Vesninu ruku te je stavio na njegov kurac, Vesna je li bila svjesna ili nije, a činilo mi se da je i smo je nastavila da mu drka kurac. Ja sam počeo da ju jebem svom svojom snagom koju sam imao u datom momentu, Vesna je doslovno počela da vrišti od strasti i liku mahnito drka kurac te počinje svršavati u fantastičnoj ekstazi trenutak kasnije lik kojem je drkala uz glasan krik počeo je svršavati po njenim sisama.

Vidjevši to i meni je došao okidač pa sam izvukao kurac iz Vesnine pičke te nadvivši se nad nju i počeo mahnito drkati da bi trenutak kasnije i ja svoju spermu počeo štrcati po njenom tijelu. Istresavši posljednju kap na Vesnino tijelo legao sam kraj nje, likovi koji su drkali oko nas otišli su kako su i došli šaptom, a lik kojem je Vesna izdrkala isto je otišao, ali je samo prije toga rekao "thank you" pa otišao u nepoznato. Vesna i ja ponovno smo krenuli u more da se osvježimo i da speremo spermu sa sebe.

Brčkali smo se i pričali u plićaku izmjenjujući poljupce. Znaš dragi ne znam za tebe, ali meni je ovo bio naš najbolji sex govorila je Vesna, znam jer i ja tako mislim odgovorim. Mislim da je tome pridonijela publika koja nas je gledala dok smo se jebali nastavim, da i ja tako mislim, a još ne mogu da vjerujem da si to napravio govorila je Vesna. Što ne možeš da vjeruješ pravio sam se malo lud, pa to što si stavio moju ruku i dozvolio mi da drkam kurac sasvim nepoznatom čovjeku. Ah to, ni ja ne mogu da vjerujem odgovorim joj, jedan trenutak je bila tišina, a onda sam ju upitao da li joj se dopalo da drka tuđi kurac, da dopalo još pitaš, napalilo me do besvijesti pa vidio si kako sam svršila skoro sam u nesvijest pala odgovori mi Vesna iskreno.

Taj sex na plaži uz poglede ljudi baš nas je prodrmao pa smo počeli sve otvorenije pričati i razgovarati, pitao sam ju da je bilo obrnuto da je umjesto tipa bila žena da li bi mi dozvolila da je prstačim, bih dozvolila bi ti odgovori mi. Kada smo krenuli natrag prema hotelu u autu me iznenadila pitanjem kao i ja sebe odgovorom. Pitala me je bi li htio da posjetimo jedan od svingerskih klubova koje smo vidjeli, pa mogli bi zašto ne odgovorim te je pitam što bi tamo radili, ne znam idemo vidjeti pa probati i tko zna odgovorila mi je.

Idemo, samo ako se nešto desi nema nazad kao i sve što se dogodi na Ibizi sljedećih dana ostaje na Ibizi, dogovoreno kažem joj, dogovoreno odgovori mi. I već sljedeće večeri posjetili smo svingerski klub.. .. NASTAVITI ĆE SE.. ..

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).