Brza pretraga

Tražim:

Za:

Na pučini - prvi dio

Stella i ja smo ljetovali u jednom hotelu na Hvaru s frendovima. Ti frendovi su nam bili baš po mjeri, nisu bili ljudi kojih se ne možeš otarasiti, a opet tu kad ti je do društva. Koji dan bismo se družili s njima, a koji dan bismo bili sami. Doslovno smo odmarali kako nam je bilo po volji. Tako smo jednom dogovorili da zajedno izađemo i opušteno uz piće provedemo toplo ljetno veće. Sjeli smo u neki kafić uz rivu, sve je oko nas prštalo od života, razgolićenih tijela, baš divota. Frend je bio sitnije građe, ali njegova cura je bila ogledni primjerak žene. Nikad Krešu nisam pitao kako je upecao takvu koku, ali manje bitno, upecao ju je. Zvala se Kristina. Kristina me voljela, bio sam joj drag, dobro me poznavala jer su ona i Krešo dugo bili zajedno. Tako da zafrkancija i prijateljsko podbadanje nisu bili problem među nama, a nisu niti izostajali. Krešo je skiper i smije upravljati jedrilicom s motornim pogonom. Ne znam koje veličine, ali brodić koji smo sutradan dogovorili iznajmiti bio je cca 9m. Ni premalo ni previše, baš po mjeri za nas četvero.

Ujuto smo se našli nešto ranije kako bismo maksimalno iskoristili dan. Ponijeli smo hranu i piće, potrebnu opremu i ostalo te krenuli. Vidjelo se da Krešo zna šta radi, bez greške nas je izveo iz marine. More je bilo mirno, valjda se i njemu još spavalo. Nije dugo prošlo, a već smo bili prilično daleko na otvorenom moru. Kopno je bilo iza nas u daljini. Neobičan osjećaj. More je bilo tamno plave, skoro crne boje, ulijevalo je strah u kosti. Samo se lagano pjenilo oko broda kako je parao kroz njega. Krešo i ja smo pričali, a cure su se izvalile na suncu i potiho hihotale pa malo pogledavale prema nama. Očito smo nas dvojica bili na tapeti. Malo smo zatim usporili te na kraju odlučili stati. Činilo nam se dovoljno daleko od svega i sigurno od tuđih pogleda. Krešo je bacio sidro i začudo stiglo je do dna, a da je na brodu ostalo još konopa. Cure su se nešto počele meškoljiti i najednom su poskakale u more.

- Ovdje je glupo.
Poviče Krešo prema njima i doda:
- Idemo mi dalje.
Stella vrisne:

- Glupane jedan, da ti nije palo na pamet.
A jesmo joj se nasmijali. Mi smo uživali na brodu dok su se cure brčkale u crnilu. Kasnije smo se i nas dvojica pridružili. Totalno adrenalinski nabijeno iskustvo kupanja na otvorenom moru. Brzo iscrpi. Nakon totalnog osvježenja bilo je vrijeme za nešto pojesti. Hrana je više-manje gotova, samo treba par sitnica dodati, narezati i dobar tek. Vrijeme nije moglo biti ljepše, hrana super, pića je bilo dovoljno. Iscrpi to sve čovjeka nekako. Tako su se Krešo i Kristina nedugo nakon klope povukli u potpalublje na odmor. Stella i ja smo ostali sami na palubi. Gledao sam Stellu kako joj se sunce presijava na glatkoj koži. Uživao sam u pogledu na nju. Bila je nasuprot mene okrenuta prema suncu te je smirila. Najednom je trunula glavom i njena kosa poleti oko nje, kao da se malo osuši. A za kosom se zaljuljaše i njene sise. Nije mi to promaklo. Šutjeli smo i osluškivati udaranje mora u jedrilicu. Tada je Stella ustala i skinula grudnjak, sise su joj bile tek nešto svijetlile od ostatka tijela jer ih je često i bez perdona sunčala ne mareći tko noćas neće spavati radi njenih sisa. Tako ih je prgavo pokazivala kad god je mogla da me to jako palilo. I sada je golih sisa ponovo sjela nasuprot mene u isti položaj kao i maloprije. Ali ovaj puta su se sise ljuljale zajedno s jedrilicom kad god bi more to poželjelo. Zapiljio sam se u njihovu punoću, a Stella je i dalje bila okrenuta suncu i malo se umirila. Ili sam ja to barem tako mislio. Kurac mi se počeo dizati od prizora, a Stella je to očito primijetila. Malo sutra je smirila. Sasvim je polako počela razmicati svoje prelijepe oble butine, dajući mojoj mašti na volju što skriva između njih. Imala je gaćice svog kupaćeg, ali tako je bilo napaljujuće, možda baš zato što je ipak skrivala ono što sam želio vidjeti. Počeo sam stiskati kurac koji me već počeo ozbiljno smetati tako ukrućen u to malo prostora kupaćih. Otpustio sam špagicu na kupačima i izvukao ga van skupa s jajima. Uto je Stella i dalje žmireći povukla rub gaćica sa svojih usmina u stranu i kao ovlaš pokazala mi svoju zanosnu pičku u punom sjaju.

Nisam to mogao podnijeti pa sam nategnuo kožicu preko glavića nekoliko puta. Počela je igra bez povratka. Žmireći i dalje Stella je počela trljati pičku koja je postajala sve sjajnija i vlažnija. Njeni su prsti postali mokri, na njima se jasno vidjelo da joj je pička skroz mokra. Koja vrhunska glumica. Jasno sam vidio kako se sokovi njene sočne pičke razvlače po njenim prstima. Kurac me počeo boljeti od napetosti. No umjesto da ga zakucam u Stellu do jaja pobijedila je želja da je tako napaljenu dobro obližem. Ustao sam i kleknuo između njenih nogu. Jednom je rukom držala gaćice pomaknute u stranu, a drugom raširila pičku nudeći mi je. I dalje je kao žmirila. Osjetio sam onaj prekrasan i jedinstven miris čiste i napaljene pičke. Ne može se s ničim usporediti osim s čistom napaljenom i mokrom pičkom. Mogla je glumiti koliko hoće, ali kad sam polizao pičkine usmine odozdo pa sve do klitorisa, glumici je to bilo ipak previše pa su joj se raširene noge stresle i oteo joj se uzdah. Uživao sam u njenoj pički.

Pustila je gaćice i uhvatila se za sise. Stala ih je mijesiti. I nju je samu palila njihova mekoća i punoća. Ja sam s obje ruke raširio njenu pičku i ugurao jezik u nju koliko god sam mogao. Počela si je valjati bradavice prstima. Ostao sam klečati i dalje smješten između njenih raskrečenih nogu, ali sada glavića naslonjenog na ulaz u Stellinu pičku. Ušao sam u nju do jaja. Nisam se zaustavljao u prodiranju u njenu vlažnost sve dok jaja nisu dotakla njenu pičku. Počeo sam izlaziti i ulaziti u nju sve jače i jače. Razum nas je napuštao. Pretvorili smo se u jedno tijelo i žestoko uživali. Svakim mojim ubodom njene su sise poskočile onako pune pa se opet vratile i tako neprestano. Pogled na njih me jako palio. Pogledao sam njenu mokru pičku iz koje je izlazio i ulazio sjajni tvrdi kurac, natopljen pičkinim sokom. Kad bi izlazio po njemu su se rastezali i ostajali prozirni pičkini sokovi. Taj je prizor uzeo danak. Gledao sam i dalje kako je kurac ulazio i izlazio iz Stelline pičke, ali svakim izlaskom sve više prošaran bijelim tragovima. Bila je to sperma. Stella je to jako dobro znala i osjećala kako pulsira u njoj pumpajući spermu u nju. Počela se tresti, a ja sam je i dalje bušio sve bjeljim kurcem. Sperma nije curila iz nje, samo se rastezala po kurcu. Zabio sam se još jednom u nju i stao nakratko prije no što sam ga izvukao. Ma nema šanse da nas Krešo i Kristina nisu čuli i ako jesu imali su što čuti. A što se dogodilo kasnije saznati ćete u nastavku.

B. S.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).