Brza pretraga

Tražim:

Za:

Noćni vlak

U današnje vrijeme užurbanosti svi žele ići nekamo brzo i odmah se vratiti. Ja sam bio od one stare škole, kojemu je put bio važniji od cilja, pa sam tako otišao za Sarajevo vlakom umjesto avionom. Vlak je kretao iz Zagreba u 21 sat, a u Sarajevu bi trebao biti sutra oko pola 10, ako sve bude u redu, naravno.

I tako se ja smjestio u kupeu nekih petnaestak minuta prije polaska, a vlak je bio više nego prazan. Vagon restoran još nije radio, pa sam pijuckao kavu koju sam uzeo iz bara na kolodvoru. Nije bila nešto, ali je grijala u ovu jesensku večer. Kao što sam i rekao, plan polaska i dolaska nikad nisu sigurni, tako da smo u polasku već kasnili sat vremena. Ja sam se zavalio u praznom kupeu, te počeo lagano dremuckati, pošto su konačno uključili grijanje u vlaku. Uto je došao kondukter, pa smo riješili formalnost sa kartom, te sam opet ostao sam.
Zatim je uz kupe prošla jedna djevojka, a imala je zamotanu glavu, a lice je bilo predivno. Nasmješila mi se, pa produžila, a izgleda da je tražila prazan kupe. Uzdahnuo sam i zavalio sam se natrag, razmišljajući kako bi bilo dobro imati sa nekim popričati, jer će put biti dug. Nakon desetak minuta se ponovo pojavila ona djevojka na vratima i otvorila ih:

- Dobra večer, jel ima kojeg slobodnog mjesta?
- Naravno.. -rekoh osmjehujući se i pokazavši na čitav prazni kupe- Samo se Vi smjestite.
- Hvala Vam.. -rekla je i unijela torbu, te sam se ponudio i pomogao joj staviti ju na predviđeno mjesto iznad sjedala, a ona se samo sramežljivo nasmješila.
- Ja sam Zdravko -rekao sam i pružio joj ruku, a ona je pružila svoju.
- Edina, drago mi je -skinula je kaput i vidio sam da je u uskim trapericama, te isto tako uskoj bijeloj majici koja je ocrtavala njeno bujno poprsje.

Nakon toga smo kratko razgovarali, te sam saznao da radi u Zagrebu, a inače je iz Sarajeva, ima 27 godina, nije udata, a da maramu nosi samo kada ide svojima u Sarajevo. Bila je vraški zgodna, sa predivnim osmjehom i divnim smeđim očima. Ponudio sam ju kavom, pa sam otišao do vagona restorana i uzeo dvije kave, a trebalo mi je malo akrobacije da ne prolijem ništa do povratka u kupe. To su bile naše željeznice i pruga, pa se mogu želiti kome hoću. Ubrzo sam bio u kupeu, te smo Edina i ja sad lagano pijuckali kavu. Nakon nekog vremena smo odlučili odspavati, te sam navukao zavjese na vrata i ugasio svjetlo. Velikodušno sam joj prepustio mjesto uz prozor, pa se razvukla preko dva sjedala koja kad spustiš imaš ležaj. Ja sam uzeo srednji u slučaju da netko otvori vrata i ne bubne u mene. Nisam mogao nikako zaspati dok je Edina već duboko disala. Zamišljao sam svašta i svakakve scenarije, te je kao rezultat toga bio moj polukruti kurac u hlačama. Srećom pa je Edina spavala i nije ništa vidjela. Nakon toga sam i ja zaspao, dok me nije trglo nešto, tj nečija ruka na meni. Nisam se naglo trgnuo već sam samo otvorio oči i ugledao Edinu kako prelazi svojom rukom preko moje izbočine na preponama. Osjećao sam kako mi je glavić vlažan, a njena ruka nije nimalo pomagala u tome da prestane biti vlažan. Tada sam se pomakao, a Edina je brzo povukla svoju ruku i gledala je kroz prozor. Ja sam se samo nasmješio:

- Ako ti se sviđa ne moraš se sramiti.. -tiho sam rekao, pa se okrenula sva crvena u licu, koliko sam uspio vidjeti u polumraku.
- Oprosti.. ali bilo je primamljujuće.. -tiho je rekla i dalje držeći ruke uza sebe.
- Ako hoćeš mogu ga izvaditi da ga vidiš? -upitao sam, a ona je samo lagano zakimala glavom, pa sam otkopćao hlače i izvukao kurac iz gaća, te se uspravio u punoj dužini i širini, a Edina je samo raširenih očiju gledala, a onda pružila ruku prema njemu.

Primila ga je nježno kao da se boji da će se slomiti, pa ga obujmila prstima, ali ih nije uspjela spojiti. Ubrzo ga je cijelog milovala, a sad se i privukla bliže, pa je sa obje ruke klizila po njemu, a onda i preko glavića. Ja sam osjećao blaženstvo, te sam se u potpunosti opustio, a onda me iznenadila kad se ustala i nagnula nad mene, te je strpala moj glavić u svoja usta. Osjećao sam njen jezik na njemu i lagano njene zube. Nakon samo jedne minute njenih usana počeo sam svršavati. Malo sam ju iznenadio, pa je dosta toga završilo po njenom licu. Zatvorila je oči i držala moj kurac, a ja čim sam prestao sa pražnjenjem sam ustao i izvadio maramicu, te joj obrisao lice, a onda sjeo kraj nje i privukao ju na poljubac. Prihvatila je i sad je bila stisnuta uz mene, dok joj je jedna ruka milovala moj kurac, a mi se ljubili. Prešao sam rukom preko njenih grudi i osjetio kako su joj bradavice napete, a onda se spustio do njenih hlača koje su bile.. već? ! ? ! .. otkopčane. Razmaknula je noge, pa sam rukom ušao u njih i došao do gaćica koje su bile već lagano mokre. Protrljao sam joj lagano picu i samo je uzdahnula, te mi lagano ugrizla usnicu. Sad mi se samo smračilo pred očima, pa sam ustao i podigao ju, te joj povukao hlače i gaćice niz noge. Posjeo sam ju natrag i raširio joj noge, te ugledao njenu picu obraslu nježnim tamnim dlačicama i zaronio sam u nju svojim jezikom. Osjetio sam lagani miris urina, te sam shvatio da je sigurno išla na toalet kad je vidjela moj nabrekli kurac. To me još više rspalilo i sad sam ju lizao kao lud. Ona je tiho stenjala i zabijala svoje prste u moju kosu i ramena, dok je iz njene pice curilo, a ja save oblizivao. Tresla se u seriji orgazama koji ju je pogodio, pa je sokova uskoro bilo i na sjedalu ispod njene guze, jer nisam stigao sve pokupiti.

Zatim sam ju podigao i okrenuo ju leđima prema sebi, te ju naslonio rukama na donji rub prozora, a ja sam stao iza nje, te joj razmaknuo jedom rukom usmine, a drugom uvukao kurac u njenu picu. Zastenjala je prigušeno kad sam joj ušao u picu do pola, a onda sam ga počeo polako zabijati sve dublje i dublje držeći ju za bokove. Držala se grčevito za rub prozora dok sam ju jebao. Jedva sam držao ravnotežu, ali mi je i drmusanje vlaka pomagalo da joj ga dublje zabijam, pa sam uskoro bio do jaja u njenoj uskoj pici. Prozor je bio zamagljen od njenog daha, a vani se ionako ništa nije vidjelo, osim pokojeg svjetla u daljini ili od neke kuće uz prugu. Jebao sam ju tako dobrih dvadesetak minuta, a ona je do tada svršila još dva puta, pa čim sam osjetio da ću svršiti izvukao sam ga i pošpricao ju po guzi i po butinama, a dio je završio i na pici. Nakon toga sam umorno sjeo dok si je ona brisala pisu maramicom, a onda sam joj ja obrisao guzu i noge, te smo se obukli i ponovo ispružili na našim sjedalima. Sad je njena glava bila na mom ramenu, a ja sam ju obgrlio i moja ruka je počivala na njenoj lijevoj sisi, te sam ju lagano prstima milovao. Tako je i zaspala.

Ujutro smo otišli popiti kavu u vagon restoran, te smo saznali da ćemo doći u Sarajevo sa dva sata zakašnjenja. Meni je bilo svejedno, a ni Edina nije imala ništa protiv, te smo se vratili natrag u kupe. Dogovorili smo se da dođe do mene u moj hotel u Sarajevu kasnije navečer, pa ćemo negdje na večeru i na piće, a za to u Sarajevu nikad nije bio problem.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).