Brza pretraga

Ja sam:
Tražim:

Za:

Odoh ja u život,nema više žena,majka,domaćica

Bok ljudi, ja sam Lea, 49 godina, domaćica, supruga i majka. Moja djeca imaju 25 i 23 godine i još uvijek žive kod kuće. Hotel "Mama" je tako udoban. Ali sama sam kriva. Godinama sam razmazila muža i djecu, postavljala stol za doručak, toplu hranu u kasnim popodnevnim satima i naravno prala rublje. Kad sam tražila pomoć oko pospremanja, dobivala sam odgovore: u žurbi smo, ne možemo danas. A navečer: ne danas, imali smo naporan dan. U nekom trenutku sam odustala. Ali sada je gotovo.

U tome mi je pomogla teta Seka. Ona zapravo nije teta, ali je bila dobra prijateljica moje majke. Idem kod nje jednom tjedno i opušteno ručamo. Ima vrlo lijep dvoiposobni stan iz kojeg se sada želi iseliti i preseliti u dom za umirovljenike. Mogu imati njen stan ako se želim rastati od muža i djece.

“ Možeš o svemu na miru razmisliti. “ Govorila bi. Mogla bi mi također naći posao, kao tajnice, govorim engleski i španjolski. Iako sam 26 godina bez posla, održavala sam formu na tečajevima jezika.

Ne želim tek tako pobjeći, pa to pokušavam reći svojoj obitelji za večerom. "Željela bih uzeti tjedan dana odmora". "Jedan tjedan, uvijek idemo na odmor na 3 tjedna, ali možemo planirati unaprijed", kaže moj muž i oboje djece se slažu. Na odmor uvijek idemo zajedno, a moje želje nikad nisu adresirane. I iako kažem da želim otići sama na tjedan dana, nitko me ne sluša. Razgovara se o raznim destinacijama za odmor. Tada sam odlučila otići sutradan ujutro, a da nisam obavijestila obitelj.

Nakon doručka pakiram stvari i odlazim. Samo sam pospremila namirnice i posuđe sa stola za doručak.

Voljela bih vidjeti lica svojih najmilijih kada danas dođu kući. Ostavila sam poruku. "Neće me biti tjedan dana i ne možrete me dobiti" i stavila mobitel na to. Osjećam se beskrajno slobodno dok lagano putujem do kampa, udaljenog sat vremena.

Pred sobom imam prekrasan kompleks. Kuća za seminare ima nekoliko jednokrevetnih soba, velike, atraktivne zajedničke prostorije i drvene kolibe na prostranom, drvećem obraslom terenu, a sve je idilično smješteno uz jezero. Živim u drvenoj kolibi koja je jednostavno, ali udobno namještena. Sanitarije su u nedalekoj seminarskoj kući.

Prije zajedničkog ručka svi sudionici se sastaju kako bi se upoznali. Na prvi pogled vidim da svi izgledaju simpatično, od 25-65 godina. Jedan tamnoputi muškarac je posebno upečatljiv, zavu ga Hamo, al nije Bosanac, a crn je kao ebanovina i izgleda prekrasno.

Kao pasionirani fotograf amater već ga viđam u različitim pozama. Pravi model za golišavi kalendar. Sama sebi kažem da se saberem, pa on je valjda u srednjim 30-ima pa mi je daleko. Ali čovjek može sanjati.

Poslijepodne imamo prvi trening i atmosfera je opuštena, a opet intenzivna. Noću u krevetu shvaćam da se nisam ni sjetila svoje obitelji. Dani su ispunjeni jogom, jogom i jogom pod drvećem. Preko dana ne pričamo puno, ali navečer se udobno smjestimo oko logorske vatre i počnemo razgovarati. Uživam kad me ljudi slušaju, inače to radi samo teta Seka. A i od drugih puno učim i doživljavam. Radije sjedim pored Hame i povremeno ga slučajno dotaknem. Ne počastiš se ničim drugim a ja uživam u tim trenucima kao zaljubljena tinejdžerica.

Vrijeme je prekrasno, puno sunca i topline.

U 4. noći mi je pretoplo u drvenoj kolibi i idem se rashladiti na jezero. Pun mjesec se ogleda u vodi i ne mogu odoljeti iskušenju da se skinem i plivam gola. Mirno plivam svoju štraftu i onda se prepuštam plutanju na leđima. Odjednom se sudarim s nečim, doživim takav šok da vrisnem iz sveg glasa. "Hej, hej, ostani miran", čujem Hamin glas. No šok je bio toliki da sam počela drhtati. Ili je za to bila kriva njegova blizina? Ovdje je jezero plitko i mogu stajati na dnu, ali osjećam se slabo.

Hamo me uzima u naručje: "Duboko udahni", kaže. Kako da to učinim, kad osjećam njegovu kožu na svojoj, nehotice se naslonim na njega i onda ne samo da osjetim njegovu kožu nego i njegovog pimpača koji se brzo stvrdnjavao i rastao . Sad više nema suzdržavanja, hvatamo se, ljubimo prvo nježno, a onda sve burnije i pohlepnije.

Mijesi mi cice; volim kad mi muško drepa cice i stenjem. Kako ne želim biti pasivna, masiram mu glavić. Podignem jednu nogu nadajući se da može prodrijeti u moju vruću macu, ali ne ide.

Žurno se penjemo na obalu. Njegov kućni ogrtač leži tamo i već se valjamo po njemu. Hamo se ponovno bavi mojim cicama, siše bradavice, ruka pronalazi put do moje pičke i ulazi prstom, isprva nježno, a zatim sve brže i brže. Palcem stimulira klitoris i pokreće me. Vidim sve zvijezde i eksplodiraju i dok se polako vraćam na zemlju, osjećam njergovu batinu u sebi. Snažnim udarcima ponovno me pokreće i ponovno očekujem svoju eksploziju, al sad uz krkljanje eksplodira on i puni me.

Šteta, voljela bih da me još malo razvaljuje i stišćem unutarnje mišiće. Uspješno, njegovo koplje nimalo ne omekšava, već me nastavlja zabadati.

"Da, još, udrii me" zastenjem "oohhaaahh daaaa" "Ti napaljena ženo". Svaku riječ prati snažnim udarcem. "Da, napaljen sam zbog tebe. Ooohhhaaahhh", glasa se kao životinja. To nas još više pali. Pokušavam zaustaviti i odgoditi svoj orgazam, želim još, još, još. Ali klizanje u meni, taj ludi osjećaj udaraca u meni je previše i gotovo istovremeno oboje svtršavamo uz životinjske zvukove. Iscrpljeni ležimo, stisnuti jedno uz drugo i nježno se ljubimo.

Hamo živi u šatoru malo dalje od koliba i tamo me sada vodi. U šatoru je široki madrac, taman za ljubavnu noć. Kako smo napaljeni, nabijanje se nastavlja. Ponekad on polako klizne u mene, a onda snažno gurne. To je rasturanje, osjećam trljanje u sebi, podiže me, stenjemo u duetu i onda padamo i možemo samo hvatati zrak od orgazma.

Zaspemo sretni i iscrpljeni. U nekom trenutku se probudim u noći i naginjem se prema njemu , sišem mu bradavice. Ponaša se kao da ništa ne primjećuje, ali pogled u donje dijelove pokazuje mi njegovu reakciju, njegovo koplje ponovno stoji. "Zajaši me", stenje on, polako i osjetljivo se spuštam na njega, pa se podižem se i ponovno započinjem igru.

To da ću ja voditi igru bio je račun bez krčmara. Hamo me gotovo brutalno povuče na sebe i onda stvari stvarno krenu. Nikad nisam jahala takvog muškarca, pička mi počinje vibrirati, a i cice mi lete gore dolje. I opet, mega-orgazam nas potjera i zajedno eksplodiramo uz vrisak. Ležimo zajedno, priljubljenih usana, nježno si šapućemo tonemo u san.

Budim se s dobrim osjećajem. Nije ni čudo da mi je tako udobno jer je Hamo već ponovno u meni i pažljivo radi na mojim cicama.

Krećemo se u vječnom ritmu ljubavi, tiho stenjući. Nikad me nisu tako lijepo probudili. Zatim se začuje glas izvana šatora. Naš voditelj seminara zove: "Mick, nedostaješ nam na jutarnjoj rundi i znaš li gdje je Hanna? " "Sa mnom", reži Mick stenjući, jer je upravo ponovno gurnuo svog kretena duboko u mene. "Oh" čujemo i doslovno vidim začuđeno lice ispred sebe. "Još dolaziš? " "Ne", oboje stenjemo u jedan glas i nastavljamo se seksati.

Oboje smo svjesni da nam seminar više nije zanimljiv. Pakiramo stvari, pozdravljamo se sa svima i vozimo se do njegove kuće. To znači da ćemo se prije provozati do mene i da ću spakirati nekoliko stvari koje su mi važne. Zatim sam ostavila ključ od kuće na kuhinjskom stolu s porukom. " Ajde bok, odoh ja, ne stanujem više ovdje".

Ne znam hoće li i koliko dugo trajati veza s Hamom. Ali nije me briga, uživam ovdje i sada. Sutra ili možda prekosutra idem kod tete Seke. Bit će zadovoljna mojom odlukom. Sad moram na miru uživati u Haminom tijelu, a pri samoj pomisli na njegove nježne ruke, njegovu toplu kožu i njegovu tvrdu batinu već postajem mokra.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).