Brza pretraga

Ja sam:
Tražim:

Za:

Onaj osjećaj kad te uhvati fjaka

Fjaka je u našim krajevima poznata kao i siesta u Mexicu, ili Španjolskoj, naročito je izražena u ljetnim mjesecima i kao što mnogi kažu.. . treba joj se prepustiti.

Tako sam i ja ovo ljeto dok sam iznajmljivao svoja dva apartmana, svako toliko utonuo u fjaku. Prešao sam pedesetu i sve svoje sam sagradio sam. Isplatio sam bivšu ženu prije dvije godine kad smo se rastali nakon dvadeset godina braka, jer je našla mlađeg pastuha. Iskreno i ja sam malo izgubio interes za nju, jer su mi dojadila njena zvocanja i prigovaranja, pa sam se malo udaljio od nje. Ona mi je znala govoriti da mi se ne diže više kao nekada, ali moj se dizao, samo ne na nju. Svaka mlada cura u kratkoj suknjici bi dizala mog macana od 23 centimetra, pa bi mi naglo tlak u glavi padao i počelo bi mi se mantati. Jebi ga, ni cirkulacija nije više što je nekad bila.

Da budem iskren, nisam pojebao pošteno ništa već par mjeseci od kad sam susjedu Anku uhvatio na ješku i zatjerao joj ga do jaja u njenu pizdurinu, a koja je bila propisno razvaljena, pa bi joj i prosječni vatrogasni aparat sjeo taman, jer su kružile priče po susjedstvu, da Anka nemilice troši Dujin novac koji je ovaj kao kapetan duge plovidbe zarađivao na nekom kruzeru, a Anka imala kruzer na raspolaganju među svojim nogama. Normalno, svakom tko je bija raspoložen da uleti na njega.
I sad sam čekao pred kućom da se pojave gosti. Nijemci, iz Frankfurta, njih četvero. S obzirom da me zvao ugodni ženski glas, pretpostavio sam da su mirna obitelj sa dvoje djece. Kako sam bio u krivu.. .
Došle su njih četiri, komad do komada, ne više od 25 ili 26 godina, ali prave ljepotice. Bio sam nemalo iznenađen kad su ušle u moje dvorište, a pogotovo kad su uredno i kulturno pozdravile:

- Gutten tag Her Joso! ! ! Ich bin Daniele, und das ist mein freundine Dona, und Gertrude und Ivonne.. -rukovao sam se sa svakom dok mi je pogled nesvjesno skakao po njihovim jedrim i bujnim tijelima.
- Willkomen, willkomen.. -govorio sam kao navijen i bacio najširi osmjeh koji sam mogao.

Brzo smo se upoznali, pa sam ih odveo u apartman. Dao sam im onaj gornji u koji sam mogao smjestiti njih osmero, ali su mi se svidjele, pa sam im dao svoj najbolji apartman. Imale su predivan pogled na more i na cijeli Šibenski kanal. Bile su oduševljene smještajem, a ja sam im rekao da sam ja u prizemlju i ako im nešto treba da mi slobodno kažu. Kad sam izlazio učinilo mi se da me je ona Ivonne, jedina plavuša među njima, dobro odmjerila i oblizala si usnice. Kao što rekoh, meni se učinilo, ali čim sam zatvorio vrata čuo sam tihi smjeh i razabrao kako je par njih oduševljeno mojim izgledom. Samo sam se nasmješio i rekao sam sebi: 'Joso moj nisi ti još za bacit'.

Narednih par dana sam gledao njihovu promenadu bikinija, monokinija, a znale su biti i gole na terasi, pa se sunčati kad bi došle kasno navečer, tj rano ujutro iz grada, pa im se nije dalo do plaže. Inače, do plaže je bilo skoro dvadesetak minuta pješice niz brdo, a na natrag duplo duže, jedino što bi se natrag vračale po hladovini. I tako sam ja znao uživati u njihovim obrijanim picama koje su se sjajile od ulja koje bi koristile za sunčanje. Dobro su se pripremile za sunce, pa su uskoro imale jako lijepu boju, pa bi rijetko tko rekao da su Njemice. Jedan dan, a bilo je vruče za izludit, pokazivalo je u hladu +36'C, ja sam se izvalio u hladu velike smokve u zadnjem vrtu, te dremuckao kad sam osjetio nečije ruke na sebi. Konkretno, na svojim bermudama koje sam vezao špagicom, a ispod kojih je slobodno disao moj macan. Polako sam otvorio oči i ugledao, a koga drugoga do Ivonne. Lagano mi je noktima prelazila jednom rukom po dlakavim, ali još uvijek mišičavim prsima jer sam ipak držao malo do sebe, dok je drugom rukom prolazila dužinaom mog kurca koji se polako počeo buditi. Promatrao sam ju kako joj se osmjeh širi licem dok je kurac polako rastao i nadizao bermude. Zatim je skrenula pogled prema meni i shvatila je da sam budan, pa mi se široko osmjehnula, dok sam ja svrnuo pogled na nju, a na sebi je samo imala gaćice od kupaćeg. Njene bujne četvorke su se lagano ljuljale sa napetim bradavicama. Primakla se bliže meni i poljubila me u usta, pa tiho rekla:

- Obožavam starije i iskusne muškarce.. -pa pogledala na moje bermude i natrag, te nastavila- .. a još ako imaju i pravi kurac nema boljeg.

Nisam ništa rekao, a i čemu još me držala fjaka, pa sam se prepustio njenim rukama koje su ušle ispod mojih bermuda, da bi ih onda i odvezale, pa izvukle kurac na svjetlo dana. Malo ga je milovala i divila mu se, kao što se moja bivša nikad nije, te ga uzela polako u usta. Prvo ga je ljubila po glaviću, pa ga malo lizala, a onda je do pola nestao u njenim ustima, dok je njena duga plava kosa prekrila njeno lice i moj donji dio trbuha. Osjećaj je bio fenomenaln, a moj kurac je bio sve tvrđi i tvrđi, pa je nakon pet minuta njenog pušenja stajao kao jarbol za zastavu. Vidio sam kako si odvezuje kupaće, pa ih je ubrzo skinula i pustila mi kurac, da bi me u sljedećem trenutku opkoračila i vidio sam njenu rozu pičkicu u suprotsnosti sa tamnom kožom. Lagano je raširila prstima usmine i polako se spustila na vrh moga kurca, malo ga pridržala rukom i samo se počela uz jake drhtaje spuštati niz njega. Bože, kako je bila uska? ! ? ! Užu picu nisam u životu jebao. Stenjala je i uzdisala dok se odizala i spuštala po mom kurcu, a njena mlada pičkica je samo curila i curila. Sise su joj bile ugodno tvrde sa okamenjenim bradavicama, pa sam ih sa velikim guštom milovao. Stenjala je sve više i sve glasnije, a onda se samo stresla i vrinula, pa počela svršavati. Ja sam osjetio kako mi je sve oko jaja mokro od njenih sokova, a ona je malo odmarala da dođe do daha, ali se nije skidala sa mog još uvijek tvrdog kurca. Kad je došla malo k sebi naslonila se na mene i zabila mi nokte u prsa, pa malo počela vrtiti stražnjicom, a cijelo vrijeme se smješkala. Ja sam odlučio nakon nekog vremena preuzeti inicijativu, pa sam joj dao znak da ustane. Poveo sam ju do svog stana i odmah ju položio na trosjed koji je bio odmah iza vrata koja su vodila u vrt. Raširio sam joj noge i odmah joj ga zabio do jaja. Ciknula je i počela stenjati:

- Ja, ja, ja.. . fick mih.. mmmmm.. jaaaaaaa.. .

Ovo zadnje se proteglo u vrisak jer sam joj ga zabio stvarno divljački. I mene su jaja zabolila kad sam joj ga ugurao u onu usku picu, ali sam svejedno nastavio sa jebanjem, a ona se omotala sa nogama oko mojih bokova i samo me navlačila na sebe. Uskoro sam osjetio da ću svršiti i htio sam ga izvaditi iz njene pice, ali je ona zavapila:

- Neiiiinnn..

Pa sam uskoro bio još navučen na nju i počeo sam joj puniti picu spermom kao lud. samo je išlo iz mog kurca i uskoro je bila puna do vrha, pa je već počelo i izlaziti van. Jedva sam se oslobodio i izvukao kurac iz nje, a ona kad je vidjela koliko je sperme bilo u njoj i po vanjskoj strani njene pice samo me pogledala:

- Bože.. . pa koliko dugo nisi nisi jebao? ! ?
- Nekoliko mjeseci.. -rekao sam i nasmješio se, a i ona, pa je ustala i otišla van po svoje gaćice, a onda se vratila i samo me zagrlila, pa tiho rekla- Sad idem sa curama na kupanje, a navečer ćemo da ispraznimo tvoja jaja. -pa se ustala i krenula, a na vratima se okrenula i ponovo upitala- Da li bi mogao sa dvije istovremeno?

Zbunjeno sam ju pogledao, pa samo kimnuo glavom, a ona se samo nasmješila i otišla. A ja sam polako ustao i otišao pod tuš. Bio sam zbunjen malo, ali i presretan jer sam ispraznio jaja i pojebao jako zgodnu mladu curu. Pod tušem sam pokušao pogoditi koja bi to druga mlada cura od njih preostalih tri mogla biti. Moj je izbor bio Gertrude, ali, rekoh sam sebi, pričekaj večer pa ćeš i sam vidjeti.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).