Brza pretraga

Tražim:

Za:

Otočna vila

Dobio sam posao kuhara na jednom našem, malo udaljenijem otoku, ali koji još nije bio toliko turistički razvikan, pa su dolazili uglavnom nautičari i domaći. Nije mi bilo da sam prvi put na otoku, ali prvi put sam došao raditi tu. Otok mi se jako sviđao, a razmišljao sam i o tome da se preselim ovdje. Mir i tišina, te čistoća i svjež zrak uz dobru spizu i vino bili su primamljujući razlozi, ali ono što je bilo presudno, barem meni, bila je ona...Sandra. Upoznali smo se preko društvenih mreža. Ona je bila sa ovoga otoka, ali je radila u jednom velikom gradu na obali, te sam jedva čekao da dođe na godišnji, mada je dolazila i poneki vikend, ali sve nakratko.

Kad sam joj rekao da dolazim na otok bila je oduševljena, jer ćemo se napokon upoznati i u četri oka, a ne samo preko poruka. Radio sam već skoro mjesec dana kad je prvi puta došla. Kad sam ju ugledao na terasi restorana sunce je bilo iza njenih leđa, tako da mi je izgledala kao vila. Duga plava kosa, širok osmijeh i figura koja je ostavljala bez daha. Upoznali smo se i sjeli za stol. Naručio sam nam piće i počeli smo neobavezan razgovor o svemu, a dok smo razgovarali sam ju promatrao, a ono što sam vidio bilo je očaravajuće. Izgledala je stvarno predivno i bilo mi je ugodno u njenoj blizini. Čak sam se i sjetio da mi je rekla jednom da je inače jako sramežljiva, mada mi nije jasno kako takva cura može biti sramežljiva, ali nisam previše ispitivao. S obzirom da sam radio cijeli vikend, a nisam mogao uzeti slobodno jer je bio vikend, te smo se dogovorili da se nađemo navečer na rivi.

Kad smo se našli bilo je već dobrano iza ponoći, te smo sjeli u, trenutno, jedini otvoreni kafić u ovo doba s obzirom da još nije počela prava sezona. Bila je odjevena u laganu ljetnu haljinu koja je padala niz njeno savršeno tijelo i davala naznake što se krije ispod. Moja mašta je radila sto na sat i već sam nas zamišljao u zagrljaju, ali sam morao ostati smiren. Mislim, tek smo se upoznali. Sjedili smo nekih sat vremena u kafiću i pričali o njoj, uglavnom, jer ja sam dobar slušalac, a i interesiralo me je da saznam čim više o njoj.

Nakon toga smo otišli malo prošetati po rivi. I dalje smo razgovarali o svemu i svačemu, a onda sam odlučio i okrenuo ju prema sebi, te poljubio. Očekivao sam šamar ili nešto slično, ali me je njena reakcija malo iznenadila. Stajala je malo osupnuta događajima, a onda mi prišla i poljubila me, a ja sam ju zagrlio i privinuo uz sebe. Sjeli smo na klupu ispod palmi i samo se ljubili, bez suvišne priče, a onda se je ona trgnula i rekla da mora ići, a da se popodne vidimo na piću prije nego se vrati na posao. Ionako za tjedan dana dolazi na godišnji pa će biti mjesec dana kod kuće i vidjet ćemo se.

Tih tjedan dana mi je bilo kao godina, ali smo se barem čuli telefonski tih nekoliko dana. Sa gazdom sam dogovorio da uzmem dva slobodna dana u tijeku tjedna, a vikendom ću odraditi obje smjene.

Kad je konačno došla jedva sam čekao da se nađemo. Našli smo se u istom kafiću kao i ranije, te smo nakon pola sata otišli prošetati. Sjeli smo na istu onu klupu kao i zadnji put i zagrlili smo se. Ljubili smo se polako i nježno, nisam ništa požurivao, jer sam se bojao njene reakcije. Odjednom se okrenula prema meni, pogledala me u oči i tiho rekla:

- Želim te....odmah.

Progutao sam knedlu u grlu i promuklo rekao:

- I ja tebe...i to od odnog trena kad sam te ugledao na terasi restorana.

Bacili smo se jedno drugome u zagrljaj, a moje ruke su odmah krenule istraživati njeno tijelo. Milovao sam joj leđa i spuštao ruke niz njih sve do čvrste stražnjice, te sam ju privukao k sebi. Osjetio sam njene čvrste i pune grudi na svojim prsima, a moj macan se je odmah probudio u gaćama i uskoro je bilo tijesno u njima. Vidio sam da su joj bradavice na grudima napete, a ona je potražila svojim rukama moj kurac i počela ga trljati preko hlača. Ja sam zavukao ruku ispod njene haljine i dodirnuo gaćice koje su bile već dobrano namočene od njene mace. Protrljao sam prstima po njenoj pici preko njenih gaćica, te ih odmaknuo u stranu i prstima ušao u njenu picu. Ona je samo uzdahnula i još jače stisla moj kurac preko hlača. Pogledao sam oko nas i nije bilo nikoga na vidiku, te sam malo ustao i otkopčao hlače, te ih spustio do gležnjeva skupa sa gaćama. Moj kurac je iskočio u punoj dužini i debljini, a Sandra ga je zadovoljno pogledala i nasmješila se. Sjeo sam natrag na klupu, a onda se sjetio da u džepu od hlača imam kondom, te sam ga izvukao i uz njenu pomoć navukao na svoj kurac. Zatim je ona ustala i opkoračila me, te je pomakla gaćice u stranu i sjela na moj tvrdi kurac. Spuštala se polako niz njega uz duboko disanje i lagano stenjanje, a kad se spustila do kraja samo je uzdahnula i malo se umirila, a onda se je lagano počela micati na njemu. Ja sam joj za to vrijeme ljubio grudi pošto sam joj povukao gornji dio haljine na niže. Grickao sam joj bradavice i lizao ih, a onda ih usisavao sa usnama. To joj je pasalo jer je zatvorila oči dok se micala na mom kurcu i tiho mrmljala.

Ja sam ju želio odmah početi nabijati na svoj kurac, ali sam se suzdržavao zbog nje. Uostalom ovo nam je bio prvi put, pa sam nju pustio da vodi igru. Ona je postepeno ubrzavala svoj ritam, a onda se je samo stresla i zgrčila, a na svojim jajima sam osjetio nešto tekuće, te sam shvatio da je svršila. Nakon par trenutaka se je počela ponovo micati na mom kurcu. Pogledala me je u oči i naslonila se sa svojim čelom na moje i dala mi vruči poljubac, te je odjednom ubrzala tempo. Mislio sam da će mi otkinuti kurac, ali je nakon par trenutaka ponovo počela svršavati. Kad se je njena pica počela stezati i ja sam svršio, ali u kondom. Ustala je sa mene i ja sam skinuo kondom, a ona se je sagnula i oblizala mi glavić, te se odmakla. Ja sam navukao gaće i hlače, a ona je povukla gornji dio haljine i kad smo se sredili krenuo sam da ju otpratim do kuće. Na rastanku smo se dogovorili za sutra pošto sam imao dva slobodna dana, a ona je rekla da će uzeti barku od roditelja, pa ćemo malo oko otoka.

Drugi dan smo se našli u lučici oko deset sati i opremljeni hranom i vodom krenuli smo oko otoka. Rekla je da će mi pokazati neke skrovite uvale do kojih se može samo morem. Vozili smo se skoro sat vremena dok nismo došli do prve. Bila je usječena u stijenu, a u njoj je bila mala šljunčana plaža i za nju je mogao znati samo netko tko je sa otoka. Uvezli smo se unutra, a na moje iznenađenje, jedino sunce u uvali je padalo baš na plažicu. Ona me je pogledala sa osmjehom preko cijelog lica i mahnula mi, te skočila u vodu. Ja sam gledao za njom, te sam odlučio privezati barku i pridružiti joj se.
Uskoro sam bio u vodi kraj nje, te sam zaronio ispod i ušao joj između nogu, te izronio ispred nje. Ona me je obgrlila nogama, te smo se zagrlili i poljubili. Ja sam prelazio rukama po njenim leđima i pridržavao joj guzu dok se ona držala za mene.

Otišli smo do plaže, a ja sam otišao do barke po stvari, te sam složio sve na plažu, a ona se je odmah legla na ručnik i skinula se potpuno. Sad sam vidio da je prava plavuša, svilene dlačice su bile mokre i zalijepljene za njenu kožu, a grudi su ovako na suncu bile predivne. Pogledala me je žmirkajući, te sam se i ja skinuo uz njen zadovoljni smješak. Pružila mi je kremu za sunčanje i rekla da ju namažem, te se okrenula na leđa. Ja sam se nasmiješio i nisam ništa rekao, a moje misli su se očitavale na mom već sad tvrdom kurcu.

Počeo sam joj mazati ramena i ruke, te se spuštao niz leđa prema guzi. Radio sam to nježno, tako da mi se je učinilo da je zadrijemala. Kad sam došao do guze prekinuo sam, te se spustio do njenih stopala, pa isto tako nježno sam joj mazao noge i išao prema guzi. Kad sam došao do guze istisnou sam dosta kreme na guzu, te ju počeo lagano razmazivati po njoj, a onda sam zavukao ruku između njenih nogu i prošao prstom preko njenih usmina. Ona je uzahnula i razmaknula noge, a ja sam prstima počeo masirati njenu picu. Onda sam se sagnuo i jezikom prešao preko njenog šupčića. Ona se je samo trznula, ali nije ništa rekla. Razmaknuo sam joj noge još jače i spustio jezik i počeo joj lizati usmine, a onda sam ih razmaknuo i ušao jezikom u picu. Legao sam onako gol na plažu i na sreću više u vodu nego na vrući kamen, te sam joj još raširio noge i počeo joj lizati klit. Iz nje je ubrzo procurilo, a do mene su dopirali njeno stenjanje i šum valova. Lizao sam ju sve brže i brže, a iz nje je sve više curilo, a uskoro se je počela tresti u orgazmu. Ja sam ju nastavio lizati, a onda sam malo polizao i šupčić na što je ona promrmljala:

- Ahhh...ne...nisam nikad u guzu...
- Neću te ne brini -rekao sam i dodao- idem samo do barke po kondome.
- Čekaj... -pogledala me okrenuvši glavu i dodala tiho- Može i bez njih...
- A ako svršim u tebe?
- Ne brini....samo ga želim osjetiti u sebi...

Sagnuo sam se i poljubio ju, a onda kleknuo između njenih nogu, te namjestio kurac na ulaz u njenu picu i lagano ga gurnuo unutra. Ona je lagano zastenjala, te se opustila. Ja sam ga počeo lagano zabijati u njenu picu, a ona je samo zadovoljno uzdisala. Postepeno sam ubrzavao i uskoro sam ga svom snagom zabijao u njenu picu iz koje je curilo. Ona je samo glasno dahtala i koji put zastenjala, a meni je uskoro došlo, te sam ga zabio do kraja i počeo joj puniti picu svojom vručom spermom. Ostao sam na njoj još koji trenutak, te sam se izvalio kraj nje. Ona se je privila uz mene i tiho rekla:

- Hvala ti....
- Na čemu?
- Još mi...paaa...nitko mi nije još picu ovako izlizao.
- Molim?? -bio sam zapanjen.
- Pa rekla sam ti da sam sramežljiva.
- Da jesi, ali...onda to moramo nadoknaditi -rekao sam uz široki smješak.
- Naravno...svaku večer dok sam na godišnjem.

I naravno ispunio sam to obečanje, ali to je već druga priča.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).