Brza pretraga

Tražim:

Za:

Palila me Francuskinja

Obožavam ovo rano ljeto, kad plaže još nisu ispunjene cikom i bukom turista, kako stranih, tako i naših. Ova mir i tišina uz lagani šum mora su bili pravi melem za moje uši. Inače živim na našem največem otoku i bavim se iznajmljivanjem apartmana, a preko zime ribarim i imam svoju radionu za popravak motora, kako onih na dva kotača, tako i onih vanbrodskih. To bi znao raditi i ljeti, ako bi baš trebalo, ali sam većinom preko ljeta nekako ‘odmarao’.

Tako je bilo i sada. Došao sam u jednu uvalu koja mi je nekako postala omiljena. Bila je kamena i malo skrivena sa mora, pa se čovjek mogao u ovakve dane nesmetano i gol kupati. Imala je kao neke pregrade ili odjeljke, pa je moglo biti više ljudi a da se uopće ne vide na plaži. Otišao sam u najdalju, kao i obično, skinuo se skroz i otišao u more.

Pasalo mi je kupanje i plivanje, a nakon nekih pola sata u vodi sam napokon izašao i onako mokar se izvalio na ručnik. Sunce još nije bilo jako, a kako sam sinoć bio sa ekipom malo duže vani tako sam sada zaspao. Probudio me neki zvuk o kamenju, te sam shvatio da je netko došao na plažicu do moje. Nije se čuo razgovor, pa sam zaključio da je ta osoba sama. Čuo sam kako hoda po kamenju i polako se ustao, taman da vidim kako u more ulazi potpuno gola prekrasna žena duge kovrčave crvene kose i zamamnog tijela. Gledao sam iz prikrajka dok nije zaplivala, a kad sam vidio da neće daleko počeo sam se praviti da sam se tek probudio i krenuo u more. Kurčina mi se klatila kao klatno zvona između nogu, a zbog veličine moje alatke su me frendovi zajebavali da bi mogao živjeti samo od galebarenja sa strankinjama.

Nisam se uopće sramio svoja 24 centimetra, koja su malo teže ustajala u zadnje vrijeme, nekako uz manji poticaj. Valjda je i to što sam na pragu četrdesete imalo utjecaj na gravitaciju. Polako sam došao do kraja plaže namjerno puštajući da me primjeti. Vidio sam kako se trgla u vodi, ali nije odmakla pogled sa mene. Mahnuo sam joj i ušetao u vodu koja mi se sad činila puno hladnija nego jutros. I dalje me gledala i učinilo mi se da sam vidio smiješak na njenom licu. Bacio sam se i zaronio, te ispod vode ugledao njeno tijelo kako stoji na jednom kamenu desno od mene, a onda sam izronio nekih pet metara od nje. Kad sam uhvatio zrak pozdravio sam ju na našem, a ona meni odvratila na francuskom. Nakesio sam se i zahvalio profačici u srednjoj što me zadržala na izbornom jeziku, pa sam kužio malo francuskog.

Počeo sam na nekoj kombinaciji francusko engleskog, a koji je i ona razumijela, pa smo se napokon sporazumijeli.

Zove se Gabriele, iz Nantesa je i ovdje je na prvom dijelu odmora, jer još ide u Italiju, te Grčku, pa natrag u Francusku. Kasnije sam saznao da ima 28 godina. Čudilo me da je sama, ali je rekla da je slobodna duha i ne voli se baš nešto vezati za nekoga. Nakon kraček razgovora u moru, izašli smo na plažu, pa me pozvala da se prebacim kod nje. Nimalo se nije sramila svog golog tijela dok smo sjedili u njenom dijelu, a u jednom trenutku se nekako naslonila na bok, te zadigla jednu nogu, te sam lijepo mogao vidjeti njenu rozu pičkicu koja je bila potpuno izbrijana. Kako sam išao pogledom po njenom tijelu tako sam vidio da su joj se bradavice na sisama stvrdnule. A i moj se mačak počeo buditi, pa kad sam ju pogledao u oči vidio sam kako ga promatra.

Zatim joj je pogled uhvatio moj i samo je pružila ruku prema meni. Odmah sam ju prihvatio i tren kasnije smo bili u zagrljaju, te smo se ljubili dok je njena ruka već bila na mom kurcu i lagano ga drkala, dok je on samo rastao na njeno oduševljenje. Nisam joj ostao dužan, pa sam ruku stavio na njenu pičkicu i sad sam ju trljao po klitu i ulazio prstom u nju, a vadio potpuno mokar prst van. Nekako me gurnula na leđa i spustila se niz moje tijelo do kurca koji je polako nestao u njenim ustima. Pušila ga je svojski usput mi milujući i jaja. Ja sam joj milovao kovrčavu i mokru kosu dok se ona nabijala ustima do pola mog kurca, a onda se samo popela na mene i namjestila iznad njega. Malo je trljala usmine po mom glaviću, a onda se počela polako spuštati niz njega. Nije mogla odmah cijelog primiti, već se u nekoliko navrata podizala i spuštala dok se napokon nije do kraja smjestila na njemu uz uzdah uživanja.

Zatim se nekako klekla uz mene i počela sa nabijanjem na kurac. Ja sam se za to vrijeme igrao njenim trojkicama, milovao ih, trljao i štipkao bradavice, a njena duga kosa mi je milovala lice i prsa. Povremeno bi se spustila i ljubila me, a onda bi opet počela sa nabijanjem. Nismo dugo izdržali. Prvo je ona doživjela orgazam stisnuvši mi jako kurac svojom pičkicom, a njeni sokovi se cijedili po mojim jajima, da bi se onda opet počela nabijati na mene dok ni je nisam svršio, a ona se onda do jaja nabila i pustila da joj špricam u njenu unutrašnjost. Kad sam svršio i smirio se, polako se ustala sa mene, da bi onda oblizala moj kurac od sokova, a onda se ispružila kraj mene.

Ležali smo neko vrijeme tako povremeno drijemajući, a ja sam u usput i namazao kremom da ne izgori, jer je ovo svibanjsko sunce znalo biti izuzetno jako i nezgodno.

Nakon neka dva sata izležavanja smo opet otišli u more. Okolo nije bilo nikoga, a ja sam ju uhvatio u plićaku i privukao uz sebe. Kurac mi se opet počeo dizati, a ona se samo nasmiješila, zagrlila me i obgrlila nogama oko kukova, pa sam malo se pomogao rukom i uvukao joj kurac u pičkicu, te sam ju sad polako jebao u moru. Otišli smo tako da mi je voda bila do prsiju, kako bi mi bilo lakše i sad sam se lagano zabijao u nju. Ljubila me cijelo vrijeme, a njeni zubi su grickali moje usnice, pa sam mislio da ću sutra biti otečenih usnica kao što je bila njena pičkica otečena. Nakon dobrih petnaestak minuta me skoro snaga izdala kad sam napokon svršio ponovo u nju. Čvrsto me zagrlila i kao priljepak se stisla uz mene, a ja sam se još malo micao u njoj, dovoljno da i ona po drugi put svrši na meni.

Nakon toga smo izašli van, pa sam ju pozvao kod sebe na ručak. Prihvatila je, a onda mi je sinula ideja. Da bi mogla kod mene ostati dok je tu na otoku. Nije se nimalo dvoumila. Dao sam joj adresu, a ona se odvezla do kuće gdje je iznajmila apartman, platila im za još dva dana jer su se uvrijedili, pa došla kod mene. Ostala je puna dva tjedna koja smo proveli u jebanju na plaži ujutro, a navečer u krevetu. Ni sam ne znam koliko smo poza promijenili, ali je rekla da će doći opet. Nisam imao ništa protiv. Sad ću čekati da opet dođe.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).