Brza pretraga

Tražim:

Za:

Početak

U firmu je za rad preko student servisa došla dvadeset godišnja Ana Prekrasna djevojka o kojoj sam doma maštao. Na poslu smo redovito pili zajedno kavu i otići na piće poslje posla. No uskoro se sve promijenilo u četvrtak nas je šef skroz rano pustio jer je petak bio ne radni dan. Otošli smo na piće i lagano smo poveli razgovor kako bi se valjalo otić okupat Ana je rekla pa zašto da ne otođemo nas dvoje. Da zna dobro mjesto za kupanje. Nakon sat vožnje i kratkog spuštanja došli smo na mjesto gdje će mo se kupati. Stijenovita obala sa dosta malih uvalica sa pješčanim plažama Ana je odabrala uvalicu sa borom. Nakon što smo namijestili ručnike koje sam imao u autu. Ana je rekla nadam se da Ti neće smetati malo nudiranja i krenula sa skidanjem otkrivajući svoje prekrasno brončano tijelo.

Vidjevši i da je meni brončana koža rekla je pa i vi ste nudista. Pogled na njeno brončano tijelo na kojem se istijecle prekrasne sise sa dvije velike bradavice čvrstom guzom i prekraso urrđenom šumicom. Kod mene je lagano uzrokovalo da mi se kurac polako počeo dizati. Uskoro sam pred Anom stajao sa potpuno ukručenim kurcem Opa pa vi ste dobro obdareni a vidim da vam se sviđa moje tijelo Vidim da i vi imate dobro tijelo baš onako kako sam ga zamišljala Nemoj te reći da niste maštali o meni jer sam vidjela kako me gledat. Nadam se da vam se sviđsju moje sise slobodno ih dotaknite Polako sam joj se približio rekavši da ima savršenu tijelo spustio ruku na njenu guzu privuko je bliže sebi i polako spustio usne na njene poljubac je prihvatila Dok sam je ljubio rukom sam prelazio preko njenih leđa guza povremeno se poljupcima spuštajući se niz njen vrat do grudi.

Ana je isto tako milovala moje tijelo Osjetio sam na glaviću njenu šumicu polako sam pronašao ulaz u njenu rupicu koja je bila vlažna Polako sam već ušao sa glavićem kada je Ana mi rekla na uho polako imamo vremena te polako se poljupcima počela spuštati niz moje tijelo Usnama kad je dotakla glavić pogledala me je pravo u oči i lagano vrhom jezika kružil po njemu a onda se spustila do mojih jaja koje je najprije jezikom dobro izluzala a onda jedno po jedno usisala u usta a onda lagano jezikom se penjala sve do glavića Polako je prstima povukla kožicu a onda jezikom kružila po njemu a onda ga je polako obuhvatila usnama Uskoro je glavić bio u njenim ustima a onda je lagano rukom krenula sa drkanjem Sve više i više uzimala ga je usta uskoro je bio više od pola a onda je krenula sa pokretima glave pri čemu mi je milovala guze jaja.

Onda sam osjetio kako prstom prelazi između mojih guzova. A onda njen prst kako dodiruje moj anus Osjetio sam kako mi se bliži vrhunac kurac mi je lagano podrhtavao. Osjetivši da mi se bliži vrhunsc Ana je glavić obuhvatila usnama istovremeno mi je prstom ušla u guzu pri čemu sam svršio u istom trenu puneći njena usta. Nakon što je sperma prestala izlaziti iz glavića Ana se podigla i polako spustila usne na moje Poljubac sam prihvatio pri čemu je u moja usta ispustila pola sperme neko vrijeme smo se ljubili a onda smo istovremeno progutali spermu. Polako sam je zatim spustio na pijesak poljupcima sam se spuštao niz njeno tijelo uskoro sam jezikom prelazio preko stidnih dlaka a onda sam jezikom prešao čitavom dužinom pice. Kurac mi se polako počeo spuštati a nalazio se točno poviše Aninih ustiju.

Osijetio sam. njezin jezik kao mi liže jaja a ja sam prstima raširio njene usmine i jezikom klizio između njih kupeći njen predivni nektar a onda sam jezikom dodirnio njen klitoris da bi ga par puta usisao usnama šta je povečalo njene sokove. Jezikom sam se ponovno spustio niz njene usmine pri čemu sam hlapljivo kupio njene sokove da bi se vratio jezikom kružiti po njenom klitorisu. Ana je moj. mlohavi kurac uzela u usta te se on polako počeo dizati. Osjetio sam uskoro kako Anin klitoris treperi a onda i mlaz njenog nektara kojeg. sam hlapljivo kupio i uživao u okusu koji mi se cijedio niz grlo. Ana se nakon par trenutaka jezikom popela preko jaja do procijepa moje guze da bi jezikom dodirnula moj anus. Polako sam jezikom niz picu krenio prema dole uskoro sam prelazio međicom između pice i guze a Ana mi je olakšala put do njene guze tako da ju je lagano podigla a ja sam jezikom lizao njen anus.

Uskoro smo istovremeno jednom drugom vrhom jezika prodrli u guzu. Kurac mi je bio potpuno krut. Kroz glavu mi je prošlo moram uči s njim z picu. Na trenutak sam se podigao da bi se vratio pri čemu sam joj uvalio kurac do kraja u njenu picu te počeo izvoditi pokrete unutra van a ona me je obuhvatila nogama. Usne su nam se spojile. Sve brže i brže sam se kretao a ona je da bi povečala užitak lagano prstima milovala svoj klitić uskoro je doživjela još jedan orgazam a ja sam se sve brže kretao u njoj uskoro i sam osjetivši kako se bližim vrhuncu istovremeno sa mojim mlazom sperme iz nje je potekao mlaz mokraće. Nakon što sam ga izvadio vani polako sam se jezikom spustio niz njeno tijelo

Još Erotskih priča?

Ja i frendova mama Sanja

ja i Sanja 40 godina mama za jenamje

Trudna najbolja prijateljica

jebanje trudne najbolje prijateljice dok joj muza nema

Mala Nelly

Nakon dugo vremena susreo sam djevojku koju sam dobro poznavao iz djetinstva,pa smo noć zasladili vrelim sexom

Nova susjeda - 16.dio

Do trenutka kada su moje međunožje susrele Majine jastučaste guzice i moja jaja naletjela na njezin natopljeni prorez, moj kurac je bio tvrđi nego ikada prije. Oboje smo zastenjali dok se Majin ispruženi sfinkter stezao oko debelog korijena moje osovine. Gumena toplina njezinih analnih stijenki koje su me stezale dok joj se rektum preoblikovao oko moje tjemene osovine osjećao sam se tako dobro, više od svega o čemu sam ikada sanjao. Biti obavijen od vrha do baze u glatkom grljenju Majine guzice bilo je nebesko. Bilo je nevjerojatno erotično, ali i stvarno intimno, na čudan i neočekivan način. Maja, o moj Bože! Dahtao sam dok sam se naginjao nad njezina izvijena leđa sve dok nam se glave nisu približile i mogao joj njuškom maziti vrat. Uzela si mi sav kurac! Ušao sam skroz u tvoje dupe, Majči, super je! Uuuh Zvone! stenjala je u moja usta, poluzatvorenih očiju gorjele su od požude. Osjećam kako tvoj kurac pulsira u meni... O moj Bože, tako si duboko u mojoj guzici... Osjećam se tako rastegnuto i napunjeno, uuuh! Tako me dobro ispunjavaš, Zvone, volim se osjećati tako puna tebe! “Dušo, ti si nevjerojatna,” promrmljao sam ljubeći njezino prekrasno lice. Još uvijek kružeći prstima po njezinom nabreklom klitorisu, drugom rukom sam je obuhvatio, točno preko njezinih teških sisa. Ispunivši dlan velikom teškom sisom, uhvatio sam se za Majino sladostrasno tijelo i pritisnuo prsa na njezina izvijena leđa. Držeći Maja čvrsto uza sebe, promiješao sam joj utrobu svojom drškom za istezanje stražnjice, natjeravši je da nekontrolirano stenje kad me njezin šupak počeo nepravilno stiskati. Dok sam polako ljuljao bokovima u njezino mesnato dupe, kost mi se trzala od zadovoljstva unutar Majinog toplog baršunastog rektuma. Moje je uzbuđenje raslo iz sekunde u sekundu, a očito je raslo i Majino dok su moji prsti ubrzavali trljanje klitorisa. Ovo je nevjerojatno, progunđao sam u njezino zadihano lice dok sam nastavio polako brusiti svoj potpuno zakopani kurac unutar njezinog tijesnog analnog tunela, drhteći cijelim tijelom, opijen svojim prvim okusom sodomije. Ti si najbolja Majči! Tvoja guzica je epska... Tako vruća i uska, tako dobra! Ohhh jebote! Odjednom je Majino tijelo počelo drhtati poda mnom, a oči su joj se otvorile. Usta su joj bila opuštena, a njezin punjeni šupak sve se jače stisnuo oko mene dok je žurno mrmljala: Uuuh, poljubi me Zvone, ja sam... Ooooh jebote, svršit ću! Ohh da, dodirni mi klitoris, nastavi me trljati kao to, da! Uuhhh jebote da, poljubi me, prstom me, poljubi meee! Brže vrteći njezin klitoris između prstiju, jedva sam imao vremena usisati njezina ponuđena usta u svoja prije nego što je došla Maja. Bilo je tako iznenadno i intenzivno. Mlatila je u mom zagrljaju i osjetio sam kako mi sokovi od njezine mace kapaju po prstima dok se njen mreškasti rektum počeo ritmički stezati i otpuštati, masirajući moju potpuno zakopanu osovinu. Osjećao sam se nevjerojatno. Majin ionako pripijeni šupak još se više zategnuo dok me njezin sfinkter istegnut kao prianjajući penis zgrabio u podnožju, a njezini analni zidovi stisnuli su moju dužinu u slijedu mužećih analnih poteza koji su mi oduzeli dah. Bilo je jednostavno predobro. Prije nego što sam to uopće shvatio, svršavao sam kao lud u Majino dupe, puneći joj rektum bujičnim mlazom toplog sjemena. Mislim da je osjećaj moje sperme koja je preplavila njezinu utrobu učinio njezin orgazam još intenzivnijim, jer je njezina maca samo nastavila šikljati po mojim prstima od klitorisa. Oduševljeni tako snažnim vrhuncem, iznenađeni intenzitetom našeg prvog analnog spajanja, Maja i ja smo uživali u usnama, a naša divlja ljubavnica prigušivala je naše gunđanje oslobađanja.

Nova susjeda - 15.dio

Nova susjeda izmišljena priča - serijal

Nova susjeda - 14.dio

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).