Brza pretraga

Tražim:

Za:

Početak

U firmu je za rad preko student servisa došla dvadeset godišnja Ana Prekrasna djevojka o kojoj sam doma maštao. Na poslu smo redovito pili zajedno kavu i otići na piće poslje posla. No uskoro se sve promijenilo u četvrtak nas je šef skroz rano pustio jer je petak bio ne radni dan. Otošli smo na piće i lagano smo poveli razgovor kako bi se valjalo otić okupat Ana je rekla pa zašto da ne otođemo nas dvoje. Da zna dobro mjesto za kupanje. Nakon sat vožnje i kratkog spuštanja došli smo na mjesto gdje će mo se kupati. Stijenovita obala sa dosta malih uvalica sa pješčanim plažama Ana je odabrala uvalicu sa borom. Nakon što smo namijestili ručnike koje sam imao u autu. Ana je rekla nadam se da Ti neće smetati malo nudiranja i krenula sa skidanjem otkrivajući svoje prekrasno brončano tijelo.

Vidjevši i da je meni brončana koža rekla je pa i vi ste nudista. Pogled na njeno brončano tijelo na kojem se istijecle prekrasne sise sa dvije velike bradavice čvrstom guzom i prekraso urrđenom šumicom. Kod mene je lagano uzrokovalo da mi se kurac polako počeo dizati. Uskoro sam pred Anom stajao sa potpuno ukručenim kurcem Opa pa vi ste dobro obdareni a vidim da vam se sviđa moje tijelo Vidim da i vi imate dobro tijelo baš onako kako sam ga zamišljala Nemoj te reći da niste maštali o meni jer sam vidjela kako me gledat. Nadam se da vam se sviđsju moje sise slobodno ih dotaknite Polako sam joj se približio rekavši da ima savršenu tijelo spustio ruku na njenu guzu privuko je bliže sebi i polako spustio usne na njene poljubac je prihvatila Dok sam je ljubio rukom sam prelazio preko njenih leđa guza povremeno se poljupcima spuštajući se niz njen vrat do grudi.

Ana je isto tako milovala moje tijelo Osjetio sam na glaviću njenu šumicu polako sam pronašao ulaz u njenu rupicu koja je bila vlažna Polako sam već ušao sa glavićem kada je Ana mi rekla na uho polako imamo vremena te polako se poljupcima počela spuštati niz moje tijelo Usnama kad je dotakla glavić pogledala me je pravo u oči i lagano vrhom jezika kružil po njemu a onda se spustila do mojih jaja koje je najprije jezikom dobro izluzala a onda jedno po jedno usisala u usta a onda lagano jezikom se penjala sve do glavića Polako je prstima povukla kožicu a onda jezikom kružila po njemu a onda ga je polako obuhvatila usnama Uskoro je glavić bio u njenim ustima a onda je lagano rukom krenula sa drkanjem Sve više i više uzimala ga je usta uskoro je bio više od pola a onda je krenula sa pokretima glave pri čemu mi je milovala guze jaja.

Onda sam osjetio kako prstom prelazi između mojih guzova. A onda njen prst kako dodiruje moj anus Osjetio sam kako mi se bliži vrhunac kurac mi je lagano podrhtavao. Osjetivši da mi se bliži vrhunsc Ana je glavić obuhvatila usnama istovremeno mi je prstom ušla u guzu pri čemu sam svršio u istom trenu puneći njena usta. Nakon što je sperma prestala izlaziti iz glavića Ana se podigla i polako spustila usne na moje Poljubac sam prihvatio pri čemu je u moja usta ispustila pola sperme neko vrijeme smo se ljubili a onda smo istovremeno progutali spermu. Polako sam je zatim spustio na pijesak poljupcima sam se spuštao niz njeno tijelo uskoro sam jezikom prelazio preko stidnih dlaka a onda sam jezikom prešao čitavom dužinom pice. Kurac mi se polako počeo spuštati a nalazio se točno poviše Aninih ustiju.

Osijetio sam. njezin jezik kao mi liže jaja a ja sam prstima raširio njene usmine i jezikom klizio između njih kupeći njen predivni nektar a onda sam jezikom dodirnio njen klitoris da bi ga par puta usisao usnama šta je povečalo njene sokove. Jezikom sam se ponovno spustio niz njene usmine pri čemu sam hlapljivo kupio njene sokove da bi se vratio jezikom kružiti po njenom klitorisu. Ana je moj. mlohavi kurac uzela u usta te se on polako počeo dizati. Osjetio sam uskoro kako Anin klitoris treperi a onda i mlaz njenog nektara kojeg. sam hlapljivo kupio i uživao u okusu koji mi se cijedio niz grlo. Ana se nakon par trenutaka jezikom popela preko jaja do procijepa moje guze da bi jezikom dodirnula moj anus. Polako sam jezikom niz picu krenio prema dole uskoro sam prelazio međicom između pice i guze a Ana mi je olakšala put do njene guze tako da ju je lagano podigla a ja sam jezikom lizao njen anus.

Uskoro smo istovremeno jednom drugom vrhom jezika prodrli u guzu. Kurac mi je bio potpuno krut. Kroz glavu mi je prošlo moram uči s njim z picu. Na trenutak sam se podigao da bi se vratio pri čemu sam joj uvalio kurac do kraja u njenu picu te počeo izvoditi pokrete unutra van a ona me je obuhvatila nogama. Usne su nam se spojile. Sve brže i brže sam se kretao a ona je da bi povečala užitak lagano prstima milovala svoj klitić uskoro je doživjela još jedan orgazam a ja sam se sve brže kretao u njoj uskoro i sam osjetivši kako se bližim vrhuncu istovremeno sa mojim mlazom sperme iz nje je potekao mlaz mokraće. Nakon što sam ga izvadio vani polako sam se jezikom spustio niz njeno tijelo

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).