Brza pretraga

Tražim:

Za:

Priča biseksualac 7

Ovo je priča o mom još jednom bisex iskustvu sa početka kad sam otkrio sklonost prema istom spolu. Polako sam se raspitivao o divljim plažama na kojima se okuplja gey populacija. Otkrio sam da u blizini mjesta postoje par takvih plaža. Odlučio sam se za plažu koja se nalazi ispod borovog šumarka koji je omogućavala boravak sa dosta hlada. Nakon što sam došao do kamena na kojem je pisalo FFK only Skinuo sam sve sa sebe robu stavio u ruksak koji sam prebacio na leđa. Te nastavio potragu za mjestom na kojem ću provesti dan. Koža mi je bila već ujednačeno prepanula. Dok sam koračao poludignuti mi se kurac klatio u ritmu hodanja. Uskoro sam sreo druge kupače koji su kad bi se približio mjestu njihovog sunčanja lagano spustili ruku na svoja spolovila i lagano milovali svoje kurčeve i jaja.

Uskoro sam naišao na tipa koji se naslonio na kamen i laganim pokretima kružio po jajima kurac mu je bio potpuno krut nešto malo veći od moga i deblji. Hodajući prema njemu rukom sam milovao jaja i kurac mi se počeo dizati dosegnuvši punu veličinu. Došavši do njega spustio sam ruku na njegova koljena i lagano krenio prema njegovim preponama. Polako mi je dao znak da ga sljedim. Iza kamena na kojem se sunčao nalazila mala uvalica u kojem se nalazio prostran veliki ručnik. Odložio sam svoje stvari. Lagano smo prišli jedno drugom polako smo spustili ruke jednom drugom na kurac i lagano počeli sa drkanjem. Polako je krenuo da me poljubi dočekao sam njegove usne polako mi je ugurao jezik u usta. Proveli smo neko vrijeme ljubeći se uskoro sam jezikom klizio po njegom vratu te polako sam se poljupcima spuštao niz njegovo tijelo.

Uskoro sam jezikom klizio po njegovom stomaku da bi uskoro jezikom prelazio preko njegovih stidnih dlaka a zatim polako se jezikom penjao po kurcu Uskoro sam vrhom jezika klizio po njegovom glaviću. Uskoro sam usnama obuhvatio glavić i polako usisavao njegov kurac u usta. Polako sam rukom drkao dok sam jezikom klizio po njegovom glaviću. Uživao sam u njegom dahtanju. Osjetivši da mu se približava vrhunac prekinio me je. Podigao me je te me strasno poljubio te mi tiho šapnuo na uho želiš li ga u guzu. Klimanjem glave dao sam mu potvrdan odgovor. Polako sam kleknuo na koljena grudima se nasloneći na svoj ruksak. Te rukama raširio dupe otvarajući mu pogled na svoj anus. Polako se spustio te rukom namistio glavić na vrh mog anusa. Polako je krenuo ulaziti u moju guzu. Uživao sam u osjećaju kako mi se anus širi primajući najprije glavić a zatim kako prima ostak kurca u moju guzu.

Uskoro je počeo sa ulascima i izlascima Uskoro smo uskladili pokrete uživao sam kako mi njegova jaja tuču po guzovima. Uskoro sam osjetio kako mu kurac podrhtava u mojoj guzi te topli mlaz koji se širio po mojoj guzi. Polako ga je izvukao okrenuo sam se i jezikom klizio po kurcu kupeći sa njega taj prekrasni nektar sperme i guzinih sokova. Nakon što sam detaljno oblizao kurac strasno sam ga poljubio u usta. Uskoro se počeo poljupcima spuštati niz moje tijelo. Uživao sam gledajući kako glavić nestaje u njegovim ustima i kako se ugoda koju je izazvao njegov jezik koji je kružio po mom glavić postepeno širila mojim tijelom. Potpuno sam se prepustio užitku nije mi smetalo ni to što nas je promatrao tip koji je drkao Čak sam mu dao do znanja da mi ne smeta Našto se on još bliže primakao .

Sve brže sam dahtao i uskoro eksplodirao u njegovim ustima. Nije mu smetalo progutao je do posljednje kapi. Tip koji nas je gledao uskoro je svršio. Uskoro smo se spustili do mora te svi troje oprali svoje kurčeve. Nakon toga smo se pozdravili a ja sam uzeo svoje stvari i otišao tražiti svoje mjesto za provest dan. Dok su mi se ispražnjena jaja i mlohava kurac klatio u ritmu mojih koraka. Znao sam da me očekuje uzbudljivi dan.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).