Brza pretraga

Ja sam:
Tražim:

Za:

Profesorica Tanja i njene čari seksa!

Moja profesorica Tanja je izgledala jako seksi. Iako je rodila dvoje dece izgledala je mnogo bolje nego ijedna mlađa djevojka. Jako sam se palio na nju. Drkao sam ga skoro svaki dan na nju sve dok nisam otišao do nje na dopunsku nastavu. Tada sam prvi put uzeo njen veš u wc i počeo da drkam na njega. Bilo je to sve na mene jako napaljujuće dok me nije ona prekinula. Mislio sam da će ispasti prava bruka, ali ona mlada žena bez muža je bila isto tako napaljena na mene kao i ja na nju, posebno kada je vidjela mog mladog i velikog macana. Nije mogla da ostane imuna na to.

Tada je počela sa svojim perverznim igricama. Naredila mi je da drkam dok se ona svlačila i dirala po sisama i pici. Prije nego što sam htio svršiti, stavila mi ga je u usta i progutala svu spermu. Sutradan mi je stigla poruka od nje da me očekuje večeras doma i da će biti potpuno sama. Nisam mogao da isečkam veče. Kad sam stigao do njenog stana i pozvonio, otvorila mi je obučena u mini kućnu haljinu. Njene noge su došle do izražaja kao i njene velike sise pošto je haljina imala jako veliki dekolte.

Bio sam napaljen kao mladi bik. Moj kurac se popeo do maksimuma. Ona je to odmah primijetila, nasmijala se rekavši da je neko već spreman i pogledom mi pokazala na moju kitu. Ušli smo u dnevnu sobu gdje smo odmah krenuli da se ljubimo. Dok me je ljubila skidala je sa mene odeću. Kad sam ostao bez nje gurnula me je i sjeo sam u fotelju. Tada je ona spustila glavu u moje krilo i počela da mi puši kitu. Uvlačila ga je u usta skoro do kraja. Lizala bi mi ga od jaja do vrha glavića gdje bi se malo više zadržala i jezikom prelazila sa svake strane.

Onda bi se ponovo nabijala ustima na njega. Dok mi ga je pušila rukama sam mrsio njenu kosu. To me je jako palilo. Skinuo sam jednim potezom njenu haljinu. Ispod nje nije nosila ništa. Bila je potpuno gola. Zbog toga sam počeo da špricam spermu u njena usta. Bila je spremna i gutala je skoro sve. Nije prestala da mi ga puši sve dok ponovo nije bio spreman za akciju. Tada mi je sjela u krilo. Rukom je namjestila moj kurac na ulaz njene dlakave pice a potom jednim potezom se nabijala na njega. Počela je da glasno stenje dok se nabijala na kurac.

Mijesila je u mom krilu i na mom kurcu. Uživao sam maksimalno. Pričala mi je kako imama jako lijep mlad kurac koji joj je sada jako potreban. Pitala me je da li ću joj dati moj mladi i debeli kurac. To me je jako palilo pa sam je jebao iz sve snage govoreći da će dobiti moju kurčinu i da ću je od sada stalno jebati samo ja. Tada je uzela jednu svoju sisu i primakla je mojim ustima tražeći da je sisam. Radio sam to naizmječno sa jednom pa drugom sisom. Tada je ustala okrenula se u mom krilu i počela ponovo nabijati na kurac.

Dok se nabijala rukama se držala za moja kokjena dok sam je ja držao za njene kukove i na taj način još jače nabijao na kurac. Počela je da se vrti na njemu stenje i u taj mah da svršava. Njena pica je pustila napolje njene sokove kojih je bilo jako mnogo. Čim je došla do daha počela je ponovo da se nabija na kurac. Ja sam je nekoliko puta uradio lagano po guzi. Tražila mi je da joj to radim jer bi tada postala još više napaljenija. Nije više mogla da ostane u ovoj pozi pa je legla na pod i široko raširila noge pozivajući me da dođem na nju.

Stavio sam ponovo kurac u njenu vlažnu picu i počeo je jebati. Dok sam je tucao nogama me je opkoračila oko kukova. Tucao sam je dobrih desetak minuta a onda počeo duboko u nju da svršavam. U isti mah je i ona svršila po drugi put. Ostao sam još u njoj par trenutaka dok mi kurac nije sam ispao iz njene pičke. Nastavila me je maziti i ljubiti govreći kako joj je ovo jako trebalo i kako voli da se tuca sa mladima jer smo izdržljivi. Obećao sam joj da ću je tucati kad god to ona poželi. Tako je i bilo.. ..

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).