Brza pretraga

Tražim:

Za:

PUNA TURAKA

Radila sam nešto na računalu kada mi je u moj inbox stigao mail sa nepoznate adrese. Otvorila sam mail, a na mailu je bila poslana nekakva snimka. Kliknula sam da vidim o čemu se radi, a kad ono totalni šok. Na snimci se jasno vidjelo kako moj dečko ima odnos sa neke dvije drolje. Bila sam totalno u šoku i bjesna, ali pogledala sam snimku do kraja jer sam bila znatiželjna vidjeti kako će sve to završiti.

Kada sam pogledala snimku odlučila sam je prosljediti svome dečku i u privitku napisala sve uvrede i psovke kojih sam se sjetila te da je sa nama gotovo. Nakon nekoliko minuta počeo je da mi zvoni mobitel, bio je to on, nisam mu se htjela javiti i samo sam isključila mobitel da mi ne dosađuje. Kada me je prošao onaj početni šok, sjela sam za stol i počela plakati razmišljajući u čemu sam pogrješila. Naš sex je uvjek bio odličan. Jebali smo se i po nekolko puta na dan. Razmišljajući tako punih očoju suza trgnulo me je zvono na vratima. Bio je to moj dečko, molio me je da mu otvorim, rekla sam da se gubi i da ga ne želim više vidjeti. Bio je uporan, počeo se izvinjavati govoreći kako neće otići dok ga ne pustim u stan. Molio me je da ga pustim da mi želi sve objasniti. Popustila sam i pustila ga u stan da čujem šta ima za reći. Kada je ušao pao je na koljena i počeo cviliti i moliti me da mu oprostim. Počeo je da mi objašnjava gdje se to dogodilo. Bilo je to na momačkoj jednog njegovog prijatelja i da je bio jako pijan, i da mu se činilo da mu je netko ubacio nešto u piće jer se on ne sjeća da se to desilo, kazao je da se samo probudio gol u krevetu sa velikim mamurlukom neznajući šta se desilo sve dok mu ja nisam poslala snimku. Moram priznati da je djelovao uvjerljivo, ali ja nisam popuštala. Gledao je u mene suznih očiju i tada mi je rekao da ako želim da i ja to napravim sa nekim tipom i da se neće ljutiti samo da mu se vratim i da ostanemo zajedno. Rekla sam mu da ću razmisliti o svemu i da mi da malo prostora i vremena, rekao mi je neka uzmem koliko mi treba samo da mu se vratim. Klimnuo je glavom, rekao da me voli i izašao iz stana. Izašla sam na balkon zapaliti cigaretu i počela razmišljati o njegovim zadnjim riječima koje mi je uputio da se i ja poševim s nekim. Onda mi je sinula idaja kako bi bilo najbolje da otputjem negdje i da se malo opustim i da na trenutak zaboravim na sve pa i na moga dečka. Uključila sam računalo i u tražilicu upisala putovanja. Kliknula sam na prvu agenciju i pogledala ponude. Od svih ponuda dopala mi se Turska, točnije Antalya. Sedam dana Antalye, let, smještaj i hotel sa četiri zvjezdice. Nazvala sam agenciju raspotala se o detaljima i rekla sebi može putujem. Sljedećeg dana uplatila sam putovanje i čekala subotu kada je bio let za Antalyu.

Ukrcala sam se na avion i krenula. Let je trajao nekoliko sati i kada smo sletjeli krenuli smo za vodićem prema autobusu koji nas je trebao voziti do hotela. Kada smo stigli u hotel koji je bio predivan za oko mi je zapeo mladi recepcioner koji nam je podjelio ključeve soba. Kako sam ja bila solo dobila sam jednokrevetnu sobu i kada je primjetio to samo mi se nasmijao, imao je prkrasan osmjeh na koji sam se malo zacrvenila, ali vratila sam mu istom mjerom. Kada sam se smjestila prvo šta sam htjela napraviti je otići u welnes da se opustim. Spustila sam se do recepcije da se informiram, za pultom me dočekao isti onaj recepcioner.

Počeo je da mi objašnjava šta imam od welnesa za tu cjenu, nisam ga baš slušala jer sam bila očarana njegovim izgledom. Bio je visok, tamnoga tena, ljepih crta lica i prekrasnog tjela koji je skladno izgledlo u njegovom odjelu. Odjednom sam se uhvatila kako pogledom gledam u njegovo međunožje u kojem se ocrtavala njegova muškost, glavom su mi prošle riječi moga dečka te sam počela zamišljati kakav mu je kurac. Mislim da je i on shvatio gdje mi bježi pogled te se samo nakašljao vraćajući me u zbilju i šeretski se nasmijao. Pokazao mi je put prema welnesu i ja sam krenula, prije nego sam zašla u hodnik okrenula sam se, a on me pratio pogledom sa istim onim smješkom. U welnesu nije bilo nikoga te sam se otuširala i ušla u njihovu tursku saunu, počela sam se opuštati i počela maštati o mladom recepcioneru i počela si lagano mjesiti svoje sise i pičkicu. U tom svom diranju nisam ni čula da je netko ušao u saunu i odjednom sam osjetila jezik na svojoj pičkici, trgla sam se i pogledala prema dolje i vidjela njega pogledao me i nasmješio istim onim osmjehom i nastavio jezikom da šara po mojoj pičkici. Počeo je da mi siše klit i gura prste u moju pičkicu koja je počela sve više da se vlaži. Ubrzao je lizanje i guranje svojih prstiju i ja sam samo počela svršavati. On se pridigao i tada sam ugledala njegov prekrasni kurac od nekih dvadesetak cm, uhvatla sam ga u ruku i počela drkati, zatim sam jezikom lagano počela lizati njegov glavić i cjelu dužinu njegovog kurca da bi se ponovno vratila na glavić i postepeno počela da mu ga usisavam nabijajući se sve više na njegov kurac. Ztim me je polegao na leđa podigao jednu nogu na svoje rame glavićem protrljao moju pičkicu i počeo lagano da prodire u moju unutrašnjost. U početku jebao me je polako, a zatim je počeo ubzavati i zgrabio me za sise i počeo ih mjesiti, spustila sam svoju ruku na svoj klit i počela trljati istom brzinom njegovog jebanja. Ja sam stenjala i uživala sve glasnije i nije me bilo briga da li će netko da me čuje, njegov kurac u potpunosti je ispunjavo moju unutrašnjost, tako me dobro jebao da sam svršila dva puta za redom. Jebao me još nekoliko minuta i onda je i on svršio po mome trbuhu. Sjeo je kraj mene ja sam se podigla i tada sam se upoznala s njim. Ime mu je bilo Hasan i imao je 25 godina, rekla sam mu da bi mu ja dala i više po izgledu i iskustvu. Od tog dana svaki svoj slobodan trenutak provodio je samnom pokazujući mi Antalyu ono što se ne nalazi u turističkim brošurama i naravno svaku večer dobra jebačina. Pitao me je zašto sam sama tu, a ja sam mu objasnila šta mi se desilo i kako sam se došla odmoriti od svega. Kad me je saslušao i poslje rekao kako zadnju večer prije moga odlaska ima iznenađenje koje ću pamtiti cjeloga života. Došao je i taj posljednji dan moga odmora, dogovorila sam se sa Hasanom da se nađemo ispred hotela, kada se pojavio krenuli smo prema autu i ja sam ga upitala kamo idemo rekao mi je da je to iznenađenje. Kada smo stigli na odredište izašli smo i uputili se prema jednoj zgradi. Rekao je kako me vodi u svoj stan. Kada smo ušli krenuli smo u boravak, i tamo me dočekao šok. U boravku su bila sjedila četiri muškarca. Malo sam se uspaničila, ali Hasan me je smirio govoreći mi da je to iznemađenje koje mi je spremio, ali da nisam obavezna prihvatiti ako ja to ne želim. Sjela sam na slobodnu fotelju i Hasan mi je počeo pričati kako je došao na ideju da se osvetim svome dečku te je pozvao svoje prijatelje. Shvatila sam šta želi i ja sam pristala još je rekao ako želim da će sve to snimiti da mogu pokazati svome dečku.

Pristala sam i na to. Zatim me je Hasan podigao i ja sam došla do sredine prostorije sva četvorica su se ustala i prišli, počeli su da me hvataju svuda po tjelu i skidaju sve sa mene. Ostala sam potpuno gola i kleknula na pod oni su izvadili svoje kurčeve i ja sam počela sa pušenjem i drkanjem, a cjelo to vrjeme Hasan je snimao mojim mobitelom. Pušila sam zdušno i pohotno njihove kurčine gledajući prema kameri. Toliko sam se napalila a pička mi je sve jače i više vlažila. Zatim je jedan od njih legao na pod, a ja sam ga zajahala i počela da se nabijam mjenjajući njihove kurčine u svojim ustima. Zatim sam osjetila kako se jedan od njih maknuo i stao iza mene, namjestio je svoj kurac i počeo da ga gura u moj šupak, kada je ušao do kraja njih dvojica uskladili su ritam i počeli žestoko da me jebu, ostala dvojica drkala su ispred moga lica povremeno me jebajući u usta. Počela sam glasno stenjati i dolaziti do vrhunca. Zatim su na red došla druga dvojica. Jdan je bio u mojoj pički a drugi ponovno u mom šupku. Kako sam već bila razvaljenih rupa samo su nastavili da me žestoko jebu. Nakon nekog vremena opet sam glasno svršavala. Ztim su me dovkli do trosjeda i naguzili me te su se jedan po jedan redali na meni.

Uživala sam kao nikad u životu svršavajući kao luda. Kada su se svi izredali na red je došao i Hasan jebajući me u sve rupe dok nisam još jednom svršila. Ponovno su me smjestili u sredinu prostorije stali oko mene i drkali, a ja sam samo čekala njihovu vruću spermu i jedan po jedan počeli su da svršavaju po mojim ustima i licu. Kada su svi posvršavali po mome licu otišla sam u kupatilo da se sredim, kada zam završila vratila sam se i u stanu je ostao samo Hasan. Natočio nam je piće i pustio snimku. Kada smo je pogledali samo sam se nasmijala i zahvalila mu na poklonu. Sljedećeg dana vratila sam se doma i odmah pozvala svoga dečka. Kada je stigao rekla sam mu da ćemo ostati zajedno, bio je sav oduševljn i rekao da više nikada neće da me prevari. Ja sam mu rekla ako to napravi da će mu se desiti ovo i pustila mu snimku na mobitelu. Gledao je i ništa nije govorio niti spomenuo samo je spustio glavu i rekao volim te.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).