Brza pretraga

Tražim:

Za:

Revanš za posao

Konačno sam počeo raditi u Sonjinoj firmi, a prije toga sam napravio malu fešticu na kojoj se Sonjin muž, a moj najbolji frend, nalio kao stoka, pa je Sonji bilo jako neugodno, jer je tu bilo još nekoliko frendova sa svojim suprugama, a i par mojih frendica koje sam već naguzio nekoliko puta.
Kasnije sam Sonji pomogao da odvede muža doma, a ona mi je zahvalno stisla guzu i pomazila kurac, pa mi šapnula na uho:

- Jedva čekam tvoj prvi dan na poslu..
- A tek ja.. -rekao sam i pogladio ju po guzi u trapericama.

I tako je došao moj prvi radni dan, pa sam ujutro pokupio Sonju da ju vozim na posao. Bila je u nekoj minici i onim jebozovnim samostojećim najlonkama, te u bijeloj prozirnoj bluzi, a ispod nje je imala bijeli čipkasti grudnjak i ako bi se dobro zagledao vidjele bi se njene bradavice. Tijekom vožnje smo se zafrkavali, a njena ruka je milovala moje međunožje, pa mi se kurac već dobrano napeo. Poslije smo otišli svaki svojim poslom, a vidjeli smo se tek na pauzi kad mi je u džep od hlača gurnula svoje bijele tangice i namignula mi. Kad se udaljila gurnuo sam ruku u džep i napipao gaćice koje su bile mokre. Kad sam došao u ured izvukao sam ih i pomirisao, te upijao miris njene mokre pice. Vratio sam ih natrag u džep i pokušao se skoncentrirati na posao.

Došao je kraj radnog vremena i na mob mi je stigla poruka: 'Ja sam još u uredu, radim nešto. Pričekaj me! '. S obzirom da su kolege otišle ja sam ugasio svoj komp i kroz prozor vidio kako diša odlazi sa onom svojom guzatom tajnicom, a ruka mu je bila na njenoj guzi. Samo sam se nsamješio i čestitao starom vragu na ukusu u ženama, jer iskreno i ja bi ju naguzio bez pardona, a čak sam i razmišljao da ju jednom pozovem na kavu, jer me je mala danas streljala očima. I sa tim mislima sam izašao iz ureda i krenuo u drugi dio zgrade gdje je bila Sonjina kancelarija. Prišao sam vratima i čuo kako tipka po tipkovnici kompa, pa sam lagano pokuca i ušao. Podigla je pogled i nasmješila mi se, pa mi mahnula da sjednem. Ponovo sam se smjestio na onaj trosjed nasuproz njenog stola i uživao u pogledu na njeno međunožje. Kao da je znala kako ju gledam samo je raširila noge i sad sam gledao u njenu picu. Ustao sam i prišao sam stolu, dok mi se napeti kurac ocrtavao preko hlača. Pogledala me je u oči, a zatim je pogled spustila na moj kurac i tiho rekla:

- Ja bih trebala završiti ovo.. -rekla je pokazujući rukom ono što je pisala, ali je grickala i donju usnicu gledajući moj napeti kurac, dok sam ja izvukao one gaćice i stavio ih na stol kraj nje.
- Mislio sam ti samo vratiti gaćice.. -rekao sam i sagnuo se do njenog ramena i tiho joj šapnuo na uho- Da ti se mačkica ne prehladi.. -pa sam joj lagano jezikom liznuo uho, a ona se samo stresla.
- Nemoj mi to raditi.. -tiho je prošaputala i primila me za kurac preko hlača i počela ga trljati, a ja sam ju još jednom liznuo i lagano joj gricnuo ušnu resicu, a ona je samo jače stisla moj kurac.

Primila me je za košulju i privukla me k sebi i strasno poljubila, a ja sam samo zavukao ruku ispod njene minice i ubrzo prstom ušao u nepokrivenu picu. Prst je samo kliznuo unutra, a ona je zadrhtala i lagano me ugrizla za usnicu. Naslonio sam ju na naslon stolice i okrenuo ju prema sebi. Spustio sam se na koljena i raširio joj noge, te ih malo zadigao i sad sam imao nesmetan put do njene blago raširene pice. Zabio sam glavu između njenih butina i počeo ju lizati. Stenjala je dok sam ju lizao i jebao jezikom kojeg sam zabijao duboko u njenu rupicu, a dotle nosom trljao klit. Zatim sam joj počeo cuclati i grickati klit, a ona je stenjanje pretvorila u jedan dugi: 'Aaaaaaaaaa' i uskoro je počela svršavati, pa je iz pice curilo niz njenu guzu. tada sam se sjetio kako je rekla da nema ona samo jednu rupicu za zatvoriti, pa sam ustao i otkopčao hlače, te izvukao kurac van, a ona ga je odmah počela lizati i lagano drkati, da bi se potom uspravila na stolici i sad ga je gutala skoro do jaja.

Nakon nekog vremena njenog pušenja sam ju podigao sa stolice i namjestio ju potrbuške na stol, pa sam stao iza nje i malo joj lizao šupčić i picu, a onda joj zabio kurac u picu. Samo je zagrgljala kad je ušao do kraja u nju i prostenjala:

- Uhhhhh.. . mmmmm.. jebi meeeee.. .

I jesam. Počeo sam ju jebati žestoko, a onda joj gurnuo palac u šupčić na koji sam prethodno pljunuo. Ušao joj je bez otpora, pa sam sad vršljao i njime po guzi, a onda sam izvukao kurac iz njene pice i stavio ga na ulaz u njenu guzu. Polako sam joj gurnuo kurac u guzu i zajaukala je kad joj je ušao moj široki glavić, a onda samo zadahtala i rukama raširila guzove. Polako sam počeo ići naprijed nazad i nakon par pokušaja je ušlo pola mog kurca. Izgleda da joj je i to bilo dosta, jer je počela jako stenjati, a ja sam ju sad primio za bokove i počeo ju jebati povremeno joj pljunuvši na šupak kako bi podmazao kurac. Jebao sam ju brzo i žestoko, a nakon par minuta sam počeo svršavati i puniti joj šupak svojom spermom. Nisam primjetio da je i ona svršila još jednom jer sam bio zauzet svojim svršavanjem, ali kad sam se odmaknuo vidio sam da su joj butine mokre od njenih sokova. Umorno sam sjeo na trosjed i gledao kako mi se kurac opušta. Sonja se uspravila na stolu, pa je otkopčala košulju i skinula grudnjak, a nakon toga i minicu. Ostala je samo u najlonkama i tako došla do mene.

Sjela se na trosjed i počela mi lagano drkati kurac, a onda ga je počela pušiti. Ja sam ju milovao po kosi dok mi je gutala kurac i milovala jaja, te slinila po mom kurcu koji se spremno odazvao na njene stimulanse i ubrzo je opet bio uspravan i spreman. Zadovoljno ga je poljubila u vrh glavića i popela se na mene, te se spustila polako na njega. Odmah se spustila do kraja na njega i počela vrtiti svojim bokovima. Ja sam se primio njenih malih sisa i počeo ih stiskati i mijesiti. Sonja je kolutala očima i uzdisala dok se nabijala na mene svom snagom. Izgleda da su naše obostrane želje bile prevelike jer smo uskoro oboje počeli svršavati. Napunio sam joj picu svojom spermom, dok su njeni sokovi močili moja jaja. Pala je na mene i sad smo ležali zadihani i znojni na trosjedu u njenom uredu. Polako je moj kurac kliznuo iz njene pice i nakon nekog vremena smo se spremili i još sam pričekao da ona završi ono što je radila, pa smo krenuli kući.

Od tada bi se obavezno nakon posla pojebali barem jednom ili bi mi ona popušila kurac kad bi imala menstruaciju. Nakon sedam mjeseci mi je rekla da je u drugom stanju, a isti dan me zvao i njen muž da me pozove na piće, jer je Sonja u drugom stanju. Malo mi je bila čudna ta situacija, ali nadao sam se da će sve biti u redu. Barem je Sonja rekla da će uvijek njena pica biti meni na raspolaganju, bez obrzira na sve. Meni je to odgovaralo.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).