Brza pretraga

Tražim:

Za:

S MAMOM OD DEČKA

Ja sam Jelena imam 18 godina za sebe mogu reći da sam zgodna često mi od milja tepaju da sam slatkica, visoka sam 155 cm. U vezi sam 6 mjeseci s mojim dečkom Deanom. Nakon tih pola godine tek sam neku večer prespavala kod njega. Naš sex je odličan stalno se jebemo, ima dobar kurac koji me dovede do željenih vrhunaca. Barem sam tako mislila, jer vrhunce koje sam doživjela tog jutra bili su nešto posebno i neopisivo, posebni zato jer sam ih doživjela sa ženom, a neopisivo je zato što je ta žena zapravo bila njegova mama Diana kako sam mislila u početku, ali idemo redom.

Kako opisati Dianu, to je žena u 40-im godinama, kada sam ju upoznala nije me seksualno privlačila jer sebe smatram hetero, ali ona je to promijenila te mogu reći da sam se možda zaljubila u nju. Uglavnom Diana je sportski tip žene i tako se uglavnom nosila, trenirke, tajice, hudice furala je sportski look, dok je bila odjevena u odjeći primijetilo se njeno čvrsto i dobro tijelo, a tek kada sam je vidjela i gledala golu te njeno tijelo osjetila pod svojim rukama izgledalo je i bilo fenomenalno ma zapravo fantastično.

Sise čvrsta trojka nimalo opuštene, čvrst ravan trbuh, kruškolike čvrste guze, malo širih bokova, ravne čvrste noge bez trunke celulita i naravno ono najbitnije najslađu obrijanu pičku koju sam vidjela, a onda i kušala. Tu noć kada sam prespavala kod Deana bilo je s petka na subotu. Kod njega smo došli nakon večernjeg izlaska čim smo došli i ušli u sobu pohvatali smo se trgajući odjeću te imali žestok sex. Ja sam inače dosta glasna tijekom sexa Dean me je pokušao nekako utišati, ali ja sam svejedno bila glasna tako da sam bila sigurna da me se moglo čuti.

Zaspali smo zagrljeni ujutro me Dean probudio poljupcima i dobrim lizanjem. Poslije je rekao da se ide naći s društvom s hakla te da mogu ostati tu dok se ne vrati. kako se meni nije dalo ustajati samo sam se prekrila dekicom i nastavila spavati, naravno gola. Mislila sam da sanjam neki erotski san, imala sam osjećaj da mi netko liže pičkicu, počela sam se meškoljiti i uživati. Bila sam u nekom polu snu i lagano se budila, mislila sam da se Dean vratio pa sam samo izustila ohhh Deane. Stenjala sam i uvijala sam svoje tijelo spustila sam ruke na glavu i počela je pritiskati na svoju pičkicu, prolazila sam kroz kosu, iako mi je bilo fantastično nešto je ipak bilo drukčije.

Otvorila sam oči i pogledala dolje, pogledi su nam se sreli i imala sam što za vidjeti bila je to Diana koja me je gledala u oči i jezikom obrađivala i lizala moju pičkicu. Malo se jesam iznenadila, ali nisam htjela da je odmaknem jer me je lizala fantastično nego sam se prepustila svome uživanju i njenom lizanju. Nakon nekoliko trenutaka svršila sam jako intenzivno da sam po prvi puta počela sqirtati. Nakon što sam svršila Diana se poljupcima penjala prema gore, stigla je do mojih usana ja sam se samo nasmijala zagrlila je i privukla na sebe te je strasno poljubila.

Žvalile smo se tako jedno vrijeme, a onda sam ju pitala zašto, kasnije o tome idemo u moju sobu rekla je. Uzela me je za ruku te smo ustale s kreveta i ona me je povela u svoju sobu. zatim sam se ja popela na njen krevet, a ona se počela skidati, kada se skinula i dok sam gledala njeno tijelo i gledala kako mi prilazi ponovno sam bila vlažna i napaljena. Bile smo na koljenima na sredini kreveta ljubile smo se i mazile rukama istraživale i milovale naša tijela. Ruku sam joj stavila na pičku, a ona svoju na moju igrale smo se jezicima i trljale si pičke jedna drugoj.

Željela sam da joj se odužim za maloprijašnji orgazam te sam je polegla na leđa i počela je ljubiti svuda po tijelu. Milovala sam joj i lagano mijesila njene čvrste i predivne sise, lizala sam joj i sisala bradavice provlačila ih kroz prste. Vratila sam se ponovno na njene usne i ljubila se s njom, a dlan sam spustila na njenu pičku, prstima prolazila po njenom procjepu, širila joj usmine i trljala po klitorisu. Uzdisala je te mi je kroz uzdahe rekla da joj ližem pičku, zatim sam se spustila između njenih nogu prstima joj raširila njene usmine i počela joj lizati pičku punu sokova koji su me opčinili.

Topila sam se u njenim sokovima i mirisu te je pohotno lizala i sisala slatku pičku. Stavila sam joj srednji prst pa počela njime kliziti napred natrag dok sam i dalje lizala i sisala njen klitoris. Zaustavila me na trenutak te rekla da ima nešto bolje, otvorila je noćni ormarić i iz njega počela izvlačiti igračke. Bilo je tu svega nekoliko vrsta vibratora malih i velikih, umjetnih dilda u par veličina kao i jedan veliki dvostrani, but plug, kineske kuglice, strap on, lisice doslovno arsenal erotskih pomagala.

Dala mi je da izaberem nešto uzela sam gumeni dildo srednje veličine. Zajedno smo ga natapale slinom, a onda sam se opet spustila između njenih nogu te jezikom lizala klitoris i vrhom dilda trljati njen procjep. Zatim sam ga polako počela gurati i lagano jebati njime, vadila sam ga i vraćala u unutra vrteći ga u njenoj pički. Nakon nekoliko minuta počela se uvijati i sve jače i glasnije stenjati te počela svršavati. Izvadila sam dildo iz pičke te smo ga zajedno počele lizati jezicima i s njega lizati njene sokove.

Nastavile smo da se ljubimo i mazimo valjajući se po krevetu, onda je ona na sebe stavila strap on legla na leđa, a ja sam počela pušiti i lizati zamišljajući ga kao pravi kurac, onda me ona povukla na sebe i bile smo u pozi 69. Lizala mi je pičkicu i šupčić te me jebala prstima, a ja sam i dalje pušila i lizala umjetni kurac. Zatim sam se namjestila pičkicom iznad kurca te se lagano spustila po njemu malo sam se bolje namjestila pa se počela dizati i spuštati po umjetnom kurcu. Počela sam da se nabijam, mijenjala sam tempo čas brzo čas polako, a usput sam si trljala klitoris, Diana je rukama mijesila moje sise.

Nakon što sam jedno vrijeme jahala promijenile smo pozu u dogi Diana me je sada jebala s guza, a onda sam osjetila kako mi nešto gura u šupčić, jebala me i gurala nešto u guzu bile su to kuglice koje su jedna po jedna nestajale u mome šupčiću. Jebala me s guza sve jače i brže te izvlačila kuglice iz šupčića jednu po jednu pa ih opet vraćala unutra. Neopisiv je to bio osjećaj stenjala sam, dahtala zazivala i skidala božanstva Diana me je jebala i jebala, a ja sam brutalno svršavala.

Nakon još jednog orgazma samo sam potrbuške legla na krevet, Diana mi je masirala ramena i leđa počela je da me ljubi svuda, spuštala se jezikom niz moju kralježnicu, prolazili su me trnci, počela je da mi ljubi i grize guzove zatim ih je širila i jezikom lizala šupčić. Slinila ga je i širila jezikom gurala ga je i jebala me njime koliko je mogla dublje, zatim mi je počela gurati jedan pa zatim i drugi prst te mi njima širiti šupčić. Izvadila je prste i zatim sam osjetila glavić umjetnog kurca kako ulazi i širi moj nevini šupčić, nikad još nisam imala anal pa sam mislila kako će užasno da me boli, ali naprotiv bilo je ugodno i umjetni kurac sve je dublje ulazio u moju guzu.

Diana je znala znanje očito joj nisam bila prva, a vjerujem ni zadnja koju je jebala u guzu, a radila je to s takvom pažnjom i osjećajem s kojima me dovela do još jednog izvanserijskog orgazma. Onda ga je skinula i dala ga meni, stavila sam ga na sebe, a ona je legla na leđa, visoko podigla i raširila noge te mi rekla jebi me srećo. Prije nego sam ga namjestila na ulaz njene pičke još sam joj ju malo lizala, onda sam joj noge podigla na svoja ramena i ušla umjetnim kurcem u nju te je počela jebati kao muško.

Rekla mi je da je jebem brže i jače to sam i činila te je jebala brzo i žestoko tada sam shvatila da ni dečkima nije baš tako jednostavno jebati nas kada se naložimo kao kuje. Kako bilo nastavila sam je jebati svom snagom koju sam imala te nakon nekoliko minuta ju dovela do orgazma. Zatim smo opet legle jedna pored druge ljubile se i mazile, hihotale smo se rekla sam joj kako nikada nisam ovako nešto doživjela niti se tako dobro osjećala. pitala me je da li mi je dosta samo sam se osmjehnula, strasno je poljubila i smo joj rekla s tobom mi nikada nije dosta.

zatim smo opet bile jedna preko druge i tako si jedno vrijeme lizale pičke. nakon međusobnog lizanja prekrižile smo noge i počele se trljati pičkom o pičku trljale smo se, a naši sokovi su se stapali u jedno. Onda je Diana uzela dvostrani veliki dildo te jedan kraj stavila u moju pičkicu, a drugi kraj gurnula sebi. Primile smo se za ruke pa se počele nabijati na njega. Jebale smo se tim velikim dildom kao da sutra ne postoji stenjale smo, cviljele, uzdisale krevet je škripao ispod nas da sam mislila kako će da se raspadne.

Nakon nekoliko minuta tog silovitog nasađivanja svršile smo pa skoro istovremeno. Rastegla sam se po krevetu umorna, ali sretna i zadovoljna osjećala sam kako mi pičkica bridi bila je sva osjetljiva i natečena od silnih orgazama. Diana je legla kraj mene malo smo se ljubile i razgovarale o mojim dojmovima i našoj igri, a ona je cijelo vrijeme vrhovima prstiju milovala moje tijelo i napete bradavice. Odjednom je u sobu ušao Dean, usrala sam se od straha i brzo se pokrila pokrivačem, a istodobno sam bila iznenađena njegovom reakcijom.

Nonšalantno me je pitao da li mi je bilo dobro. Što sam drugo mogla reći nego da mi je bilo super, a onda je došao do mene i poljubio me. Vidim da ti još nešto nije jasno pitao me je, pa nije, upravo si me ulovio s tvojom mamom u krevetu rekla sam. Pa to je bio i plan, vidiš moja mama i ja imamo tajnu ona jako voli mlade cure koje joj ja namjestim, a za uzvrat ona meni namjesti svoje kolegice i prijateljice govorio je Dean. Gledala sam malo Deana malo Dianu kako se kaže s vilicom do poda pokušavajući procesuirati Deanove riječi što me je samo još više zbunjivalo.

Tada je Dean rekao da ide pod tuš i da ako želimo da mu se pridružimo, molim rekla sam zbunjeno, pa pridružite mi se ako želite ponovio je Dean. Hoćeš reći da se i vas dvoje, volimo nadovezala se Diana. Da, ali samo za tvoju informaciju ona mi nije mama već je cura moga tate samo je ja tako volim zvati i predstavljati, kada je to rekao izašao je iz sobe. Gledala sam u Dianu koja mi je potvrdila kako ona i Dean nisu mama i sin te da nisu u nikakvom srodstvu. Hajde idemo zajedno s njim pod tuš rekla je Diana te me uhvatila za ruku i zatim smo se uputile prema kupatilu da se pridružimo Deanu.

. .. .. ..

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).