Brza pretraga

Tražim:

Za:

Seks na brodu

Došlo je i novo ljeto, vrućine i ono najbolje.. . moglo se opet na more. Jedva sam dočekao da napustim ured i da se zaputim na more, da odvežem jedrilicu i krenem u istraživanje otoka i skrivenih vala. Kao i zadnje dvije godine žena je odbila ići samnom jer nije mogla podnijeti skučeni prostor na jedrilici, kao da je ona od pet metara, a ne od petnaest. Tako da sam išao sam. Imalo je to nekih nedostataka, pogotovo kod pristajanja ili isplovljavanja zbog užadi i vezivanja, ali opet sa druge strane, taj neopisivi osjećaj slobode okružen samo morem.

Parkirao sam u marini i otišao na brod pripremiti se za isplovljavanje. Znao sam da će mi trebati barem jedan cijeli dan da krenem, jer sam morao javiti u kapetaniju da dam osnovne podatke o svojoj plovidbi, te obnovim papire. A onda još i kupovina potrebnih namirnica. Nešto sam dovukao sa sobom u autu, ali sam većinu kupio u lokalnom marketu, te sam navečer mrtav umoran otišao na večeru u restoran u sklopu marine. Jeo sam u miru slušajući laganu muziku, dok je za šankom bilo neko veselo društvo. Čuo se talijanski, pa sam zaključio da su došli vikend nautičari koji obično odu do Kornata ili još i bliže, do Cresa i Lošinja, te se tamo usidre i nakon tjedan dana vrate. Dok sam prolazio kraj njih prema jednom stolu u baru, da popijem malo vina prije odlaska na brod, učinilo mi se da jednu ženu u društvu poznajem. I ona je mene pogledala i nasmješila mi se, a onda se okrenula društvu. Ja sam sjeo za stol u kutu i pijuckao vino, te listao današnje novine koje još nisam ni pogledao, a onda spazio nekog ispred svog stola. Podigao sam pogled i ugledao onu ženu ispred svog stola:

- Slobodno? -upitala je sa širokim osmijehom, a onda sam ju prepoznao.
- Je, je.. izvoli.. Tamara, zar ne? -rekao sam ustajući i odmičući stolicu, a ona se sa širokim osmijehom na preplanulom licu sjela i kimnula glavom.
- Točno.. a ti si sigurno Tibor? -rekla je pomičući dugu crnu kosu sa vrata i lica, pa sam gledao njen dugi vrat i prema bujnom dekolteu bijele pamučne i skoro pa providne košulje koja je naglašavala njenu preplanulost.

Nakon početnog prepoznavanja smo krenuli u neobavezan razgovor. Od prije sam znao da radi kao tajnica u jednoj našoj partnerskoj firmi, da ima trideset godina i koliko sam shvatio, nije udata. Kako je i sama govorila 'Uživa život punim plućima (njih je stvarno i bilo) i ne treba joj nikakav balast i sidro'. Ja sam joj rekao da idem na jedno krstarenje od dva tjedna, a na upit gdje mi je supruga, samo sam prokomentirao da se boji skučenih prostora. Nakon sat vremena me upitala da li bi primio putnike na brod, a na moj upit koliko njih, samo je tiho rekla da je to ona. Malo sam šutio kalkulirajući u glavi koliko je to pametno, a onda se nasmiješio i potvrdno kimnuo glavom. Dogovorili smo se da ujutro oko 7 dođe sa stvarima, pa sam otišao na spavanje. Nisam se baš naspavao, jer sam zamišljao svakakve situacije sa Tamarom, pa sam ga pred jutro morao dobro izdrkati da bi bio opušten.

Pojavila se samo sa jednom velikom platnenom torbom/vrećom u kojoj su bile njene stvari, a na moj upitni pogled, samo je rekla da ne nosi nikad previše prtljage. Smjestila se i uskoro smo krenuli. Do podneva smo prošli Krk i uz Cres došli do Lošinja, pa sam odlučio otići do Ilovika i tamo se usidriti preko noći. Bio je još dan iako je bio već skoro 21 sat, pa smo povečerali i popili malo vina. Cijeli dan je bila u nekom oskudnom bikiniju pa sam uživao u pogledu na njeno osunčano tijelo i nigdje nisam mogao vidjeti one izdajničke crte sunčanja u kupaćem kostimu. Dok sam bio za kormilom uživao sam gledajući ju kako se sunča, a kad bi ležala na trbuhu sa glavom prema pramcu mogao sam vidjeti gdje joj se tangice uvlače između nogu. Dok smo sad pijuckali vino, rashlađeno u brodskom hladnjaku, razgovarali smo o svemu, pa tako i o seksu. Rekla je da voli neobavezujući seks, ne onaj za jednu noć, već da se može na nekoga osloniti kad joj zatreba. Pa malo o seksu u braku, mom braku naravno, te me onda samo upitala:

- A šta ti želiš? -počeo sam nešto trkeljati o nekoj nježnosti, ovo-ono, kad se odjednom stisla uz mene i uavalila mi svoj jezik u usta.

Ubrzo smo bili u klinču i moj napeti kurac je konačno počeo popuštati, te sam osjećao kako mi vlaži kupaće na meni. A onda njena ruka na njemu i kako mi odvezuje kupaće, te ga izvlači van. Nemam nekog monstruma, nekih 18 i pol u dužinu, ali je zato širok kao podlaktica, ženska, naravno. Nije me dugo ljubila, jer se prebacila svojim usnama na njega i sad je skoro cijeli nestao u njenim ustima. Ja sam dotle odvezao gornji dio njenog badića, te joj oslobodio one velike sise, a onda rukom krenuo između njenih guzova. Milovao sam joj procijep između guzova i osjetio kako su joj kupaće potpuno mokre iako nije bila u moru. Odmaknuo sam ih u stranu i ušao prvo jednim prstom, a onda sa još jednim u njenu pičku. Zamumljala je sa mojim kurcem u svojim ustima, a onda ga je pustila i uspravila se dok sam joj bušio pičku prstima, a njene bradavice su bile napete. Ljubio sam ih i lizao, dok mi je ona privlačila glavu muđu njih. Zatim se ustala i skinula si gaćice, a i ja sam se riješio svojih, pa me opkoračila i smjestila mi se polako na kurac. Imala je jako usku pičku ili je moj kurac bio toliko širok, ali joj je trebalo dosta dugo da joj cijeli uđe unutra. Kad se napokon nasadila do kraja na njega počela se nabijati na mene držeći se za moja ramena. Ja sam joj pomagao držeći ju za bujnu guzu. Nije trajalo dugo, svega nešto manje od pet minuta kad je počela svršavati. Tresla se na meni dok je bila sva u grču i ispuštala neke nerazumljive glasove, a ja sam čekao da se smiri i da ju nastavim jebati. Počeo sam ju odizati rukama i nabijati na svoj kurac kad je i meni došlo, pa sam ju na njen zahtjev počeo puniti svojom spermom. Praznio sam se duboko u njoj, jer se nasadila skroz do jaja na mene. Kad sam se prestao prazniti ustala je sa mene i vidio sam kako sperma cijedi iz njene pičke niz butine, a onda je došla do ruba broda i skočila u more. Kad je izronila pozvala me za njom, pa sam i ja skočio.

Baš mi je dobro došlo to osvježenje i osjećao sam se sposoban za još nekoliko rundi, a kako su stvari stajale i ona isto. Tek što smo se popeli zazvonio mi je mob. Supruga. Razgovarali smo jedno desetak minuta, a nakon što sam joj poželio laku noć okrenuo sam se Tamari koja je mazila svoju obrijanu pičku i pozvala me prstom. Navalio sam ju lizati i grickati za usmine i klitoris, te joj gurao jezik unutra i prste, a ona je samo šapnula:

- Liži mi guzu.. . -pa sam samo odigao njene noge i zabio jezik u njen slankasti šupčić.

Namočio sam ga propisno, a moj jezik je sve više ulazio u njega kako se opuštala, pa je nakon par minuta rekla da ju jebem u šupak. Nastavio sam ju lizati još malo, a onda uzeo ono ulje za sunčanje koje je koristila cijeli dan i ulio malo na šupak, pa sa prstom namazao otvor i malo unutra, te svoj kurac i polako se namjestio da ju jebem. Ulazio je polako, a ona je stenjala, jer je ipak bio debeo. Trebalo mi je više od minute da joj ga napokon zabijem u šupak i počnem ju jebati. Stenjala je glasno dok sam ju ja držao za donji dio leđa i zabijao se skoro do jaja u njen šupak. Stenjala je, a malo bi i vrisnula, dok napokon nije počela svršavati. Iz njene pičke su šibali mlazovi njenih sokova i mokraće po mojim nogama i jajima, dok sam ju ja i dalje jebao poprilično žestoko. Nakon par minuta sam i ja počeo svršavati i puniti joj šupak svojim prevrelim sjemenom. Kad sam ga izvukao iz nje ostala je poveća rupa na njenoj guzi, a ona je jedva dočekala da se ponovo baci preko ograde broda u more i malo rashladi. Napravio sam i ja isto, a onda smo pogasili svjetla, te se zavukli u kabinu. Neko vrijeme smo još razgovarali, a onda smo oboje zaspali.

Naredna dva tjedna bi se jebali čim bi vidjela da se meni digao ili je ona osjetila trnce u gaćicama. Nakon te morske avanture se nismo vidjeli skoro dva mjeseca, dok nisam imao ponovo sastanak kod njenog šefa, a onda smo se diskretno pozdravili i to tako da mi je lagano pomazila kurac preko hlača. Nakon sastanka me upitala da li imam vremena za malo gimnastike. Dala mi je broj mobitela da ju nazovem kad stignem, a sad smo se dogovorili za novi sastanak, pa ću vam opisati šta je bilo tada.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).