Brza pretraga

Tražim:

Za:

Seks u hotelu

Otišao sam na odmor par dana u jedan hotel u njemačku kako bi se odmaknio od gradske gužve. Sjeo sam na autobus i otišao na jedno njemačko skijalište. Došao sam u hotel, raspakirao se i otišao na ručak dole u hol. Nakon što sam se najeo vratio sam se nazad u svoju sobu. Malo sam nakon toga izašao van na svjež zrak i prošetao se. Pošto sam bio strašno iscrpljen od puta otišao sam nazad u apartman, legao i spavao do ujutro. Kad sam se probudio ujutro prvo sam otišao da se okupam. Kad sam se tako tuširati čuo sam kako je netko ušao mi u apartman, brzo sam zgrabio ručnik ogrnio se njime i izletio van iz kupatila da vidim tko je to. Bila je to sobarica koja mi je naređivala krevet.

Bila je to latino cura sa velikim dupetom, kako je naređivala krevet tako je bila nagužena prema meni a ja sam je mogao vidjeti čipkaste gaćice. "Sad ću ja, oprosti te na smetnji" rekla je kod je namještaja plahtu, a zatim se okrenula "oh! " Uzviknuo je i primila primila se za usta. Na početku nisam znao što se dešava ali kad sam spustio glavu bilo bi je sve jasno, kurac ni je svršio van iz ručnik. Odmah sam se počeo ispričavati a ona je samo ponavljala kako nije bitno i počela se približavati a zatim me je uhvatila sa rukom dolje i počela ga drkati. Zatim se spustila polizala od jaja pa se do glavića i nakon toga ga je stavila u usta i počela ga pušiti.

A ja sam je uhvatio glavu i turo ga sve do grla, a zatim sam sjeo na krevet a ona je skinula se do gola i legla na mene u pozi 69. I tako kog mi ga je pušila trljala mi je klitoris od jezik. Kada smo jednom drugome dobro navlažili spolne organ okrenuo sam je i stavio joj kurac u pičku sve do jaja a ona je vrisnula iz sveg glasa. Tako sam je jebao polako i duboko a ona je stenjala kao nitko. Zatim sam je primio i pritisnio uza sebe i počeo je brže i jače da ga joj turam. Tako sam je jebao nekoliko minuta a onda sam se ustao i naguzio je i polagano počeo stavljati u šupak. Bila je toliko uska da mi je glavič jedva ušao u šupak a ona je samo stiskala plahtu i stenjala od bola. Počeo sam je tako sve brže i brže da je jebem u šupak. Nakon nekoliko vremena sam trebao svršiti ali je nisam pitao gdje bi htjela nego sam nastavio da je jebem u šupak i za nekoliko sekundi sam je napunio spermom. Izvadio sam ga polako van a ona nije vjerovala što sam napravio. "Zašto me nisi pitao gdje da svršiš" derala se na mene. A ja sam uzeo maramice, obrisao kurac i počeo se oblačiti. "

A kuda ti ideš" upitala je a zatim je rekla " ne ideš ti nikuda sada zbog kazne ćeš me morati još jebati.. . Jela jasno! " I zatim me je uhvatila privukla k sebi i stavila si kurac u pičku. " Jebi me što čekaš" i ja sam je počeo da je ponovo turam kurac. Tako sam je jebao poprilično dugo a zatim me je ponovo tjerali da svršim ali ovaj puta sam je pitao gdje hoće a ona je rekla da sad hoće namjerno da joj svršim u pičku. Malo sam se iznenadio ali se nisam bunio tako da sam joj prije nego što ću svršiti turnio kurac do kraja i ovaj puta joj pičku napuni spermom, tako da je bila puna moje sperme i u pički i u šupku. " tako trebaš da me jedeš" rekla mi je i stavila mi jezik u usta. A zatim je počela da vadi spremu iz pičke i da je liže. " Mmm volim okus sperme" ponavljala je dok je lizala svoje prste. A zatim mi je polizala ostatak sperme koja je ostala na kurcu. Oba dvoje smo se kasnije obukli a ona me je pitala do kad ostajem jer ako ostajem još malo mogli bi ponoviti ovo. I tako smo se dogovorili da se još jedamput dobro poseksamo prije nego što odem. Otpratio sam je do vrata i na izlasku sam je jako opalio po dupetu a ona mi je još jedamput uhvatila kurac i rekla kako jedva čeka drugi put.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).