Brza pretraga

Ja sam:
Tražim:

Za:

Seksa sa kuvaricom u trening kampu!!!

Imao sam osamnaest gdoina kada sam sa svojim nogometnim klubom pošao na pripreme u trening kamp na planinu. Bio sam jako obdaren mladić i mogu vam reći da su se mnoge djevojčice tukle oko mene. Bio sam visok oko metar i devedeset, atletske građe ali bogami bio sam i dolje jako obdaren sa kurcem od dvadeset centimetara. Pošto je bio ljeto u pitanju bila je ogromna vrućina napolju pa smo odlučili u klubu da idemo na planinu na pripreme. Došao je i taj dan, krenuli smo busem i nakon pet sati vožnje došli smo u trening kamp. Dali su nam slobodno popodne da se odmorimo i nakon pauze došlo je vrijeme za večeru. Kada smo ušli u restoran da večeramo tu su nas dočekale dvije prelijepe gospođe. Jedna se zvala Marina imala je oko četrdeset godina. Bila je prava ona milf">milfara na koju smo se mi klinci jako palili.

Imala je jako duge noge koje su se isticale jer je nosila kratku usku suknju, dugu crnu kosu prelijepo lice i ogromne sise koje su prijetile da iskoče iz brusa koji je nosila ispod bijele uske košulje. Čim sam je ugledao kurac mi se momentalno digao, sva sreća te smo bili za stolom pa se nije vidjelo. Druga se zvala Ivona i bila je mlađa od Marine, imala je oko trideset i pet godina, duge plave kose, krupnih očiju i bila je malo niže viseine. Imala je i ona jako lijepe sise otprilike dobra trojka i jako veliku ali oblu guzu. U sebi sam pomislio kako bi rado pojebao i jednu i drugu. Dani su prolazili a mi smo stalno dolazili u restoran tako da smo uspostavili i komunikaciju sa njima.

Tokom jednog popodnevnog treninga sam ozlijedio nogu i pošto sam morao kod dodktora zakasnio sam na večeru. Kada sam ušao u restoran nije bilo nikoga moja ekipa je završila sa večerom. Tada mi je prišla Marina u izazovnoj uniformi i upitala me je da li sam dobro. Odgovrio sam joj da jesam da sam dobro prošao. kada mi je donijela večeru počela mi je servirati za stol i nagnula se prema meni. Osjetio sam jak miris parfema i ugledao njene velike sise. Kurac mi se odmah podigao. Ona je sve to spazila i rekla mi da slučajno i moj mališa nije povređen. Odgovorio sam da nije i da je sa njim sve u redu. Samo je tiho rekla da bi to trebalo provjeriti i nestala u sekundi. Vratila se nakon par minuta kada sam završio obrok ali sada njena košulja je bila skoro skroz otkopčana i sise samo što nisu izletjele napolje. Rekla mi je da skinem šorc da vidi da li je sve ok, poslušao sam je i skunuo sorc i bokse. Moj kurac je izletio napolje u punoj veličini. Kada je ugledala zasato joj je dah na trenutak a zatim je klekla ispred mene i počela ga drkati rukom.

Drkala ga je jedno minut a zatim ga je uzele u usta. Pošto je bio jako veliki mogao je u njena usta samo da stane do pola ali se ona nije predavala pušila ga je jako dobro. I ja sam se polako opustio pa sam je uzeo za kosu i počeo je nabijati sve jače na moj kurac. Sline sa kurca počele su se slijevati niz njene obraze. Nisam više mogao izdržati već sam strgao sa nje košulju i brus i njene sise su izletjele napolje. Tada sam joj rekao da želim je jebati među sise. Ona ih je uzela sa dvije ruke stavila moj kurac između njih i počela se nabijati. Polako je stenjala jer je to jako palilo. Nakon par minuta ustala je i počela da skida suknju rekavši da ona ima još rupica koje bi voljela da popunim sa mojim kurcem. Kada se skinula ukazala mi se lijepo obrijana pica koja je bila jako vlažna. Naguzio sam je preko stola i počeo jebati. Bila je jako uska ali u isti mah i jako vlažna. Jebao sam je jako, što je kod nje izazvalo odobravanje jer je stalno tražila da je jebem još jače. Govorila mi je kako imam jako lijep kurac i kako ću je od sada redovno ovdje puniti. To me je jako napalilo da sam je uhvatio za kosu, povukao prema sebi i počeo divlje da je nabijam na kurac. Jebao sam je jedno pet minuta tako i onda odjednom počela je svršavati uz veliki krik da sam se uplašio da nas ko ne čuje. Toliko je obilno svršila da mi je kurac ispao iz njene pice. Nakon par minuta je došla sebi i sada tražila da ja legnem na sto a ona da se nabija na moj kurac. Poslušao sam je i ona se počela nabijati na moju kurčinu kao na rodeu. Dok se ona nabijala na kurac sve više je stenjala a ja sam rukama gnječio njene velike sise.

Nakon pola sata dobre jebačine i meni je došlo bilo da svršim. Rekao sam joj da sam pri kraju a ona je počela još jače se nabijati govoreći da želi da je napunim do kraja. Nabijala se još par minuta a zatim sam ja počeo je puniti. Iz mene je poteklo brdo sperme jer već duže vrijeme nisam ništa jebao. Napunio sam joj picu do karaj. Ostala je na meni još par trenutaka a zatim sišla sa mene i počela se oblačiti. Na rastanku me je poljubila sočno rekavši da ovo nije kraj i da će mo još mnogo da vježbamo. Tako je i bilo.. .

Ocjena priče

Boja kose: Crna
Horoskop: Lav
Ljubavni status: Slobodan/a

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).