Brza pretraga

Tražim:

Za:

Sex u parku

Dok sam bio mlađi, još tamo u srednjoj školi, volio sam se zavlačiti sa društvom u parkove, naročito kad bi bio sa nekom curom. No kako su išle godine sve manje sam išao u parkove, a i to samo kako bih prošao kroz njih žureći nekim svojim poslom.
Uostalom, sad sam bio već dosta u braku, pa nisam imao ni potrebe se navlačiti po parkovima, jer smo imali svoj stan, auto i vikendicu za takve stvari. Barem dok nisam, tj supruga i kćeri nisu, nabavili psa. Nisu mi ništa govorili, a kad sam došao kući i zatekao preslatko štene labradora ni ja nisam ništa rekao. Samo sam pogledao suprugu, a ona je slegla ramenima dok su cure bile presretne zbog psa.

Kao što to obično i bude, šetnje i noćna buđenja su zapali mene, bez obzira što je Dama, kako su je cure nazvale, spavala u njihovoj sobi. Njen cvilež za izlazak van je izgleda samo mene budio, pa sam se tako nekako i navikao na nju, a bogme i ona na mene. To se očitovalo njenim terorom i neposlušnošću dok me nije bilo doma, pa je bilo potrganih šlapa, razderanih hlača i čarapa, te oglodanih stolica. Sad je Dama imala već godinu i pol, pa se navikla na komande i sad sam volio sa njom prošetati kad bih stigao kući, jer me malo rješavala stresa. I tako smo sad svaki dan bez obzira na vrijeme nas dvoje šetali našu turu po Gornjem gradu, te se na kraju spuštali preko Ribnjaka do Draškovićeve i našeg stana. Tako sam upoznao i Aleksandru, ili Alex kako je voljela da ju se zove. Bila je mlađa od mene nekih 12 godina, studentica na trečoj godini filozofskog, mislim da je studirala francusku književnost ili tako nešto. Bila je zgodna i jako jako slatka. Duga kestenjasta kosa i zelene oči iza velikih naočala avale su joj neki boemsko nevini izgled, a vitko tijelo sa malo većom guzom i bokovima je uvijek bilo utegnuto uske crne traperice ili neke karirane hlače, te ljeti neke široke i lagane majice vedrih boja, dok je dolaskom jeseni nosila dolčevite. Iako široke uvijek su se nazirale njene bujne grudi, za koje sam kasnije ustanovio da su predivne i čvrste. Do našeg susreta i svega poslije je došlo zahvaljujući mojoj Dami.

Naime, Alex je obožavala pse, a kako je za vrijeme sunčanih dana nala sjediti u parku i čitati, a ja sam tamo šetao sa damom, tako smo se i upoznali. S vremenom smo se sprijateljili, pa sam znao sad i duže ostajat u parku i razgovarati sa Alex. Bilo je rano ljeto i to poslijepodne sam sjedio sa njom u sjeni velikih jela ispod samog Kaptola, i pričali smo o nekoj knjizi koju je čitala, kad je u jednom trenutku zašutjela i gledala malo kako se Dama valja po travi, da bi onda pogledala mene i nakon kračeg vremena rekla nešto od čega mi se kurac digao isti tren kao što već dugo nije:

- Slušaj Igore.. -počela je tiho- .. znamo se već dosta i mislim da mogu biti otvorena prema tebi.. -tu je zastala i pogledala me, a ja nisam imao pojma što slijedi, jer se do sada nikad nismo ni bavili ovom temom- .. meni ne trebaš ti, brak, neka veza, ljubav ili šta ja znam već.. meni treba tvoj tvrdi kurac u mojoj pički da me napuni i da uživam u vrelini njegova soka dok puni moju unutrašnjost.. želim tebe kao nekoga tko će me uzeti bez razmišljanja i bez nekih posebnih obaveza prema meni.. drugim riječima želim da me dobro izjebeš.
- Alex.. -tiho sam rekao začuđeno gledajući u njene zelene oči, a ona je umjesto odgovora stavila svoju ruku na moj kurac koji je već probijao moje gaće i hlače, pa ga lagano stisla i tiho rekla.
- Dođi za mnom.. -ustala je i krenula prema onom dijelu gdje je bilo ono gusto grmlje ispod samih zidova Kaptola.

Znao sam da je tamo uska staza i jedna klupa okružena grmljem, pa sam shvatio gdje me vodi. Dolje prema središtu parka je bila jedna grupica mladića, ali nisu obraćali pažnju na nas, a i Dama je veselo skakutala uz nas pa nismo bili sumnjivi. Ubrzo smo bili zaklonjeni od svih pogleda, jedino ako netko proviri kroz prozore nadbiskupije, pa nas ugleda. Alex se odmah bacila na moje međunožje, te mi je kurac već bio slobodan i u njenim rukama koje su ga milovale i lagano drkale. Zatim me posjela na klupu i sjela kraj mene, te se sagnula i počela mi pušiti kurac. Jednostavno sam joj se prepustio i povremeno bih joj milovao kosu, te ju podigao kako bih vidio svoju kurčinu gdje nestaje u njenim ustima. Čulo se samo kao da guta ili se koji put zagrcne malodok ga je pokušavala cijelog strpati u usta. Mislio sam da ću svršiti i prije nego što sam mislio, ali se zaustavila na vrijeme i sad mi se kurac ljuljao po zraku sav slinav od njene sline dok je ona skidala svoje hlače i gaćice, te je u sljedećem trenu opkoračila moje noge i provukla svoje ispod naslona klupe, te se polako smjestila na vrh moga kurca i počela se polako spuštati niz njega. Ulazio joj je polako u toplu i mokru picu koja je bila jako uska, pa se nekoliko puta odizala i ponovo započinjala sa spuštanjem. Uskoro je bila do kraja na mom kurcu, te se uhvatila za moja ramena i počela nabijati na njega. Dahtala je dok je moj kurac ulazio do kraja u njenu vrelu picu. Nadao sam se da nitko ne čuje njeno stenjanje koje je bivalo sve glasnije i glasnije, da bi uskoro počela svršavati i stiskati me oko vrata, da sam jedva dolazio do zraka, ali sam i ja uspio doći do vrhunca i sad sam špricao mlazeve sperme u njenu vrelu unutrašnjost.

Trebalo nam je nekoliko minuta da se smirimo, a ona se nije skidala sa mog kurca dok napokon nije sam kliznuo iz njene pice, da bi se onda ustala i polako se obukla, a i ja sam navukao gaće i hlače dok nas je Dama zbunjeno promatrala, jer je ovo bilo nešto što je prvi put vidjela, pa je jadna bila totalno zbunjena. Alex me je poljubila i rekla tiho:

- Hvala ti.. -krenula je niz stazu, pa se okrenula i viknula- Vidimo se i sutra! ! !

Ja sam se nasmješio sa čudnim osjećajem dok sam osjećao kako mi pomiješani sokovi lijepe gaće za dlake oko kurca i na sam kurac, pa sam jedva čekao da dođem doma i odem pod tuš.

Od tada smo se Alex i ja nalazili svaki dan i jebali se u parku dok jedan dan nije došla i rekla je da je u drugom stanju, te da mi je zahvalna do neba. Bio sam zbunjen i očekivao sam neke zahtjeve, ali je samo rekla da je dobila ono što je tražila i od onoga tko joj se sviđa, a da se uskoro vrača natrag u Pulu i da će mi se javiti.

Prošle su već dvije godine, a još mi se nije javila iako imam isti broj mobitela i mail. Interesira me da li je cura ili dečko, jer već imam dvije cure. Ipak je to dijete dobila sa mnom, ali ne tražim ju jer sam joj obećao da neču, a ja držim obećanja. Čak mi se čini i da ju Dama zna ponekad tražiti u parku u koji opet rado zalazim.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).