Brza pretraga

Tražim:

Za:

Sirove strasti u kampu

Do prije dvije godine sam redovito ljetovao u kampu sa ženom i klincima, a onda smo se rastali. Odlukom suda klinci su pripali njoj, iako je ona ta koja je napravila preljub, i to sa mužem od svoje vjenčane kume. Bio sam shrvan odlukom i dvije godine nisam ni išao na ljetovanje, ali sam ove godine odlučio to promijeniti.

Odlučio sam se ponovo za kamp jer mi je to bio neki osjećaj slobode. I tako se ja ponovo našao u tom kampu u Istri gdje smo godinama zajednički ljetovali. Iznajmio sam onu sada popularnu kućicu i udobno se smjestio za naredna dva tjedna. Prvih par dana sam obilazio okolo one poznate restorane i konobe, sva moguća događanja i evente, a onda odlučio ostati i malo se i okupati.

Bila je jedna kamena plaža, kao i većina u Istri, gdje sam znao i prije doći, pa sam se udobno smjestio na luftić i uživao u suncu i moru. Drugi dan sam primijetio jednu damu od četrdesetak godina, znači nekako moj rang, kako se sama kupa i sunča. Tri dana smo se samo pozdravljali kada bi stigli na plažu, na njemačkom jer je dotična bila Njemica, a četvrti se napokon i upoznali. Naime, pri ulasku u more je malo skliznula i pala, pa sam joj brže bolje pomogao i kroz razgovor saznao da se zove Anne, da je sama, da je iz Bremena, i da joj se jako sviđam.. . Ovo zadnje me ugodno iznenadilo, toliko da sam prenio svoj luftić do njenog i uskoro sam joj mazao leđa uljem za sunčanje. Svidjelo joj se kako radim rukama, a ja sam kroz zajebanciju rekao da još bolje radim jezikom, a skroz kroz šapat dodao.. . i kurcem. Na što se ona veselo nasmijala i samo rekla da će to morati osobno utvrditi.
Ostali smo još par sati na plaži, a za to vrijeme smo se toliko zbližili, da je ona skinula i gornji dio crnog badića, pa sam joj namazao ne prevelike grudi, onako trojica, ali jako čvrste, a i par puta sam prstima prešao preko njenog brežuljke za kojeg sam sa dugogodišnjim iskustvom utvrdio da je potpuno izbrijan.

Nakon toga smo se rastali i dogovorili za večeru u restoranu koji je bio odmah uz plažu. Tijekom večere nisam skidao pogled sa nje, jer je izgledala predivno u laganoj cvjetnoj haljini i sva je mirisala na vaniliju. Nakon večere me zamolila da ju otpratim do njene kućice, koja je bila na nekoj malo usamljenijoj parceli, ali taj dio kampa je ionako bio skup, pa me ni Mercedes S klase ispred nje nije iznenadio. Pozvala me unutra na čašu vina, a ja sam naravno pristao. Nismo baš gubili vrijeme i nakon pola čaše bili smo u szrastvenom zagrljaju. Moj jezik je tražio njen, njeni prsti su se zabijali u moju stražnjicu i leđa, dok su moje ruke zadizale njenu haljinu sve do bokova. Ispod haljine nije nosila donji veš i kad sam ju bacio ns krevet spremno je raširila noge dok je njena obrijana pička koja se presijavala od njenih sokova spremno čekala moj jezik.
Skinuo sam sve sa sebe u trenu, a moja 23 centimetra su već spremno stršala u zrak. Bacio sam se na krevet i počeo joj doslovce jesti pičku. Mirisala je intenzivno na vaniliju i na onaj pravi miris napaljene žene. Grizao sam joj usmine i klitoris, jebao ju jezikom čim dublje, cuclao njene sokove, dok je ona samo nabijala moju glavu na svoju pičku i tražila samo još i još. Lizao sam ju tako kako nikad valjda nisam ni svoju ženu. Onaj osjećaj da se svetim i onaj životinjski nagon su napravili svoje, pa je Anne skoro tri puta svršila dok sam joj oralno obrađivao pičku. Moje lice je bilo cijelo prekriveno
od njenih sokova, ali mi nije smetalo, baš kao i njoj kad me je počela ljubit i napokon se izvlačiti ispod mene. Sad je njena glava bila među mojim nogama i pušila mi je kurac fenomenalno. Dok mi ga je pušila primakla mi je svoju guzu, pa sam gurnuo prste u njenu pičku i onda ih onako mokre počeo gurati u njenu guzu. Prigušena mojim kurcem tiho je stenjala, ali mi nije ostala dužna, već je namočila svoj prst u pičku i onda ga meni zavukla u šupak. Prvi puta sam imao nešto u svom pupku i bio mi je to takav šok, ali onaj ugodni, jer sam uskoro počeo izbacivati vrelu spermu iz svojih prepunih jaja kojima je trebalo ovakvo pražnjenje.

Zatim me opkoračila i odmah se nabila na moj kurac do samih jaja uz grleni uzdah. Počeo sam joj mijesiti sise dok se ona tako zdušno nabijala na moj kurac. Znoj je curio sa nas, ali nismo ga primjećivali. Bili smo jedno biće koje uživa u strasti vrele ljetne noći. Nakon petnaestak minuta divljeg jahanja na mom kurcu i još jednog orgazma, legla je na trbuh i rekla da joj rasturim guzu. Objeručke sam to prihvatio i brzo se smjestio iza nje. Oblizao sam joj guzu kao prije pičku i onda ga polako počeo uguravati. Išlo je polako i dosta je stenjala, pa sam zastajkivao do se ne opusti, a onda joj ga opet zabijao. Uskoro sam ju jebao žestoko dok je ona zabijala glavu u jastuk i glasno stenjala i dahtala. Njen uski šupak je napravio svoje pa sam ga uskoro napunio spermom.

Nakon toga smo se jebali do pred jutro i bili smo prekrivenih mojom spermom i njenim sokovima, a i znojem. Ostali smo cijeli dan u krevetu, a onda opet ispočetka. I tako do kraja ljetovanja.

Jedva čekam ovo ljeto i nastavak.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).