Brza pretraga

Tražim:

Za:

Skrivena vala

VtUskoro životu se dosta toga dogodi slučajno tako mogu reć za ovo svoje iskustvo koje ću podijeliti sa Vama. Kako sam odlučio istraživati divlje nudističke plaže i FFK plaže koje su poznate po tome što osim sunca nude i swinger užitke. Tako sam čuo da u blizini jednog malog mista na jugu postoji takva plaža do nje se dPoolazi ili brodom ili dosta strmim putićem pola sata hodanje. Nakon kojeg se nailazi na tri prekrasne pješčane plaže sa dovoljno hlada za boravak čitav dan. Na početku spusta uredno je postavljen natpis FFK only te upozorenje da se ne preporuča hodanja u sandalama. Na obližnjoj čistini bilo je parkirano desetak auta što naših što stranih registracija. Polako sam krenuo sa spuštanjem te nakon pola sata doša do plaže. Prvi prizor koji sam vidio bilo je dvije zgodne plavuše kako se sunčaju Prekrasnih sisa sa velikim bradavicama lagano raširenih nogu sa uredno obrijanim šumicama.

Malo dalje od njih par se skidao. U daljini sam čuo poznati zvuk dahtanja. Polako sam se skinuo uredno složivši odjeću. Ušao sam u more i lagano zaplivao prema drugoj uvalici. Polako sam doplivao bliže obali i ugledao ono što sam i očekivao. Lagano sam izišao iz mora prolazeći kraj para koji je uživao uz glasno stenjanju. Ne trebam Vam ni opisivati kako mi je kurac stršio. Polako sam osmatrao šta se događa na plaži. Odlučio sam da i ja malo krenem u akciju. Odabrao sam djevojku koja se sunčala na kamenu uz more polako sam joj prišao Samo me je pogledala još više raširila noge spustio sam se između njih i jezikom lagano krenio lizati njenu macu. Vrhom jezika klizio sam od vrha do dna mace polako se spuštao do anusa zaustavljajući se neko vrijeme na njemu . Polako mi je prebacila noge preko ramena.

Jezikom sam klizio između usmina do klitića malo se igrajući po njemu a onda se spuštajući jezikom ulazio u njenu macu a onda se spuštajući do anusa lagano jezikom ulazio u njenu guzu. Polako se okrenula još neko vrijeme sam lizao njene guzove anus da bi ga lagano prisloniti na njenu guzu. Polako sam ulazio u njenu guzu uskoro sam ušao do kraja i počeo je guziti. Strasno je stenjala pri čemu je guzove bacala u susret Uskoro sam svršio duboko u njenoj guzi Nakon što sam ga izvukao iz njenog dupeta kurac sam odmah oprao u moru. Za moju partnericu to nije bio kraj odmah na moje mjesto uletio je drugi nastavljajući je brzo ševiti u dupe. Ispružio sam se na pljesku prekrižio nogu preko noge i lagano namjestio kurac da se sunča. Promatrao sam šta se događa oko mene. Privukla me skupina koja se spremala na neku igru lagano sam se primakao napravili su mjesta za mene Tip do mene je odmah spustio ruku na moja jaja a ja sam samo još više raširio noge omogućujući mu da rukom dohvati i prostor između jaja i anusa Istovremeno sam osjetio kako nečije ruke miluju mi guze a zatim kako prst klizi između guzova a kasnije kako kruži oko anusa da bi pokušao ući.

Kurac mi se počeo ukručivati dosegnuvši punu veličinu istovremeno kad mi je prst prodro u guzu Gledao sam kako tip se spušta polako sam ga prekoračio i polako se počeo spuštati djevojka koja mi je stavila prst u guzu rukom je pridržana kurac. Polako sam se počeo spuštati niz kurac istovremeno mi ga je djevojka počela pušiti u početku je bilo malo problema a kasnije smo uskladili pokrete Uskoro sam osjetio kako topla tekućina ispunjava moju guzu a istovremeno sam svršavao u prelijepa usta. Koja sam kasnije strasno poljubio te uživao u okusu vlastite sperme u ustima Poljupcima se pridružio i tip naizmjenično smo izmjenjivali poljupce najavljujući nastavak našeg susreta Prstima smo klizili niz naša tijela posebnu pozornost posvetili smo pici i guzu djevojke pripremajući ih na ono što je očekiva

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).