Brza pretraga

Tražim:

Za:

Strasna ljubav

Eeeeee....kada se sjetim toga odmah mi se lice razvuče u osmijeh...

Te godine, kao mladić koji je počeo da studira, ipak odlučih da odem sa roditeljima u poznati kamp na Jadranu, gdje smo išli godinama. Poznata plaža, poznata šetališta, poznati i neki ljudi koji su u neposrednoj blizini našeg smještaja. Vrijeme idealno. Meni je malo dosadno, nemam društva. Ipak lijepo je....neka sam tu. Dani teku...

Raskošni šešir joj je padao na gola ramena. Naočale su pokrivale pogled. Lice i tijelo su ipak pokazivali da se radi o sredovječnoj gospođi. Zračila je seksipilom. Usamljena je bila.

Primjetio sam je sjedeći na kamenoj ogradi plaže. Preletio pogledom, pa se vratio na nju i zadržao pogled. Starija je od mene i to dosta. Ima u njoj neke vatre i nečeg nedorečenog. Ispod svojih naočala sam je gledao i gledao.

Večernja šetnja, stazom pored obale, je bio standarni ritual cijelog kampa, pa i obližnjih kupališta. Većina starijih je praktikovala nakon večere kratku šetnju, a mlađi su ostajali duboko u noć, pored mora. To veče sam usamljeno krenuo da \"okrenem koji krug\" stazom pored mora.

Na zidiću pored restorana, stoji ona, također sama, kao da čeka nekog. Gužva je na tom mjestu od ljudi koji ulaze i izlaze u restoran, kao i od ljudi koji ulaze na ljetnju baštu gdje svira bend.Priđoh blizu nje i stadoh gledajući u baštu. U jednom momentu nam se susretoše pogledi i ja odmah započeh konverzaciju o bendu koji svira i o tome kako bih ušao u baštu da popijem piće, ali je velika gužva. Ona prihvati razgovor.Nakon nekog vremena predložih joj da prošetamo pored mora jer ne možemo ući na terasu zbog gužve. Ona se složi.

Šetamo stazom. Pričamo kao da se znamo jako dugo. U meni je veliko uzbuđenje. Kaže da je sama u kampu, da čeka ostatak porodice da dođu u narednim danima. Slučajni dodir moje ruke uz njezin bok i ruku napravi vulkan u mojim mladalačkim žilama. Imao sam utisak da teško dišem od uzbuđenja. U narednom momentu namjerno zadržah ruku da tokom klaćenja njezine ruke, njezina šaka udari u moju. Tako se i desi i ja uhvatih svojom šakom njezinu šaku. Ona se malo trže, ali zadrža svoju ruku u mojoj. Nakon nekog vremena prsti su nam bili isprepleteni.

Zaustavili smo se pored klupe u mračnom dijelu staze. Poljubili smo se. Oboje smo se tresli od strasti. I njezino i moje tijelo je podrhtavalo, dok je šum mora davao posebnu romantiku svemu ovom. Sjeli smo na klupu. Poljupci su sada bili neprekidni. Ljubili smo se i ljubili. Moja je ruka uveliko istraživala njezino tijelo. Njezine ruke su me dodirivale po licu vratu i leđima. Ključao sam. Spustih joj ruku prema pantalonama. Nije se protivila. U narednom momentu je dodirivala moju muškost preko odjeće, a ja sam mislio da ću se prosuti u veš od slasti i ljepote. Nisam mogao izdržati. Otkopčah šlic i izvadih ga vani. Kao \"vojnik na straži\", stojao je ukočeno i pomjerao se od pulsacija krvi u njemu. Ona ga uhvati i poče mu kožicu pomjerati gore dole. Raširih noge ispravljajući se iz kosog položaja u ravni položaj na klupi. Osjećao sam nadolazak sperme i nisam htio da nas pošprica po odjeći.Ona ga spusti u horizontalni položaj i pojača ritam. U narednom momentu iz mene je izlazila sperma nakupljena danima, a podstaknuta ogromnom erotikom koja mi je zamaglila um. Sačekali smo da se smirim te smo ga ubacili u pantalone.Dala mi je maramicu da se obrišem.Ona mi je pomagala u oblačenju.

Nastavili smo šetnju, ali je ona predložila da samo još malo prošetamo, jer bi ona išla u kamp. Složio sam se. Rekoh joj da ću je otpratiti do njezine prikolice. Kada smo bili kod nje, zastadosmo ispred kamp prikolice. Pogledali smo se u oči i opet počeli strasno ljubiti. Ona je potpuno drhtala u mom zagrljaju. Presavijena u struku, opuštena i prepuštena meni. Vulkan se ponovo budio u meni i ja je počeh pomjerati prema ulazu u priolicu. Neodlučno se protivila. Nastavih dalje, i već smo bili unutra na krevetu.

Rekla je da prestanem. Ja sam uveliko podigao njezinu haljinu i obuzet žudnjom počeo skidati gaćice. Grlila me je i šaputala da prestanem, glave zabačene u nazad, ne popuštajući svoj zagrljaj. Nekako spustih gaćice s njezinih nogu. Skidajući gaćice osjetio sam da su mokre. Brzo otkopčah pantalone i bez sekunde čekanja se zarih u nju do kraja. Uzdahnula je i zgrčila se. Pička joj je bila potpuno mokra. Podigoh joj noge u vis i zarih se još dublje u nju. Sada sam je jebao divljački. Iz nje je curilo i u jednom momentu se zgrčila pod naletom orgazma. Svršavala je. Zarila je nokte u moja leđa i nije me puštala.

Mirovao sam zariven duboko u njezinu pohotnicu. Kada je malo popustila zagrljaj nastavih je jebati. Osjećao sam nadolazeću spermu. Zarih se do kraja u nju. Stenjavim glasom je pitah mogu li svršiti u nju, a ona potvrdno klimnu glavom. Opet je, večeras, krenulo iz mene. Duboko u njoj je moj glavić izbacivao sjeme. Vjerovatno sam joj direktno punio maternicu. Ona je zadovoljno primala spermu i nije popuštala svoj zagrljaj.

Ustala je, obrisala se peškirom i uzela flašu vina, dala meni da otvorim, pružajućii vadičep. Ona je našla čaše i sada smo ispijali vino kojeg smo obojili strašću. Ustadoh i rekoh da idem. Brzo se privila uz mene. Otkopčala je zlatni lančić sa svog vrata i stavila ga na moj. Rekoh joj da to ne radi. Pokrila mi je prstima usta i potom me sočno poljubila. Otišao sam.

Novi je dan na plaži.Ja sam veoma zadovoljan. Desilo mi se sjajno ljetovanje. Ona blista na plaži. Sama je. Dan protiče, a ona često gleda u mom pravcu. Predveče, kada odlazim da plivam, ona sa svojim šeširom doplivava do mene. U vodi smo. Dodirujemo se ispod površine. Strast počinje da ključa. Dogovaramo se da se vidimo večeras, pored zidića gdje smo se i upoznali.

Veče je, spremam se i odlazim. Ona je već tamo. Ulazimo u baštu, nalazimo mjesto. Naručujemo vino. Muzika je divna, a mi na talasima strasti. Na mom vratu je njezin lančić. Plešemo. Pritišće se uz mene. Strast raste. Idemo kod nje. Ljubimo se i mazimo. Jebemo se, jebemo i to traje.

Narednih dana se ponavlja scenario. Divno nam je. Uživamo svako veče do duboko u noć.

Ali sve ima svoj kraj. To veče mi kaže da joj sutra dolaze muž i sin. Gledam je u oči.

Ujutro nije na plaži. Oko podneva je tu sa sinom i mužem. Zajednički peškiri pripijeni jedan uz drugi.Rekla mi je predhodno veče da se dugo ne jebe zbog zdravstvenih problema koje ima muž. Rekla mi je i da me je zavolila. Rekla mi je da ne zna kako sada.

Predveče sam u vodi. Plivam dobro i otplivao sam malo dalje. Na jednom mjestu su plovci za kupače prilično udaljeni od obale. Ona doplivava sama do tog mjesta. U vodi je dosta ljudi. Nije stavila šešir. lebdimo u vodi jedno pored drugog. Dodirujemo se. Noge su nam na potopljenim plovcima. Spušta mi gaćice da bi izvukla moj nabrekli kurac. Sada ga već drži za korjen i drka ga. Govorim joj da je rizično i da to ne radi. Ona je kao opčinjena. Neće da ga ispusti iz ruku. Pripila se uz mene nudeći se. Strahujem. Govorim joj da to ne radi. Ona kaže da me želi. Ipak razum nadvladava i otplivavamo svako na svoju stranu.

Večerna šetnja je tužna. Nemam više draži. Roditelji mi govore da bi sutra nakon ručka krenuli kući. Saglasan sam.

Sutradan sjedim u restoranu pored plaže i pijem pivo. Ona prolazi sama pored mene. Muž i sin su dolje na plaži. U ruci joj je novčanik. Vidjela me na terasi i došla da nešto kupi u prodavnicu na plaži koja je na ovoj terasi. Stoji pored mene. Oni je ne vide. Govorim joj da danas odlazim. Suza joj se pojavljuje u oku.

U vodi sam. Ona doplivava na staro mjesto. Opet me strastveno hvata za kurac. Nema ljudi oko nas. Bojim se da će muž nešto posumnjati. Ona spušta svoje gaće želeći da se jebemo u vodi, stojeći na plovcima. Ne, to ne ide. Šapuće mi da me mora imati u sebi. Pitam se šta da radimo. Onda mi sinu ideja i predložih joj da se vidimo ispred hotelskog WC-a. U to doba moderni hotel, koji se nalazi tik iznad plaže, nema gužve, a WC je u prizemlju i kupači nekada uđu u taj WC.

Veliko ogledalo razdvaja ulaz u muški i ženski WC. Ušao sam u muški WC, da provjerim ima li koga. Puno je kabina. Nema nikoga. Ona stoji vani i čeka. Otškrinuh vrata i ona uđe. Brzo uđosmo u jednu kabinu. Strast je ključala. Ljubimo se. Ona je spustila moje kupaće i drka me. Ja spuštam njezine kupaće gaćice. Okrećem je da se naguzi i zarijem se u nju. Tiho jeca. Jebem je. Izvlačim i guram. Jače...jače...nabijam se...plješće po njezinim guzovima. Jaja je udaraju od siline nabijanja. Ona svršava. Grči joj se tijelo. U tom momentu i ja počinjem da se grčim. Iz mene izlazi mlaz sperme.

Opet se ljubimo. Neko je ušao i izišao. Stojimo u kabini i ona lagano plače. Govori mi da se moramo čuti. Govori mi da moramo nekako izvesti susrete u budućnosti. Govori mi da me voli.

Na izlasku nas primjećuje čistačica koja je krenula sa kofom da čisti. Okreće se za nama, ali mi smo otišli.

I otišli smo. Bilo je poziva. Bilo je i pisama. Bilo je ljubavi, ali vihor rata nas je izbrisao i nestali smo. Ne znam ništa o njoj. Zlatni lančić je u mom ormaru. Osmjeh mi je na licu dok ovo pišem.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).