Brza pretraga

Tražim:

Za:

Strastna ljubezen

Eeeeee .... ko se tega spomnim, se moj obraz takoj raztegne v nasmeh ... Tistega leta sem se kot mladenič, ki je začel študirati, vseeno odločil, da grem s starši v znamenito taborišče na Jadranu, kamor sva šla leta. Znana plaža, znane promenade, znani in nekateri ljudje, ki so v neposredni bližini naše nastanitve.

Vreme je idealno. Malo mi je dolgčas, nimam družbe. Je pa lepo .... naj bom tukaj. Dnevi minevajo ... Razkošen klobuk ji je padel na gola ramena. Očala so mu pokrivala pogled. Njegov obraz in telo pa sta pokazala, da je gospa srednjih let. Izžarevala je seksualno privlačnost.

Bila je osamljena. Opazil sem jo, kako sedi na kamniti ograji plaže. Pogledal je, nato se vrnil k njej in zadržal pogled. Starejša je od mene in to je veliko. V njej je nekaj ognja in nekaj neizrečenega. Pod očali sem gledal in gledal. Večerni sprehod po poti ob obali je bil standardni ritual celotnega kampa, vključno z bližnjimi plažami.

Večina starejših je po večerji vadila kratek sprehod, mlajši pa so ostali globoko v noč, ob morju. Tistega večera sem se sama odpravila "obrniti krog" po poti ob morju. Na steni ob restavraciji stoji, tudi sama, kot da nekoga čaka. Množica ljudi na tem mestu prihaja od ljudi, ki vstopajo in izstopajo iz restavracije, pa tudi od ljudi, ki vstopajo v poletni vrt, kjer igra godba.

Jaz sem se mu približal in gledal vrt. V nekem trenutku so se pogledi srečali in takoj sem začel pogovor o igranju godbe in o tem, kako bi šel na vrt na pijačo, a bila je velika gneča. Pogovor je sprejela in čez nekaj časa sem mu predlagal, da se sprehodimo ob morju, ker zaradi gneče ne moremo na teraso.

Strinjala se je. Hodimo po poti. Pogovarjamo se, kot da se poznamo že zelo dolgo. V meni je veliko navdušenje. Pravi, da je sama v kampu in v prihodnjih dneh čaka, da pridejo ostali člani družine. Nenamerni dotik moje roke ob njenem boku in roki je naredil vulkan v mojih mladostnih žilah.

Imel sem vtis, da težko diham od navdušenja. V naslednjem trenutku sem jo namerno držal za roko, tako da je med tresočem roko pest zadela mojo. Tako se je tudi zgodilo in sem jo s pestjo prijel za pest. Malce se zdrzne, vendar drži roko v moji. Čez nekaj časa so se nam prsti prepletli.

Ustavili smo se ob klopci v temnem delu poti. Poljubila sva se. Oba sva se tresla od strasti. Tako njo kot moje telo je trepetalo, zvok morja pa je vsemu temu dal posebno romantiko. Sedeli smo na klopi. Poljubi so bili zdaj nemoteni. Poljubila sva se in poljubila. Moja roka je obsežno raziskovala njeno telo.

Njene roke so se dotaknile mojega obraza na vratu in hrbtu. Vrela sem. Odložil sem ji roko v hlače. Ni ugovarjala. V naslednjem trenutku se je dotaknila moje moškosti nad mojimi oblačili in mislil sem, da se bom v spodnje perilo prelil v sladkost in lepoto. Nisem mogel zdržati.

Odpel sem režo in jo potegnil ven. Kot \ "vojak na straži \" je trdno stal in se premikal od pulziranja krvi v sebi. Zgrabila ga je in začela premikati kožico gor in dol. Razširil sem noge, se poravnal iz poševnega položaja v raven položaj na klopi. Čutila sem prihod semena in nisem hotela, da nas poškropi po oblačilih, spustila ga je v vodoravni položaj in povečala ritem.

V naslednjem trenutku je iz mene prišla sperma, ki se je nabirala dneve in spodbujala močna erotika, ki mi je zameglila misli. Počakali smo, da sem se pomirila in si jo dala v hlače. Dala mi je robček, ki sem si ga obrisala. Pomagala mi je, da se oblečem. Sprehod smo nadaljevali, vendar je predlagala, da se še malo sprehodimo, saj bo šla v kamp.

Strinjal sem se. Rekel sem ji, da jo bom pospremil do njene prikolice. Ko smo bili pri njej, smo se ustavili pred prikolico. Pogledala sva se v oči in se spet začela strastno poljubljati. V mojem naročju je popolnoma drhtela. Zložen v pasu, sproščen in prepuščen meni.

Vulkan se je spet prebudil v meni in začel sem ga premikati proti vhodu v ulico. Odločno je ugovarjala. Nadaljeval sem in že sva bila notri na postelji. Rekla mi je, naj se ustavim. Močno sem ji dvignil obleko in preplavljen z željo začel sezuti spodnje hlačke. Objela me je in zašepetala, naj se ustavim, z glavo zabačeno nazaj, ne da bi se spustila iz objema.

Nekako sem ji spustil spodnjice z nog. Ko sem slekel spodnje hlačke, sem se počutil mokre. Hitro sem odpel hlače in ne da bi čakal niti sekundo, sem se vanj potopil do konca. Zavzdihnila je in se zdrznila. Njena pizda je bila popolnoma mokra. Visoko sem ji dvignil noge in se še globlje zarinil vanjo.

Zdaj sem jo divjo zajebal. Iz nje je izteklo in v nekem trenutku se je v naglici orgazma zgrčila. Cumming je. Zabila mi je nohte v hrbet in me ni izpustila. Počival sem pokopan globoko v njenem poželenju. Ko se je malo objela, sem jo še naprej jebal. Začutil sem prihajajočo cum.

Vanjo sem se potopila do konca. S stokajočim glasom sem jo vprašal, če bi lahko prišel v njo, in je odkimala. Še enkrat, nocoj se je začelo iz mene. Globoko v notranjosti me je ejakulirala glava. Verjetno sem ji maternico napolnil neposredno. Zadovoljno je sprejela spermo in se ni predala svojemu objemu.

Vstala je, se obrisala z brisačo in vzela steklenico vina, pustila sem jo odpreti in razdelila zamašek. Našla je kozarce in zdaj smo pili vino, ki smo ga obarvali s strastjo. Vstala sem in rekla, naj grem. Hitro se je prijela name. Odpela si je zlato verižico z vratu in jo položila na mojega.

Rekel sem ji, naj tega ne počne. S prsti mi je pokrila usta in me nato sočno poljubila. Odšel sem. Na plaži je nov dan, zelo sem zadovoljen. Imel sem odlične počitnice. Na plaži sije. Sama je. Dan mineva in pogosto pogleda v mojo smer. Zvečer, ko grem plavat, mi s klobukom priplava.

Smo v vodi. Dotaknemo se pod površjem. Strast začne vreti. Dogovorimo se, da se vidimo nocoj, ob steni, kjer smo se srečali. Zvečer je, pripravljam se in odhajam. Ona je že tam. Vstopimo na vrt, najdemo prostor. Naročimo vino. Glasba je čudovita, mi pa smo na valovih strasti.

Na vratu je njena ogrlica. Mi plešemo. Pritisne name. Strast raste. Pojdimo k njej. Poljubljamo se in crkljamo. Jebemo se, fukamo in to traja. Scenarij se ponovi v naslednjih dneh. Čudovito se imamo. Uživamo vsak večer do pozne noči. Toda vse ima svoj konec. Tisti večer mi pove, da jutri prideta njen mož in sin.

Gledam jo v oči. Zjutraj ga ni na plaži. Tu je okoli poldneva s sinom in možem. Skupne brisače, ki se držijo druga druge, mi je prejšnji večer rekla, da se zaradi zdravstvenih težav svojega moža ne sme dolgo jesti. Povedala mi je tudi, da me ima rada. Povedala mi je, da zdaj ne ve, kako.

Zgodaj zvečer sem v vodi. Dobro plavam in plaval sem še malo naprej. Na enem mestu so plavalci plavalcev precej daleč od obale. Na ta kraj plava sama. V vodi je veliko ljudi. Kape si ni nadela. plavamo v vodi drug ob drugem. Dotaknemo se. Noge so na potopljenih plovcih.

Spusti mi spodnjice, da mi izvleče otekel kurac. Zdaj jo že drži za koren in jo odrine. Rečem ji, da je tvegano in tega ne počne. Kot začarana je. Ne bo ga izpustila. Prijela se je name in se ponudila. Prestrašen sem. Rečem ji, naj tega ne počne. Pravi, da me hoče.

Kljub temu prevlada razum in plavamo vsak na svojo stran. Večerni sprehod je žalosten. Nimam več čarov. Starši mi pravijo, da bi šli jutri po kosilu domov. Strinjam se. Naslednji dan sedim v restavraciji ob plaži in spijem pivo. Mimo mene gre sama. Mož in sin sta dol na plaži.

V roki ima denarnico. Videla me je na terasi in prišla nekaj kupiti v trgovino na plaži, ki je na tej terasi. Stoji zraven mene. Ne vidijo je. Povem ji, da danes odhajam. V očesu se ji pojavi solza. Sem v vodi. Priplava na staro mesto. Spet me strastno zgrabi za kurac.

Okoli nas ni ljudi. Bojim se, da bo moj mož nekaj posumil. Spusti spodnje hlačke, da bi se pofukala v vodi, stoječ na plovcih. Ne, to ne deluje. Šepeta mi, da me mora imeti v sebi. Sprašujem se, kaj naj storim. Potem je moj sin prišel na idejo in predlagal sem, da jo vidimo pred hotelskim straniščem.

Takrat v sodobnem hotelu, ki leži tik nad plažo, ni gneče, stranišče je v pritličju in kopalci včasih vstopijo v to stranišče. Veliko ogledalo ločuje vhod v moško in žensko stranišče. Šel sem v moško sobo, da vidim, če je kdo tam. Veliko je kabin. Nikogar ni.

Stoji zunaj in čaka. Odprl sem vrata in ona je vstopila. Hitro smo vstopili v eno od kabin. Strast je zavrela. Se poljubimo. Spustila mi je kopalke in me odrinila. Spustim ji spodnje hlačke. Obrnem jo, da stopi nanjo in se potopi vanjo. Nežno joka. Jebi jo. Vlečem in porinem.

Močnejši ... glasnejši ... tolčem ... plosknem po zadnjici. Jajca so jo udarila od sile udarca. Prihaja. Njeno telo se trza. V tistem trenutku začnem krčiti. Iz mene prihaja curek semena. Spet se poljubimo. Nekdo je vstopil in izstopil. Stojimo v kabini in ona lahkotno joka.

Pravi mi, da se morava slišati. Pove mi, da moramo o srečanjih nekako poročati v prihodnosti. Pravi mi, da me ima rad. Na odhodu nas opazi čistilka, ki je začela čistiti z vedrom. Obrne se za nami, a nas ni več. In smo odšli. Bili so klici. Bila so tudi pisma. Bila je ljubezen, toda vojna vihra nas je izbrisala in izginili smo.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).