Brza pretraga

Tražim:

Za:

SUSJEDA I NJENE KĆERI

Kako živim u širem centru grada u staroj obiteljskoj kući, a oko mene su za vrijeme stare Juge izgrađene peterokatnice u kojima su na svakom katu bila po dva stana. Kako jedan dio moje kuće ima izlaz preko balkona u mali vrt isto se sa tog balkona seže pogled na balkon moje susjede. Sa svim susjedima sam relativno u dobrim odnosima, ali od svih samo je jedna susjeda mojih godina. Ja imam 40 dok je ona starija od mene dvije godine. Iako sam oženjen još uvijek volim da pogledam u tuđe vrtove, ali bez uzimanja plodova barem do toga puta kada me susjeda pozvala da ju uberem i da stvar bude još zanimljivija nisam ubrao samo nju nego i cvjetove njenih kćeri. Susjeda je zaista zgodna plavuša, visoka ne baš velikih sisa, ali zato ima guzu za bogove, njene kćeri su njena kopija samo mlađe. Njen muž sa kojim sam u dobrim odnosima radi u inozemstvu te doma dolazi jednom do dva puta u tri mjeseca osim kada ima godišnji tako da su njih tri uglavnom same.

Moram priznati da sam koji puta drkao kurac na svoju susjedu od kada sam je vidio kako se sunča na svome balkonu u bikiniju. Dok sam drkao često sam zamišljao kako je jebem u to bogovsku guzu. To moje zamišljanje prešlo je u zbilju i to sasvim slučajno. Jednom smo moja žena i ja toliko napalili jedno na drugo te se počeli žestoko jebati ne mareći da li su balkonska vrata prekrivena zavjesama. Dok sam jebao svoju ženu koja je bila na sve četiri nagužena na podu, a ja sam je trpao s guza slučajno sam podigao pogled i ugledao susjedu kako okrenuta prema nama na balkonskim vratima drka svoju pičku. Ženi nisam ništa govorio već sam je nastavio jebati i gledati susjedu preko puta kako drka. Iamala je zatvorene oči pa nije znala da sam je primijetio, ipak u jednom momentu otvorila je oči i skužila kako je gledam te je brže bolje navukla zavjesu i nestala iz vida. Međutim znajući da me netko gleda toliko me je napalilo da sam svoju dragu tako dobro razvaljivao zamišljajući kako je na mjestu moje žene dotična susjeda od te moje zamišljenosti svršio sam u svoju ženu kao niti jednom do sad.
Od tog događaja prošlo je nekoliko tjedana, a ja sam samo čekao priliku da uhvatim susjedu nasamo da je pitam da li je uživala u pogledu i ako uspijem da je nagovorim te je probam navući na kurac. Konačno sam je ulovio, tog popodneva radio sam nešto u vrtu i ugledao susjedu kako prolazi krećući se prema ulazu zgrade. Došao sam do ogrde i rekao bok susjeda imaš minut vremena, nije me očekivala tako da je malo ostala zatečena ostajući u nekakvom grču. Ma ne brini samo te želim nešto pitati rekao sam, mmh a što da zamuckivala je prišla je bliže ogradi i rekla oprosti susjed nisam si mogla pomoći znaš kako mi je i znaš da Luka nije često tu. Luka je ime njenog muža. Ma znam kako ti je, jesi li barem uživala pitao sam je. Znaš da jesam, a uživala je i tvoja žena koliko sam vidjela baš je prava sretnica rekla je susjeda. Mogao bi i tebe usrećiti ako želiš rekoh, ali oboje smo u braku i nikada ga nisam prevarila odgovori susjeda. Pa nisam ja ni svoju ženu te ako joj ti ne kažeš ja joj sigurno neću reći kao ni tvome mužu biti će to naša tajna i svi sretni i zadovoljeni rekao sam. Trenutno sam sam nema mi žene pa mogu svratiti na kavu do tebe ako si za upitao sam susjedu. Nakon kratke stanke i razmišljanja susjeda je pristala i pozvala me kod sebe u stan.

Kada smo ušli u stan odložila je stvari u hodniku te smo krenuli prema kuhinji, ja sam sjeo na stolicu, a ona je krenula kuhati kavu. Međutim meni nije bilo do kave već do toga da joj zavučem kurac i dobro je izjebem. Dok je leđima bila okrenuta meni krenuo sam prema njoj i uhvatio je za bokove trznula se, ali se nije bunila što minje bio znak da nastavim. Zavukao sam ruke ispod njene majice i počo joj mijesiti sise preko grudnjaka, ljubio sam je po vratu, a ona je samo lagano uzdisala. Okrenuo sam je prema sebi i skinuo joj majicu i grudnjak te joj počeo lizati i sisati bradavice. Dok sam se zabavljao njenim sisama i bradavicama ona mi je otkopčavala hlače vadeći moj kurac koji je bio krut do bola. Primila ga je u ruku i počela ga drkati hvaleći kako imam dobar kurac, zatim se je spustila i počela da ga liže i puši. Nisam mogao više čekati pa sam je podigao na brzinu sam joj skinuo traperice te potrgao njene gaćice pa je naguzio nad kuhinjski stol. Nije trebala nikakv lubrikant za podmazivanje jer je bila totalno mokra, uhvatio sam kurac u ruku centrirao ga na njenu pičku i naglo ga zabio ponovio sam to nekoliko puta naglo ga vadeći te ga naglo vraćao u njenu pičku da bi je naposljetku počeo silovito jebati. Stavio sam ruke na njena ramena i počeo je navlačiti na kurac. Ahhh to susjede to jebi me jebi aaaah dogo nisam imala kurac aaah nemoj da me štediš govorila mi je susjeda dok je stenjala i dahtala. Nakon pet šest minuta guženja osjetio sam da ću svršiti pa sam ga brže bolje izvadio, da bi odgodio svršavanje rekao sam joj da legne na stol. Osobodio sam joj nogu jedne nogavice da bi joj mogao lakše raširiti noge kako bi mogao da joj lak še ližem pičku. Spustio sam semeđu njene noge i počeo je lizati, lizao sam joj i sisao klitoris kao i njene sokove koji su se cijedili iz ljiepo održavane pičke.

Susjeda je stenjala i uživala u mome lizanju čupajući me za kosu te pritiskala moju glavu sve jače na svoju pičku. Osjetio sam kako se sve više trza i napinje jer se bližila vrhuncu, a i ja sam uspio obuzdati orgazam pa sam se naglo ustao i ponovno joj stavio kurac. Uhvatio sam je rukama za butine privukao je rubu stola i počeo je navlačiti na kurac. Stol je škripio po pločicama kuhinje i tresao se kao da je potres. Susjeda je počela da trlja pičku i klitoris govoreći da je jebem brže, a zatim je samo kriknula svrššavvvammmm i počela da se trese od orgazma. Svršavala je dok sam ju ja i dalje navlačio na kurac. Nakon nekoliko minuta došlo je i meni da svršim jebao sam je dok nisam osjetio kako mi je sperma na vrhu glavića te sam ga naglo izvadio i drkajući ga počeo svršavati po njenom tebuhu. Ispalivši i zadnju kap samo sam sjeo na stolicu, a ona se pridigla i ostala sjediti na stolu. Zadihani dolazili smo polako k sebi.

A što sad pitala je susjeda, a ništa meni se prijebalo, a tebi je trebalo odgovorim ja. Susjeda se nasmijala, ali je ponovila pitanje. Rekao sam kako može sve ostati na tome što se upravo desilo i nastavimo svojim životima, ili ako želiš možemo da to ponovimo još koji put. Nakon malo razmišljanja susjeda je rekla;" Ovo mi je trebalo kurac mi je bio prjeko potreban jer se nisam jebala već dva mjeseca, a ti si došao kao naručen i pri tome me dobro izjebao. Kako kažu pslije jebanja nema kajanja". Znači ostajemo na ovome ili si za još koji put pitao sam, još koji put odgovorila je susjeda. Susjeda i ja nalazimo se tri do četiri puta mjesečno da se izjebemo. To je funkcioniralo sve do jednog dana kada mi je došla njena poruka u kojoj je pisalo "Mario sranje imamo problem".

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).