Brza pretraga

Tražim:

Za:

U taksiju

Ovo je priča o večeri kada sam bila vani sa Sonjom, mojom najboljom prijateljicom. Bile smo s još 5 cura u nekim barovima. Namjerno smo bile seksi obučene za tu priliku. Sa svojih 27 godina Sonja je dvije godine starija od mene, vitke je građe, visoka 165 cm, duge plave kose i malih grudi (dvojka)Nosila je bijelu prozirnu bluzu i nečuveno kratku crvenu suknju. Ispod samo crveni čipkasti grudnjak i tange. Crvene štikle upotpunile su njen outfit. Ja sam nosila svoju usku crnu mini haljinu, samo tange ispod i također visoke pete, a slično su bile odjevene i ostale djevojke. Zabavljale smo se, puno se smijale, plesale, pile i očijukale s muškarcima.

U 2 ujutro organizirali smo taksi monovolumen, za više osoba, da nas odveze kući. Veliko vozilo a dosta prostora straga i zatamnjenim staklima.

Već smo sve cure odbacili kući, a Sonja i ja smo bile zadnje. Kako sam htjela spavati kod nje čekala nas je još vožnja od 30-ak minuta. Taksist je bio star oko 50 godina, normalne građe i zvao se Željko. Sonja je bila pripita i šapnula mi je na uho sa smiješkom: 'Ajde Tanja, da malo napalimo vozača'. Malo je podigla haljinu da joj se vide crvene tange. Istovremeno me počela ljubiti. Pa, ona se fantastično ljubi i nedugo potom smo se divljački ljubili.

Taksistove oči su se raširile dok je gledao kroz retrovizor. Naravno, intenzivni francuski poljupci između nas nisu nas ostavili hladnima i prilično su nas napalili. Moja lijeva ruka je milovala Sonjino bedro, malo je raširila noge. Pomilovala sam joj unutarnju stranu bedara i brzo se spustila u središte njezina užitka.

Dodatno je raširila bedra, tako da je sada moja ruka stigla do njene pičke. Tange su joj već bile malo mokre kad sam je tamo počela maziti. Zastenjala je, što vozač nije mogao ne primijetiti. Ni Sonja nije bila besposlena, počela je gnječi6i mi cice. Bradavice su mi brzo postale tvrde kao kamen i probile su se kroz tkaninu moje haljine. Taksist je sada više gledao u retrovizor nego na cestu. Također sam imala osjećaj da ide jako sporo.

Sonja je uvijek bila napaljena. Jednom je rukom uhvatila tange, malo zadigla guzu i skinula ih. Skinula ih je preko stopala i bacila naprijed gdje su pale na kontrolnu ploču. Vozač se sada u vožnji malo okrenuo i pogledao unatrag, gdje ga je Sonja drsko i namigujući pogledala. Noge su joj sada bile raširene što je više moguće i vozač je mogao vidjeti kako guram prst u njenu mokru pičku.

Nervozno se meškoljio na svom vozačkom sjedalu. Činilo se da mu se sviđa taj prizor. Sonja je zatim spustila gornji dio moje haljine i pustila moje cice u slobodu. Jezikom je dodirivala moje stvrdnute bradavice i cicala ih. Sada sam i ja morala glasno zastenjati, a i moja je pička sada jako vlažila.

Upravo smo stajali na crvenom svjetlu na semaforu kad se vozač ponovno osvrnuo unatrag. Jednu je ruku držao u međunožju i očito je masirao kitu kroz tkaninu hlača. Iskoristila sam ovaj trenutak da prvo skinem haljinu preko glave, a zatim skinem tange. Sada sam sjedila potpuno gola u autu i naslonila se dok je Sonja odmah turila glavu među moje noge i počela me lizati.

Željko to više nije mogao izdržavati, petljao je s patentnim zatvaračem svojih hlača, izvadio svoj sada tvrd kao kamen kurac i počeo ga drkati.

Vau, vidio se cca 20 cm, tvrdi kurac s žilama i ispupčenim, mokrim, sjajnim glavićem, pogled na to me još više uzbudio. Sanja je zastala na trenutak i pogledala ga: "Zašto nam ne nađeš pogodno mjesto i pridružiš nam se? ", nasmiješila se.

Naravno, njemu to nije trebalo dvaput reći. Nije prošlo dugo prije nego što se zaustavio na parkiralištu u mračnoj šumi. Brzo je parkirao taksi i skinuo hlače. Zatim su se otvorila vrata. Vrlo lijep prizor, dok je stajao tamo. Uvukli smo ga u vozilo, gdje je sjeo točno između nas dvije. Kurac mu je stršio tvrdo i strmo iz njega i odmah smo se obje bacili pohlepnim ustima na tako dobar tvrd komad.

Sada mu pušimo kurac u duetu. Pletemo naše jezike gore-dolje oko njegove kite. Ponekad su nam se jezici dodirivali. Zajedno smo cicali njegov glavić i masirali mu ispupčene, napunjene testise.

Zadovoljno je stenjao, a kurac mu se trzao. Sonja mu je lizala jaja i nježno ih usisavala u usta dok sam ja nastavila cuclati njegov glavić. Kurac mu je bio toliko tvrd da je izgledao kao da će izletit iz futrole i iz otvora na glaviću su krenule njegove prve kapi zadovoljstva koje sam ja upila. Jednom rukom nam gnječio grudi

Sonja se prva spremila sjesti na njegov kurac. Okrenula se prema njemu i čučnula iznad njegove kite, koju sam još uvijek držala u ruci. Usmjerila sam njegovu glavu ravno ispred njezine vlažne rupice od pičke i dvaput joj pomilovala stidne usne prije nego što sam joj spustila zdjelicu na njega. Samo je skliznula na njega do korijena i polako ga počela jahati.

Smjestilao sam se ispred njih i čučnula u prostranom prostoru za noge. Lizala sam i cuclala njegove obrijane ispupčene testise dok mu je kurac neprestano klizio duboko u Sonjinu pičku.

Njen sok je curio niz njegov kurac i kapao na njegova jaja i to sam s užitkom pohlepno i napaljeno lizala. Izvukla sam njegov kurac iz njene pičke nekoliko puta i polizala ga na čisto prije nego što bih ga zatim odmah vratila u njenu pičku.

Okus ovih miješanih tjelesnih sokova me napalio i divljački sam trljala svoju mokru picu. Željko je cicao Sandrine bradavice, što je značilo da je njezino jahanje na njegovom kurcu postajalo sve mahnitije. Orgazam joj je došao neočekivano brzo, očito je njegov moćni kurac odlično obavio posao. Počela je drhtati i glasno vrisnuti: „Svršavammm. “ Željko ju je samo nastavio ševiti i trebalo je neko vrijeme dok njezin intenzivni orgazam ne popusti. Zatim je sišla s njega.

Lizala sam joj sok iz vruće pičke i dudala njegovu mokru, masnu kitu, a onda sam malo kasnije i sama čučnula nad njim, nad tim debelim, sjajnim kuracem okrenuta lmu eđima.

Ovoga puta Sonja je uzela njegov kurac u ruku i povela ga ispred moje uske mokre pičke.

Trzajem sam se nabila zdjelicom na njega i batina od 20 cm potpuno je skliznula u mene. Vjerojatno sam malo čvršće građe jer je Željko glasno zastenjao kad sam ga počela jahati. Masirao mi je grudi koje su se pomicale odostraga i vrtio moje bradavice među prstima. Istovremeno mi je Sonja s prednje strane prstima masirala klitoris. Njegov je kurac bio ogroman i rasturao me načisto, Osjetila sam ga do malog mozga.

Nakon kratkog vremena osjetila sam kako mu glavić počinje pulsirati, kurac mu se trgnuo i on se počeo tresti. To je odmah izazvalo i moj orgazam. Svršili smo gotovo istovremeno. Vrištala sam i stenjala: "Jaaaaahhhhh, ahhh" dok mi se tijelo nekontrolirano grčilo, a noge drhtale.

U međuvremenu, je Željko upumpavao svoju spermu u moju pičku u nekoliko naleta. Sokove koji su djelomično iscurili Sonja je odmah polizala. Kad mi je orgazam popustio, sišla sam s njega. Ponovno je sjeo između nas, a mi smo lijepo i čisto lizali i cicale njegovog ljepotana do čistoga.

Nakon što smo se svi oporavili i došli k sebi, ponovno smo se obukli i on nas je obje odvezao do Sandrinog doma. Kad smo stigle, okrenuo se i sa smješkom rekao:“Ova vožnja je na račun kuće“.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).