Brza pretraga

Tražim:

Za:

Vruće planine

Novac sezona i novi užici, ili bolje da se izrazim, nove mogućnosti. Većinu kolega sam poznavao iz ljetne sezone sa mora, a neke sam tek upoznao. Baš kao i Mariju, sobaricu u hotelu. Ja sam inače kućni majstor ili domar u istom hotelu, a pošto smo bili trojica svako toliko smo bili slobodni. A s obzirom da obožavam skijanje gdje ćeš bolje.

Nego, da se ja vratim na Mariju. Bila je mlađa od mene par godina, duge plave kose i solidnog tijela, srednjih tridesetih, razvedena sa dvoje djece, pa je zato i radila sezonski. Odmah smo se nekako skompali, pa sam joj uvijek bio pri ruci kad joj je nešto trebalo, mislim, bio sam i ostalima, ali.. . No da shvaćate.

Uglavnom sve se desilo jednog hladnog zimskog dana, kada je snijeg zaboravio prestati padati, a ja bio slobodan. Bio sam u praoni, jer biti vani nije imalo smisla, kad je naletila Marija i odmah me zamolila da vidim šta je sa tušem u sobi koju je dijelila sa još jednom ženom koja je trenutno radila. Nisam ju odbio, jer mi je nešto govorilo da bi se nešto moglo dogoditi. Otišao sam za njom i uskoro smo bili u sobi. Ušao sam u kupatilo da vidim taj tuš kad sam ju osjetio iza sebe. Samo je nešto prošaptala i osjetio sam kako me s leđa grli i odmah hvata za kurac preko hlača. Imam solidnu mrcinu od 19 centimetara i dobre debljine, koja se odmah počela buditi. Znao sam da se ne treba trošiti riječi, jer je ovo ionako već visilo u zraku između nas dvoje, pa sam se okrenuo i obgrlio i ja nju usput joj primivši guzove, dok sam svoje usne spustio na njene i jezici su nam se uskoro pomiješali izmjenjujući slinu. Stiskao sam joj čvrstu guzu sve jače dok nisam uspio zavući ruku između njenih nogu i osjetio mokre tajice na mjestu njene pičke. Već je bila mokra i napaljena, a moj macan sve tvrđi u sve tiješnjijoj trenirci. Odmaknuo sam se i ona je samo kliznula niz mene povukavši niz moje noge donji dio trenirke i oslobodila moj kurac iz gaća. Zaljuljao se ispred njenog lica, a ona ga je pohotno primila i strpala u usta. Pušila ga je i lizala, nabijajući se ustima na njega dok sam se ja jedva hvatao za rubove tuš kabine. Imao sam osjećaj da mi je usisavač spojen na kurac. Pitao sam se koliko je bila bez dobrog kurca i sexa. Ali nije bilo vremena za to jer se uskoro ispravila i povela me do kreveta. Skinuo sam se usput, a i ona se oslobodila mokrih tajica i gaća, te majice ispod koje nije bilo grudnjaka. Imala je lijepe trojke sa tvrdim bradavicama koje sam malo gricnuo prije nego sam ju natjerao da legne i raširi noge, a onda sam kleknuo između njih i bacio se na njenu obrijanu i mokru pičku. Lizao sam kao lud njenu slanu pičku dok je ona prigušeno stenjala i uzdisala povremeno trzajući nekontrolirano nogama. Bila je tako jako napaljena da je nakon par minuta doživjela prvi orgazam. Nisam već dugo vidio neku koja tako curi kad svršava.
Malo sam pričekao da se smiri, a onda nešto spomenuo kondom, ali je rekla da nema problema i da joj ga napokon zabijem što jače. Ni ja nisam mogao više čekati, pa sam joj zadigao noge i samo joj ga zabio skoro odmah do jaja. Prigušeno je vrisnula i stisla me nogama, da bi ih odmah raširila, a ja ih privukao na sebe i počeo ga zabijati u nju. Jebao sam ju žestoko, a krevet je stenjao pod nama, baš kao i ona pod mojim naletima, dok su nam znojna tijela proizvodila onaj pljaskav zvuk kad bi se sudarila. Jebao sam je dobrih desetak minuta, to je i mene iznenadilo, jer sam i sam bio napaljen, a onda je krenulo. Osjetio sam ga kako se penje iz jaja koja su se stisla, a onda pri vrhu i samo sam se zabio do jaja u njenu pičku i zastenjao, a iz kurca su krenuli mlazevi vruće sperme u njenu još vreliju i natopljenu pičku.

Kad su zadnje kapi istekle svalio sam se kraj nje na krevet i samo smo se zagrlili. Ostali smo tako umorni i iscrpljeni narednih pola sata ne govoreći ništa, a onda smo se počeli ljubiti i maziti, pa mi ga je opet počela pušiti dok ga opet nije digla iz mrtvih. Zatim se popela na mene i polako se namjestila na njega, tako da sam osjetio kako polako ulazi u nju. Nastavili smo polako i bez žurbe, te smo narednih pola sata uživali dok nismo skoro istovremeno svršili, ja malo prije nje.

Zatim sam otišao iz njene sobe, potpuno ispražnjenih jaja, ali sretan i zadovoljan, a ona je bila ispunjena do vrha. Nastavili smo sa time do kraja sezone, a nadam se da ćemo se naći i tijekom ljeta kako bi nastavili gdje smo stali.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).