Brza pretraga

Tražim:

Za:

Vruci seks sa poljakinjom

Pozdrav. Zovem se Adrian i zelim sa vama podjeliti prekrasan događaj sa jednom prekrasnom Poljakinjom. Imam 38g. i amaterski sam glazbenik. Sviram u jednom amaterskom glazbenom orkestru. Kako imamo kroz godinu dosta nastupa, kako u tuzemstvu tako i van granica ljepe naše. Bili smo pozvani u goste jednog Poljskog orkestra da sudjelujemo na njihovom festivalu orkestara.
Po završetku službenog dijela programa i odsviranog koncerta, na red je došao i neslužbeni dio, to jest zabava za sve orkestre. Naravno kod takvih zabava alkohol je uvijek u igri. I tako zabavljajuci se i razgovarajući sa kolegama iz drugih orkestara ugledao sam jednog plavog anđela(zapravo u njoj se krio vrag). Imala je dugu plavu kosu, prekrasne svijetlo plave oči, savršeno isklesano tjelo, prekrasne i čvrste grudi, a guza je bila lijepo zaobljena i čvrsta.

Kad su nam se pogledi sreli slatko mi se nasmijala, i odmah sam pao na najljepši osmijeh koji sam u životu vidio. Uzvratio sam joj osmijeh i podigao čašu te joj nazdravio. Nakon nekog vremena prilazi mi pružajući mi ruku i prestavljajući se na engleskom bok ja sam Katja, pružam joj ruku i predstavim se. I tako razgovarajući o svemu i raznim temama prišla mi je i šapnula na uho "sviđaš mi se i želim te sad ". Dok mi je to govorila svojom rukom ptešla je preko moga bedra i lagono počela prelaziti rukom preko moga kurca lagano ga stiskajući. Zgrabila mi je ruku i povela me kroz masu ljudi i izvela iz šatora u kojem je bila zabava. Kada smo se dovoljno odmakli okrenula se izagrlila te me je počela ljubiti. Nisam dugo čekao i svojim sam rukama počeo istraživati njeno tjelo dok su nam se jezici pleli. Milovao sam joj prekrasne grudi i njenu oblu guzu. Otkopčala mi je šlic i spustila se na koljena zajedno sa mojim gaćama i počela da mi puši. Radila je to vrhunski oblizivala ga od korijena pa do glavića, lizala je i usisavala moja jaja, bio sam na sedmom nebu, naglo sam je zaustavio jer sam već bio blizu vrhunca, a i nisam htjeo ispasti papak koji prerano svršava. Preuzeo sam inicijativu, polegnuo sam je na jednu klupicu skinuo njene hlače i sitne tangice te sam laganim poljupcima preko njenih bedra krenuo prema njenom međunožju da bi konačno stigao do pičkice počeo sam lizati kao lud, kao da nikad u životu nisam vidio pičku.

Lizao sam je po cijeloj dužini, lizao usmine pa prelazio i stiskao jezikom njen klitoris, prstima sam širio njenu pičkicu i gurao jezik što sam dublje mogao. Ona se je uvijala kao jegulja, dahtalai stenjala. Osijetio sam njen prvi orgazam svršavala je u naletima. Dok se smirivala još sam lagano lickao njen klit. Potom mi je rekla "daj mi ga jebi me". Zadigao sam njenu desnu nogu prislonio glavić na ulaz njene pičkice i lagano sam penetrirao u nju, išlo je kao po loju jer je već bila jako vlažna. Počeo sam lagano ubrzavati tempo, a ona je samo tiho dahtala i jecala, te govorila "to to samo me jebi jače nemoj stati jače". Ja sam još počeo brže i jače nabijati potaknut njenim riječima. Zatim smo promijenili pozu, lagano se je nagnula i oslonila se rukama o naslon klupe ja sam prišao straga i naglo ga gurnuo natrag u njenu slatku pičkicu. Stavio sam ruke na njene bokove i počeo žestoko da ju rasturam, ona je sa svojim gibanjem tjela uzvraćala, kada smo se uskladili bilo je to svijetski dogi stile. Tako smo se jebali nekih desetak minuta. Ja sam joj zatim ptedložio da sijednem na klupu, a ona da me zajaše jer mi je to najdraža poza.

Sjeo sam na klupu, ona me opkoračila i sjela u čučnju na moj kurac, uhvatila se rukama za moj vrat zabacila glavu unazad i počela da se nabija, pri tome sam joj pomogao tako da sam rukama uhvatio njene guzove i pomagao da se lakše podigne i ponovo nabije na moj kurac. Ta njena akrobacija dovodila me do ludila i vrhunca. Osijetio sam da ću ubrzo svršiti, pokušao sam je skinuti sa sebe, ali jednostavno nije htjela da se digne. Nisam više mogao da izdržim, opustio sam se i počeo svršavati duboko u njenu utrobu, osjetivši moje svtšavanje došla je i ona do svog vrhunca te svrsila još jednom. Ostali smo tako neko vrijeme zagrljeni ljubeci se dok mi se kurac nije opustio i iskliznuo iz nje. Sredili smo se i obukli, te se vratili natrag na zabavu u šator. Moje kolege su skužile šta mi se uprvo desilo i sa čašom i palcem prema gore nazdravili mi. Jer šta se desi na putu ostaje na putu. A Katja i Ja smo se zajedno druzili, pipkali i mazili duboko u noc.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).