Brza pretraga

Tražim:

Za:

ŽENA MI ISPUNILA SAN

Mi smo mladi bračni par u ranim 30, volimo se, a ja naprosto obožavam svoju ženu sada je volim još i više kada mi je ispunila želju za koju sam joj jako zahvalan i za koju sam joj dužan da i ona ostvari svoj san. Bili smo na godišnjem odmoru u Grčkoj na otoku Farosu, predivan smještaj, predivne plaže, kristalno more, a noćni život za poželjeti. Sex nam je uvijek dobar, a nakon Grčke postao je još i bolji. Kako smo od uvijek iskreni jedno prema drugome i uvijek sve rješavali razgovorom, naravno da smo razgovarali o željama i maštama koje bi voljeli ostvariti i ispuniti ako do toga kojim slučajem dođe. Među nekim mojim željama za koju je znala i moja draga bio je sex sa crnkinjom iako mi je to bila želja vjerovao sam da mi se takvo nešto neće desiti, a da sam htio varati ženu nisam ni pomišljao na to.

Međutim neke želje se ipak i ostvare tako i moja, a još ka tome tu želju mi je ispunila moja draga i zajedno sa mnom uživala u svemu tome. U hotelu u kojem smo odsjeli imao je welnes centar, moja draga uplatila nam je ful aranžman koji se sastojao od korištenja bazena, svih vrsta sauna i naravno masaže. Prije masaže prvo što smo napravili bio je odlazak u finsku saunu, imali smo sreće što smo bili sami bar smo tako mislili. Draga i ja u sauni bili smo omotani ručnicima oko struka i lješkarili u ugodnoj sauni. Bili smo na klupama jedno iznad drugoga, a ja sam ležao na gornjoj klupi i imao prekrasan pogled na tijelo moje drage, gledao sam je kako duboko diše, a kapljice znoja na njenim prekrasnim sisama samo su me rajcale. Taman kada sam osjetio kako mi se budi kurac dok sam lagano milovao prstima njene grudi, a ona lagano uzdisala netko nas je prekinuo jer je uhvatio kvaku na vratima saune. Izvana nas se nije moglo primijetiti tako da osoba koja je ulazila nije mogla da nas primijeti dok ne uđe u saunu.

U saunu je ušla predivna crnkinja, ostala je malo iznenađena jer nas nije očekivala. Uljudno nas je pozdravila i sjela na klupu nasuprot nas, kad se smjestila ponovno nas je upitala hoće li nam smetati ako bude gola u sauni. Neće nam smetati rekla je moja draga. Kada je skinula ručnik kojim je bila omotana ostao sam bez daha, bila je predivna, savršenih sisa koje su stajale kao dvije dinje, savršeno utegnuto tijelo, a guza majko mila, njena pička bila je bez i jedne dlačice, kada sam joj vidio tamne bradavice i usmine kurac mi se ponovno počeo krutiti, nije bio neke dužine u punoj erekciji imao je nekih 18 cm. , ali je bio debelog obujma. Smjestila se na klupicu legla i skvrčila noge u koljenima, a njena pičkica se lagano otvorila kao latice ruže našim pogledima. Moja draga i ja bili smo fascinirani njenim izgledom izgledala je kao one crne glumice iz Holivudskih filmova samo puno ljepša i to još bez šminke. Neznam ali meni je izgledala kao Zoe Krawitz samo puno ljepša. Naravno moja draga primijetila je kako mi se ručnik opasno podigao radeći poveći šator između mojih nogu. Zavukla je ruku ispod ručnika i počela lagano da mi drka, dok mi je tako drkala počela je da mi se tiho obraća;

"Dragi želiš li ispuniti svoj san i maštariju". Molim rekao sam iznenađen njenom izjavom, "Znam da si od uvijek maštao da imaš sex sa crnkinjom, ako želiš mogu da ti ispunim taj san", govorila je dok mi je i dalje lagano drkala kurac. Zar zaista bi mi to priuštila i ne bi ti smetalo niti bi bila ljubomorna bilo je moje pitanje. "Ne, ne bi mi smetalo vidi kako je lijepa i ja bi je voljela imati", rekla je moja draga. Kako ćemo to izvesti pitao sam ju, "pa ja ću početi pa ćemo je upitati da li želi da nam se pridruži. Za to vrijeme dok smo pričali ona je i dalje mirno ležala sklopljenih očiju. Moja draga odmaknula je ručnik koji je bio oko moga struka i počela jezikom lizati glavić te jezikom prolaziti cijelom dužinom moga kurca za koji sam imao osjećaj da je još centimetar veći zbog toga što mi ga puši i liže u sauni pred nepoznatom osobom koja svaki čas može da otvori oči.
Moja draga počela je da mi ga puši malo jače posebno se držala moga glavića jer je znala koliko to volim i da sam tu najosjetljiviji. Pogledao sam prema djevojci koja je sada oči držala širom otvorene i gledala u pravcu moje drage koja mi drka i puši sad već malo brže, pogledi su nam se sreli samo se nasmješila i nastavila pratiti pušenje moje žene. Počela je lagano vrhovima prstiju da draži svoje bradavice boje lješnjaka koje su počele da se krute, lagano je drugu ruku počela spuštati prema svome međunožju namjestila se u polu sjedeći stav raširila noge u mome pravcu prstima je razmaknula svoje usmine pokazujući mi ružičastu unutrašnjost svoje prekrasne pičkice koja je meni izgledala kao najljepša ruža u svom cvatu, samo sam glasno uzdahnuo. Draga je prestala da puši i drkajući mi kurac pogledala prema crnoj ljepotici koja je i dalje gledala u nas i drkala svoju pičkicu. Moja draga mahnula joj je rukom pozivajući je da nam se pridruži ako želi. Prišla nam je i sjela do moje drage dok sam se ja podigao u sjedeći stav, moja draga mi je i dalje lagano drkala, ona je lagano svojom rukom milovala unutarnju stranu mojih bedara prema mojim jajima te ih počela lagano milovati i stiskati, spustila se i poljubila mi glavić pa je počela kružiti jezikom po njemu lagano mi milujući jaja, zatim ga je lizala po cijeloj dužini spuštajući se do mojih jaja pa opet nazad da bi ga konačno stavila u svoja usta i počela lagano sisati. Moja draga se malo odmakla i drkala svoju pičku, a drugom rukom gurala prste gledajući kako nepoznata žena puši kurac njenom mužu na njoj se vidjelo da ju to žestoko pali. Uživao sam u pušenju prekrasne crnkinje uhvatio sam je za tjeme dajući joj znak da ubrza pušenje, a onda nešto što nisam mogao očekivati da bi se moglo desiti, moja draga spustila se među njene noge i počela da liže taj prekrasni cvijet kojeg žarko i ja želim osjetiti na svome jeziku i kurcu. Crnkinja i ja dahtali smo od užitka, a kada sam vidio kako moja draga liže njenu pičkicu nisam mogao više izdržati i počeo sam iznenada svršavati u njena usta, to je i nju malo iznenadilo, ali nije ispustila ni kap.

Nastavila mi je pušiti dok mi se ponovno nije ukrutio, spusti sam se klupicu ispod, znala je što želim prekoračila me spuštajući jednu nogu na pod saune, a drugu nogu na klupicu, jednu ruku stavila je na moje rame, a drugom namjestila kurac na ulaz svoje pičkice i počela je lagano spuštanje na mojem kurcu, spuštala se polako jer je bila poprilično uska dok se moja draga već navikla na njegovu širinu, kada se spustila do kraja i malo zastala da se privikne na moj kurac počela je lagano da se nabija, rukama sam uhvatio njene prekrasne guzove počevši joj pomoći sa podizanjem dok jaše na mome kurcu, širio sam joj guzove i srednjakom počeo pritiskati otvor njene guze, moja draga lizala joj je napete bradavice i prstima stimulirala njen klitoris. Činilo mi se da će brzo svršiti jer je počela da ubrzava tempo i glasno stenjati govoreći nešto na francuskom, mislim da mi nije trebao prijevod vidjelo se na njoj da joj dolazi orgazam jer se počela žestoko nasađivati na moj kurac dok je moja draga još jače vršila pritisak na njen klitoris i uz glasan uzdah crnkinja se počela tresti i glasno svršavati. Skinula se je sa mene i spustila se ponovno da mi puši kurac pridružila joj se i moja draga i počele su naizmjence da puše, zatim su svojim usnama svaka sa jedne strane drkale kurac i jezikom šarale po mojem glaviću povremeno se igrajući svojim jezicima preko moga glavića,

ja sam iskoristio dok su na gužene obrađivale moj kurac da guram prste obje ruke u njihove što od saune što od njihovih sokova vlažne pičke. Ustao sam se i došao iza svoje drage, a ona se na guzila na klupicu, a naša crna prijateljica legla je na leđa šireći svoje noge ispred lica moje drage, moja draga spustila se i počela da joj liže pičku i siše klitoris jebajući je sa svoj dva prsta dok joj je drugom rukom mijesila sise, ušao sam naglo u svoju dragu pošto je bila navikla na moj kurac i primala ga bez problema, kako znam da moja draga voli kada je malo grublje jebem tako sam počeo da je žestoko guzim pljuskajući je po njenim guzovima, uhvatio sam njenu glavu i nabio je jače na crnu pičkicu ružičaste boje koju je moja draga strastveno lizala i mumljala dok sam se ja kao lud zabijao s guza.

Rekao sam dragoj kako i ja želim da poližem tu prekrasnu crnu pičku, legao sam na pod i čekao da me moja draga prekorači i svojom pičkom nabije na kurac, a crnkinju sam pozvao da me prekorači preko glave i sjedne svojom pičkom na moja usta i jezik. Jezikom sam počeo šarati po njenoj pički lizao sam usmine i prstima ih razdvajao radeći prostor za moj jezik prema njenom klitorisu i počeo ga sisati i lizati, gurao sam jezik što sam mogao dublje ližući njenu unutrašnjost, njena pička imala je drukčiji miris nego pička moje drage koji me je toliko rajcao da sam sa velikim užitkom gutao njene mirisne sokove. Moja draga skakala je na mome kurcu kao luda nabijajući se i miješajući svojim bokovima kao da je htjela dokazati kako se dobro jebe, a crna ljepotica sve se brže trljala o moj jezik ponovno dolazeći do vrhunca iz nje su potekli sokovi koji su se razljevali po mome jeziku, ustima i bradi. Moja draga se silovito nasađivala na moj kurac i počela glasno vrištati koliko je jako svršila. Skinuo sam ih sa sebe, a one su obje kleknule na pod saune i počele da mi puše i ližu jaja. Zatim mi je moja draga rekla kako želi da jebem crnkinju s guza, naguzio sam ju i glavićem prošarao po njenoj pički i naglo ušao u nju, a moja draga sjela je na klupicu ispred njene glave, naravno crnkinja je prihvatila i počela da joj liže i zabija prste u njenu pičku prateći moj tempo guženja.

Moja draga počela je da se uvija i glasno stenjati jer ju je naša crna ljepotica svojim jezikom dovela do vrhunca. Zatim se moja draga spustila između naših nogu i počela jezikom da liže moj kurac i njenu pičku. Crnkinja je počela sama da se nabija na moj kurac istodobno se trljajući o jezik moje drage, osjetio sam kako mi draga masira šupak i polako mi gura jedan, a potom i drugi prst stimulirajući moju prostatu. Osjetivši to totalno sam poludio, crnkinju sam jednom rukom uhvatio za sisu, a drugom rukom lagano je uhvatio za vrat i počeo je jebati kao nikad niti jednu do sad, navlačio sam je na kurac, a crnkinja se derala i cvilila, počeo sam i ja vikati kako mi dolazi, a ona je rekla na engleskom da ne stajem i da je slobodno napunim, moja draga grubo mi je zabila prste i ja sam riknuo kao životinja i počeo svršavati u prekrasnu crnkinju, svršili smo istodobno, a ja sam se nabijao u nju dok iz mene nije izletjela i posljednja kap. Ostao sam tako u njoj dok mi se kurac nije spustio i ispao iz njene pičke, a dole se čulo šljapkanje jezika moje drage koja je lizala i gutala naše zajedničke sokove. Kada je sve završilo izišli smo iz saune i svo troje se istuširali, a potom smo svi zajedno ušli u jakuzi gdje smo se bolje upoznali i izmjenjivali nježnosti. Ubrzo nas je ona napustila, a ja sam se obratio mojoj dragoj kako sam joj zahvalan za san koji mi je ostvarila i da sam joj dužan vratiti za ovo. Nisam dugo čekao da joj se odužim i ispunim njen sam i maštariju.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).