Brza pretraga

Tražim:

Za:

Mama mog frenda

Svi mi kao klinci od nekih 17 ili 18 godina drkamo i maštamo na neku milfaču, tj ženu stariju od 30 godina koju bi rado izjebali svojim kurčićem. Tako se i ja sjetim svoje prve milfače koja me naučila što je dobar seks. To je bila mama mog najboljeg frenda Ivana, a tada je imala 38 godina, a ja nepunih 18. I sa konstantnom erekcijom u gaćama. To se desilo u njihovoj vikendici na moru, u biti kući Ivanovih djeda i bake koji su živjeli u Murteru.

Ivanova mama, gospođa Gita, skraćeno od Margita, je bila žena jedra tijela, što bi rekli. Sise četvorka, guza za dvije stolice, čvrste butine i mali trbuščić. Kovrčava smeđa kosa je stalno bila skupljena u rep ili sputana nekom maramom oko glave. Bila je kulturna i obrazovana žena koja je radila tada u Plivi kao inženjer u laboratoriju, pa je često mojoj staroj koja je patila od migrena švercala plivadone i tko zna šta sve još. S obzirom da smo bili susjedi i praktički sam stalno visio kod Ivana, ili on kod mene zavisno čiji su starci bili doma kako bi bili pod nadzorom. Kad sam bio manji nije me interesirala, ali kako sam rastao tako sam se često znao naći u situaciji na wc-u kako ga drkam zamišljajući gospođu Gitu i moj kurčić između njenih sisa. Naravno da Ivanu nikad nisam tako nešto priznao, nisam htio riskirati prijateljstvo. I tako smo se našli ponovo na moru, nakon završene srednje škole. Obojica smo odradili prijemne za faks, jer smo bili ionako odlični učenici, pa nije bilo problema, te smo mogli uživati u ostatku ljeta na moru. Za tjedan dana će mi biti rođendan, pa mi je mama poslala novce kako bi sve mogao počastiti pizzom i nečim za popiti. A Ivanova mama je obečala svoju legendarnu voćnu tortu sa sirom koju smo obojica obožavali. Uto je i Ivan našao neku curu, koja je bila iz Zagreba kao i mi, pa su talno znali nestajati, a onda bi se pojavljivali crveni kao rakovi, pa nisi trebao biti lumen da znaš šta su radili. Jedan dan mi je Ivan rekao da će sa Majom, njegovom novom curom, malo otići na neki izletić barkom, pa da ga pokrivam kod njegovih doma. Kao za peh ja sam se probudio sa temperaturom, te nisam mogao nikuda.

Pošto je Ivanova mama otjerala Ivana van, da se navodno i on ne razboli, ostali smo sami u kući. Naime ni njegovi baka i deda nisu bili kod kuće, pa sam ostao sam sa Gitom. Nakon što mi je izmjerila temperaturu i skuhala mi čaj, te me ostavila u sobi malo sam se onesvjestio. Došao sam k sebi negdje oko podneva, sav mokar od znoja, sa strahovitom potrebom da se popišam, te sam polako ustao na drhtave noge i odvukao se do wc-a. Dok sam pišao pogledao sam kroz prozor i ugledao Gitu kako se sunča na terasi. Bila je bez grudnjaka i njene velike sise su se razlile na njenim prsima, a minijaturne gaćice su bile uzdignute gdje je bio onaj brežuljak ispod koje je bila pica. Usprkos temeperaturi osjetio sam navalu sperme u jajima koja su se stisla, a moj kurčić je bujao. Primio sam ga i počeo drkati pogledavajući svako toliko kroz prozor. Kad sam pogledao jedno peti put Gite nije bilo. Stao sam i pogledao okolo, ali ju nisam vidio, međutim, ja sam ipak nastavio drkati očekujuči da uskoro svršim. Radio sam face kao da mi se radi ne znam šta, a to sam lijepo vidio u prozoru wc-a, a onda ugledao kako se otvaraju vrata i kako ulazi Gita u gaćicama i nekoj laganoj providnoj bluzi na sebi, te staje:

- Marko! ! ? ! Šta radiš? -nije viknula, jer nije bilo potrebe, a ja sam nekako pokušavao sakriti svoju sramotu koja je bila tvrda kao kamen, pa mi nije baš uspijevalo, a da bi stvar bila gora ona nije ostala stajati na vratima, već se nastavila kretati prema meni- Šta ti radiš van kreveta.. dolazi vamo..

Nisam stigao ništa reći, a ona me već vodila pod ruku prema mojoj sobi dok sam ja pokrivao svoj kurčić sa ručnikom dok su mi se kratke hlače od pidžame petljale na pola butina. Uvela me u sobu i polegla na krevet odmičući onaj ručnik, te je otkrila moj crveni kurac sa glavićem koji je pulsirao, a ona me pokrila i pogledala pravo u oči, te sjela na krevet kraj mene.

- Slušaj, nemaš se čega sramiti, to ti je normalno u tvojim godinama -počela je pričati, a ja sam skužio da su joj se bradavice napele na sisama, mada mi tada još nije bilo jasno zbog čega- i mene ne čudi da se moraš olakšati, ali.. -tu je malo zastala i nasmješila se, pa me pogledala- .. ne moraš to raditi sam..
- K.. ka.. kako to mislite? -upitao sam zamuckujući osjećajući kako mi lice gori od crvenila.
- Paaa.. s obzirom da si bolestan i moraš se preznojiti ja ću ti pomoći oko toga, ali pod jednim uvjetom.. -rekla je strogo.
- Kakvim uvjetom? -još uvijek nisam znao kamo o sve vodi.
- Da o tome nikome ne pričaš.. -rekla je tiho, a njena ruka je ušla ispod pokrivača i stvorila se na mom još uvijek dignutom kurčiću, pa sam samo zakimao glavom.

Lagano ga je milovala, a onda odmakla pokrivač sa mene i skinula mi je donji dio pidžame, pa sam sad bio potpuno gol. Naslonila se na krevet preko mene i lagano mi lijevom rukom milovala kurčić koji je bio tvrd u svih svojih 19 centimetara dužine. A onda se na moje iznenađenje spustila prema meni i moj ponos je završio u njenim ustima. To mi je bilo previše, jer sam trenutno počeo svršavati u njena usta. Nije to očekivala i samo se naglo odmakla, pa je jedan mlaz završio na njenom licu, a treči na njenoj bluzi i sisama, dok je četvrti pao na njenu ruku i moj trbuh. Samo se nasmijala i oblizala si spermu sa ruke, pa skinula svoju bluzu i ugledao sam one velike sise sa tamnim kolobarima i napetim bradavicama kako vise kao dvije dinje. Odmah mi je kurac bio tvrd, na njeno oduševljenje, naravno. Onda se ustala i skinula one kupaće gaćice, pa sam ugledao šumarak na njenom brežuljku iznad pice. Ponovo se sagnula i nastavila mi pušiti kurac, a onda se popela na mene, zajahala me i polako si namjestila moj kurčić na ulaz u svoju picu. Trljala je malo sa njime svoje usmine, a onda ga smo ugurala u nju. Bila je uska, a tada nisam znao razlog, tek poslije sam saznao da se oan i muž, tj Ivanov tata baš i nisu nešto jebali pretjerano. On je većinom putovao okolo, a ona je govorila da se isprazni sa usputnim ženskama na putu, pa nema više snage za nju. Pet godina kasnije su se i razveli, pa onda nisam više ni pitao. Gospođa Gita se počela nabijati na moj kurčić koji je sve lakše klizio u njnu toplu rupicu. Onda sam osjetio kako mi je hladno na jaja, ali nisam se zamarao time jer sam mjesio njene divne sise. Ona je stenjala i samo se žestoko nabijala, a poslije mi je priznala da nije dugo dobila pošteni kurac u picu. Nije trebalo dugo i ona je svršavala na meni, a ja sam prvi put doživio ženski orgazam u živo. Gita se tresla i grčila na meni dok je plahta ispod mene bila potpuno mokra da ne spominjem one rijetke dlačice oko mog kurčića i po jajima. Samo se spustila kraj mene i poljubila me teško dišući. Zatim je vidjela da mi kurac još stoji uspravno i samo me navukla na sebe raširivši noge, pa sam se uskoro našao na njoj sa kurčićem u njenoj pici i zabijao sam ga kao majstor čavle na baušteli. Stenjala je i dahtala je ispod mene usput mi govoreći isprekidano da svršim u nju. nakon pet minuta divljeg zabijanja počeo sam svršavati puneći joj picu svojom spermom. Prva pica koju sam napunio skoro do vrha, ali meni najdraža.

Ležali smo neko vrijeme, a onda se ona otišla urediti pa sam i ja otišao pod tuš nakon toga promjenivši posteljinu i vratio se u krevet. Kasnije se pojavila Gita i donijela mi juhe, pa sam potpuno iscrpljen opet zaspao. Nisam znao kad je Ivan došao, a ni kad je ponovo otišao. Gita je nazvala moju mamu samo da joj javi da sam dobio temperaturu, ali da najvjerojatnije nije ništa više od ljetne viroze. Kasnije je došla ponovo kod mene, a Ivan je još bio vani, pa sam dobio još jedan tretman preznojavanja, te pražnjenja jaja opet u njenu picu.
Nastavilo se tako cijelo ljeto. Ivan je jebao Maju negdje na plaži ili u nekom mračnom kutku parkića a ja njegovu mamu na svom krevetu ili pod tušem.

I kasnije smo se nastavili tako jebati, ali malo rjeđe jer sam bio na faksu, ali bi povremeno dobio njenu poruku na mobitel, pa bi došao i pošteno ju izjebao. Poslije se spetljala sa nekim tipom sa posla, a onda se rastala i zadnji put sam ju vidio na Ivanovoj i Majinoj svadbi. Maja je ostala u drugom stanju, a Ivan je još bio na faksu. Gita me je srdačno poljubila u usta, a onda tiho upitala: 'Jebeš li šta? ' na što sam joj kimnuo potvrdno, pa se nakon toga nismo više vidjeli. I dalje se sa osmjehom sjetim tog ljeta i Gitinih sisa.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).