Brza pretraga

Tražim:

Za:

Osama u planini

Od kako mi je supruga preminula od karcinoma prije tri godine povukao sam se u našu, nekad vikendicu, a sada moju kuću. Prodao sam sve što smo imali u gradu, pa sam kupio kvalitetan terenac i sredio kuću da je normalna za život, a ostatak novca stavio na račun. Nisam baš ni izlazio, jedino bi se spustio do grada svakih tjedan dana jednom, nakupovao šta mi je trebalo i vratio se natrag.

Tih dvadesetak kilometara od grada i nije bilo nešto, ali mi je pružalo neku izoliranost. Barem je tako bilo do prije pet mjeseci, kad su lovci otvorili svoju Lovačku kuću kao restoran otvorenog tipa. Sad bi sa svakim tračkom sunca navrnuli gosti željni čistog zraka, pa sam počeo obožavati kišne dane, jer je bila mir i tišina u šumi.
I sam sam znao navratiti na neko piće kad bih sa psom bio u šetnji, pa sam tako upoznao i Željku koja je sama radila u lovačkoj kući. Par puta smo razgovarali, a zaključio sam da je možda koju godinu mlađa od mene. Bila je simpatična, velikih grudi koje su napinjale crnu polo majicu sa izvezenim logom lovačke kuće koju je nosila. Širih bokova i jakih nogu, ali i uvijek vedra lica i širokog osmjeha. Nekoliko smo puta razgovarali neobavezno kad bi navratio na čaj sa psom, a sviđalo mi se i to što je pas mogao ući bez problema. Tako smo se nekako i zbližili.

I tako sam jedan dan, a bio je stvarno kišovit onako pravo jesenski, ponovo navratio nakon šetnje. Inače od mene do Lovačke kuće je bilo više od kilometra, a do nje sam dolazio nakon povratka iz šetnje. Ušao sam, a ona je sjedila za stolom u kutu i rješavala neku križaljku. Pogledala me i pozdravila:

- Hej Ive, šta ima.. -nasmijala se i dodala- .. osim kiše, naravno.
- Hej Željkić.. evo mi malo u šetnji, pa da navratimo -rekao sam skidajući jaknu dok se moj četveronožac odmah zavalio u kut prostorije na tepih.
- Uobičajeno? -upitala je ustajući, a ja sam samo kimnuo, pa je otišla za šank.

Danas je imala tajice, pa se lijepo ocrtavala njena guza. Sjeo sam za stol gdje je i ona sjedila, pa sam škicnuo malo onu križaljku i vidio da joj ide solidno. Ubrzo mi je donijela veliku šalicu čaja, a i sebi je donijela jednu. Sjela se i umorno uzdahnula, pa sam ju upitno pogledao, a ona je samo prokomentirala:

- Ma sva sam nikakva, sve me živo boli i vrat i ramena, a o leđima da ne pričam. -po izrazu lica se vidjelo da je sva napeta, a onda sam se odlučio.
- Hoćeš da te malo izmasiram? -nisam ni dovršio, a već sam ustao i stajao iza nje, te joj masirao vrat i ramena.

Ona je samo duboko uzdahnula i opustila se dok su moji prsti trljali njen vrat i ramena. Te tehnike sam naučio kad sam supruzi olakšavao patnje dok je bolovala od karcinoma, pa me jedan prijatelj fizioterapeut naučio par stvari. I tako sam sad ju masirao par minuta, a onda sam napravio nešto za šta sam očekivao šamarčinu, ali se nije desilo ništa. Spustio sam ruke niz njena ramana do njenih sisa i pomilovao ih. Samo se na tren ukočila, a onda se opustila i disala dublje. Ja sam ostavio svoje ruke na njenim sisama i lagano ih masirao, te sam uskoro osjetio kako su joj bradavice postale tvrde. Napravio sam sljedeći korak i zadigao joj majicu, te je ostala samo u bijelom čipkastom grudnjaku kroz koji su se lijepo vidjele tvrde bradavice na širokim i zamnim aureolama. Skinuo sam joj i grudnjak, te sam joj sad mijesio gole sise, dok je ona zabacila svoje ruke iza glave i tražila moj kurac na hlačama. Zatim se trgla i ustala, pa otišla do vratiju i zaključala ih, te došla do mene i povela me u dio koji se nije vidio kroz prozore. Čim smo ušli tamo počela mi je otkopčavati hlače i ubrzo je izvukla moj kurac van, te ga je počela lagano drkati i lizati mi glavić. Nije mu trebalo dugo i već je bio tvrd. Zatim sam ju podigao i povukao joj tajice skupa sa gaćicama niz noge, pa ju polegao na stol i raširio noge. Počeo sam joj lizati picu koja je bila već mokra i imala je velike usmine. Curilo je iz nje, ali nisam htio gubiti vrijeme, već sam joj zabio kurac u picu i počeo ju žestoko jebati. Stenjala je dok sam joj ga zabijao u picu. Dahtala je i vikala da ju jebem i napunim do vrha. A ja sam se nadao da ću moći dugo izdržati jer već dugo nisam ništa pojebao. Nakon nekih desetak minuta sam osjećao da više neću izdržati u zabio sam se do kraja u njenu picu, da je zastenjala, a ja sam praznio svoja jaja u njenu picu. Trzao sam se dok sam špricao u nju, a onda sam izvukao kurac van i iz nje je samo krenula sperma pomješana sa njenim sokovima. Dolazio sam polako do daha, a ona se uspravila na stolu, pa si je obrisala picu sa jednom salvetom, a onda me pogledala:

- Koliko dugo nisi ništa pojebao?
- Jako dugo.. -stao sam i smješkao se dok mi je kurac još bio poludignut.
- Vidim.. -rekla je i pokazala na moj kurac i rekla da priđem, a onda ga primila i malo prodrkala, pa je opet stajao uspravno, te se spustila sa stola i nagnula potrbuške na njega, te rekla- Hajde, napuni me još..

Prišao sam joj, razmaknuo guzove i namjestio ga na ulaz u picu, te joj ga gurnuo unutra. Lagano je zastenjala kad joj je ušao, a ja sam ju primio za široke bokove i sad sam se zabijao u nju, a njena guza je pljeskala po mom trbuhu i preponama kad bi se zabio u nju. Stenjala je ispod mene, a ubrzo je i svršila, pa mi je rekla da se ja legnem na stol, a onda se ona popela na mene i sjela na moj kurac i sad je započela rodeo na meni. Nabijala se dok su se sokovi cijedili iz njene pice po mojem kurcu i jajima, a ja sam joj mjesio velike sise. Na čelu su joj se pojavile velike graške znoja dok su joj sise bile sve napetije, da bi ubrzo još jednom svršila, a nakon toga sam i ja počeo svršavati. Pritom sam se odigao od stola kako bi joj ga zabio čim dublje u picu i napunio ju.

Nakon toga se izvalila na mene i sad smo tako ležali još neko vrijeme. Znao sam da ne mogu ništa očekivati od nje po ovom pitanju, jer je ipak bila u braku, ali eto, bar sam se olakšao za neko vrijeme.

Nakon toga nastavili smo se jebati i dalje, a da nitko nije znao. S obzirom da je bila tu pet dana u tjednu, te je i spavala ovdje, znao sam navečer doći kod nje i onda bi se jebali cijelu noć, pa smo isprobali sve što smo mogli u seksu, a jednom mi je rekla da će zvati kćer, jer bi željela da i sa njom probam u troje, jer joj se sviđalo kako jebem, a ona i kćer nisu imale tajne. Bio sam oduševljen i jedva sam čekao.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).