Brza pretraga

Ja sam:
Tražim:

Za:

Teta Slavica i ispunjenje mojih mastarija

Kao i svakog ljeta pa tako i ovoga teta Slavica je odlazina na godišnji odmor I meni ostavila ključeve od svog stana da ga čuvam.
Kako je teta slavica bila jako dobra prijateljica mojih roditelja kada god bi odlazila na godišnji ili nebi bila doma nekoliko dana ostavljala nam je ključeve od svog stana da ga čuvamo. Tu većer dosla je kod nas na kavu da se pozdravimo i da nam ostavi ključeve od stana. Dala ih je meni i rekla ako nemate ništa protim ja bih da vaš sin pazi na stan,moze i spavati u njemu a i bit ce mu bliže putovati do posla. Buduči da je živjela u blizini moga posla a mi malo izvan grada prihvatio sam njen prijedlog. Zamolila je ako bih i mogao včras prespavati kod nje da je mogu ujutro odvesti na ajrodrom. Naravno ja sam i to prihvatii.
E sad malo o teta slavici. Bila je to žena u ranim četrdesetim visoka 180 cm kratka crna kosa i jako tamna put. Živjela je sama jer joj je muz umro prije 6 godina.

Tu večer sam uzeo svoje stvari i krenuli smo u stan kod teta slavice. Bilo je negdje omo 8 sati na većer kada.smo stigli kod nje. Stan je bio jako lijepo i moderno uređen. Pokazala mi je sobu u kojoj ću spavatini rekla dok sam ja na odmorru stan slobodno kosristi kao da je tvoj. Rekla je ja se idem nabrzinu otuširati a ti bi nam mogao skuhati kavicu včras bi mogli dugo ostati budni da malo razgovaramo. Ta rećenica mi je bila onako malo čudna ali rekao sam može nema ptoblema. Ustao sa m se i otišao do kuhinje a ona u kupaonu. Dok sam kuhao kavu več sam razmišljao o njoj i o tome kako več par godina drkam i praznim jaja na nju. Od samih ti misli mi se kurac počeo dizati,pa sam odlučio da malo provirim kroz kljucanicu od brave jeli se vidi teta slavica kako se tušira ali na moju žalost nisam uspio nista vidjeti.
Skuhao sam kavu i čekao da slavica izađe iz kupaone. I napokon izlazi. Bila je u ogrtaču i sjela.nasuprot mene. Rekla mi je nadam se da ti nesmeta što sam.u ogrtaču volim biti komotnna poslije tuša?? Na trenutak sam se zacrvenio i rekao ne zasto bi smetalo pa ovo je vasa kuča...malo smo razgovarali a ja nisam mogao skinuti pogled sa njenih nogu koje su virile ispod ogrtača. Rekla mi je mogu te zamoliti da mi namažeš leđa nekim uljem. Tada sam vidio da teta slavica ide u tome smijeru da ju izjebem,i tada.kao da je u meni prorafii neki duh đenzlmena i jebača,rekao sam zasto ne mogu vas i izmasitati ako hočete,pogledala.me je sa.smješkom i rekla to bi mi jako godilo,idemo onda u sobu na krevet da se legnem.

Ulazimo u sobu a.teta slavica odmah skida ogrtač a ispod njega ni komada odječe na njoj. Rekla je neče ti smetati. Wooow koji prizor mislim u sebi nesto najbolne sto sam vidio,sabrao sam se i rekao ne. Buduci da.mi je bila okrenuta leđima nisam uspio vidjeti njene grudi nego samo to savrsrnstvo od guze legla.je.i rekla mozes.početi. Moj kurac je toliko nabreknuo da sam mislio da će puknuti,i u tome trenutku svlačim i ja svaki komad odjece sa sebe i odmah se bacam na nju. Samo se nasmješila i rekla izgleda ništa od masaže.odmah se spustila do moga kurca i počela ga lagano ljubiti i lizati. Kako je to tadila dobro da sam za 2 minute svrsio u njena usta... Pogledala me i rekla oo vidi sta ti stara teta uradi,bilo mi je malo neugodno jer sam odmag svršio ali sam joj na.to odgovorio sad čes vidjeti sta radi mladi dečko. Bacio sam ju na krevet i odmah se spustio na njemu pičku. Bila je tako vlažna i tako vrela iznutra roskasta i zasigurno najljepša pička koju sam vidio. Obrađivao sam ju jezikkom a ona je stenjala i uzdisala... U jednom trenutku se počela.jako grćiti i jako stenjati a ja sam kao sivonja sve jace gurao jezik u njenu picu.svrsila je tako obilno dA.SAM mislio da mi se popiškila na facu.to mi se jako svidjelo i od toga moj kurac je ponovno bio uspravan i spreman za akciju,lagano sam joj oblizao picku dok je ona jos bila u transu digao se i prrislonio svoj kurac uz njenu picu. Nisam joj ga odmah stavio samo sam ga trnjao o njen klitic,a ona je nastavila sa stenjanjem i rekla daj mi ga više zabi. Zabio sam joj kurčinu a ona je jako zastenjala. Moj kurac nije bio naročito velik nekih 18 cm ali je bio jako širok. Nabijao sam ju na svojuu kurčinu a ona je stenjala kao luda što mee je jako palilo,stezala me je nogama sve jače i jače svršila je neki dva.puta. I ja sam vec bio na vrhuncu da svršim ali sam ga izvadio...

Za sekundu se naguzila i rekla sta si stao nastavi teta slava je jako željna kurca. da ste vidjeeli taj prizor kad se naguzila to savršenstvo od guze i lagano oocrtavanje roze pičkice. Uhhh odmah sam joj ga zabio u pičku i nabiao ju tako jako. Teta slava ne da je strnjala nego je vrištala i govorilaaa tóooo jače tuci me po guzi jaceee jacee tooo dječaće moj.napuni svoju slavicu spermom napuni me Dječaće ajdee napuni me,od tih rijeci i od tog vrištanja nisam vise mogao izdržati i počeo sam svršavati u nju aa ona je samo govorila toooo puni meee toooooo. Napokon sam istresao svoja jaja i zadnju kaplnicu u nju. I samo sam se zavalio na krevet a i ona također. Rekla mi je da več dugo razmislja o tome da.me pozove kod sebe da ju izjebem,a i ja sam njoj priznao da več dugo vremena drkam na nju. Dugo u noč smo razgovarali i jos je jednom jebali. Ujutro sam ju odvezao na ajrodrom gdje smo se pozdravili i tiho nna uho mi je šapnula vračam se za par dana jedva čekam da me opet napuniš... I vratula je se za 4 dana a tu priču ču vam.ispričati drugom prilikom

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).