Brza pretraga

Tražim:

Za:

Trudnica sa potrebama

Iskrerno, nikad nisam jebao trudnicu, ali nedavno sam otkrio da je to fantastično. Naime, moja susjeda iz zgrade, Morana, buduća mlada mama je sad već u sedmom mjesecu trudnoće, a njen suprug Goran je vani, jer čovjek mora zaraditi da prehrani obitelj. Tempirao si je boravak tamo da dođe na godišnji nekako tjedan dana prije nego bi trebala roditi.

A Morana.. hmmm.. Morana je bila čudna sorta. Plavuša zelenih očiju kojoj se smiješak nikad nije skidao sa lica, a ponekad mi se činilo da je i namiguša, da ne kažem kurvica koja bi samo pogledala muškarca i gaćice bi joj bile mokre. Da je to istina otkrio sam sam sasvim slučajno.

Kako sam bio na godišnjem, a bilo je jebeno sparno, zamračio sam potpuno stan i uključio klimu. Na obližnje jezero mi se nije dalo ići, a s obzirom da su u toku bile Olimpijske igre upalio sam TV, naoružao se hladnom pivom i upravo gledao vaterpolo utakmicu u kojoj su naši prašili Amere kad se začulo zvono na vratima. Pitao sam se koji kurac sada netko hoće, a kako je bilo prijepodne, pretpostavio sam da bi mogao biti poštar, ali nisam očekivao nikakvu pošiljku.. . Otvorio sam vrata i ugledao Moranu, sa onim velikim trbuhom (kružile su glasine da nosi blizance ili čak trojke), znojnom majicom kroz koju su se nazirale njene velike bradavice i nekim kratkim šorcem kao vručim hlačicama.

- O fala Bogu da ste doma sused.. -rekla je nekako očajno, a na moj upitni pogled samo je nastavila- Klima mi je riknula, a znam da se vi kužite u struju (valjda zato kaj delam u Končaru? ! ? ), pa ak mi možete pogledat?
- Ajde.. -rekao sam i krenuo za njom na drugi kraj hodnika i gledao sam onon njeno dupence u onom svilenkastom šorcu, pa sam zamislio kako bi joj ga bilo metnuti, a ona je baš hodala onak kurvanjski i napaljujuće.

Pogledao sam klimu i vidio da se otpojila jedna žičica i napravila kretki spoj. Otišao sam do stana, donio kliješta i odvijač, pa spojio žicu natrag i promjenio riknuti osigurač, te je proradila. Sva sretna zagrlila me i poljubila u obraz, a ona mokra majica se još više priljubila uz njene sise i skoro je izgledalo kao da ju ni nema. Na glas sam to i rekao, a ona se pogledala i samo rekla:

- Isuse.. . -i na moje iznenađenje skinula majicu, pa sam ugledao dvije lijepe velike sise i onaj njen zaobljeni trbuh, a ona se kliberila i odložila majicu na naslon stolice u kuhinji, pa uzela neki ručnik i pružila mi ga- Daj mi obriši leđa..

Brisao sam joj leđa iako mi je kurac napinjao bermude, a ona se samo okrenula i zadigla ruke kako bi joj obrisao znoj ispod pazuha i sisa gledajući me direktno u oči. Polako sam prelazio preko njenih izuzetno čvrstih sisa, a bradavice su postale još tvrđe, pa se ugrizla za donju usnicu i samo tiho upitala:

- Jel ti se sviđaju moje sise? -a ja sam kao telac samo kimnuo dok me kurac bolio u gaćama kako se napeo- Onda ih popipaj rukom a ne preko ručnika -rekla je i uzela mi ručnik iz ruke, pa primakla moju ruku na svoju sisu.

Bila je topla i nekako hladna istovremeno, a čvrsta i jako podatna. Počeo sam ju stiskati, a onda i milovati, pa na drugu, pa sa obje ruke, da bi onda osjetio njene ruke na svojem kurcu i kako se zadovoljno nasmiješila kad je shvatila da je već tvrd i poveći. Nisam joj ostao dužan i polako sam prešao rukom preko njenog trbuha, a taj dio mi je bio jako čudan, pa došao do njenih hlačica i gurnuo ruke među njene noge napipavši mokre gaćice i hlačice, te sam samo podigao iznenađeno obrve, a ona se ispružila na prste i uvalila mi jezik u usta. Malo smo se žvalili, a onda me povela do trosjeda i spustila mi bermude i gaće niz noge, pa mi počela lagano drkati kurac, da bi se onda sjela na trosjed i počela mi ga pušiti. Uuuu kako je dobra bila u tome, prava profesionalka. Nije joj trebalo dugo da me dovede do vrhunca i da joj napunim usta svojom spermom. Gutala je i mljackala isplazivši jezik kako bi mi pokazala spermu, a onda progutala, pa mi ponovo pokazala jezik kao dokaz. Moj kurac se nakon toga nije spustio već je i dalje stajao kao jarbol na jedrilici, a ona se polako ustala i skinula si je onaj šorc i tangice, neke čipkaste crvene, kurvanjske, pa sam ugledao obrijanu picu koja se sjajila od sokova. Posjeo sam ju na trosjed i natjerao ju da se izvali na leđa, a ja sam joj raširio noge i navalio sa lizanjem njene pice. Stenjala je poprilično glasno, ali su joj sokovi bili slatki, pa sam ju sa guštom lizao, a podivljala je kad sam joj počeo cuclati i grickati klit.

Par minuta je trebalo da ju dovedem do vrhunca koji je naglasila glasnim vriskom i obilnim zalijevanjem mene i trosjeda, pa sam se uplašio da joj nije slučajno pukao vodenjak. Disala je duboko i hvatala dah, a onda me pogledala i rekla:

- Ovo je bilo super, ali idemo do sobe, tamo je mnogo udobnije za nastavak.. -rečeno učinjeno i uskoro smo bili na njenom širokom krevetu sa kojeg samo skinuli pokrivač i ostali na frotirastim plahtama koje su sada dobre za upijanje znoja.

Okrenula se na bok meni leđima i ja sam joj polako ugurao kurac u picu, pazeći.. . ne znam ni ja na šta, pa sam ju uhvatio za sise i počeo ju jebati. Stenjala je i jaukala kad bih joj ga malo jače zabio, a i inače mi ja jako širok i debeo, pogotovo glavić, pa ga je lijepo osjećala. Jebali smo se dobrih dvadesetak minuta, a ona je već dva puta svršila prije nego sam joj ja napunio picu svojom spermom jer mi je rekla da joj to napravim. Nakon toga smo se malo ljubili i mazili na krevetu, a onda sam otišaou svoj stan jer joj je trebala doći mama pomoći nešto po stanu. Rekla je da će navratiti navečer. I došla je, a onda sam ju jebao u šupak i propisno joj ga raširio, a kako je bila umorna ostala je preko noći kod mene, pa smo se nastavili jebati i ujutro. Morana je bila nezasitna i gladna kurca doslovno, jer me ujutro probudila sa fenomenalnim pušenjem, pa sam joj opet svršio u usta.

Od tada smo se jebali svaku večer kad bih ja došao sa posla sve dok joj se muž nije vratio. Rodila je par dana kasnije, curicu, a čim se oporavila i muž joj otišao natrag u Njemačku nazvala me i rekla da jedva čeka moj kurac. Jebao sam ju punu godinu dana dok joj muž nije našao posao u Njemačkoj pa je otišla, ali uz obečanje da će kad bude dolazila kod mame navratiti do mene i pojebati me, ali doslovce.
Prošla je već godina i pol, pa se više ni ne nadam, a sad imam i ja curu, Nives, plavušu kao i Morana, pa ju jebem u sve rupice što ova obožava.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).