Brza pretraga

Tražim:

Za:

Kakršen oče, takšen sin

Bilo je poletje, ko sem šel za vikend k prijatelju. Z možem sta bila v koči na Srebrnem jezeru, zato me je povabila, naj se spočijem in z njimi uživam. Sedel sem na avtobus, ki ni imel klimatske naprave, bil je vroč dan. Lahka obleka brez naramnic se je takoj prilepila na moje prepoteno telo.

Sem godrnjal skupaj z ostalimi potniki. Mladenič poleg mene mi je ponudil zamrznjeno limonado in komentiral, da je bilo v tistih "podeželskih avtobusih" vedno tako. Za vikend je odšel k staršem na isto mesto. Rekel je, da bo šel naravnost na plažo, ko bomo prispeli.

Komentiral sem, da imajo moji prijatelji na srečo bazen, zato bom verjetno takoj vskočil oblečen. Zamrmljal je, da si že predstavlja in si ogledal mojo zdaj mokro belo obleko, ki je bila zalepljena in orisala tesne majhne joške brez modrčka in črte mini tangic, nizko na polovici hriba.

Bradavičke so se takoj vznemirile. Spustil sem pogled in začel blebetati, kdo ve kaj, samo da bi spremenil temo. Zgodbo je sprejel, a kljub temu strmel v moje otekle bradavičke. Pogled mi je zdrsnil po napetem trebuhu pod tesno majico in naprej do izbokline na lahkih platnenih bermudskih hlačah.

Ujel me je v oči in se malo usedel na sedež, tkanina se je zategovala in na eni strani začrtala napete kroglice, na drugi strani reže pa večji kurac. Moja pizda se je pohotna spremenila ob pogledu. Polizala sem si ustnice in obrnila glavo, da sem se razgledala po polpraznem avtobusu.

Zraven nas ali za nami ni bilo nikogar. Ostali potniki so večinoma zadremali vinjeni zaradi vročine. Ozrla sem se nazaj, on pa ga je zdaj božal po hlačah, strmeč v moje joške. Tkanina se je raztegnila nad njegovim trdim petelinom. Potegnil je drugo roko proti meni in spustil jermen moje obleke, da je razkril moje gole joške, zato je začel s prstom rahlo teči po njeni trdi bradavici.

Bil sem brez besed, on pa je to razlagal kot privolitev in jo začel stiskati in sukati. Moja pizda se je močno navlažila. Potegnil sem se do njega, odpel sem njegovo režo in jo potisnil noter. S konicami prstov sem pobožal njegov napeti kurac in drsel proti njegovi glavi.

Bil je vroč, čutila sem, da je konica njegove glave mokra in sluzava. Njegovi prsti so zdaj zdrsnili do roba moje obleke in jo potegnili navzgor. Razširil sem noge, on pa mi je spodnjice premaknil na stran in mi s prstom podtaknil mokro pizdo. Notranjost si je drgnil s srednjim prstom, klitoris pa s palcem.

Iztekel sem na sedež. S prsti sem si nežno masirala pizdo, stisnila sem mu kurac in ga rahlo odrinila, z roko še v reži. Midva sva hitro dihala. In potem se je avtobus nekje ustavil in začeli so prihajati nekateri močni ljudje. Mesta poleg in za nami so bila zapolnjena.

Zravnali smo se na sedežih in odmaknili roke drug od drugega. Hitro sem potegnil obleko navzdol. Njegova reža je ostala odpeta in iz nje je štrlela napeta rdeča glava. Potegnil je srajco. Moja pizda je puhala v mokrih hlačkah. Spet sem obrnil glavo in ujel pogled moškega ob sebi, strmeč v svoje joške in šele nato opazil, kako iz dekolteja štrli bradavica.

S prsti sem tekel po njem, nato pa potegnil trak in ga pokril. Odločil sem se, da se bom poigral, zato sem godrnjal, kako vroče je dvignila rob obleke. Hlačke so ostale premaknjene, zato je polovica obritega hriba ostala izpostavljena. Pogledal sem ga, on pa je z odprtimi usti strmel v moj goli hrib, prepojen z znojem.

S prstom sem podtaknil spodnje hlačke, jih dvignil, da so pokazali vso mojo pizdo, nato pa se prilagodil in povlekel rob obleke, da sem ga ves čas gledal. Polizal se je in moja pizda je brizgala pohotna. Tip poleg mene, Štefan, se je zasmejal in mi prišepnil, da sem res nesramna.

Roko sem podtaknil pod srajco, ki je pokrivala režo, in s prsti nežno pobožal njegovo še vedno napeto glavo. Globoko je zavzdihnil in sluz mi je kapljala iz glave pod prste. S konicami prstov sem ga rahlo pobožal po glavi, bilo je vroče in zdaj je veliko kapljalo iz luknje.

Dihal je občasno, ves napet. Na njegovo telo se je prijela mokra majica in orisala popolne trebušne mišice in trde bradavičke. Kmalu smo prispeli, vstala sem in začutila, kako se mi mokra obleka drži zadnjice in obrisa tangice. Takoj za mano je moški poleg naju vstal in mi sledil.

Naslonil se je na mojo rit, ko smo se počasi pomikali proti izhodu. Začutila sem, kako se mi je njegov petelin tesno stisnil. Nasmehnila sem se ob misli, da je ves dan drkal. Ko smo izstopili, je Stefan iz prtljažnika potegnil moje stvari in šel sam. Mladen in Suzana sta pristopila, ona me je poljubila, on pa je vzel moj kovček in ga odnesel v avto.

Obrnil sem se in pozdravil Stefana, a je izginil. V avtu so mi povedali, da imajo s prvimi sosedi dogovorjeno večerjo, njihov sin prihaja iz Beograda. Tudi mene vabijo, če nisem preveč utrujen. Ko smo prispeli do koče, sem šel pod tuš, da se osvežim. Na terasi so me pričakali s kavo.

Spili smo kavo in že je bil čas, da se pripravimo na večerjo v soseski. Ko nam je gostitelj odprl vrata, sem se presenečeno zdrznila. Bil je moški, približno deset let starejši od mene, ki sem ga spoznal prek erotičnega spletnega mesta in nekaj časa zajebal. Poslovil se je od Mladena, poljubil Suzano in mi togo podal roko: "Dober večer, jaz sem Milivoje, Mića za prijatelje.

" Vljudno sem se nasmehnila in povedala svoje pravo ime. Kako majhen je svet, sem si mislil. Vstopili smo v hišo in se poslovili od gostiteljice Mirjane. Sedeli smo v udobni klimatizirani dnevni sobi. "Zdaj se bo Stefan spustil, se stuširal, pravkar je prišel s plaže," je povedala Mirjana.

Na stopnicah s podstrešja se je pojavil mladenič iz avtobusa in mislil sem, da se "to ne dogaja"! Visok, mišičast v kratkih hlačah in majici, se je strgal, ko mi je podal roko naproti. Njegova rdeča napeta glava je bila v moji glavi in moja pizda se je vlažila.

Šli smo v jedilnico in pojedli klepetali o kdo ve kaj. V glavi mi je utripalo, očeta ali sina nisem upal pogledati. Komaj sem čakal, da se vse to konča. Po večerji smo sedeli v dnevni sobi z malo več vina. Štefan se je poslovil in se odpravil k prijateljem. Suzana je ugotovila, kako napeta sem in rekla, naj gremo, njen gost je utrujen od potovanja.

Postavili so me v majhno sobo ob dnevni sobi, na podstrešju je bila njihova ogromna spalnica. Utrujena sem odšla v posteljo, v glavi pa so mi bile slike iz avtobusa in slike Mičinega ogromnega kurca, zaradi katerega sem bila z njim. Zaspal sem pohoten in moker. Naslednji dan me je zbudila Suzana, na terasi smo pili kavo.

Rekli so, da morajo v nakupovanje, sosede so povabili na žar. Ponudil sem pomoč in rekli so, naj se zabavam v bazenu in uživam v prostih dneh. Oblekla sem si bikini in odšla v bazen. Plaval sem z zaprtimi očmi, ko sem nad glavo zaslišal glas »A nisi v obleki? "Odprl sem oči, Štefan pa je stal na robu le v kratkih hlačah.

Njegovo mišičasto telo je sijalo na soncu, nad oprijetimi bombažnimi kratkimi hlačami pa se je zrl velik napet kit. Nisem imel časa, da bi kaj rekel, ko je skočil v bazen in priplaval do mene. Dvignil mi je noge in jih položil okoli pasu. "Niste normalni, nekdo nam bo svetoval," sem rekel.

Nasmejal se je in si ogledal tuje, ki so gosto obdajale dvorišče. "Mladen me je povabil, da se osvežim v bazenu," je rekel in potegnil moje bikini hlačke na stran. Spustil je kratke hlače in počasi začel vase potiskati svoj že strjeni kurac. Moja pohotena pizda ga je zlahka sprejela.

Noge sem mu ovila okoli pasu in se iztegnila. Prijel me je za rit in rahlo potisnil kurac vame, ko sem zgornji del telesa plaval na površje. Bradavičke so zategnile zgornji del bikinija. Mešal sem boke, ko mi je pohotena pizda stiskala ogromen kurac. Potegnil me je k sebi, objela sem ga in zdaj me je hitreje pofukal.

Nežno sem cvilila, ko se je moja pizda trzala v orgazmu. Slišal se je zvok avtomobila in panično sem skočil iz bazena. Vrgel sem se na ležalnik tik preden je Suzana pokukala skozi vrata dnevne sobe in veselo zavpila, da so prispeli. Hitro sem si prilagodila spodnje hlačke in odšla v hišo, da se oblečem in ji pomagam.

Štefan je še naprej plaval. Pripravili smo meso in ga odnesli ven, ko je Mladen prižgal žar. Štefan je prišel iz bazena, da bi mu pomagal, iz kratkih hlač je kapljala voda in moja pizda se je spet zgrčila. Vrnili smo se pripravljati solate, zato smo po končanem šli ven s hladnim pivom v rokah.

Dali smo jim po enega, sedeli pa smo na terasi in jih opazovali. "Kako lep je ta mali, če bi bil mlajši, bi ga odtrgal. Samo poglejte, kako velik je njegov proračun v hlačah! ", Je rekla Suzana in sem se zasmejala, spomnivši se njegovega velikega kurca v sebi pred samo pol ure.

Ko so končali, je šel Stefan poklicati starše in se obleči. Na terasi smo postavili mizo. Jedli smo in se smejali, Mića mi je že začel zagledati poželjive poglede, rahlo pijan. Šel sem v hišo po še pivo, on pa je prišel za mano, da mi pomaga. V kuhinji me je od zadaj prijel za joške in jih začel stiskati ter stiskati bradavičke po majici, rekoč, da lahko obnovimo prijateljstvo.

Obrnil sem se, mu rahlo obliznil ustnice in z roko potegnil izboklino na hlačah, misleč, da imajo isti kurac. "Spili bomo pivo," sem rekel in šel ven. Moja pizda je utripala. Vse popoldne smo sedeli zunaj, klepetali in se smejali. V nekem trenutku je Stefan vstal in se poslovil, rekoč, da ga v mestu čaka družba.

Mladen je predlagal, da jo gremo pogledat v mesto in jezero. Pripravili smo se in se odpravili. Oblekla sem črno mini obleko z naramnicami in balerinkami. Spodaj sem imel samo tangice. Sprehodili smo se ob jezeru, zato smo se usedli v kavarno in popili. Mira nas je prosila, da po povratku poberemo Stefana.

Sedel je zadaj poleg mene. Položil mi je roko na stegno in zdrsnil po njej do roba moje obleke. Potegnil je in pobožal mojo muco čez hlačke. Pogledal sem se v vzvratno ogledalo, a Mladen je gledal naprej na cesto. Razširil sem noge in Stefan je s prstom zdrsnil po robu spodnjic in začel rahlo drgniti klitoris.

Moja pizda se je močno navlažila in trdi bradavički so mi zategnili obleko. Vikend naselje ni bilo daleč in hitro smo prispeli. Izstopila sva iz avta in jaz sem bil neviden. Rekel sem, da sem zelo zaspan in odšel v svojo sobo. Takoj sem slekel spodnje hlačke in si hitro in močno podrgnil mokro pizdo.

Nekajkrat sem škropil po tleh. Vse sem obrisal in legel spat z mokro pičko. Sanjal sem, da sta me oba zajebavala in se zbudil moker in pohoten. Zjutraj smo spet pili kavo na terasi, ko mi je Mića prišel ponudit prevoz do Beograda, ko je že vozil sina. To bo res zanimivo - sem si mislil.

Ni nam bilo treba zgodaj oditi, zato sem šla v kopalnico, da bi se stuširala, si pripravila rit in si za vsak slučaj obrila muco. Oblekel sem kopalke in se celo jutro v bazenu brzel s Susan. Po kosilu sem spakiral stvari, se poslovil od domačinov in se usedel v Mičin džip.

Oblečena sem bila v denim kratke hlače in majico brez naramnic. Nisem nosila spodnjega perila. Ko smo se oddaljili od mesta, je Mića položil roko na moje stegno in jo začel božati. "Kaj delaš? "Vaš sin je v avtu," sem rekel. Glasno se je zasmejal in rekel: “Sin ve, da je njegov oče kreten in ve, da sem te zajebal! "Dvignil je roko in stisnil mojo muco čez kratke hlače.

Zdaj se je Stefan glasno zasmejal in rekel: "A oče ne ve, da sem se tudi ti zajebal." Segel je čez moj hrbet in jih pospravil v mojo srajco, ki me božala po joškah. Bradavičke so otrdele in pizda je namočila kratke hlače. "Poglej se, fant," je v smehu rekel Mića, ves je na očetu, ima pa tudi dober okus za pizde! Odpel mi je kratke hlače in rekel: "In tudi ti nisi preveč sramežljiv," ko je zagledal moj goli hrib.

Umaknil je roko in s prsti masiral mojo mokro pizdo. Štefan mi je zdaj stiskal in sukal trde bradavičke. Vzdihnila sem pohotna in razširila noge, da so razbijale Mičine prste. Z glavne ceste je zavil na neko stransko cesto in nekaj časa vozil po zapuščenih poljih.

Ko je bil dovolj oddaljen od glavne ceste, je zavil na travnik, se ustavil in ugasnil motor. Oba sta prišla ven in me potegnila ven. Mica se je naslonila na kapuco in spustila hlače in spodnje hlače. Njegov debel mesnat petelin je visel na kosmatem grmu gostih črnih las.

Uklonil sem se pred njim, z roko potegnil kožico in ustnice ovil okoli njegove velike glave. Odtrgala sem ga in mu sesala glavo, takoj se je ukočil. "Mmmmmm, pozabil sem, kako dober si," je zastokal. Štefan se mi je približal od zadaj, spustil kratke hlače in razširil noge.

Začutila sem njegov jezik na njenem klitorisu in zastokala. Polizal mi je muco in ji porinil jezik, kapljica iz moje muce je zdrsnila po mojem stegnu, utripajoče in pohotno. Izmuznil se je in počasi začel vanjo potiskati svoj močan trdi kurac. Potisnil jo je do konca, jaz pa sem začel drgniti svoj klitoris ob njegove gladke kroglice.

Za razliko od očeta je bil lepo depiliran. Skoraj do konca ga je rahlo potegnil ven, zato ga je celega pokopal. Vnaprej sem prikimal in skoraj do konca položil usta na Mičin kurac. Zdaj me je že močno zajebal, jaz pa sem močno požirala Mičin kurac. Prsi so mi padle iz srajce in so poskakovale sem ter tja.

Dvignil je eno nogo na mojo stran in zdaj je vstopil cel. Moja pizda se je trzala okoli njegovega debelega tiča, moja jajca pa so mi razbijala klitoris. Zacvilil sem, ko sem končal, ko so se mi tresle noge. Štefan je izvlekel kurac in po mojih nogah je po njem tekel potok.

Mica me je dvignila in mi ovila noge okoli pasu. Pridržal me je za rit in si jo nataknil na trdi, shujšani kurac. Dvignil me je in spustil in moji mokri lasje so me žgečkali po klitorisu. Moja pizda je brizgala vsakič, ko me je dvignila. Bil sem neverjetno pohoten.

Zalil sem mu jajca, ki so se končala kot nora. Štefan me je prijel za roke in me potegnil nazaj. Panično sem ga prijela za rit, moja nagnjena glava je visela pred njegovim debelim nabreklim kurcem, mokrim od mojih sokov. Prijel me je za glavo in mi jo porinil globoko v usta.

Zdaj so me zajebavali v istem ritmu, kopali globoko v mojo muco in usta. Hroptala sem in se cedila, zadušila sem se Stefanovemu petelinu, medtem ko je moja muca tako puščala, da mi je namočila rit, ki se je širila pod udarci Mičine nabrekle kroglice. Začel sem izgubljati sapo in v paniki sem izpustil Stefanovo rit in ga odrinil stran od sebe.

Potegnil mi je kurac iz ust in me dvignil. Zgrabila sem Mico okoli vratu, ta pa se je ustavil, razširil mi je zadnjico in začutil sem Stefanovo glavo ob vhodu v rit. Prišel je rahlo namazan z mojo slino. Anus se namaka s sokovi iz pizde. Premočena sem se začela potiskati navzdol in se polniti.

Ko je prišel do konca, ga je nežno izvlekel na pol in Mića mi je porinil kurac v pizdo. Začeli so se počasi premikati in ujeti ritem. Pohotno sem prikimal med njimi, da so pospešili. Zacvilila sem, ko so me močno zajebali v obeh luknjah, njihova prepotena telesa pa so se podrgnila po hrbtu in joškah.

Tresla sem se s hudim orgazmom, ko sta se pizda in rit trzala na njunih trdih kurcih. Mica je nenadoma priletela ven in s krikom poškropila mojo muco z vročo cum. Štefan me je preselil k pokrovu, da bi se naslonil nazaj, in še naprej me je vedno hitreje lomil. Razmazana pizda se je vroče krčila in namazala z Mičinim semenom.

In potem je glasno zastokal in se do konca zabil s kurcem, mi prikimal, da mi je napolnil rit. Ko ga je izvlekel, je iz njega pricurljala cum, ki je tekla po njeni pizdi. Oče in sin sta prišla mešana in kapljala iz moje pizde na tla. Ležal sem na kapuci z zgornjim delom telesa, dokler se mi niso prenehale tresti noge.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).