Brza pretraga

Tražim:

Za:

Lea i ja

Imali smo takozvani tim biding i bili smo u nekom planinarskom domu u Gorskom Kotaru. Spavali smo u velikim spavaonicama s desetak kreveta u svakoj. Moto tvrtke je bio – zajedno smo jači. Lea mi se dopadala od kada sam ju prvi puta vidio kada je došla raditi k nama. Počeo sam joj se malo po malo upucavati, a vidio sam da ni ona nije ravnodušna prema meni. Jedno subotnje poslijepodne cijela grupa se spustila u grad ispod planine na obolazak dućana, kupovinu suvenira i slično, a mi smo ostali u domu. Ležali smo na krevetu i gledali se, naši pogledi su sve govorili i onda je počelo
Povukla je pokrivač, ali zbog širokih hlača i ležećeg položaja nije ga mogla dobro vidjeti pa je gurnula ruku između mojih nogu kako bi ga osjetila i provjerila njegovu tvrdoću. On je tvrd i spreman. Položila je dlan na njega i nastavila da joj se čini kako je velik, a on se trznuo na njezin dodir. Pitala je može li ga vidjeti. Nisam bio siguran i rekao sam joj da ona zna koliko ju volim i da ne želim na bilo koji način zakomplicirati naš odnos, no ako ona misli da je to u redu, našto je ona potvrdno kimnula , svukao sam hlače i gaćice. Sa zanimanjem ga je pogledala i rekla da je stvarno velik, lijep i uspravan i da se lijepo vide žile što ju jako uzbuđuje.

Uzela ga je u ruku i počela nadrkavati. Pitala me je kada sam ga zadnji puta ispraznio? Pogledao sam ju s nevjericom i rekao da je to bilo pred četri dana, dan prije nego smo krenuli. Potpuno je povukla deku i nastavila ga drkati. Pitala me jesam li se seksao ili sam se izdrkao? Malo sam se zamislio o pitanju , jer nisam stekao utisak da se bilo tko iz naše grupe seksa, a i svi smo spavali u jednoj sobi i odgovorio sam da sam ga izdrkao.
Svukla je svoje hlačice i gaćice i raširila noge u koljenima kako bih što bolje vidio njenu mačkicu dok mi drka. Zatim je ostavila moj kurac i posvetila se svojoj mokroj pičkici i rekla mi neka ga nastavim drkati. Rekao sam da hoću, ali i da želim da svuče majicu kako bih gledao njene cice. Nasmiješila se, uspravila se i prevukla majicu preko glave.
Ovaj sam trenutak čekao godinama. Imala je nevjerojatne grudi, krupne, a istovremeno meke i putene. Bile su lijepo oblikovane, blago zaobljene, izvinute prema naprijed, s čvrstim rozkastim bradavicama i ne prevelikim rozim aureolama. Nebrojeno su mi puta bile inspiracija za drkanje i dovele me ne samo do vrhunskog svršavanja nego su doprinijele i ponekim „mokrim snovima“. Rekao sam joj to i očito je bilo kako ju je to vidljivo uzbudilo. Rekla mi je da onda priđem bliže i dobro ih razgledam. Upravo sam to i učinio. Legao sam pored nje, uzeo ju u naručje i pitao bih li ju mogao poljubiti? Njen je odgovor bio očit-stisnula se uz mene i pritisnula svoje usne na moje. Nježno me ugrizla za donju usnu. Kad je otvorila usta, naši su se jezici susreli i isprplitali u žestokom ljubljenju. Dok smo se ljubili moja je ruka šetala s njenih bokova na njene grudi. Milovao sam ih, stiskao bradavice. Zatim bih joj ljubio vrat i spustio se ljubeći ju po prsima do njenih cica.
Ljubio sam njene grudi i lickao bradavice, a zatim sam ih počeo sisati, kao da sam mala beba. Uživala je i očito je bilo da je zadovoljna što mi se njene cice toliko sviđaju da se je počela prstom dirati po mačkici. Tako si napaljena i rajcljiva, promrmljao sam dok sam ronio licem među njenim grudima udišući njihov zavodljivi miris.

Nakon nekog vremena prestao sam se baviti njenim grudima, a kako sam veća napola ležao na njoj upitno sam ju pogledao. Ona je klimnula i ja sam stavio svo čvrstog glatkog macana na ulaz u njenu mačkicu. Pitala me je mogu li ju dva puta, jer ako mogu onda se prvi puta možemo kresnuti na brzaka, a drugi puta si možemo onda dati puno više vremena. Kimnuo sam potvrdno. Uzela je moj kurac i gurnula ga u sebe. Zastenjala je kad sam prodro u nju. Bila je mokra i uska. Počeo sam ritmički pomicati zdjelicu naprijed-natrag. Pogledali smo se duboko u oči. Pojačao sam ritam i ubrzao, počeli smo uzdisati i stenjati, jako sam ga nabijao u nju. Bio sam tako uzbuđen da sam nakon nekoliko minuta osjetio da ću uskoro svršiti.
Dolazi mi, viknuo sam. Napuni me, procijedila je stenjući. Pojačavao sam ubadanje, ubrzavao sam, oboje smo stenjali, uzdisali, jecali i onda sam osjetio kako iz mojih jaja kreće lavina i rasprskava se u njoj. Jos sam ga par puta gurnuo i izvlači dok ga nisam potpuno iscijedio u nju. Još sam malo ležao na njoj, a onda sam ga izvadio. Ležali smo zadihani jedno uz drugo, a moja sperma pomiješana s njenim sokovim curila je van iz njezine pukotine. Nisam mogao vjerovati. Upravo sam imao seks s najljepšim bićem koje sam ikada vidio. Još uvijek bez daha, okrenuo sam se prema njoj i nježno je poljubio. Razgovarali smo nekoliko minuta, milovali se i ljubili. Kliznuo sam prstom u njezinu rupicu, kružio prstom po njoj, prije nego sam stavio i drugi prst. Još sam malo kružio po njoj i zatim ih izvadio, bili su mokri od ljepljive mješavine sperme i njenik sokova- Uzela je moju ruku i privukla ju ustima te oba prsta stavila u usta i lijepo ih polizala do kraja. Zatim je spustila glavu u moje međunožje i lijepo ga polizala. Pitala je bih li ju lizao, a ona će mi ga onda opet popušiti. Bio sam malo sumnjičav zbog mojih i njenih izlučevina koje su još u njoj ostale ( mene naime ne oduševljava gutanje vlastite sperme, lizanje prazne pičke je druga stvar i njeni sokovi su mi u redu, ali moja sperma baš i ne) no ipak sam na kraju pristao.
Gurnuo sam glavu između njenih butina i ljubio ih, pa sam se spustio na njezin venerin brezuljak, ljubio sam ga, prstima frčkao njenzine dlačice i zatih ih opet gurno unutra, ali sada s ciljem da ostatke svoje sperme izvučem van. Zatim sam ju počeo lizati i njezno ljubiti, sisati njezin klitoris i polako je opet krenulo, počela je duboko disatii pritiskati svoju mačkicu na mene. Pitala me je li se opet digao i kad sam rekao da je opet dignut i čvrst rekla je da se legnem. Prebacila je noge preko mene i nabila mi svoju guzu i mačkicu na lice i ponovo sam ju počeo lizati. Ona je uzela mog ljepotana u ruku, malo ga prodrkala i onda ga je počela pušiti. Lijepo ga je pušila, jako ga je cuclala i uvlačila duboko u usta istovremeno mi je gladila jaja- kako sam lizanjem već skoro doveo do svršavanja uz glasno uzdisanje i stenjanje nije ga više mogla držati u ustima, ali ga je nastavila drkati.

Nakon što je uz glasni krik svršila i pošpricala me po licu sokovima iz svoje pičke, što me je dodatno uzbudilo, rekla je, potpuno bez daha, da ju sada jebem i sišla s mene.
Ponovo sam legao na nju, postavio moj klip na ulaz njene pećine slasti i žestoko ga gurnuo u nju. Jebao sam ju čvrsto, jako, žestoko, ubadao ju iz sve snage i ubrzo ju po drugi puta doveo do vrhunca. Nakon što sam vidio kako joj se cice tresu dok ju jebem izvadio sam ga van i prinio ga njenom licu. Ona je pomislila da želim da ga opet puši, međutim ja sam ga postavio između njenih cica i rekao sam nake ih rukama stisne oko njega i počeo sam ju jebati u cice. Uživao sam u tome, u pogledu na moj kurac koji je nestao među njenim velikim cicama i uskoro sam osjetio da mi dolazi i istresao sam se u njeno lice i po vratu uz glasan urlik strasti. Spustio sam se i legao pored nje. Ubrzano smo disali i odmarali, čekajući što će biti nakon što malo predahnemo. To će ipak biti tema neke druge priče.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).